URSUS, "Regele Berii în România", caută cel mai arzător vis: deruleaza o campanie în Bucureşti ce se adreseaza consumatorilor moderni şi optimisti, care au încredere în ei şi îşi urmează visurile şi ambiţiile, croindu-şi propriul drum în viaţă.
De la idee la realizare e o cale lungă şi grea, dar cei perseverenţi ajung să se bucure de gustul victoriei.
Dacă te mişti prin lumea filmului auzi adesea replica „am o idee de scenariu, e super, de-abia aştept s-o pun pe hârtie”. Idei sunt multe, iar cei care se apucă să le transforme în scenarii sunt destui, dar câţi sunt cei care ajung să-şi vadă ideea şi pe ecran? Puţini, dar senzaţia e unică...
Într-o ţară în care un buget de un milion de euro înseamnă deja că faci un blockbuster, tinerii cineaşti români au multe de înfruntat ca să-şi realizeze filmele. Multe sunt făcute pe genunchi, iar cei care îşi petrec zile şi nopţi încercând să pună la punct fiecare detaliu indispensabil pentru o filmare se gândesc probabil la ora primei proiecţii cu publicul, ora la care ideea va deveni imagine, iar imaginea va naşte idei în mintea altor oameni.
Este imposibil? Nu. Este greu? Da!
Este imposibil să faci un film cu 200 de euro? Nu este, iar în 2008 Elevator, un film semnat de debutantul George Dorobanţu, reuşea să impresioneze la festivalul Transilvania şi să plece acasă, după ani de zile de trudă, cu un premiu de debut.
Bineînţeles, nu premiile sunt importante, ele sunt, eventual, cireaşa de pe tort. Satisfacţia că nu te-ai oprit niciodată şi sentimentul de împlinire avut la depăşirea fiecărui obstacol, că nu te-ai lăsat învins, contează mult mai mult. Premiul rămân bibliotecă, dar împlinirea e în suflet.
Care sunt proiectele tale? Şi care este povestea ta? Scopul tău? Drumul ales? Ursus te provoacă la introspecţie!
Nu trebuie decât să intri pe www.drumultau.ro, să-ţi povesteşti cel mai arzător vis şi să încarci o poză. Ursus va face în aşa fel încât toată lumea să-ţi cunoască povestea, scopul în viaţă şi să te cunoască chiar pe tine. Cele mai interesante poveşti vor fi selectate zilnic şi proiectate la mari dimensiuni pe clădirea magazinului Unirea din Bucureşti. Asteapta mailul de la Ursus cu confirmarea zilei şi intervalului orar în care îţi va fi proiectată povestea şi imortalizeaz-o la faţa locului.
Poţi urmări derularea campaniei şi pe contul de facebook - Drumul Tău.
Părerea ta
Spune-ţi părerea