Fie că recunoaştem sau nu, serialele ocupă o bună parte din timpul petrecut în faţa ecranului, fiind mai scurte, mai captivante şi mai atrăgătoare uneori, fie că este vorba de personaje, acţiune sau amândouă. O clasificare personală ar fi subiectivă, mai ales în condiţiile în care unele seriale nu rulează la noi, dar, pentru a vedea totuşi care au fost titlurile cele mai demne de atenţie, iată o listă cu cele mai bune seriale ale anului, întocmită pentru The Hollywood Reporter de criticul de televiziune Tim Goodman.
1. Breaking Bad (AMC). Un serial fascinant şi îndrăzneţ despre viaţă, moarte şi droguri ne aduce episoade în acelaşi timp amuzante şi realiste, susţinute de un scenariu, o muzică şi un joc al actorilor excelente.
2. Mad Men (AMC). Gloria şi declinul impozantului Don Draper sunt prezentate somptuos, inteligent şi cu o mulţime de surprize presărate în scenariu.
3. The Pacific (HBO). O miniserie de la producătorii serialului Band of Brothers, care ne prezintă de data aceasta operaţiunile de pe frontul american din Pacific păstrând în acelaşi timp toate calităţile predecesorului, imagini şi poveşti realiste şi emoţionante despre spiritul uman, pentru care iadul războiului este o grea piatră de încercare.
4. Treme (HBO). Urmărind viaţa oamenilor din New Orleans de după uraganul Katrina, Treme este produs de aceeaşi echipă ca a seriei The Wire, şi reuşeşte să redea într-un mod complex, cu sinceritate şi emoţie, încercarea oamenilor de a-şi reface viaţa.
5. LOST (ABC). Poate nu a avut chiar finalul pe care îl aşteptam cu toţii, dar a fost o călătorie plină de peripeţii, îndrăzneaţă şi extrem de atrăgătoare.
6. The Inbetweeners (BBC America). Debordând de energie adolescentină şi pline de revoltă, plus dispreţ pentru mare parte a lumii în care nu reuşesc să se integreze, aventurile britanicilor sunt amuzante şi pline de situaţii inedite şi neprevăzute.
7. Boardwalk Empire (HBO). Serialul ce ne aduce în prim plan perioada Prohibiţiei, cu lumea interlopă şi lupta pentru putere, condimentată de multă băutură şi pasiune, este prezentat într-un mod captivant de la episod la episod, menţinându-ne treaz interesul.
8. Men of a Certain Age (TNT). Un serial-dramă considerat neaşteptat de bun, pentru lipsa de clişee şi descrierea precisă a crizei vârstei de mijloc a bărbatului.
9. 30 Rock (NBC). O comedie inteligentă, nelipsită de tuşe juvenile, dar care este capabilă să producă de fiecare dată un umor de situaţie şi nişte replici mai mult decât reuşite.
10. Terriers (FX). Mai puţin cunoscut şi cu un prim sezon s-a dovedit a fi inteligent, serios dar şi emoţionant. Povestea îl urmăreşte pe un fost poliţist, care, alături de prietenul său cel mai bun, încearcă să rezolve cazuri de crimă complicate, fără să se expună însă pericolelor şi fără să îşi asume răspunderi.
Pe lista lui Goodman s-au mai aflat, printre altele, serialul de comedie Modern Family (cu fostul Al Bundy – Ed O-Neal şi Sofia Vergara), The Walking Dead şi Sons of Anarchy, o dramă poliţistă ce are în centru un club de motociclişti în şi care îl veţi regăsi pe Ron Perlman, actorul din Hellboy.
Părerea ta
Spune-ţi părereacome on ppl...
Toata lumea pe care o cunosc a vazut cel putin 2 din astea 3...
Mai urmeaza sa mai apara cineva cu Gossip Girl...
Dexter imi place si poate nu e de aceasi valoare ca si restu dar sincer nici nu imi pasa si iti spun de pe acuma ca cel mai slab sezon de departe este 3 iar cel mai este 4 urmat 5.
Nu conteaza ca Pacific e o miniserie si ca acest gen e foarte usor de abordat dar pentru mine aceste genuri de miniserii HBO sunt foarte foarte bine realizate cu siguranta din toate punctele de vedere.......:|......deci merita locul 1(intai) :P
simplu si la obiect.
Daca e luat dupa rating atunci nu se pune.
eu una nu sunt deloc de acord cu topul
House sezon slab,......Dexter sezon 5 slab( si acum mai am in cap replica,, Heloo dexter morgan!!:))) din sezonul 4)
asa........mai departe Lie to me..sezon bun, constant.; ce serial mi-a mai placut a fost DAMAGES ( cu Glen Close...care mie imi este antipatica dar i se potriveste rolul de minune ) Fringe .in rest m-am si saturat de atatea filme cu vampiri si zombi