Scenă de sex în ultimul Harry Potter

de Gloria Sauciuc în 9 Dec 2009
Scenă de sex în ultimul Harry Potter

Realizatorii Harry Potter sunt puşi pe fapte mari în următorul film, de vreme ce actorii Daniel Radcliffe şi Emma Watson se pregătesc pentru prima scenă de sex din franciză. Oricum, Daniel Radcliffe nu mai are nimic de ascuns după ce a apărut gol în piesa Equus.

Fanii Harry Potter îi vor vedea pe cei doi în prima parte a dipticului Harry Potter And The Deathly Hallows/Talismanele Morţii. Însă Emma Watson şi Daniel Radcliffe vor ajunge să facă ceea ce fac adulţii "nu pentru că ar fi îndrăgostiţi, ci pentru a-l enerva pe Ron Weasley", conform femalefirst.co.uk.

Cine a citit cartea ştie că Ron are parte de nişte viziuni îngrozitoare atunci când încearcă să distrugă unul din Horcruxi - iar una din viziuni e o scenă fierbinte între Harry şi Hermione.

Chestiile hot nu se termină aici (de aceea ne întrebăm ce rating va avea filmul). Dacă cineva vrea să-l vadă pe Daniel Radcliffe dezbrăcat (dar fără Emma pe fundal), să ştie că mai e o scenă în staţia King's Cross, În care Harry apare gol. În acel moment îl vede pe Dumbledore. Nu ştim de ce Harry ar sta dezbrăcat într-o staţie de metrou, dar sigur vom înţelege când vom vedea filmul.

Ţi se pare firesc momentul sexy dintre Emma Watson şi Daniel Radcliffe, ţinând cont că publicul Harry Potter a crescut o dată cu actorii, sau crezi că producătorii pur şi simplu forţează nota?

Părerea ta

Spune-ţi părerea
M3 pe 9 decembrie 2009 15:12
am vazut o gresala si trebuia sa fac o rectificare(sper ca va fi luata in considerare)....nu revista se numeste Equus ci piesa de teatru in care a jucat Daniel
Gloria pe 9 decembrie 2009 15:25
da, asa e, a aparut gol in piesa de teatru, nu in revista.
colinx pe 9 decembrie 2009 15:28
cred ca scena cu harry gol in statia de metru e cea de la final cand se reintalneste cu dumbledore intre lumi.atunci cand distuge horcruxul din propriul corp.
tudy pe 9 decembrie 2009 15:30
nu..sincer nu mi se pere prea potrivit..nu pentru ca eu as avea ceva dar voi fii multi copii sub 10 ani kre inca nu lau lasat pe harry potter in dauna celui mai prostesc show numit "wrestling"
totusi chiar daca iti place sau nu acesta este filmul nu poti schimba cu nimic fie k iti place fie ca nu :))

Iulia pe 9 decembrie 2009 15:38
Imi pare rau - dar nu exista nici o scena de sex in carte, si chiar ma indoiesc ca ar pune asa ceva in film. Tot ce ar avea o eventuala legatura cu perechea Harry/Hermione ar fi un sarut sau o imbratisare in momentul in care Ron incearca sa zdrobeasca medalionul lui Voldemort.
foyyn pe 9 decembrie 2009 16:16
sincer mie nu mi se pare ceva exagerat doara pana la urma este un adult , el a evoluat mult de cat a fost tanar cand a jucat in prima parte oricum acest lucru este numai sa astepta-m si sa vedem
Adi19 pe 9 decembrie 2009 16:51
Avand in vedere ca producatorii au fost de parere ca toate filmele din saga Harry Potter au avut cam aceleasi ingrediente, acestia s-au hotarat sa adauge si aceasta scena mai "fierbinte" pentru a mai pipera scenariul. Parerea mea este ca aceasta scena este introdusa din strict motive ce tin de audienta sperand ca prin acest lucru sa creasca incasarile de la box-office. Ce nu-si dau ei seama deocamdata este ca toata strategia aceasta s-ar putea intoarce impotriva lor exact ca un bumerang avand in vedere segmentul de varsta ce vizioneaza Harry Potter. Nu ramane decat sa wait and see what happens...
L pe 9 decembrie 2009 16:54
Sincer mi se pare o mare prostie ca schimba si baga de la ei si nu din carte atat de mult cat ar trebui,dar trebuie sa spun ca faza cu sexul e cam stupida.Nu vad folosul ei cu adevarat.Doar niste nenorociti care vor sa faca o caruta de bani si mai pun si scene de sex in filme pt copii.
L pe 9 decembrie 2009 16:56
Si cum ramane cu Ginny care e iubita lui Harry si sora lui Ron.Se vede ca sunt dusi rau astia care il fac.In special David Yates.\
bocce09 pe 9 decembrie 2009 17:12
Chiar ca e o prostie daca fac scena asta, nu mi se pare deloc normal la un film pentru copii sa adauge o scena de sex care nici macar nu e in carte.
Shoka pe 9 decembrie 2009 17:13
Pai stie toata lumea ca intotdeauna filmul este diferit de carte si mai stie lumea ca pentru a se vinde biletele mai bine la film ( si mai ales ca franciza Harry Potter a fost declasata de alte filme printre care si Twilight ) producatorii mai au tentativa de a inflori si devia de la povestea din carte tocmai pentru a-l face mai picant . Si pentru ca sex-ul cu vampiri este deja luat de Twilight (sau bine o sa apara peste cativa ani) atunci de ce nu sex cu VRAJITORI..... Ah concurenta asta....
shadowofnight pe 9 decembrie 2009 17:23
Nu. Un absolut si categoric NU. Avand in vedere ca JK Rowling nu a scris asa ceva, chiar nu isi are rostul. In carte, ei pur si simplu se saruta, nu vad de ce ar face asa ceva...Fani ai cartilor/filmelor sunt si copii, totusi...Si scena de la King's Cross...deci pot pune de la ei scene care nu sunt in carte, dar nu ii pot da niste haine, daca in carte nu are...desi chiar si in carte...se spune ca in momentul cand isi da seama ca e gol, apar niste haine, sau ceva de genul...
Daca pana acum aveam sperante in legatura cu filmul, acum....ei bine....nu prea.
Daca isi bat joc si de cartea asta...:(

bordik pe 9 decembrie 2009 17:24
Pt M3:: si Gloria nici nu pomeneste de revista.spune clar ca a aparut gol in piesa Equues
jroberto pe 9 decembrie 2009 18:25
Apare in carte. E o viziune de-a lui Ron, deci Harry n-o inseala pe Ginny.
cavallioty pe 9 decembrie 2009 18:43
nu mai comentati aiurea daca nu citit tot articolul sau macar sa fi citit cartea unde se spune clar ca scenele acelea sunt viziuni ale lui Ron nu realitatea
nimeni nu inseala pe nimeni,dar e prea greu sa cititi

Scruffy007 pe 9 decembrie 2009 19:04
eu am citit cartea dar sincer nu mai stiu unde si din ce constituie aceasta scena de sex, dar sa speram ca regizorul va urma cartea. banuiesc ca planul lui ar fi sa anunte ca va fi o scena de sex in film, iar la lansarea filmului va castiga cu cel putin 30% mai mult.
dudesux666 pe 9 decembrie 2009 19:16
sincer am citit cartea de 2 ori si acea scena "fierbinte" nu apare:|, apare o asa zisa legatura intre Harry si ea atunci cand incearca Ron sa distruga medalionul dar nu zice nicaieri de sex. de ce vor producatori sa complice lucrurrile,li se pare mai interesant? au dat gresi cu partea a 6-a si acuma fac orice ca partea a 7-a sa fie un succes? Nu mi se pare ca daca introuc scena"hot" va avea mai mult succes...
Fie,si faza cu Potter gol,apare intr-un fel si in carte...acuma ramane de vazut cum interpreteaza regizorul aceea scena:)

NinaCho13 pe 9 decembrie 2009 20:28
"MOMENTUL SEXY DINTRE HERMIONE SI HARRY" imi pare rau sa distrug vizurile...dar...nu apare in carte. Nici in plan real nici in ireal - adica viziuniile lui Ron Wesley.
Mana regizorului...dar de aceasta data este pusa prost.

NinaCho13 pe 9 decembrie 2009 20:30
viziunile si visurile(greseala mea)imi cer scuze.
Eu pe 9 decembrie 2009 20:54
Eu cred ca e mai bne cu scena de sex pt ca o sa fie rating-ul filmului mai mare
P.S.:Pluralul de la horcrux este horcruxuri nu horcruxi

rubin pe 9 decembrie 2009 21:00
e super naspa
urat
foarte urat
huhuhuhuhuhu

paser pe 9 decembrie 2009 22:13
Cum adica nuu? Parca oamenilor le placea sexul.
Alin pe 9 decembrie 2009 22:26
Mi se pare extraordinar desurprinzator ca a ajuns Harry ca sa nu spun Daniel sa faca un pas asa de mare cu Emma dor din cauza lui Ron. Este uimitor si foarte curios ca Daniel o sa apara gol deoarece episoadele din urma pute-ai zice ca copii se pot uita fara sa intoarca capul . Este actiune, fascinant etc. Dar acu dintr-o data apare acest gen ,,erotic". In fine mie imi place foarte mult Harry Potter si am sa vad in film pentru ca e imposibil sa nu vad cele 2 parti.
Alind pe 9 decembrie 2009 22:28
Mi se pare extraordinar de surprinzator ca a ajuns Harry ca sa nu spun Daniel sa faca un pas asa de mare cu Emma doar din cauza lui Ron. Este uimitor si foarte curios ca Daniel o sa apara gol deoarece episoadele din urma pute-ai zice ca copii se pot uita fara sa intoarca capul . Este actiune, fascinant etc. Dar acu dintr-o data apare acest gen ,,erotic". In fine mie imi place foarte mult Harry Potter si am sa vad in film pentru ca e imposibil sa nu vad cele 2 parti.....
shadowofnight pe 9 decembrie 2009 22:31
am gasit acest articol minunat:D
http://www.aceshowbiz.com/news/view/00029376.html
The actor will not appear raunchy in the next 'Harry Potter' movie as filmmakers want to present his scenes 'in a way no different than any other PG fare.'
So...avand in vedere 'PG fare' (YaY:D) nu cred ca va fi nici o scena de sex. :D

