Box Office: Avatar - campionul celui mai profitabil weekend în Statele Unite

de Răzvan Boboc în 28 Dec 2009
Box Office: Avatar - campionul celui mai profitabil weekend în Statele Unite

Weekend-ul trecut a adus încasări record în America! Conform primelor rezultate, încasările au ajuns la 278 de milioane de dolari, devenind cel mai profitabil weekend de până acum. Recordul precedent era de 253 de milioane de dolari, din iulie 2008, atunci când a fost lansat filmul The Dark Knight.

Pe primul loc a rămas Avatar pentru a doua săptămână consecutiv. Filmul lui James Cameron a avut încasări de 75 de milioane de dolari, conform Box Office Mojo. A ajuns la un total de 212,2 milioane de dolari, numai în America.

Noul Sherlock Holmes al lui Guy Ritchie a înregistrat încasări foarte mari. Mai exact, 65,4 milioane de dolari.

Iată cum arată TOP 10 în box office-ul american

1. Avatar - 75 de milioane de dolari
2. Sherlock Holmes - 65,4 milioane de dolari
3. Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel - 50,2 milioane de dolari
4. It's Complicated - 22,1 milioane de dolari
5. Up in the Air - 11,8 milioane de dolari
6. The Blind Side - 11,7 milioane de dolari
7. The Princess and the Frog - 8,7 milioane de dolari
8. Nine - 5,5 milioane de dolari
9. Did You Hear About the Morgans? - 5 milioane de dolari
10. Invictus - 4,4 milioane de dolari

Părerea ta

Spune-ţi părerea
r2zv2n pe 28 decembrie 2009 00:47
curios sa vad ce recorduri va mai distrugeee.....
GAlexa pe 28 decembrie 2009 01:22
Incasari globale ceva?
kalamity pe 28 decembrie 2009 01:36
imi pare rau ca jegu asta de film a reusit sa detroneze The Dark Night care dupa parerea mea e cel mai bun film din toate timpurile un feeling si o poveste extraordinara si imprevizibil spre deosebire de Avatar,care inafara de efecte speciale e 0.pace
r2zv2n pe 28 decembrie 2009 01:58
@GAlexa-dupa doar 10 zile de la lansare Avatar a ajuns la $615,168,000milioane worldwide....@kalamity-de ce mai scrii 'pace' la sfarsit cand tu intri la un post despre Avatar ca sa te iei de film?...am vazut The Dark Knight(app ai mancat un K) si mi-a placut!TDK mai bun ca Avatar?NU PREA CRED.....Avatar mai bun ca TDK-NU STIU...ink nedecis......anyway te felicit pt faptul ca ai laudat un film IMENS....bn ca nu ai laudat new moon sau alta porcarie....
gggg pe 28 decembrie 2009 02:36
bai ' mor ' ce revoltat esti fiecare isi zice parerea si ca sa mori mai tare de ciuda avatar este un jeg cum a zis si
kalamity vezi sa nu faci atac de inima

Ucshi pe 28 decembrie 2009 09:12
Jeguri sunteti voi 2 ma :))
Marin10 pe 28 decembrie 2009 09:43
kalamity, gggg - asa cum spune si Ucshi. Dar intradevar povestea TDK este mai buna si mai imprevizibila dacat cea a avatarului, amandoua sunt filme bune, dar avatarul este apreciat pentru ceea ce este, ARTA, ceea ce TDK nu este,
eratostene pe 28 decembrie 2009 10:00
Dark Knight a fost si este un film urias,dar Avatar este sublim pt multe motive,nu i nevoie sa ne certam care i mai bun,,,,,,,,,,fiecare poate aprecia.Cameron e genial asta e sigur!
red pe 28 decembrie 2009 10:15
avatar este cu mult peste Dark Knight
Eustake pe 28 decembrie 2009 10:35
The Dark Knight: 10/10
Avatar 9.5~9.75 / 10
Happy New Year!

alexand pe 28 decembrie 2009 10:39
Intr-un cuvant: ratati :))
Daca ti-a placut mult Dark Knight asta nu inseamna ca Avatar e un jeg... Poate ca nu are o actiune si o poveste asa complexa ca la DK dar in alte aspecte Avatar este mult peste TDK :)
Si eu am vazut Dark Knight de cateva ori... Oricum ramane de vazut la decernarea premiilor :)

Myrela23 pe 28 decembrie 2009 10:59
nu inteleg ce a fost asa minunat la The Dark Knight..in afara de faptul ca a fost apreciat din cauza lu' Heath Ledger..este un simplu film de actiune..pe cand Avatar nu e un simplu SF..efecte minunate..poveste interesanta..pentru mine Avatar e mult mai bun decat TDK
Salieris pe 28 decembrie 2009 11:18
E si normal ptr Avatar . E un film de nota 10+ si mai departe e istorie la incasari :)
dudesux666 pe 28 decembrie 2009 11:21
ma rog:)
nu e asa extraordinar Avatar dar merita,anul acesta Avatar a fost filmul care a meritat vazut in rest...

