0 0
balta67verde pe 19 Octombrie 2016 15:40
Doar o medie de 7 stele ???
Mi-e rusine ca un actor genial ca Amza Pellea are doar o medie de vreo 7 stele. Cred ca se poate spune ca e unul din primii 10 actori din istoria cinematografiei si a teatrului romanesc.
0 0
Deceoare pe 15 mai 2020 16:06
Într-o perioadă anterioară, numărul de stele acordate actorilor era de maxim 5(cinci). Cam după anul 2008 sau 2009, s-a modificat la numărul de 10(zece) stele. De aceea unii din marii noștri actori au note așa de mici, pentru că nici foștii votanți nu au reactualizat votarea, nici administratorul site-ului nu a convertit vechea notificare cu noua notificare.
balta67verde pe 17 mai 2020 13:12
Pacat. Actorii nostri mari ar merita note pe merit. De ce unii titani ai Hollywoodului au o medie de peste 9 si ai nostri nu au fost actualizati cu notele ? Pacat si rusinos. Bendeac are 7,6 ... vai, vai, vai !
stricted pe 28 Septembrie 2016 18:34
Pentru toate personajele insufletite de el, dar mai ales pentru Nea Marin, creatia sa, pe care l-a realizat cu naturalete, aducand in fata publicului istetimea, hazul si ironia olteneasca.
0 0
H4cK3RuL pe 06 Februarie 2016 14:07
Nea Marin, un adevarat zeu al filmului... si nota lui este 7?!!!
0 0
angel_pecica pe 29 decembrie 2016 23:59
Păi dacă mulți sunt ca tine, nu acordă notă, normal că media este 7 !!!
Deceoare pe 15 mai 2020 16:06
geo_gabi pe 23 Septembrie 2015 11:19
Amza Pellea
Un titan ,avea atata forta si putere de a purta orice rol ...sa fim fericiti ca a trait printre noi si ne-a daruit din preaplinul sufletului sau...
Nota 10+.

0 0
marcela_vasluianuu pe 08 Septembrie 2015 00:08
Nea Marin !
UN MARE MAESTRU ,UN STAR DE TEATRU SI CINEMA CARE NE-A ADUS DINTOTDEAUNA NUMAI BUCURIE SI VESELIE IN SUFLET CAND II VEDEAM DIVERSELE SPECTACOLE SI FILME DE PE MICUL SI MARELE ECRAN SAU IN TEATRU ,DUCEM DORUL ACESTUI MARE MAESTRU , CACI NIMENEA NU II MAI SEAMANA LA ZIUA DE AZI SAU SA AIBA ASEMENEA TALENT CUM A AVUT ACEST MARE STAR AL NOSTRU .EU DE ACEEA SPUN CA MARELE MAESTRU MERITA SI VA MERITA TOT TIMPUL NUMAI NOTA 10 IN TALENTUL SAU CE LA AVUT .
0 0
XShadowX pe 07 Aprilie 2015 09:33
R.I.P.
Doamne Dumnezeule ce nota mica are Amza Pellea ..
A fost unul dintre cei mai buni actori de teatru si film ai Romaniei , fiecare rol si l-am interpretat cu maestrie dand dovada de mult talent si pricepere , a avut atatea roluri memorabile cu care ne-a incantat privirile si ne-a facut sa zambim , sa radem copios , Dumnezeu sa il odihneasca in pace!

0 0
Deceoare pe 15 mai 2020 16:07
adrianpana pe 09 Martie 2015 21:55
UNUL DINTRE CEI MAI BUNI ACTORI AI ROMANIEI, PACAT CA NU SE MAI NASC ASA ACTORI
0 0
ryco0984 pe 08 Noiembrie 2014 18:02
Cel mai bun actor roman.
Nu inteleg de ce are nota 7?
Defapt inteleg, pentru ca toti copiii cocalari care n-au auzit de actorii mari de nationaliate romana cum nu au auzit nici de mari actori vechi americani. Petru ei fabricatii astia de 2 lei sunt actorii, cum ar fi Pattinson si alti labari din Twilight. Muie bai copii de 2 lei, la fel ca parinti vostrii care nu v-au educat.

