Lansare a filmului "Dispari in 60 de secunde"

de Agentia Champions în 14 Dec 2000

DISPARI ÎN 60 DE SECUNDE
14 octombrie 2000

"DISPARI ÎN 60 DE SECUNDE" (GONE IN 60 SECONDS) este unul dintre cele mai asteptate filme ale acestui an.

Produs de celebrul JERRY BRUCKHEIMER si avînd în fruntea distributiei pe NICOLAS CAGE în rolul celui mai "tare" hot de masini din America, "DISPARI ÎN 60 DE SECUNDE" este un excelent film de actiune, care se urmareste cu sufletul la gura. "Eroinele" sînt cele 50 de masini care trebuie furate de banda lui CAGE în numai 48 de ore.

Asistam la o adevarata parada - cu motoarele turate la maxim - a celor mai celebre marci auto si a celor mai scumpe limuzine, modele 2000 sau piese rare de colectie.

La toate acestea se adauga irezistibilul farmec misterios al ANGELINEI JOLIE, obtinîndu-se astfel premizele unui film de mare succes.

Ar fi fost si pacat ca un film atît de mult asteptat ca "DISPARI ÎN 60 DE SECUNDE" sa nu aiba parte de o lansare pe masura, care sa atraga atentia potentialilor spectatori ca nu trebuie sa-l scape. Evenimentele care au precedat Premiera de Gala au adunat cîteva mii de curiosi, cîteva sute de participanti, tot atîtea autoturisme si atîtia reprezentanti ai presei cît nu pot atrage toti candidatii la Presedintie la un loc!

Distribuitorul GLOB COM MEDIA, beneficiind de servicille a doua agentii de publicitate a reusit sa faca din lansarea filmului "DISPARI ÎN 60 DE SECUNDE"un adevarat eveniment monden cu masini de lux si fete frumoase, meritînd deplasarea a cîte 2-3 echipe de la fiecare din televiziunile importante.

Startul s-a dat în parcarea de la Hollywood Multiplex Bucuresti Mall unde masini echipate special s-au "luptat" în cadrul unui spectaculos carcrash show. Piloti cu experienta, turînd motoarele la maximum (producînd un zgomot asurzitor si o perdea de fum) au efectuat manevre periculoase pe asfaltul udat în prealabil pentru reusita deraparilor, întoarcerilor la 360 de grade si a... ciocnirilor controlate. Apoi, într-o liniste ireala a urmat parada celor mai noi modele Chrysler si Mercedes, masini despre care Nicolas Cage afirma în film ca "sînt imposibil de furat". Luxoasele limuzine au efectuat un adevarat balet pe asfaltul ud. Desi din program nu au lipsit decît ciocnirile, nici-un spectator nu se poate lauda ca a auzit cum suna motorul unei asemenea bijuterii auto.

A urmat, firesc, "Garage Party" - petrecerea organizata pentru VIP-uri si presa chiar într-un garaj amenajat pentru acest eveniment ca o adevarata discoteca. Invitatii au putut testa confortul limuzinelor expuse si au admirat - într-un separeu bine protejat - o parte a colectiei auto si moto apartinînd lui Ion Tiriac.

Într-o alta zi organizatorii lansarii filmului ne-au purtat în Piata Constitutiei, unde, pe imensul platou a avut loc concursul de îndemînare auto "Cel mai dibaci cîrmaci". "Balul" soferilor temerari a fost deschis de Gianina Corondan (fosta vedeta PRO TV, actualmente TVR) conducînd cu atîta prudenta un Tico încît timpul realizat a ramas "recordul de încetineala al cursei". În schimb, o Dacia 1300 cu aripile sarindu-i la derapajele fumegînde, condusa mai mult pe doua roti de Theodor Iliescu s-a dovedit mai iute decît prestigioasele BMW-uri care au urmat. Pîna la urma, "Cel mai dibaci cîrmaci" s-a dovedit a fi Teodor Gheorghe, cel care a condus nu numai cel mai rapid, dar si foarte elegant un Peugeot 405.

Concursul urmator, prezentat cu aplomb de pe frontispiciul cinematografului Patria de D.J. Cristi Nitu si prezidat în stilul caracteristic de "Cîrcotasul de Serviciu". Serban Huidu a desemnat-o pe Magda ("Magda si atît") "Cea mai tare însotitoare". N-a existat nici-o contestatie, blonda sexy, în pantalonii sai de piele atragînd privirile tuturor, mai mult chiar decît superbul BMW-M3 a carui bancheta din dreapta pastra formele trupului sau.

Pentru concursul "Cel mai tare din parcare" s-au aliniat în parcarea din fata cinematografului Patria zeci de autoturisme: limuzine de lux, masini de teren, sport, decapotabile etc ai caror proprietari rîvneau la titlul de mai sus. Dar si automobile de colectie, dintre care s-a detasat un Ford din 1956, excelent întretinut, care a apartinut actorului Grigore Vasiliu-Birlic. Pîna la urma trofeul "Cel mai tare din parcare" a trebuit sa fie împartit între Dezideriu Pana, care a prezentat o Lancia si Sergiu Caldar sosit cu o Corvette decapotabila.

Dupa ce premiantii au primit cosmetice auto, lubrifianti si echipamente purtînd însemnele "DISPARI ÎN 60 DE SECUNDE" (canadiene, sepci, tricouri) toti concurentii au fost poftiti la Premiera de Gala. Cea mai bucuroasa spectatoare parea a fi "Cea mai tare însotitoare", cea care fusese premiata cu un pachet de tratamente cosmetice complet pentru mentinerea frumusetii.

Aceasta lansare, desfasurata de-a lungul a doua zile a demonstrat ca atunci cînd reusesc sa atraga sponsori, distribuitorii de film din România pot organiza evenimente spectaculoase care pot rivaliza cu cele din Occident, unde bugetele de publicitate sînt de sute de ori mai mari.

În orice caz, asemenea lansari sînt o reteta sigura de a (re)aduce spectatorii în salile de cinema. Iar cînd si filmul este pe masura, cum este cazul acum, succesul este asigurat.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
xerses pe 13 martie 2013 23:15
Un film foarte tare...
alex_il_fenomeno pe 16 februarie 2014 14:21
Ce film a avut premiera atunci...

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells