Cronică: Amor la Roma

de Ştefan Dobroiu în 22 Apr 2010
Cronică: Amor la Roma

Pe Kristen Bell o ştii din Heroes şi din Înşelat pe Sarah Marshall, iar Josh Duhamel este unul din actorii cu începuturi în modelling, carieră în seriale şi filme de acţiune şi o (să sperăm că nu o mică) haltă în comedii romantice (un alt exemplu e Ashton Kutcher, căruia Duhamel i-a şi furat un premiu "de frumuseţe" la un moment dat). Din păcate energia şi chimia celor doi actori sunt singurele proptele pe care se sprijină Amor la Roma, o comedie romantică ce strecoară puţină originalitate printre momente comice văzute deja în alte filme.

Ideea e bună: o avem Beth (Bell), un custode de muzeu (şi nu oricare, Guggenheim!), care, deloc încrezătoare în puterea unei fântâni a dragostei din Roma, culege cinci monede din aceasta la gândul că-i va salva pe cei cinci "aruncători" ai lor de această irealizabilă himeră, dragostea. Doar că fântâna îi transformă pe aceştia în adulatori ai harnicei Beth, care se trezeşte asaltată de atenţii din partea haitei de admiratori. Ei, acum e cam greu să-l băgăm în ecuaţie şi pe Nick (Josh Duhamel), un chipeş jurnalist, astfel încât să nu-ţi dai seama că el e "the one". "Cam greu" este un eufemism, corect ar fi fost "imposibil".

Bell şi Duhamel (mai şi rimează) dau foarte bine împreună, iar şarmul lui este extrem de eficient şi fără să adopte "metoda Matthew McConaughey", adică dezbrăcatul cămăşii cu regularitate. Cei doi au parte de o mulţime de aventuri, şi la Roma şi în New York, dar scenele lor sunt sufocate de o avalanşă de locuri comune, ca şi de apariţiile supărătoare ale celorlalţi pretendenţi, unul mai iritant ca celălalt, pe care nici nu-i trecem în revistă pentru că oricum ai să te chinui să-i uiţi.

Bineînţeles, Amor la Roma nu-şi propune să devină un clasic, ci doar să-ţi fure într-un mod plăcut două ore dintr-o sâmbătă relaxantă, iar acest lucru îl reuşeşte foarte bine, mai ales dacă îţi laşi "consortul" acasă şi fugi la cinema cu prietenele...

Radu1711 pe 22 aprilie 2010 20:26
astept sa vad cum iese
Marius pe 25 aprilie 2010 00:01