Bogdan pe 28 decembrie 2009 11:59
dudesux666 ..si Star Trek a meritat vazut, din plin chiar ! Oricum era de asteptat ca Avatar sa bata record dupa record, a fost hyper mediatizat, Cameron stie foarte bine ce inseamna "epic", reteta lui functioneaza din plin, probabil va primi si un oscar pentru efecte, intr-adevar e filmul anului, grandios, fun dar nicidecum o revolutie in cinematografie ( remember Final Fantasy: The Spirits Within din 2001 )
Mariana_10.2009 pe 28 decembrie 2009 12:13
Pentru mine, Avatar a fost o incantare, ceva deosebit, nu-l pot compara cu niciun alt film. Imi plac mult SF-urile, dar aici e vorba de arta. Efecte deosebite care te poarta intr-o lume unde doar imaginatia poate ajunge. Mi-a parut iarasi rau ca m-am nascut mult prea devreme.
Asta nu inseamna ca nu mi-au placut si alte filme, fiecare film bun isi are locul lui. Am asteptat Avatar si asteptarile mi-au fost rasplatite cu brio.

rob3rt_89 pe 28 decembrie 2009 12:18
ideea e k filmul lui cameron este genial dak il vezi 3d......dak nu , este doar un film foarte bun....pana la urma nu exista niciun film care sa satisfaca pe toata lumea pentru k fiecare are gusturile lui....dar acest film incearca pe cat posibil sa fie pe placul tuturor: iubire , actiune , efecte vizuale incredibile , etc...... insa trebuie tinut cont k acesta este un film sf , iar la aceasta categorie exceleaza....concluzia este ca acest film a fost facut pentru experienta 3d unde sigur nu are adversar (cel putin deocamdata )
HahaNu pe 28 decembrie 2009 12:44
Daca nu ati auzit de Law Abiding Citizen ... recomand sa va uitati si la filmu ala .. si dupaia sa ziceti care e filmu anului ... si nici nu a avut bugetul celor de la Avatar.
cavallioty pe 28 decembrie 2009 12:45
si sa revenim la incasari ca desprea asta era vorba,parerea despre film o puteti spune la pagina filmului,de aia se ajunge la certuri din cauza unor persoane de prost gust care nu au ce face acasa si mai comenteaza in lipsa de ocupatie
americanii fata de noi se duc la cinema in ziua de craciun,revelion noi stam acasa in familie ca asa e traditia

cavallioty pe 28 decembrie 2009 12:47
nu mai vorbiti ma de cat de bune sunt alte filme,parca sunteti prosti,fiecare are alt gust in materie de filme ssi e normal sa ii placa sa nu un film dar aia e vorba de incasari record pe weekend al tuturor filmelor nu doar Avatar
LavyBogdy pe 28 decembrie 2009 12:51
Law Abiding Citizen si The Dark Knight sunt filme thriller,cu actiuni mult mai complexe. Insa e clar ca Avatar e mult mai tare la efecte speciale fiindca in mare parte pe asta se bazeaza.Unele filme iti soliciteaza creierul,altele te uimesc vizual,altele sa fac sa razi;fiecare are scopul lui.Si decat sa va certati mai bine da-ti informatii utile vizitatorilor.
GAlexa pe 28 decembrie 2009 12:56
@kalamity .. The Dark Knight a fost un film bun datoria lui Heath Ledger, a avut o prestatie extraordinara! el a facut tot filmul, odata cu moartea lui s-a terminat seria Batman ..Insa.. dupa parerea mea Lord of the Rings e cel mai bun film realizat, in special ultima parte.Ce-a mai frumoasa Trilogie, si cartile sunt si mai magice.
Acum daca se presupune o Trilogie la Avatar iar Cameron continua sa ne uimeasca tind sa cred altceva asupra faptului.
PS: Avatar e bazat dupa ceva? sau doar din pura imaginiatie a regizorului? ..genial.

@r2zv2n .. Razvane iti multumesc pentru informatie.
apropo: " La doar 24 de zile de la lansare, “The Dark Knight” a incasat 441,5 milioane de dolari. "Titanic" a avut incasari de 601 milioane dolari, iar "Star Wars" de 461 milioane dolari. "

sursa: www.capital.ro
Deci Razvane.. sursa ta fiind? :)

nunusan pe 28 decembrie 2009 13:04
Pana la Avatar, filmele SF erau pentru mine filme de actiune cu conflicte intre tehnologii sau lumi diferite. Avatar a strapuns catre inima si pentru prima data in viata am trait sentimentul de rusine si jena ca fac parte din specia umana de pe Terra. Avatar atinge toate subtilitatile vietii spirituale, complexitatea si diversitatea universului viu, incearca sa-l defineasca in termeni moderni (stiintifici) pe Dumnezeu Unicul si Infinitul si mai ales ne reaminteste subtil ca ne apropiem cu pasi siguri de o asemenea civilizatie (josnica) de final. Sa fie oare in 2012?
xmsmmgrs pe 28 decembrie 2009 13:05
Sincer, filmul nu e rau, dar cred ca a ajuns unde a ajuns pentru ca e regizat de James Cameron.
EUGEN pe 28 decembrie 2009 13:15
Avatar este realizat in acelasi stil , razboi, razboi, resurse de controlat, nimic nou pentru planeta noastra si pentru un film SF. Sunt folosite multe efecte, o lume SF care seamna cu noi, e pe picior de razboi la primul strigat, nimic diferit de lumea in care traim. Se putea mult mai bine si fara razboi si fara victime dar asta vad in permanenta americanii, nu pot depasi faza acesta de a crea ceva fara arme , fara bataie ceva care sa fie in sensul bun al cuvantului SF.
circarul pe 28 decembrie 2009 13:38
am fost ieri si nu am ramas impresionant, parearea mea e ca a ajuns unde a ajuns pentru ca e regizat de James Cameron.
Dany23 pe 28 decembrie 2009 13:52
Parerea mea e ca va cam certati degeaba pentru 2 filme comerciale care sunt facute pentru a lua bani din ele inzecit decat au bagat.Intr-adevar The Dark Knight are un plus in fata Avatarului deoarece are un actor adevarat in el(Heath rip) care stie cu ce se mananca cuvantul actorie si are un rol magistral,asta pe langa restul filmului care nu este magistral si nu se ridica la nivelul lui Ledger.Avatar are doar efecte si...nimic?! Exact nimic,are o poveste super-populara de iubire si de cotropire a naturii pentru bani.Daca imi spuneti un actor care face un rol extraordinar in Avatar si chiar face a-ti fi mari,dar nu aveti ce actor sa-mi dati de exemplu.Cine Sam Woringhton?In niciun caz,Zoe Salanda nici atat...pe restu ii lasam ca sunt sub acestia.Deci concluzia este ca Avatar este un film de re-lansare al lui Cameron si un film care are un cuvant de spus DOAR in zona efectelor speciale,atat.(punct)
Deci The Dark Knight> Avatar,dar nu cu mult doar cu un actor ce face un rol foarte bunt.