Tsutsy pe 9 decembrie 2009 22:45
nam nimic impotriva :D
xFx pe 9 decembrie 2009 23:13
@colinx ...prietene mai este lume care nu a citit cartile si u vii si arunci cu spoilere fara sa anunti si tu ca in comentariul tau se afla spoilere....scuza'ma ca iti zic dar esti IDIOT
deynho pe 10 decembrie 2009 00:46
eu zic ca nare ce cauta in film scene de sex...se uita multi copii la film...insa sexul vinde...
TuNNiNg pe 10 decembrie 2009 09:31
Din moment ce aceasta scena nu apare si-n carte sunt de parere ca producatorii forteaza clar nota. Nu inteleg de ce in unele filme se pune atat de mult accent pe o scena de sex, pentru ca nu asta se urmareste intr-un film cu rating pentru copii, iar multi dintre noi cu siguranta sarim peste. Sexul nu se mai vinde ca in trecut, sexul a devenit patetic in filme gen, avand in vedere pornografia aparuta pe piata. In plus seria "Harry Potter" este ceea ce este si a avut asemenea incasari mai mult pentru ca publicul care a urmarit-o a fost unul minor ca majoritate, si major ca minoritate. Sunt de parere ca seria ar trebui sa ramana la acelasi statut.
radu pe 10 decembrie 2009 09:34
nu uitati ! / mai trebuie primenita si imaginatia copiilor,dupa atata pornografie politica-fie si cu (UN SEX) de...poveste /parol ! /nu va mai uitati la filme (ecranizari) cu cartea'n mana / pierd toti: cartea & filmul &voi toti ...
cineva pe 10 decembrie 2009 09:38
Nu v-ati gandit ca totul este doar pentru publicitate? Pana acum au respectat cartile si nu cred ca o sa se schimbe ceva tocmai acum. Eu zic au lansat zvonul numai pentru publicitate.
Anonim pe 10 decembrie 2009 10:41
deja au fortat prea mult nota!
sik54 pe 10 decembrie 2009 11:20
harry potter nu mai e de mult un film pentru copii,mi se pare potrivit sa bage scene horror si de sex(eventual cat mai multe).In fond nu asta e scopul? sa ii faca pe copii sa se gandeasca numai la asa ceva?
penguina-mica pe 10 decembrie 2009 11:38
NU e nicio scena de sex, este vorba defapt de confruntarea lui Ron cu Horcruxul, cand acesta ii arata toate lucrurile de care se teme, cum ar fi ca Hermione il iubeste pe Harry si nu pe el. Si in scena aceasta, in carte cel putin, Hermione si Harry se saruta, dar nu este ceva real.
Si David Yates nu a sugerat nimic despre sex, dar a spus intr-adevar ca vor aparea nud - daca vreti puteti citi aici ( in engleza) http://www.snitchseeker.com/harry-potter-news/david-yates-confirms-two-nude-harry-scenes-deathly-hallows-69427/


Oricum, dupa parerea mea, David Yates has fucked up all harry potter films. Nu se putea gasi un regizor mai groaznic sa regizeze ultimele si cele mai importante carti. Asta e.

penguina-mica pe 10 decembrie 2009 11:41
Cititi cartile. Aveti mai mult de castigat, honestly.
simo.bb pe 10 decembrie 2009 12:12
Doamne fereste, ce-i cu ideea asta tampita? :| In nicio carte Harry si Hermione n-au avut niciun fel de tangenta de acest gen :| Ce naiba ?! Mi se pare o tampenie, sper sa nu apara aceasta scena in film.. :|
paul has pe 10 decembrie 2009 12:30
Daca se plac lasai asta i viata sa merga inainte tot asa daca se plac.Ce tot atatea comentari ca NU NU NU lasa ti sa fie fericiti
paul has pe 10 decembrie 2009 12:32
Cine crede ca o pustoaica de 10 ani s-a pupat cu ala am uitat cum il cheama cu paru portocaliu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cap-De-Mort pe 10 decembrie 2009 12:34
Urasc aceasta scena cine a facut-o va fi .................... de mine.
monisss pe 10 decembrie 2009 12:59
Consider ca de mult Harry Potter nu mai este chiar un film pentru copii :-?? poate primele filme da... dar asa cum se spune si in articol... actorii au crescut, nu mai sunt acei copii mici si fricos, cu teama de necunoscut asa cum erau la inceput, cititorii cartilor lui J. K. Rowling au crescut asa ca mi se pare normal sa treaca la alt stadiu atata timp cat este in limita bunului simt. Iar faptul ca publicul a cresut o data cu actorii este un lucru bun, socul nu va fi mare. Si hai sa fim realisti si totodata seriosi, in vremea de azi copiii stiu mult mai mult decat parintii lor.
Blinc pe 10 decembrie 2009 13:50
eu cred ca e o scena fireasca si nu forteasa nota deoarece sexul este natural si se vinde numai din motivul ca lumea in societate se mint singuri cu anumite pareri dar odata acasa au cu totu si cu totul alte adica pe bune ce e asa de neobisnuit sa tio tragi ?
paul has pe 10 decembrie 2009 14:15
Cred ca este o scena fireasca sexsul orcum va veni de la o perioada la alta asa ca nu e cine stie ce , e doar o poza amarata ce se poate intampla la acesti actori daca li sa pus pata pe un sarut.
Anna Watson pe 10 decembrie 2009 14:37
Ce comentati atatea despre sora mea a fost doar o intmplare ce asa mare paguba asa ca LINISTE .....
cosmin pe 10 decembrie 2009 15:18
poi nush ce sa zik dar..mi se pare foarte interesant:D
mausyo pe 10 decembrie 2009 16:02
pun pariu ca nu o sa fie nici nuditate. Mare scofala.
Poate reusesc sa se pupe si ei mai bine totusi.