0 0
Deceoare pe 15 mai 2020 16:07
Rallu..Danielle pe 16 Iulie 2014 13:47
Amza Pellea este unul dintre cei mai buni actori romani. Ii admir talentul. Am vazut multe filme romanesti cu acesta si pot spune ca este o adevarata "comoara" a Romaniei. A fost un actor extraordinar. Nota 10!!!
0 0
thedaniel pe 27 Aprilie 2014 23:34
Un actor genial!!!
Este posibil sa aibe o nota asa mica din vina administratorilor site-ului, deoarece observ ca multi l-au notat cu 5 stele, si din cate inteleg la vremea respectiva era maximul... cred ca acesta eroare se poate corecta, dragi ADMINISTRATORI... Este o rusine sa aveti la dumneavostra pe site un actor asa mare si notat asa de slab.... INDREPTATI EROAREA!!!!
0 1
ioana_dark pe 12 Mai 2013 21:06
nota prea mica
Cel mai greu lucru pentru un actor e sa interpreteze momente comice si sa faca oamenii sa rada, iar lui ii reusea intotdeauna. Interpreta genial. Avea o expresie faciala, incat ar fi putut povesti orice si tot facea spectatorul sa se amuze atunci cand isi propunea asta. Cu toate acestea, in filmul *Mihai Viteazul*, unde a fost distribuit in rolul principal, care era unul deosebit de serios s-a descurcat impecabil. Si tocmai in asta a constat geniul sau. Reusea sa interpreteze perfect roluri extrem de diferite. Un actor desavarsit. Daca ar fi trait in SUA ar fi avut milioane de fani si nenumarate premii recunoscute in intreaga lume. In schimb, noi romanii, popor care nu stie sa-si aprecieze valorile, consideram ca merita doar nota 6,8. :(
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:08
Nimicdinceparafi pe 12 Octombrie 2012 22:02
Prea devreme plecat dintre romani.As fii vrut sa-l vad si in filme si spectacole de teatru post-decembriste.
0 1
klau556 pe 05 Septembrie 2012 21:56
amza
cel mai cel....inegalabil....magnific....superb....extraordinar
0 1
cezarika21 pe 17 August 2012 11:46
ce pot sa mai spun despre el. a fost un adevarat profesionist, un om cu simtul umorului, nesuparacios (vezi comentariul lui pitbull de mai sus). pacat ca nu i s-a auzit vocea in dacii si mihai viteazul, pentru ca vocea lui ar fi sunat altfel decat cea a lui emanoil petrut (un actor mare si el, dar vocile lor sunau diferit).
0 1
Apache95 pe 09 Aprilie 2012 19:57
Amza pelea are nota 6,2 ?
.......chiar sper ca e doar o eroare de la site !
Nu se poate ca romanii sa fie chiar atat de idioti.....

0 1
kratosja66 pe 10 decembrie 2012 23:06
Mihai Petre si Dorian Popa conform sistemului de notare ale sitului sunt pe aceasi unda cu Amza Pellea....=))))) imi vine sa rad cat de penibila poate sa fie aceasta situatie...doamne iarta-ma ,adevarul ca prostii ar trebuii exclusi de pe situl asta.... Amza Pellea =10. Ăilalti 2= -1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:08
Ellena_Gabriella pe 07 Aprilie 2012 17:41
Un actor unic, genial..extraordinar, atat in roluri dramatice cat si in roluri de comedie!
0 1
chetta pe 26 Martie 2012 00:25
O VLOARE!!!
MINUNAT ACTOR!! UNUL DINTRE CE I MAI BUN !! O VALOARE!!!!
0 1
Nicusor75 pe 05 Februarie 2012 01:35
ACTOR la superlativ . Azi am revazut cu fiul meu de 10 ani Nea Marin miliardar . Ce distributie extraordinara si ce regizor de geniu . Filmele romanesti din ziua de azi parca sunt scoase cu forcepsul . Foarte putini actori din generatia noua au chemare pentru aceasta arta .
0 1
Kasus pe 06 Ianuarie 2012 16:29
E putin frustrant, speram ca acest actor sa aiba nota maxima. Valoarea lui e atat de mare incat daca stau bine si ma gandesc nu cred ca s-ar mai putea reface un film ca Mihai Viteazul din cauza ca nu ar avea cine sa-l interpreteze pe Mihai. Mi-e imposibil sa cred ca este cineva la ora actuala, roman, care poate sa-l joace pe Mihai Viteazul la fel cum a facut-o Amza Pellea.
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:11
B_bogdan pe 27 Decembrie 2011 11:53
Amza Pellea un mare actor,un actor cu un suflet mare A fost un geniu, un om bun care a lasat amprenta asupra cinematografiei Romanesti.
Un actor mare care de fiecare data cand avea ceva de interpretat ne umplea inimile de emotie , de bucurie, ne aducea aminte ca suntem Romani si pot sa-mi aduc aminte cu bucurie de niste filme in care a jucat : Mihai Viteazul ; Nea Marin Miliardar si altele...

0 1
ciprian34 pe 09 Decembrie 2011 23:00
Ce sa spun despre acest actor care a fost un "monstru" al cinematografiei mondiale nu nationale,rolul din Mihai Viteazul cred ca a fost rolul vietii lui dar nici celelalte roluri nu trebuie subestimate
0 1
lili22 pe 10 noiembrie 2013 18:54
a fost vocea lui Emanoil Petrut, ar trebui scris pe toate gardurile, ca nici eu nu am aflat de la inceput.
ciprian34 pe 10 noiembrie 2013 19:31
Dar Mihai Viteazul cine a fost?Emanoil Petrut,poate nu ai vazut filmul.
Todoran95 pe 08 Decembrie 2011 00:57
Un comic al filmelor romaesti renumitul Amza Pelea, o nota prea mica pt acest actor
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:12
alex_il_fenomeno pe 05 Decembrie 2011 16:49
un actor uimitor , care de fiecare data cand il vezi in filme iti face inima sa sara de fericire ca esti roman . a realizat niste lucruri uimitoare pentru cinematografia romaneasca , pe care multi nu le-au facut nici pana in ziua de azi ! Respecte , maestre !
0 1
thedaniel pe 27 aprilie 2014 23:31
de ce 9??? nu intelelg... :(
brandyXYO pe 04 Decembrie 2011 14:06
GENIAL
As putea sa-l compar cu marele Pacino, pentru cum intra in pielea personajelor. Pacat ca noi, romanii, nu stim sa ne apreciem adevaratele valori. Ne meritam soarta..
0 1
adi_ramses pe 10 Noiembrie 2011 10:43
Nota 10 din plin !
E unul dintre cei mai mari actori romani, rusinos ca are numai nota 6 pe cinemagia dar cred ca acum in epoca manelelor si a cocalarilor Amza nu are sanse
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:12
Valex pe 07 Septembrie 2011 23:44
cum sa aiba Amza Pelea nota 6 din 780 de voturi??? Natie de otevisti si manelisti fara pic de cultura elementara, rusine , macar a vizionat vreunul din cei care au dat note slabe un film cu Amza sa ai vada talentul ?
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:13
costin_costin pe 26 August 2011 17:59
am zis si io sa ma uit la marii actori romani si sincer am ramas scarbit sa vad ca au note mai mici decat zac efron sau robert pattison, nu stiu cine da notele astea dar este trist sa vezi ca marii actori romani sunt uitati de romani :( !!!
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:13
WipeOut pe 08 Iulie 2011 12:33
bravo ma....nota 6 :| ...........dati ma la toti aia din SUA note mari si la ai nostrii ......de parca nu ati crescut cu ei !!!
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:13
MrJuVe pe 04 Iulie 2011 14:19
Cum sa aiba marele Amza Pelea media voturilor 6, iar toate despuiatele si antitalentele au de la 8 in sus. Rusine celor care nu stiu sa-si pretuiasca adevaratele talente!
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:13
Sharlene pe 25 Mai 2011 13:57
Amza Pellea un actor de elita,un fenomen al Romaniei,cu un adevarat talent, un tezaur al Romaniei, imi e rusine cand vad calificativul acestui om de exceptie,si cand ma uit la altii ( nu vreau sa dau nume) si vad note mari din cale afara si ma intreb de ce?pt ca tara noastra se promoveaza datorita prostiei,vulgarismelor,concluzia:cu cat esti mai prost si mai incult cu atat vei fi mai bine promovat si cine stie poate chiar vei intra in istoria acestei tari,rusine!
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:14
p_alex_92 pe 07 Mai 2011 12:54
Merita nota 10!Daca nu el atunci cine dintre actorii romani?
0 1
phoenix1983 pe 12 Aprilie 2011 21:35
olelei muica, mare actor fu. nea marine ai incantat ataea generatii si sunt sigur ca o faci si de acolo de sus.
0 1
dante_cobretti pe 08 Aprilie 2011 21:07
Amza Pellea a fost un geniu
Amza Pellea a fost un geniu. Spun asta pt ca, personal il consider cel mai mare actor roman si unul dintre cei mai mari din lume. Acest om daca s-ar fi nascut in alta tara ar fi fost poate mai bine cotat ca Al Pacino . Acest om putea sa joace orice rol : comediant, nebun, politist, maistru pe santier, domnitor, taran, militar etc.etc. De aceea a fost atat de mare ! Acesta inseamna in adevaratul sens al cuvantului sa fii ACTOR. Oare l-ati vazut pe Pacino in veun rol de comedie ? Oare ar fi putut sa-l joace pe Nea Marin ? Niciodata ! Sigur Amza Pellea ar fi putut sa joace marea majoritate a rolurilor lui Al ...
0 1
robywolf19 pe 14 Martie 2011 11:39
Actorul meu roman preferat! Ce este cu nota asta asa mica? Amza Pellea este o legenda a cinematografiei Romanesti! Un actor care iti putea interpreta orice rol! Rusine celor care au dat nota asa mica acestui mare actor!!!! JOS PALARIA!
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:14
Elliss pe 30 Ianuarie 2011 20:56
A murid de cancer la plamani,metastaza.Un actor formidabil,,,oltean de-al nostru''.
0 1
myulica pe 05 Ianuarie 2011 01:55
:-??
ce e cu nota asta ????asta nu e actor de nota asta...pacat
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:14
mariusss999 pe 25 Noiembrie 2010 23:09
Versatilitate interpretativa si expresivitate uimitoare!
Unul dintre putinii actori care a reusit sa fie credibil atat in rol de drama cat si in rol de comedie.
0 1
diabolyk_black pe 19 Octombrie 2010 13:20
frumos foarte frumos
Cei mai mari actori ai nostri au note de 5 si 6si ciumpalitici care apar in telenovele note de 8 si 9.Nici nu stiu ce sa zic.Gradul de inteligenta si cultura a unora lasa de dorit.
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:15
Ghitza1991 pe 13 Septembrie 2010 11:04
Cel mai celebru actor roman - toate rolurile care le-a jucat parca ii s-au potrivit de minune, cred ca si datorita talentului din plin al acestui maret actor .... toata admiratia, respectul si stima ... !!! Vad ca aici nu prea este apreciat desi este intre favoritii mei la categoria actori romania impreuna cu: Jean Constantin. Dem Radulescu, Toma Caragiu, Puiu Calinescu, Sebastian Papaianni, Sergiu Nicolaescu si multi altii. Ma mira nota mica de pe site!!! poate nu mai sunt apreciate filmele bune de altadat. Pacat.
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:15
adyman pe 04 Septembrie 2010 12:34
ZECE!
chiar asa...cum de are nota asa mica!!!!!!!!! toti de aici care am comentat am dat nota maxima!
0 1
Deceoare pe 15 mai 2020 16:16
readyfile pe 30 August 2010 12:40
Un mare geniu !!!
Amza Pellea este, cu siguranta, unul dintre cei mai de succes actori romani, ce poate fi pus alaturi de Calboreanu, Vraca, Giugaru s.a., adevarati monstri sacri ai cinematografului romanesc. Rolul din Mihai Viteazu este dovada clara a fortei, si a talentului cu care Amza a fost inzestrat.
Pacat ca unii oameni au destine asa de scurte.....D-zeu sa-l odihneasca !!!!!

0 1
costi pe 04 Noiembrie 2008 18:49