sorina132003 pe 28 decembrie 2009 14:00
se pare ca sfarsitul de an e foarte profitabil pt industria cinematografica din sua, si pe buna dreptate. in luna decembrie au aparut o multime de filme de foarte buna calitate, diversificate , astfel incat sa existe un film pe placul fiecaruia. si in ajun de sarbatori si mai ales in zile de sarbatoare, mersul la film e o activitate extrem de placuta, mai ales daca lumea merge cu familia, sau cu prietenii. cei mici au avut ocazia sa intre in lumea magica oferita de disney cu "the princess and the frog" si noul film "alvin si veveritele" iubitorii de fantastic au fost desfatati cu " the imaginarium of doctor parnassus" . fanii marilor actori de la hollywood si a comediilor au putut sa-i revada pe alec baldwin si pe meryl streep in "it's complicated" , fanii musicalurilor au primit un frumos cadou prin filmul "nine" iar cireasa de pe tort o reprezinta 2 filme numai bune intr-o zi de sarboatoare : minunatul "avatar" si "sherlock holmes" . ei bine, cu asemenea oferta de filme, cum sa nu te duci la cinematograf de sarbatori? un film bun, vazut in familie, sau cu prietenii poate fi considerat un excelent cadou.
okila pe 28 decembrie 2009 14:16
Nu am vazut avatar inca dar tema filmului se aseamana cu cea a filmului Pathfinder,adica un o persoana prins intre doua lumi iar soarta civilizatiei inferioare depinde de el si pana la urma binele infrange raul.Efectele intradevar sunt revolutionare dar din punct de vedere a actiunii mi se pare un film ieftin,un film comercial la care marketingul a contat extrem de mult,un film de vazut in week-end alaturi de prieteni,dar nu in nici un caz un film care sa te uimeasca,sau mai ales o capodopera dupa cum scriau uniii,cred ca pt acei oameni transformers merita oscar.
Nume * pe 28 decembrie 2009 14:34
Mai lasatil pe batmanbatman in pace.

Avatar e mai tare si se vede.

--- pe 28 decembrie 2009 14:43
nu poti compara mere cu pere asa ca terminati cu TDK si Avatar si comparatiile dintre cele doua. The Dark Knight are si el partile lui bune si proaste, la fel ca si Avatar, acum conteaza de ceea ce-i place spectatorului. Eu unul prefer Avatar, dar asta nu inseamna ca TDK e un jeg. Ba imi place foarte mult, doar ca prefer Avatar!
monisss pe 28 decembrie 2009 15:10
Nu inteleg de ce se aduc atatea jigniri la adresa anumitor filme...Stiti, nu prea are nici o legatura asta cu articolul...Daca unuia nu ii place un film si ii place altul asta nu inseamna ca filmul respectiv e urat...Chiar m-ati facut curioasa si acum chiar vreau sa ma uit si la Avatar si la The Dark Kight...Grow up
Anonim (Bv) pe 28 decembrie 2009 15:14
am vazut pe yutube bucati scurte din filmu Avatar si acele mici bucati din film , mau impresionat , pacat ca nu au bagat mai mult sami fac si ieu o parere , ca de vazut numi permit deocamdata , de si stiu ca merita fiecare banut pe filmu Avatar
r2zv2n pe 28 decembrie 2009 15:22
@GAlexa-sursa mea fiind boxofficemojo.com.....hy sa va dau yo numerele worldwide pt TDK,Avatar,Titanic:::::::::The Dark Kinght-Domestic:$533,345,358
+ Foreign: $468,576,467
= Worldwide: $1,001,921,825:::::::::::Titanic:Domestic:$600,788,188
+ Foreign: $1,242,091,767
= Worldwide: $1,842,879,955:::::::::Avatar: Domestic: $212,268,000
+ Foreign:$402,900,000
= Worldwide: $615,168,000(asta dupa doar 11 zile de la lansare).....TDK-buget 185mil,,Titanic-200mil,,Avatar-undeva in jurul la 400mil(237mil filmul+150milpublicitatea+numai stiu yo ce:0)...

PrinceBlood pe 28 decembrie 2009 15:22
.Nu poti compara cele doua filme pt ca sunt despre subiecte diferite , au vrut sa ajunga la oameni prin alte mijloace , avatar prin partea vizuala , TDK prin jocul actorices(RIP heath ledger) poveste ,sii toate celelalte .Acuma ca spuneti ca mie mi-a placut mai mult ala asta e parerea personala care cred ca trebuie tinuta pentru tine .
mihaiavatar89 pe 28 decembrie 2009 15:36
avatar rulzz a rupt tot bv james cameron
Ovi96 pe 28 decembrie 2009 15:48
dragii mei,cred ca v-ati nascut critici peste noapte TOTI!e un film bun si cine nu recunoaste inseamna ca s-a uitat la altceva...
MateiMarian pe 28 decembrie 2009 15:50
parerea mea e ca daca heath ledger nu dadea coltul, TDK ramanea un film obscur, previzibil, ca multe altele din serie... un film mediocru, asa cum si este
avatar are meritul de a infatisa o lume cu totul noua. despre acest film ar trebui sa comenteze doar cei care au platit un bilet si au vazut filmul asa cum ar trebui vazut si nu descarcat de pe net si vazut in nuante de gri

FFFF pe 28 decembrie 2009 15:51
BAI Ucshi SI alexand RATATI SI JEGURI SUNTETI VOI ]---[---FIECARE ISI SPUNE PAREREA INSEAMNA DACA NU IA PLACUT FILMUL TREBUIE JIGNIT -SI CA LA SFARSIT VA SPUN LA AMANDOI SA VA F--T IN BOT
Horrormaster pe 28 decembrie 2009 16:25
am vazut avatar la cinema a fost super tare filmu
cream pe 28 decembrie 2009 17:23
Am fost ieri la imax sa vad mult asteptatul Avatar si surpriza numai era nici un loc asa ca m-am dus la movieplex si alta surpriza nici acolo numai era nici un loc pentru ora 15 asa ca am rezervat pentru ora 16 si in sfarsit l-am vazut..Cand am iesit de acolo m-am intrebat oare de ce a avut atata reclama,astfel de povesti parca au mai fost spuse,dupa 1 ora stiam tot ce se va intampla si chiar asa cum gandeam s-a si intamplat , efectele speciale au fost impresionante, Neytiri a jucat excelent dar nu este un film impresionant asa cum se spunea.Nota 7
Raynman pe 28 decembrie 2009 18:07
Cred ca multi nu prea se informeaza inainte sa vorbeasca Avatar vi se pare un pic mai moale ca actiune si poveste dintro singura cauza James Cameron a vrut sa faca un film care sa fie practic un posibil viitor a vrut ca tot filmul sa fie plauzibil 100% , fara indivizi care se cred lilieci armate de suflete care nu se pot odihni ca de nu se tinusera de cuvant sau alti care fac tot felul de grozavi cu ajutorul "fortei" Avatar este un film care este credibil . In al doilea rand cum poti sa confunzi LOTR cu Avatar LOTR este fantezie curata fara nici un pic de adevar ,incercati sa numai incurcati genurile intre ele ca si ce este posibil si ce se viseaza noaptea .Si eu am considerat filme bune LOTR , Star Wars , The Dark Kinght ( Asta oricum e praf pe langa povestea originala) si despre Titanic nus ce vreti sa comparati ca e tot al lui James Cameron ,dar Avatar le depaseste pur si simplu .
r2zv2n pe 28 decembrie 2009 18:13
cele mai bune Sci-Fi ale anului-Avatar,Star Trek,District9...pe astea ar trebui sa le 'comparam' nu star wars,new moon,LOTR...sa vorbim de filmele anului '09.....
BallGr33zy pe 28 decembrie 2009 19:37
dupa cum observ in aceste comenturi este vorba de Dark Knight Vs Avatar
1.Dark Knight nota Imdb 8.9/10
2.Avatar nota Imdb 8.8/10
la limita da tot Dark Knight e mai bun

chris-T pe 28 decembrie 2009 19:41
nu-mi place numele atata tot !! e ok filmu' un SF doar ! mam obisnuit cu ele in ultima vreme ca altceva mai bun nu prea mai iese .......... see ya !
opal pe 28 decembrie 2009 20:13
Sa va explic cum sta treaba:
- Filme ca TDK au mai fost, roluri jucate memorabil au mai fost, actori extraordinari care au jucat f.f.f. bine au mai fost
-Povesti ca cea din Avatar au mai fost, dar cu ce intrece Avatar orice fil dar absolut orice film sunt efectele speciale pana in acest moment Avatar are cele mai tari efecte speciale, deci cu asta se distanteaza Avatar de orice film facut pana acum.

kalamity pe 28 decembrie 2009 20:18
ok nu am nimic cu nimeni fiecare cu parerea lui, DAR... sa zici ca avatar e mai bun ca dark knight este penibil ,v-a indoctrinat Cameron cu trailerele lui ziceti-mi si mie fratilor cu ce e mai bun avatar decat TDK inafara de efecte ? daca are efecte bune inseamna ca e un film bun? daca nu era 3d nici n-ati mai fi auzit de jegaria asta nu-mi veniti cu aberatii ca ce poveste interesanta are si nush ce...uitati-va calumea la film fara sa dati atentie efectelor si veti vedea ce film de duzina este, chiar penibil pe alocuri PREVIZIBIL DE LA UN CAPAT LA ALTUL spre deosebire de TDK in care povestea este superba,intorsaturi de situatie la fiecare FRAME un feeling SUBLIM .Asta face un film bun nu doar niste efecte ...cei care ziceti ca Avatar e mai bun ca TDK sunteti ori femei ori aveti pana in 18 ani ....hai ca mi-am pierdut destul timp comentand despre aberatia asta.PACE.
kalamity pe 28 decembrie 2009 20:24
p.s. pt mn cel mai bun film al anului este district 9 care mi se pare mai bun chiar decat The Dark Knight :P
raresu pe 28 decembrie 2009 20:52
nu va inteleg de ce sunteti asa de radicali.aceste 2 filme sunt oarecum pe genuri diferite,oricum pe americani in general ii atrag filme astea mai sf,pe de-o parte e de inteles.
raynman pe 28 decembrie 2009 21:30
Asta incercam sa spun TDK = Thriller / Crima / Actiune Avatar = SF / Aventura / Actiune deci nu prea poti realiza o coparatie intre ele singurul punct in minus e ca TDK e mai mult sau mai putin remake
bloodthirst pe 28 decembrie 2009 21:48
nu imi dau cu parerea in privinta calitatii filmului inca din motiv ca nu am vazut Avatar,dar ca sa ajungeti la o concluzie...stiti ce suma uriasa a investit AVATAR in reclame???
StevieGG08 pe 28 decembrie 2009 22:34
kalamity....Numai un idiot poate sa considere ca Avatar e un film prost....serios acum universul creat de Cameroon este unul extraordinar si efectele speciale....atmosfera mirifica...simpaticii Na'vi(chiar mi-a placut modul cum au fost conceputi) fac din acest film o adevarata capodopera.....dar totusi e prostesc sa-l compari cu The Dark Knight care este poate cel mai bun film din ultimul deceniu.....aaa si r2zv2n ar trebui sa te mai documentezi....Avatar ,la nivel global nu a facut 600 de mil ci 377,768,053 $ comform ImDb.com
kalamity pe 28 decembrie 2009 22:34
@bloodthirst - si ce-i cu asta ? dupa tine cn are mai multa reclama ii mai bun? dute vezi filmul si vorbeste dupa aia ...
kalamity pe 28 decembrie 2009 22:40
SteveGG08 - pt mine este un film jegos...in afara de efecte care chiar sunt superbe...si am si argumente... povestea e prea banala...mai mult nu trebuie sa zic...din cauza acetui singur fapt...a povestii, m-am plictisit total stand pe scaun 3 ore doar pt niste efecte...sa fim seriosi nu cred ca cnv intreg la minte poate zice asa cv despre TDK inafara faptului ca porneste de la inceput cu ideea ca nu-i place filmul....
StevieGG08 pe 28 decembrie 2009 22:41
cu sau fara moartea lui Heath Ledger TDK ramane alaturi de LotR cel mai bun film din ultimul deceniu....asta e o prostie nascuta din invidia unora fata de film.....si apropo nu e un remake....este cu totul diferit de franciza lui Tim Burton
StevieGG08 pe 28 decembrie 2009 22:47
Kalamity...ai dreptate in legatura cu povestea...e chiar super banala...nici acum nu stiu cum sta treaba cu avatarii...adik cand in corpul lui cand in avatar...bullshit...dar universul acesta minunat creat de Cameroon care m-a fascinat intodeauna cu geniul sau in toate filmele regizate de el m-a impresionat.......si da cine zice ca TDK a fost si este ridicat in slavi prea mult....o spune din invidie
bogdi_07_yo pe 28 decembrie 2009 22:53
mda ... iar incepeti ; credeti ca Avatar e asa bun ca are efecte speciale si incasari si nu stiu ce ... bine , normal ca e un film bun, dar pt ca are nu stiu ce grafica si efecte nu il face cel mai bun film ... Nu comentati de incasari ca si New Moon si Twilight au avut incasari bune (nu ca Avatar dar...) , prea bune pt nivelul lor
GAlexa pe 28 decembrie 2009 23:33
kalamity.. fiecare cu gusturile lui..
Mi-e imi place sa vad dragoste in filme.. magie.. iubesc natura si peisajele sunt absolut Superbe!.. intelegi? cam astai toata treaba

kalamity pe 28 decembrie 2009 23:48
GAlexa -normal fiecare cu gusturile lui dar degeaba ca filmul tot slab e daca scoate mefectele ...eu la asta ma refer ,fara acele efecte peisajele nu ar mai fi fost asa superbe...pe mn cel mai mult ma enerveaza ca am asteptat filmul cu nerabdare de vreo 2 ani de cand am aflat de el si m-a dezamagit complet...
r2zv2n pe 28 decembrie 2009 23:52
@StevieGG08---cred ca tu trebuie sa te mai documentezi putin....conform boxofficemojo(care app face parte din IMDb) avatar pana akm a facut $212,711,184 in SUA---$410,864,537-in celelalte tari....si la nivel global(SUA+celelalte tari)-$623,575,721....documenteaza-te intai..si nu te mai lua dupa orice comentariu care il vezi pe imdb.... http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=avatar.htm
r2zv2n pe 29 decembrie 2009 00:26
@kalamiti-nu te mai opresti??gata am inteles ca filmu e un jeg,ca te-a dezamagit cumplit....mutati atentia catre alte filme care sper sa nu te mai dezamageasca!!
r2zv2n pe 29 decembrie 2009 00:35
chiar akm am primit e-mail cu ultima actualizare de la boxofficemojo:With actual grosses reporting, 'Avatar' was underestimated, coming in at $75.6 million. That was enough to top 'The Dark Knight's $75.2 million as the highest-grossing second weekend ever. 'Avatar' was also underestimated on the foreign front, coming in at $152 million. All told, its worldwide tally is now $623.6 million in less than two weeks........se pare ca al doilea weekend al lui Avatar a batut al doilea weekend al lu' The Dark Knight.....75.6mil avatar Vs 75.3mil TDK...
cream pe 29 decembrie 2009 00:39
Kalamity ai perfecta dreptate
Alec pe 29 decembrie 2009 00:47
Pt mine cel mai bun film sf este Star wars revenge of the sith
kalamity pe 29 decembrie 2009 00:54
@r2zv2n nu frate nu ma opresc...ai ceva impotriva nu te uita la ce postez
r2zv2n pe 29 decembrie 2009 01:25
cum sa nu ma uit...imi sare in ochi prostia ta.....singurul motiv pt care tu intri la un post despre un film pe care il consideri jeg,este k sa obtii o reactie....eh uite ca ai obt una....fericit???akm muta-ti cuibul...
scrawl pe 29 decembrie 2009 01:50
Nu poti sa compari un film ca avatar cu the dark knight,asa cum nu poti compara godfather cu bram stocker's dracula....daca vreti sa comparati doua filme macar vorbiti de doua filme pe aceeasi tema...sau macar asemanatoare.In fine.Avatar este un film superb...cui nu i-a placut ori l-a vazut ts pe monitoru de acasa,ori intr-o sala de cinema ramasa rau in urma,sau pur si simplu e prea incuiat la minte incat nu se lasa "prins" in lumea avatar-ului :) parerea mea...aveti macar respect pt james cameron ca nu este un regizor de duzina...a scos filme rar...dar cand a facut-o a influentat generatii intregi.terminator va spune ceva? titanic?alien?a lucrat pana si la rambo 2 (screenplay).filmele astea au ramas in mintea multora...replici care au ajuns sa fie repetate de majoritatea,la caterinca cel putin(gen i'll be back,hasta la vista baby :)) ).Regizorii care se pot lauda cu aceleasi lucruri...ii numeri pe degetele de la o singura mana...iar avatar este un film foarte bun,punct.
gabi12 pe 29 decembrie 2009 01:53
tdk a fost un film bun, care merita revazut, dar nu m-a miscat foarte mult....si da, poate k moartea actorului din rolul negativ a propulsat filmu' atat de mult....nu inteleg cum puteti spune k district 9 e cel mai bun film al anului:))))...cred ca unii scriu sa se afle in treaba........
funk pe 29 decembrie 2009 02:11
filmul asta are atatea recorduri pt ca a fst puternic mediatizat..curios vad ca si in top si in general lumea a cam uitat d 2012..zik asta pt ca ala trebuia s fie filmul care s ne intereseze in special anul asta.filmul ala e facut cu un scop s ne previna d cva nu numai un simplu film sf si cu efecte speciale..pt asta e avatar au pus acolo de-a efecte pe calculator d ne ajunga pt 10 ani..insa 2012 parerea mea e ca transimite cva care ne intereseaza mult mai mult
Un Om pe 29 decembrie 2009 02:56
Hm nu am putut sa ma abtin ... cand a fost lansat Titanic mai copii ??? pai se compara 600mil de acum cu cele 600 mil de atunci ??? Voi traiti pe alta planeta daca va certati ca idiotii pe subiecte de genul ...oamenii au ADN diferit , deci si Gusturi diferite insa se pare ca cearta si injuratul e la moda inca la taranii din Romania.
Un Om pe 29 decembrie 2009 03:01
Si faza cu 2012 ... eu zic sa incepem sa construim si noi o arca din lemn de pluta poate ne salvam...sau mai bine si mai normal este sa oferim o educatie buna Generatilor viitoare sa nu murim inecati in gunoi si toxine...
bagabontelul pe 29 decembrie 2009 03:12
Acum sincer,am stiut ca lauda de sine nu miroase bine.am fost si eu la cinema sa vad "mult asteptatul" Avatar si pot sa-mi exprim si eu o opinie.Am fost si eu sa dau 21 de lei pe un nimic total,dupa prima ora si jumatate am vrut sa ies afara,pentru ca nimic nu m-o atras la film.Toate lumea zice ca efectele 3d si chestii din alea;pentru mine efectele alea nu o insemnat nimic,daca 2012 era 3d era mult mai frumos.Ultima jumatate de ora ce o mai salvat filmu,in rest nimic cu care sa ma atraga(inafara de paleta de culori impresionata care mi-a placut la nebunie),in rest o porcarie de film care ma face sa regret ca mi-am pierdut 3 ore de viata pentru un film de nimic si pot sa spun ca am vazut o gramada de filme SF,actiune,drama.In fine,nu se merita.
impresarul pe 29 decembrie 2009 09:02
Taceti mah, Avatar este cu 30 de clase peste orice film. 90+ % din cei ce l-au vazut 3D au ramas uimiti si impresionati. Efecte de nota 20, muzica perfecta, povestea frumusica, personajele de viiiiiiiis.

In 10 zile a strans 600+ mil dolari. Nu stiu daca va ajunge titanicul dar TDK, Lord of the Rings sau piratii din caraibe vor fi depasite lejer la incasari.

Avatar = capodopera. L-am vazut de 2 ori 3D, si ma mai duc de vreo 2. SAL

StevieGG08 pe 29 decembrie 2009 10:24
scuze r2zv2n....aveai dreptate....se pare ca mojo e mai rapid decat imdb....oricum mania asta cu avatar se va sfarsi curand...poate ii va depasi pe Pirati,TDK sau LotR dar tot nu o sa fie un film mai bun decat ultimile doua mentionate
Mihai pe 29 decembrie 2009 10:44
Imi place ca va certati. Imi place ca discutati in contradictoriu. Tocmai aceste lucruri nasc adevarate capodopere. Nu imi place ca ajungeti sa va jigniti. Intr-adevar, gusturile nu se discuta...
Nici un film nu e mai bun ca altul, pentru ca niciodata un SF nu va fi mai bun ca o comedie si un thriller nu va fi mai bun ca o drama. Fiecare film este bun prin tema pe care o alege. Am vazut multe filme bune, unele le-am vazut castigatoare de Oscar dupa ce le vazusem si am fost mandru ca intr-adevar le-am considerat bune, asa cum au si fost dealtfel. TDK a fost si va fi bun pana la urmatorul TDK, Avatar la fel, Warcraft poate va fi la fel... Dar daca va place mai mult TDK decat Avatar sau invers ( mie-mi place mai mult Avatar, prin pricina motivelor folosite, a ideilor, a povestii ) explicati si de ce. Si nu va mai jigniti. Pentru ca Avatar nu va fi mai bun ca TDK si nici invers. Vizionare placuta va doresc si la cat mai multe filme de calitate.

dharana pe 29 decembrie 2009 12:43
Am uitat sa comentez vizionarea acestui film la cinema. In opinia mea a fost si este un film superb, Avatar ...mai ales personajul feminin principal mi s-a parut a avea o charisma aparte, si pe mine ca femeie m-ar atrage caracterul acestui personaj, a fost construit in asa fel incat sa sa atraga prin ceva, iar atractia dintre ei doi e no comment, ori m-a prins pentru ca sunt indragostita de aproape 2 ani , ori chiar asa a vrut sa fie prezentata atractia dintre cei doi.
Cel mai bun film al anului, il votez!

crysty pe 29 decembrie 2009 13:11
bai certaretilor,pana la urma incasarile "vorbesc" care este cel mai bun film al anului 2009!eu cred ca avatar va fi peste dark knight
septick pe 29 decembrie 2009 13:31
eu nu l-am vazut, recunosc, dar.... cred ca nu ar fi normal sa-l detroneze pe liderul dark knight, doar pentru ca i s-a facut publicitate
bloodthirst pe 29 decembrie 2009 14:48
kalamity nu fi prost crescut si nici smecher cu majoritatea persoanelor care scriu aici ca nu prea faci fata!Am dat doar o idee dar am si afirmat faptul ca nu am vazut filmul.Avatar nu are incasari uriase doar din cauza calitatii filmului...tocmai aici voiam sa ajung,a fost investita o suma uriasa pt a i se face reclama filmuilui,nu consider ca asta ar fi o parte negativa...LOL...
gigi pe 29 decembrie 2009 16:55
avatar este f bun
starcx pe 29 decembrie 2009 17:10
Filmul a avut 150 milione buget numai pt publicitate,sigur o parte din bani au plecat spre site-uri gen imbd pentru a i se da o nota mare,am fost foarte dezamagit de film deoarece ma asteptam la o poveste buna dar a fost previzibil de la un capat la altul.
r2zv2n pe 29 decembrie 2009 17:14
@Starcx-tu esti 'the inside man' sau cum?......nota o merita,,ca va mai urca,sau ca va mai scadea avem de vazut.....adik tu vrei sa spui ca filmele cu buget imens dau bani pe la imdb pt nota mare??atunci ce s-a intamplat cu New Moon?aa,ma scuzi 4.6 e chiar nota mare pt film:)....incredibil ce cred unii oameni,cui nu i-a placut filmul a votat cu nota mica(1,2,3,4,5,6),cui i-a placut i-a bagat aklo un 7,8,9,10!!
tzutz pe 29 decembrie 2009 20:16
@Starcx trist esti amice. Avatar a avut un buget urias pt publicitate sa afle lumea despre ce e vb... altfel multi nu ar fi mers la cinema. 99% din cei care au fosti convinsi de publicitate, au iesit ultra multumiti din sala de cinema, iar vreo 60-70& il considera un film PERFECT !

Inuman cat poate fi de tare filmul asta daca il vezi 3D !!! IAr pe langa 3D, personajele si muzica sunt unele din cele mai reusite EVER. Neytiri si Jake sunt EPICI ! :X

Stefanos pe 29 decembrie 2009 20:45
"Avatar" este un film extraordinar fara indoiala...ramai cu adevarat socat cand il vizionezi 3d(Imax). Dar dupa parerea mea nu este cel mai bun film...tot trilogia "Lord of the Rings" ramane in inima si imaginatia oamenilor. ganditi'va cum ar fi daca s'ar face LotR 3d(Imax) ar fi lovitura secolului..."Avatar" ar parea mic copil..
bloodthirst pe 29 decembrie 2009 21:58
Aici te sustin Stefanos ...
sorin pe 29 decembrie 2009 22:12
CEL MAI SLAB FILM nu stiu cum va place voua :))
igor pe 29 decembrie 2009 22:38
nu stiu dc dar pe toate paginile cinemagia isi posteaza parerile doar prostovanii de moldoveni si olteni de la taranoaia kre nu au iesit in viata lor la cinema si critik filmele, huuuuuuuuuuuuuuuuua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
scream pe 29 decembrie 2009 23:29
Cine sunteti voi sa spuneti ca Avatar e o capodopera, ati fost si voi la cinema datorita publicitati,mereu va gasiti sa criticati parerile unora care sunt impotriva parerilor altora.Eu sunt de acord cu ala care a zis de bugetul publicitatii filmului(am vazut pe CNN).Au dat 30 de milioane de dolari doar pentru Pepsi.Filmul e o porcarie,daca nu ar fi efectele alea v-ar mai place ?Mai bine vedeti niste filme vechi gen The good,the bad and the ugly,One Flew Over the Cuckoo's Nest ,12 Angry Men,Taxi Driver care sunt de sute de ori mai captivante(la poveste) decat filmul lui Cameron
r2zv2n pe 29 decembrie 2009 23:53
fratilor cu siguranta i-au facut publicitate filmului din cauza lui JAMES CAMERON..Omu a demostrat in trecut(Terminator,Aliens,Titanic) ca face numai capodopere.....ati sarit pe publicitatea asta:):)....Monday BOXOFFICE:1. Avatar $19,418,139
2. Alvin and the Chipmunks 2 $12,096,892
3. Sherlock Holmes $11,190,000

r2zv2n pe 29 decembrie 2009 23:56
Si k sa raspund si la faza:Dak nu ar mai fi efectele alea v-ar mai place??......stupida raw intrebarea...e ca si cum ai spune:Dak nu ar mai fi Johnny Depp in Pirates of the Caribbean v-ar mai placea?
peterpanrmx pe 30 decembrie 2009 10:34
mai ...cinefilii lui peste de apa statatoare, problema este ca TDK e un film TARE... pt ca ...rolul interpretat de Heath Ledger e unul f f f f f f f bun... mai ales ca a murit dupa terminarea filmului....Dumnezeu sa l odihneasca in pace!...astfel facandu l si mai iubit de public(si el ca actor si filmul in sine)...AVATAR?....daca e cel mai jmecher sf pana acuma?...intr adevar este!...pana acuma nu s a mai facut asa ceva...daca e mai bun ca TDK?....intr o oarecare masura...cu siguranta este cu mult inaintea lui...ca nu joaca nimeni din film la standardele lui Heath Ledger...asta nu inseamna ca nu e mai bun ca TDK.....cu siguranta e mai bun ca TDK!....aviz amatorilor de comedii a la mister Been si B.Hill....: nu va mai dati voi mari cinefili si mari critici...sunteti la furat mai papagalilor!!!....scuze celor care se vor lua de mine pt greselile de ortografie...dar sunt pe graba
Little Susie pe 30 decembrie 2009 21:25
A fost cineva la Avatar si nu a stat pe centru ci pe margine? Doar acolo am gasit bilete ... si ma sperie faptul ca am dat, probabil, banii degeaba ...
cristibox pe 2 ianuarie 2010 22:50
Cata cearta ptr nimic.Adevaratii cinefili stiu sa aprecieze un film,chiar daca nu face parte din genul lui favorit.Care este rostul acestei dispute,cand subiectul este altul???TDK este un gen(un film fff bun ,ridicat putin si de moartea lui H.L.),iar Avatar este total diferit.Eu sper sa intreaca totusi Titanic,ca nu-l mai suport pe primul loc la incasari:))) de atatia ani.
danapasku pe 3 ianuarie 2010 12:53
este de departe unul dintre cele mai bune filme din ultimii 5 ani; nu putem sa nu luam in considerare fapte ca: filmul a avut un buget de 400 mil. $; este realizat de James Cameron ( I.E. Titanic, Terminator), regizor la care orice cunoscator dintr-ale filmului ar fi avut mari asteptari (J.C. regizor & scenarist); 10 ani le-a luat numai pentru elaborarea scenariului, inceput de J.C. de prin `94; filmul este facut pe conceptul CGI (computer generated imagine), respectiv in traducere libera "Avatarul Imaginatiei"(pentru acest lucru a folosit cea mia noua tehnologie din domeniu, iar din punctul asta de vedere este fimul cu cea mai mare acuratete virtuala redata de pana acum (i.e.personajele din film); multi spun ca filmul asta va revolutiona felul in care vor fi concepute/realizate, tehnologia folosita, marketingul/publicitatea filmelor de acum incolo; (doar pentru marketing au avut buget de 150 mil$); In concluzie, este un film de nota 10, pe care il asteptam de mult timp, iar pentru cei care au alte convingeri, nu pot sa le spun decat ca depinde ce anume cauti si din ce punct de vedere apreciezi un film: Avatar intra in categoria filmelor SF, iar din punctul asta de vedere intruneste si satisface mai toate criteriile pentru a fi catalogat drept "Top Box Office Movie". Cei ce nu l-au vazut inca, va doresc vizionare placuta!
AdrianaDW pe 6 ianuarie 2010 23:10
Avatar...un sf foarte bun.Oscar? poate, pt efecte si alte chestii ...dar oscar pt cel mai bun film in nici un caz.. Fara suparare....o pelicula care merita oscar pt cel mai bun film, treb sa se bazeze pe ceva mult mai natural , real si o excelenta interpretare bla bla...alte criterii.Ma rog, e parerea mea doar....
VioReL` pe 7 ianuarie 2010 00:25
Daca suntetzi asa de inteligentzi si criticatzi avatar regizatzi voi un avatar mai bun daca nu statzi dracku in banca voastra ...habar nu avetzi ce vorbitzi , nush dc comparatzi avatar cu tdk ca in afara de heath ledger nimic nu este klumea in film ,, lau dramatizat de parca si ei credeau in ce faceau...batman begins a avut actiune adevarata.....dar avatar este unicul film care ma impresionat cu adevarat dupa LOTR ...nu exista altu .....asa k statzi in p...a mea in banca ...k voi nu stitzi nici sa tinetzi o camera de filmat in mana ......in loc sa fitzi multumitzi ca inca mai exista regizori care fac filme frumoase...nu aiureala de district 9 pierdere de timp.....m-ai auzisem la un moment dat k avatar este luat dupa surogates ....:))))))
peterpanrmx pe 9 ianuarie 2010 02:19
aviz "the fucking shit : dark avatar' : )))).... : D...CITEZ:".Ma uit in urma sa vad cine vine sa imi ia locul..................... si nu vad pe nimeni"....:)))))..../:)...mai omule...tu ai luat o putin razna?.......aici fiecare isi da cu parerea pt. ca ....in general....marii cinefili isi dau cu parerea....mai ales cand se iveste unul de al de tine....sa mi dau seama ca esti fan parazitii :D...mmm....:).....dar tu "vorbesti" lucruri serioase?...si mai ales daca te crezi tu asa de "cunoscator"....de ce nu ti ai dat seama inca ?....ca defapt aicea asta se face...: se da cu parerea... fiecare dupa cum il duce capul....despre filme,actori,desene animate.personaje,regizori...s a m d.....ca doar despre asta se vb...nu?....:))))).....oricum....apropo de citatul tau....aberatia aea cu..." uitatul in urma..."....ai zis o ca un fel de metafora....nu?....sau ai zis o la vrajeala....:D:))))))
AleX pe 12 ianuarie 2010 15:57
avatar este cel mai reusit film care lam vazut pana acum si chiar daca spuneti ca e mai putin popular "urat" de cat dark sa stiti ca va inselati foarte mult.. ;)
Delia Ana pe 17 ianuarie 2010 09:51
Oameni buni voi stiti cate victime a facut avatar pana acum sunteti nebuni daca aveti sub12 ani si vreti sa va duceti la el.....oamenii sau si sinucis din cauza lui
Radu1711 pe 18 aprilie 2010 01:15
Avatar is the best ;-)
marius93 pe 13 iulie 2010 09:32
Vreau sa vad si eu filmul cat mai curand

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

Cronică

jinglebells