iustina11 pe 10 decembrie 2009 16:28
mi se pare o prostie
si nu cred ca se va intampla asa ceva :-??
este doar o stire..banala

gaby1 pe 10 decembrie 2009 17:25
bai tudi dak ai ceva cu wrestlingul taci din gura ma.dak nu iti place asta e.dar nu poti sa zici k e prostesc.asa ca ciocu mic
Medicate pe 10 decembrie 2009 17:27
ce se mai dau unii scarbiti de asa ceva , parca nu ati mai vazut o scena de sex , sau poate va place sa "lucrati" singuri , e si asta o varianta! Filmul nu va fi stricat de aceasta scena , asa ca nu va mai plangeti aiurea !
flav pe 10 decembrie 2009 17:39
in primul rand sunteti toti niste idioti , voi care comentati . sau sunteti doar prajiti si nu intelegeti ? ce parte din "Ron are parte de nişte VIZIUNI îngrozitoare - o scenă fierbinte între Harry şi Hermione." nu intelegeti ? viziuni insemnand ca tot ce se va intampla va fi in capul lui, nicidecum adevarat. nu se pune problema ca ginny este prietena lui harry, ca se supara etc etc, PT CA NU SE INTAMPLA CU ADEVARAT. Mai pe intelesul unora, Ron VISEAZA , si ma indoiesc ca o sa fie o scena de sex propriu zisa, o sa fie doar o idee, ca nu l transforma in film porno. si poate cine a citit cartea o sa termine cu spoilerele , ce zici colinx? zi ne ce se intampla si la sfarsit daca tot ai inceput.
flav pe 10 decembrie 2009 17:40
si va rog , nu ma faceti sa iau cartea si sa va citez din ea.
cristinica pe 10 decembrie 2009 18:04
E o prostie daca fac scena asta.
Nu mi se pare deloc normal la un film pentru copii sa adauge o scena de sex care nici macar nu e in carte.
Sincer...

Ramona pe 10 decembrie 2009 18:16
Targetul Harry Potter (atat carti, cat si filme) este format din copii. Nu e vorba numai de acei copii care au citit primele carti, au vazut primul film si au crescut impreuna cu actorii...cartile si filmele Harry Potter sunt dedicate copiilor de toate varstele si tocmai de aceea nu mi se pare normal sa existe o scena de sex intr-un astfel de film. Chiar transformam si povestea asta in una hollywoodiana numai ca sa avem mai mult succes la box office? Ar fi chiar trist ca asta sa se intample!
sweet_ana pe 10 decembrie 2009 20:12
mi se pare o mare prostie......nu ar trebui sa introduca o asemenea scena in film
paladecosmin pe 10 decembrie 2009 20:28
:) era si momentul!
simo.bb pe 10 decembrie 2009 20:36
Voi sunteti prosti? Nu e vorba de scena de sex. E vorba de faptul ca Harry nu are nicio treaba cu Hermione legat de sex. Sunt doar AMICI . Doamne, ce aberati pe aici..
septick pe 10 decembrie 2009 21:14
dak se adevereste faptul ca va fi o scena de sex in hp 7......atunci yates e TAMPIT. ma gandeam ca macar ultimul film sa fie regizat cum trebuie, incluzand cel putin 80% din carte....... dar cu asemenea regizor.... mi-am pierdut speranta
andrei pe 10 decembrie 2009 21:17
Ai dreptate paul dac se plac atat de mult sai lasam in pace nu?????
stefan1979 pe 10 decembrie 2009 21:32
salut va rog nu criticati filmu pana nu il vedeti de unde stiti ca va arata scena completa in care cei doi fac sex in viziunea pe care o are Ron astepati filmul vedetil si il criticati dupa ce il vezionati,dar asta doar in 2010 si ce e asa de mare scofala mai in toate filmele sant scene de sex nu....?
LOLZ pe 10 decembrie 2009 22:10
nu prea mi se pare normal conform cartii parca era alt fir al povestiri , avand in vedere circumstantele ....."out of line " infine sper sa nu ma dezamagiasca si urmatorul hp ca si asta dinainte "half blood prince " :( ...infine bafta la imaginatie o sa aveti nevoie pt a impresiona o lume intreaga
Cobac Razvan pe 10 decembrie 2009 22:25
Aoleu ... haideti oameni buni ca tot un film de copii ramane nu o sa aibe faze prea fierbinti , cred ca cel mai fierbinte lucru care o sa-l contina filmul o sa fie o mica parte de 1 secunda in care dabia se vede o tzatza !

Totusi e prea de tot , chair toate filmele din ziua de azi cu eroi , etc trebuie sa contina neaparat o faza de "sex " ?

paladecosmin pe 10 decembrie 2009 22:32
=))) Harry Balls and The Blood of Virgin Hermione =))))
valentina pe 11 decembrie 2009 02:08
Ok va spuneti parerile, aici dar chiar nu puteti sa fiti si voi ma educati putin? Jigniti regizorul fara nici un pic de jena, spuneti ca e idiot si prost sau mai stiu eu ce. Eu cred ca ar trebui sa incercati sa ajungeti la nivelul lui mai intai apoi sa aveti tupeul ordinar de a-l jigni. Daca nu ma insel vi s-au cerut pareri despre aceasta scena din film (daca ar fi bine sa fie introdusa sau nu), nu despre regizor.
paul1ca pe 11 decembrie 2009 09:14
Mi se pare foarte aiurea,eu unul am crescut cu aceste carti,am inceput sa le citesc fix cand aveam varsta lui Harry Potter si tot asa,dar mi se pare total exagerat o scena de sez,cum mai spunea cineva in alt post ca mai sunt copii care sunt fani Harry Potter si cu siguranta vor urmari filmul acasa cumparand Dvd-ul(la cinema cred ca o sa fie interzis minorilor sub 12,16 ani...ma rog),si vor vedea acea scena si cine stie ce parere o sa isi faca...eu stiu.
lorette46 pe 13 decembrie 2009 21:36
fiecare cu parea lui... la inceputul fiecarui film scrie: Dupa cartile lui JK Rowling. si eu cred ca scena "fierbinte" dintre Harry si Hermione poate fi facuta... ptr ca nu scrie nicaieri ca atunci cand faci un film dupa o carte trebuie sa respecti ce scrie in carte... regizorul are mana libera, se poate juca cu imaginatia:P
oricum... faza asta va fi doar imaginatia lui Ron... asa caaaaaa! nu mai comentati..!! ptr ca Harry o iubeste pe Ginny si se insoara cu ea;)

;)

lorette46 pe 13 decembrie 2009 21:37
parerea*:D
r_o-x_y pe 14 decembrie 2009 01:22
People, get real! Nu va fi o scena de sex propriu-zis! este doar o scena senzuala intre cei doi, Probabil cu el la bustul gol si ea intr-o tinuta sexy. Doar ca sa-l demoralizeze pe Ron. Vor fi probabil ceva atingeri (in anumite limite) dar nimic mai mult. Producatorii nu vor risca sa scada intr-atat numarul celor care vor vedea filmul in cinematografe! Majoritatea filmelor Harry Potter de pana acum au avut un rating de PG (Acordul Parintilor) sau cel mult PG-13(AP>13 ani). Ganditi-va ce s-ar intampla daca milioanele de copii nu ar mai avea voie sa intre la cinematograf! Nimeni nu ar risca asta, ar avea pierderi de zeci sau sute de milioane!
. pe 19 decembrie 2009 16:13
Sper numai sa o arate pe emma goala, de cand avea 13 ani era buna rau. Sper sa o arate inainte sa faca 20 de ani, la 20 fetele is consumate
pufi pe 24 decembrie 2009 14:57
harry potter nu mai e film pt copii inca de cand a inceput scriitoarea sa omoare lume. ca sa nu mai zic de alte scene destul de scary care au fost in 6 si vor fi si in 7. asa ca mai lasati faza cu "vai film pt copii" pt ca nu merge. cat despre scene de sex, ele nu vor exista, la fel cum nu exista nici in carte. ca sa nu mai zic ca nimeni nu inseala pe nimeni. jeez.
derk pe 25 decembrie 2009 15:51
sunt de acord cu scena aceea
dar sa nu fie cenzurata
oricum emma watson a jucat in filme porno de la 13 ani

daiana00 pe 25 decembrie 2009 19:38
da...ca sa reproduc scena din carte cuvant cu cuvant...
" - Mama ta a marturisit,ranji Cruplud-Harry si Cruplud-Hermione zambi batjocoritor,ca m-ar fi preferat pe mine ca fiu si ca m-ar accepta bucuroasa pe mine in locul tau...
- Cine nu l-ar prefera pe el,ce femeie te-ar alege pe tine? Esti nimic,nimic,o nimica toata pe langa el,spuse Cruplud-Hermione batjocoritor si se intinse ca un sarpe,infasurandu-se in jurul lui Cruplud-Harry,imbratisandu-l strans;buzele li se intalnira."
e...cam atat...

ma rog, nu cred ca va fi o scena porno propriu-zis...adica,se vor saruta pasional pe-acolo si cam atata... ca oricum,nici in carte nu e descrisa prea mult...

Wucky pe 27 decembrie 2009 20:54
Felicitari lorette46 si daiana00 :P
vladutz90 pe 30 decembrie 2009 18:11
wa simo.bb nu vezi clar ce scrie??? e vorba de SEX!! a inebunit regizorul dar asta e!!
si mai e ceva! ce face harry dezbracat in statia de metrou?? si mai mult il vede si pe Dumbledore!!!! sper sa nu existe asa ceva in film k ar strica toata seria HP!

cititor de harry potter pe 31 decembrie 2009 19:15
nu exista s*x in cartile lui JK,cu atat mai putin intre harry si hermione.terminati cu prostiile astea,harry nu a iubit-o niciodata pe hermione mai mult decat ca pe o buna prietena,inima ii este la ginny.mai puneti si voi mana pe cartile harry potter si convingeti-va singuri.singura parte cand a existat vreun act de iubire sa zicem intre cei doi a fost inainte ca ron sa distruga medalionul lui salazar,horcruxul lui voldemort,iar acolo nici macar nu erau ei insisi,doar iluzii ca sa il faca pe ron sa nu distruga horcruxul...
buzzy pe 2 ianuarie 2010 23:11
Hm sincer nu stiu ce sa zic ... adika da eu am citit cartea si intradevar nu exista nici o scena care sa implice asa ceva desi mi se pare destul de inspirat sa apara in momentul in care Ron distruge medalionul pentru ca el atunci vede o gramada de lucruri care nu s-au intamplat menite sa il enerveze si ma rog ... sa il faca sa nu mai distruga medalionul ... noroc ca e baiat destept si nu crede ce vede . Ei bine ... da ... poate e putin exagerat dar sper totusi sa nu apara cine stye ce scene ( oricum in carte momentu asta nu e chair foarte lung .. ma refer desiguri la imaginile cu Harry si Hermione impreuna ) ,asa ca oricum sunt foarte curioasa sa vad filmul ... aaa pardon pe amandoua.:D
buzzy pe 2 ianuarie 2010 23:15
AAA am uitat sa spun ceva ... intrebai ce cauta Harry dezbracat si ce e cu Dumbledore.... pai aaa cum sa itzi zic daca vei citi cartea vei observa ca asa ceva chair se intampla in carete ... doar citeste si vei intelege ...
iuliatrifan4 pe 3 ianuarie 2010 00:29
este o serie pentru toti copiii de toate virstele, dar nu cu sex si alte bazaconii! copiii au unde sa vada chestii hot, HP are alte conotatii nu sexul!
si mai invatati sa scrieti bai analfabetilor cind va dati cu parerea ca ati cam lipsit de la orele de caligrafiedin primara, unii!!!
evident ca nu are ce cauta o scena sexi intre Harry si Hermione, citatul din carte dat de daiana00 e corect, asa ca problema se pune daca "minunatul" Hollywood ne strica si HP sau nu si ne lasa sa ne bucuram in liniste de ultima carte!!!! (ceea ce nu cred!)

criiss pe 3 ianuarie 2010 06:16
wow! ce te-ai ambalat , KOMODO :)).ai citit articolul pana la capat?:) scena apare cand Ron distruge horcruxul.
frate,daca mai exista o ecranizare a unei carti cu atat de multe inventii,eu ma combin cu simona senzual:).
in filmul 6 harry nu e impietrit de dumbledore,dar sta pur si simplu ca un bou si se uita cum moare cel care l-a ajutat de cand era un paduche:|.wtf? mi s-a parut cea mai stupida schimbare:|.si dobby care nu este 8-|si mundungus[sau cum il chema:|]...si multe altele.deci...de ce sa ne miram asa tare daca in carte nu e sex si in film e?;;)doar filmele care prezinta cat mai multe stelute la "DRAGOSTE" / "SEX" sunt cele mai cautate?:)

parerea mea e sa apara si un jack sparrow,un mikey mouse,o scena de bataie in ciocolata si e totu' marfa:x
:-j

cissy_ pe 3 ianuarie 2010 15:17
poi si dak va fii.....sigur nu ne va arata multe lucruri:)))sau cel putyn nu mai mult dekt in telenovele....oricum...sunt sigura ca o sa aiba mult succes filmul hp7:X
Alex pe 3 ianuarie 2010 19:42
Nu stiu de unde ati scos voi partea cu sexul, in toate articolele din care le-am citit despre acest subiect este vorba de o scena "nud" in nici un caz sex.Totusi parerea mea e ca nu ar trebuii sa bage aceasta faza, un simplu sarut ar fi de ajuns,dar daca J.K Rowling si Daniel Radcliffe sunt de acord cu asta nu au decat sa o faca.Cartea a fost exceptionala poate cea mai buna din toate.Astept cu nerabdare ultimele 2 filme , traileru pare foarte interesant sper sa nu ne dezamageasca..
RaZvAn pe 6 ianuarie 2010 16:48
asta-i tare!:))cum sa fie o scena de sex in ultimul harry potter???in carte nu apare asa ceva si nu stiu daca j.k. rowling va permite asa ceva.ultimele filme vor intra in istorie,vor fi pur si simplu magice!
derk pe 7 ianuarie 2010 13:02
din cate ati descris voi nu prea e sex
ce e aia? un sarut? aia fac si cei de 12 ani
daca nu este cotat 18+ atunci nu este sex deloc

Poseidon88 pe 12 ianuarie 2010 02:45
cititi inainte sa vorbiti sau mai bine zis intelegeti ce cititi inainte sa vorbiti :D trinc
George_Smanu pe 13 ianuarie 2010 22:59
a fi tare- ambitioasa Emma sa cada in bratele lui Harry
giani pe 17 ianuarie 2010 14:20
hari poter face sex nu stiam dar acum stiu mama ce amorez
crina pe 17 ianuarie 2010 19:38
nu situ ce sa zic...in carte cu scrie nimic de asa ceva...dar pana la urma urmei...face ce vrea....desi nu cred ca o sa mai fie privit cu aceiasi ochi ca catre fani:-??...
Oricum ptr mine Daniel Radcliffe ramane acelasi...nu-mi voi schimba parearea fata de el ptr un amarat de film...pe care il astept cu sufletu la gura:))

nimeni pe 20 ianuarie 2010 21:05
probabil ca regizoru incearca sa mai scape de acesti "harry potter nerds" care se cearta pe teme de genu asta. mai calmati-va. nu se termina industria filmelor odata cu harry. se termina in 2012 =)
aaronshadow pe 23 ianuarie 2010 22:12
Fratilor, in carte nu este nicio scena de genu ala. Ce se intampla intre Hermione si Harry este pur si simplu o relatie inchipuita de un horcrux care, pentru ca are in el o parte din sufletul lui voldemort se poate apara facandu-l in acest fel gelos pe Ron si slabindu-l intr-atat, incat sa nu distruga horcruxul! Daniel Raddcliffe va aparea gol in film pentru ca si in carte se dezbraca , ca sa intre in apa dupa sabia lui Godric Cercetas , nu este o noua pasiune a lui!! Nu cred ca in film regizorii isi vor permite sa faca o scena da sex pt ca nu sunt prosti, la film vor veni si copii de 11 ani!! David Yates este cel mai bun regizor pt Harry Potter pt ca respecta cum poate mai bine cartea, si a creat lumea Harry Potter pe ecran! Nu cred ca va face asa ceva!! Cat despre scena din gara, da, in carte el este gol!! Iar despre ce face el acolo este mult prea greu de explicat acum trebuie sa cititi cartea!! Eu oricum raman fan al HP si nu cred ca Daniel Raddcliffe va fi vazut doar ca micul vrajitor, asta apropo de alt articol de pe acest site. Abia astept filmu si ma bucur ca nu l-au restrans doar intr-un film. Oricum cred ca si HP6 ar fi trebuit impartit in doua!! Va recomand cartile!!
dadysh pe 25 ianuarie 2010 22:46
Harry a crescut shi s-a maturizat....e momentul la varsta lui...nu mai este un copil...este ceva normal sa fak sex ...interesat sau dezinteresat...adevarat k dak nu apare un carte e cam tras de par dar nu mi se pare ceva ieshit din comun...oricum in multe filme sf sau action sunt shi scene din astea...nu trebuie k filmul sa fie neaparat erotic...plus ca nu cred k o sa arate prea multe....e doar o scena...
AxU pe 29 ianuarie 2010 13:09
Bai ...ce.i cu tampenia asta ..daca baga scena aia in film ..il srica ..ma chiar dak au crescut actori ce p**a mea strik tot filmu ..Najpa rau de tot ..:( ..n.are nici un rost ..
MissBlossom01 pe 2 februarie 2010 13:15
ba in carte scrie asa ceva ;)
adica ca doar se sarutau nu ca ....

asa..si frate aia de 10 ani ar trebui sa nu se mai uite de la hp 5 in sus[cel putin asa au zis regizorii filmului] pt ca devine din ce in ce mai "dak".
si da mi se pare potrivit,pentru ca asa scria in carte.nu au inventat regizorii nimic..
doar faza cu harry gol in metrou e..aiurea :).

PscofB pe 6 februarie 2010 01:32
La urma urmei asa scrie in carte asa ca ar fi bine sa respecte majoritatea detaliilor ca sa iasa cat mai bine filmul... "scena de sex" acestea sunt doar exagerari ale presei.in carte nu scrie mai mult decat o imbratisare si un sarut, iar la scena din statia king's cross daca la asta s-a putut gandi j. K. Rowling atunci ce sa-i faci.
AnOnim pe 20 februarie 2010 19:31
Oameni buni, Ce giny Ce restu...E in inchipuirea lui Ron asta..scena de "sex" si O sa vedem ce isi inchipuie el..atat... Exagerat sau nu nu are Legatura cu rel lu Ron cu Hermione sau a lu Sorasa cu Harry... Doamne ! si nu Cred ca o sa fie chiar asa..vai... fac Sex.. sincer..iar cu Statia cand apare Harry cititi cartea.. si atc nu Creca il arata pe harry gol din cap pana in piciOare.
floareaciprian pe 23 februarie 2010 03:03
Daca si subliniez daca, o sa bage vreo scena mai fortata, cum ar fi atingeri sau sex, sunt sigur ca vor aparea doar pe DVD, asa cum va aparea pe DVD si scena din Avatar dintre cei doi albastrei la copac. Sunt sigur ca va fi un motiv sa cumperi DVDul si ca nu va aparea la cinema ;)
Mmmrrr pe 2 martie 2010 21:44
ok... nu cred ca va fi mare chestie , probabil o scena de 10 secunde, in ceata. deci nu va mai speriati ce cred copii. nu neg ca e o prostie sa adauge la film, cand nu e in carte.
terente pe 7 martie 2010 21:27
Nu, cred ca Tuta de Gloria scrie din fanteziile ei,
S-o pish in freza

kryssy pe 3 aprilie 2010 09:28
sunt mega fan harry potter.am citit toate cartile si am vazut toate filmele.cand am citit ultima carte(amuletele mortii)dupa fiecare capitol ramaneam socata cat de buna era cartea.eu nu imi amintesc sa fi fost vreo scena de sex.......cand ron incearca sa distruga horcruxul vede o viziune in care harry si hermione se atinbg isi arunca priviri tandre si apoi mai erau cativa centimetri pana isi atingeau buzele.
harry potter nu mai este de mult un film pentru copii!!!primele doua filme erau....dar de la al 3-lea lucrurile se complica.harry nu mai este interesat de a invata vraji noi.....devine putin obraznic,are iubita,injura si face pe durul.....imi place atitudinea asta de BAD BOY.si daca ar face scene din alea porno prin film pariez ca ar fi taiate ca si in noul videoclip a lui lady gaga.si oricum ce ar face daniel radcliffe,emma watson sau rupert grint nu imi pasa tot imi place de ei.sunt super!!!!
p.s.daca vor introduce scene de alea sa nu uite sa puie bulina de 15!!!

Lorand93 pe 9 aprilie 2010 13:24
Sunt un fan al povesti Harry Potter dar numai al cartilor deoarece din ce am vazut din filme un om care nu citeste acele carti nu va retine mult din filme, deoarece filmele refuza sa reproduca anumite scene care sunt minunate in carti dar si esentiale iar in film vezi numa actiune nuste vraji, unu moare altu invie, deci dupa imi amintesc eu bine ultimele 2 filme chiar m-au plictisit, asa ca nu mar mira sa se abata regizori din nou de la subiect, sa intoarca poveste cu fundul in sus si chiar sa bage scena amintita. Oricum filmele merita vazuta dar numai in cazul daca ai citit si cartile.
MissBlossom01 pe 11 aprilie 2010 13:01
da,asa e,numai ca nu o sa faca sex.se saruta doar..putin..:))
si faza cu daniel dezbracat la metrou..?Nu-mi amintesc nimic de asa ceva din carte..

rrs85 pe 14 mai 2010 12:34
;)
Ana pe 11 august 2010 11:45
Aoleuuuuuuuu..oameni buni..nu se poate asa ceva..nu e nici macar o scena de sex in carte..nici macr una...e doar un sarut si cateva mangaieri..o imbratisare..nimic mai mult..scena cu harry dezbracat e cand voldemort distruge el singur al saptelea horcrux care era in harry..desigur idiotul nu stia de asta:))..dar NU E NICI MACR O MICA MINUSCULA SCENA DE SEX IN TOAAAAAAAAAAAATA CARTEA..VA BATETI JOC DE CARTE ZAU ASA>:)x(
larysa pe 22 octombrie 2010 10:13
mi se pare nostim .chiar as vrea sa vad faza si safiu in locul emei
larysa pe 22 octombrie 2010 12:25
este foarte tare il iubesc.si as vrea cu adevarat safiu in lcul emmei.va rog ajutati-ma sa gasesc scena cu el si ginny sarutanduse.contactatima:larysa_maya
Chrys pe 23 noiembrie 2010 11:50
PAI...CRED CA SCENA ASTA VA FI GEN..."IN MINTEA LUI RON...IN PRIMUL RAND CHIAR DACA VOR FI DEZBRACATI,CRED CA VOR MASCA SI EI CEVA...MACAR CA SE MAI UITA SI COPII LA FILMU-ASTA;)

Chiar daca in carte scrie de asta,scrie c-ar fi doar viziunea lui Ron,asa ca nu vad de ce ar fi in realitate.Si dac-ar fi o viziune,n-ar dura prea mult.Nu prea se leaga chestia cu..."vor sa-i faca-n ciuda" mai ales cand acolo sunt niste relatii serioase nu gluma;))
deci...Daniel va aparea gol...la sfarsit p undeva...si scena cu sex-ul cred ca va fi o simpla viziune "mascata" cel putin asa ar fi normal. Oricum tot aceiasi bani ar face;)
Doar sa se gandeasca la copii;)

bubu0071 pe 28 noiembrie 2010 03:05
Da in carte nu apare nici o scena de "sex" dar mie imi place mai mult Harry cu Hermione decat Ron cu Hermonie, Harry cu Hermonie se potrivesc mult mai mult.
Simona pe 30 noiembrie 2010 20:59
Invatati sa cititi,apare scena asta si in carte

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells