Păreri The Thing

(2011)

Creatura

Ordonează după
bornStubborn pe 25 Noiembrie 2011 23:47
Cea mai mare problema pe care o resimt eu cand vizionez un film de acest gen, chiar daca sunt oarecum fan, este urmatoarea: cum mama naibii o creatura atat de avansata la nivel de pradator si atat de redusa in gandire (nici macar nu a incercat o comunicare ceva) reuseste sa construiasca o asemenea nava ? Prefer povestile cu omuletii mici si verzi cu spirit diabolic :D
28 8
silent.hill pe 26 noiembrie 2011 20:45
bine punctat ;)
imoral pe 7 februarie 2012 17:02
Te inseli amarnic pt ce sa fie destepti extraterestri? Cand ei erau niste cameleoni si putea lua forma umana gandeau ca un om actioanau ca atara dar sunt fel de fel de pareri
artistu91 pe 25 Iulie 2011 00:49
Filmele de groaza smechere sunt alea vechi.Nu au mai avut idei si ce au zis hai ca facem un remake la The Thing,ca pricum multa lume nu l-a vazut pe primul ,e vechi si nu mai conteaza.
Fratilor,The Thing e pintre cele mai buen filme al genului sau.Remake ul asta o sa fie varza, numai cand te uiti la distributie iti dai seama ce film de kkt o sa fie.

14 17
africanus pe 25 iulie 2011 11:04
Nici nu l-ai vazut si zici ca nu e bun!!!!!!, si plus de asta "frate", nu este un remake, evenimentele se petrec la baza Norvegiana cei care au facut prima data descoperirea terifianta, deci in concluzie daca tot nu intelegi sau nu ai citit mai sus evenimentele se petrec inainte de filmul facut de Carpenter in 1982, asa ca ai rabdare sa il vezi pe asta si dupa aceea sa ii dai un calificativ, si inca ceva ca te-ai legat si de distributie ca e ......, la primul in afara de Kurt Russel nu a avut nici acela cine stie ce distributie si totusi a iesit un film foarte bun, asa ca gandeste inainte sa comentezi ceva...
AeroX pe 2 ianuarie 2012 01:30
Suspans a fost si fara intuneric. Nu remarcabil, dar a fost. Exagerezi daca generalizezi ca fara intuneric nu se poate. Poti sa gandesti in continuare ce vrei. Cat despre filmul din '82, naiba stie ce mai era si pe acolo, l-am vazut acum he....he...n-am timp sa-l mai revad curand ca sa fac comparatii. Si asa nu m-a impresionat nici filmul lui Carpenter, apoi asta...The Thing nu se afla printre preferatele mele. Nu se compara nimic cu Alien. Mult mai e de asteptat pana la Prometheus.
otonis pe 07 Iunie 2011 23:44
Daaa, l-au gasit pe Moise, ca-l prinsese era glaciara pe picior de-a face trucul cu-mpartirea apei in doua, si astfel a ramas captiv in gheata. Dar acum ca-l reinvie, sa vezi macelu' dreacu ce-l aduce extraterestul in randurile pacatosilor :))

Later edit, october 21 2011
Ma cam asteptam sa fie la fel de varza ca jocul, insa mi-a placut. Un prequel reusit dupa parerea mea.

9 4
chisliviu pe 24 noiembrie 2011 22:13
Dacă și filmul original și jocul au fost varză, atunci nu știu ce să mai zic. Eu, cel puțin am stat cu frica în sân pe tot parcursul filmului dar și a jocului. Ce-i drept aveam vreo 15 ani când am văzut filmul, iar până anul trecut am căutat titlul și filmul, să-l revăd. Sunt niște scene grozave în film.
Xenomorph pe 18 decembrie 2011 12:23
Parerea mea este ca in rolul principal trebuia sa joace Colt Alb in tandem cu Fram ursul polar:))Astia ar fi mirosit creatura de la 100 de mile distanta:>
Crisstyan25 pe 18 Iunie 2011 04:16
mda...... trebuia sa apara si o gagica..... cel din 82 a dat-o in bara aici..... nimeni nu s-a indragostit de nimeni dupa ce au salvat planeta
9 5
Xenomorph pe 18 decembrie 2011 12:37
Daca o "starruiau" pe Bella sau Bela din Twilight era cireasa de pe tort:))
niggeremall pe 23 mai 2020 18:38
ba e foarte buna femeia aia.
cristi88 pe 08 Noiembrie 2011 23:40
FAIL
Numai din trailer si din tehnica filmarii imi dau seama ca nu se compara cu originalu. Este absolut banal. Primul The Thing era mult mai sumbru, asta parca e un film cu adolescenti urmariti de o creatura
8 10
Xenomorph pe 18 decembrie 2011 12:38
Creatura nu a disparut, e printre noi...e Justin Bieber:))
Xenomorph pe 20 martie 2012 23:48
Nu cred ca ai capacitatea intelectuala sa-mi califici mie mistourile drept ieftine sau scumpe :D, nu urmez niciun trend pur si simplu impartasesc parerea altora despre anumite celebritati.... Vad ca tu preiei un trend, expresia de troll e tot mai des rumegata pe site-uri desi nimeni nu prea stie ce inseamna cu adevarat...Nu ma strica absolut nimic, ma comport exact cum trebuie si-mi exprim parerile liber, fie ele destepte sau proaste...Asa trebuie sa faca toata lumea:>
_voda_ pe 29 Noiembrie 2011 00:44
de văzut
O lecţie despre cum trebuie făcut un prequel, care nu face de ruşine filmul din 1982 al lui John Carpenter(la răndul său un remake al mai puţin cunoscutului The Thing from Another World-1951).Izolarea din Antarctica, atmosfera paranoică prezentă pe întreaga durată a filmului, alături de coloana sonoră extrem de reuşită şi îndepărtarea de eternul clişeu al acţiunilor imbecile ale personajelor doar de dragul dezvoltării poveştii sunt ingrediente pentru un film horror de calitate . Scena de final , care face legătura cât se poate de firesc cu ,,continuarea'' , reprezintă o încântare pentru fanii producţiei din 82.
Totuşi câteva mici minusuri ale scenariului şi o uşoară senzaţie de artificialitate a dramatismului situaţiei situează ,,The Thing'' 2011 sub clasicul lui John Carpenter.

7 1
apple.crisp pe 03 Decembrie 2011 21:23
tot cel din 1982 isi merita numele .. asta e o incercare esuata
6 1
Xenomorph pe 23 decembrie 2011 15:52
Mai bine Twilightul decat ea:))) Cam are dreptate, se putea lucra mai mult la filmul asta, efectele speciale trebuiau utilizate cu cap, iar in rolul principal trebuia sa joace tot un barbos (norvegian, de la mama lui de acasa, + filmul titrat in engleza).
apple.crisp pe 20 martie 2012 19:49
Scuzele mele nu si-a schimbat comentariu ci l-a sters . Daca observi Xenomorph a scris ceva ce nu pare a-mi raspunde mie ci unei alte persoane adica domnului Gaby . Si apoi domnul Gaby a zis ca "eu nu sunt de parerea asta"se referea ca nu e de parere cu Xenomorph. Case closed
psihologu pe 21 Mai 2011 19:01
doar o creatura ?!?
Prea multe din momentele filmului de acum sunt insa copy-paste la cele de altadata. E de presupus ca doua grupuri de oameni diferiti pusi in aceeasi situatie ar urma traiectorii usor diferite ca decizie si actiune. Singura diferenta majora dintre povestea din 1982 si cea de acum este ca in 2011 vorbim de o perspectiva a la Alien – avem de-a face cu o eroina versus Creatura in locul barbosului cu ochi sfredelitori Kurt Russell din 1982.
In plus Thing-ul nou rateaza exploatarea unor intrebari ramase deschise in 1982. Desi isi duce personajele la bordului navei extraterestre, nu aflam nici acum daca aceasta creatura pilota ea insasi nava sau a atacat o alta specie la bordul ei. Ce sens are atunci sa faci filmul ca prequel? Fa-l remake si gata.

6 3
Xenomorph pe 18 decembrie 2011 11:56
Dumneata spui asa: "Desi isi duce personajele la bordului navei extraterestre, nu aflam nici acum daca aceasta creatura pilota ea insasi nava sau a atacat o alta specie la bordul ei" Macar de-ar fi fost acesta singurul defect al filmului. Dupa parerea mea, un lucru facut in spiritul echivocului nu strica neaparat. Pentru mine prequelul are sens, dar inclin sa cred ca se putea face mai mult. S-a vazut prea mult din creatura, accentuand ideea de fake. Daca tot s-a incercat copy-paste, puteau sa preia si stilul de filmat al Alien-ului marca Ridley Scott. Nu prea au luat notite nici in ceea ce priveste stilul lui Carpenter. "in 2011 vorbim de o perspectiva a la Alien – avem de-a face cu o eroina versus Creatura in locul barbosului cu ochi sfredelitori Kurt Russell din 1982." Aici sunt de acord.
DerFuhrer pe 31 ianuarie 2012 12:35
Mie mi s-a parut bun filmul, a respectat toate detaliile din primu film, ( de ex, toporul din perete). Singurul lucru care nu mi-a placut e ca nu a avut misterul filmului original si ca nu a incercat sa explice mai multe despre OZN-ul prabusit sau extraterestrul propriu-zis, 7 min cu nava la sfarsit, nu sunt de-ajuns. Iar cu intrebarea de mai sus, mie mi se pare logic ca nu creatura pilota nava (de aceea s-a si prabusit). Mai mult ca sigur e un parazit care a infectat rasa extraterestra care pilota nava si asa s-a prabusit.
2themoon pe 20 Iulie 2011 17:39
oare o sa fie macar pe jumatate ca cel al lui CARPENTER?
5 0
tsavatar pe 15 octombrie 2011 13:31
nope
2themoon pe 3 decembrie 2011 21:45
da man ai dreptate :) ...efectele vizuale ale lui carpenter nici nu se compara cu asta nou ,parca le-am facut yo akasa :))
toro pe 25 Noiembrie 2011 21:37
Aceiasi Marie ... dar cu alta palarie
Copie la indigo cu cel din 1982 in care Kurt Russell a dat o nota cu plus filmului. Daca primul cel original a avut si un regizor pe masura ( John Carpenter ) ---Matthijs van Heijningen Jr. nu a reusit sa aduca acel suspans la nivelui celui anterior. Filmul in sine merita vazut, dar acelora care au vazut The Thing-1982 , o sa li se para cam banal cel din 2011
5 3
otonis pe 28 noiembrie 2011 19:56
E un PREQUEL !! Adica, nu-i o continuare a celui din '82, ci facut ca sa spuna ce s-a intamplat de cel din '82. Mai simplu, asta din 2011 este partea 1, iar cel din '82 partea a 2a. N-ai vazut cum s-a terminat asta si cum a-nceput cel din '82 ? Adica urmarirea cu elicopterul a cainelui ? Pay more attention next time !!
toro pe 18 decembrie 2011 20:26
Fii convins ! ..cunosc ce este un PREQUEL . In '82 la frageda varsta de 28 de ani vazusem prima varianta de N ori si pot sa-mi dau cu parerea. Te duce in eroare acea secventa unde acel caine este fugarit . In rest ...
lonutz pe 16 Octombrie 2011 11:08
Sunt curios de film
Astept si eu sa vad filmul...Mi-a placut foarte mult cel din 1982, plusat si de muzica lui Morricone, care incretea pielea pe mine...Fireste, la multi spectatori si telespectatori din ziua de azi, acele efecte speciale li se par slabute sau chiar haioase...Dat tocmai acesta e farmecul... Sunt extrem de muncite.. In ultimii ani insa...putine filme horror de calitate am vazut...
4 1
Xenomorph pe 18 decembrie 2011 12:32
Tocmai ca nu au fost slabute...Mai bine se revine la stilul clasic de filmat. Noile efecte creeaza mult impresia de fake... Parerea mea. Depinde ce intelegi prin ultimii ani...S-au mai facut filme de calitate, nu neaparat pur horror cum am vrea noi sa fie, dar cat de cat digerabile:)
Adry95 pe 23 Noiembrie 2011 20:35
mi se pare ca a fost facut un film asemanator cu acesta
4 3
nicu_fire pe 4 decembrie 2011 19:53
asa este....este identic si chiar mai prost
Adry95 pe 25 decembrie 2011 13:49
modoficari semnificative cand o sa apara poate vedem acelasi film da poate cativa actori noi sau creatura mai urata:))
spartacus pe 03 Decembrie 2011 10:39
De vazut.
Am vazut filmul dupa ce, inainte, am revazut pelicula din 1982. Contrar asteptarilor mele, prequel-ul de fata se ridica la marimea ideii lui Carpenter. Efectele speciale sunt in ton cu cele din 1982, nici nu observi diferente mari intre cele doua idei, ci totul pare o continuare normala. Ma bucur ca am reusit, in sfarsit, sa vad un film facut dupa o idee veche care sa fie reusit, dupa tavalugul de filme cretine care au avut initial acelasi scop. Cine a vazut filmul din 1982, nu va fi dezamagit de acesta din 2011. Singurul minus, dak poate fi numit astfel, este ca pelicula de acum este lipsita de un actor de marca cum a fost Kurt Russel in '82, dar nici el nu era vedeta cum a devenit ulterior, asa ca se accepta. Parerea mea.
3 0
Xenomorph pe 18 decembrie 2011 12:26
S-a vazut prea mult din creatura pentru gustul meu:)
Xenomorph pe 29 decembrie 2011 21:54
" prequel-ul de fata se ridica la marimea ideii lui Carpenter. Efectele speciale sunt in ton cu cele din 1982, nici nu observi diferente mari intre cele doua idei, ci totul pare o continuare normala" FALS:) In primul rand ideea nu a avut-o Carpenter. Filmul este inspirat dintr-o poveste SF: Who goes there? Daca te refereai la ideea de a face un film dupa acea scriere sf atunci totul e in regula:) Continuarea pare normala, insa altele au fost problemele acestui prequel, nu doar lipsa unui actor de marca. Eu am vazut filmul din 1982 si sunt total dezamagit:)))Mai bine facea tot Carpenter continuarea pana in '90. Se pare ca unii nu au o problema cu efectele super speciale care lasa impresia de fake:>
Manusa pe 26 Noiembrie 2011 10:36
Este un film destul de bun, care m-a tinut in suspans, ceea ce mi-a placut, dar acele creaturi au fost scarboase rau. Filmul este destul de bine realizat si actorii desi mai putin cunoscuti ( cel putin eu nu i-am vazut in multe filme ) au avut o prestatie foarte buna. Una peste alta filmul este bun si merita vazut.
3 1
nikkolle pe 27 Noiembrie 2011 01:36
sa zicem ca e BUN
Sincer nu prea mi-a placut prostia asta de film! DA pentru cei carora le place genul e Bun ! A fost cam exagerat la sfarsit cand a luat forma de 2 oameni in loc de unul! Per total nu mi-a placut ! Weakkk scarbos !
3 4
Xenomorph pe 18 decembrie 2011 11:43
Tari argumentele tale:))
nikkolle pe 29 decembrie 2011 22:25
esti cumva pshiholog ?
dandanut05 pe 01 Mai 2011 15:02
the thing
astept sa-l vad un film de nota 10 celor care le plac acest gen de film
3 9
Crisstyan25 pe 18 iunie 2011 04:17
"celor care le plac acest gen de film" asteapta sa-l vada si apoi isi dau cu parerea daca este de nota 10. Pe ce ai dat nota?? pe trailler?
kakapiciu pe 21 August 2012 20:58
Eu sunt de parere ca acest remake la filmul The Thing a iesit destul de bine.
2 0
margott pe 18 Mai 2012 15:14
Nu se ridica la nivelul originalului, dar e un remake decent, cu efecte speciale destul de bune.
2 0
printesa_anna pe 02 Ianuarie 2012 14:33
...
Mie sincer mi-a placut filmul.La un moment-dat cand creatura ,,il mancase" pe primul om am zis:Scarbos! da mi-a placut...
2 0
claudiu-daniel-lugoj pe 14 Decembrie 2011 18:59
claudiu-daniel-lugoj
Destul de bun acest film,dar mi se pare ca mai demult am vazut un film asemanator cu acesta cred ca acea era prima parte semana aproape perfect cu acesta.Filmul este interesant, zic eu ca merita vazut.
2 0
Vorador pe 09 Decembrie 2011 17:56
Bun,daca nu l-ai vazut pe cel din '82
Probabil ca daca voi spune ca remake-ul ''The Thing''(ma refer la cel din 1982 care este remake-ul filmului ''The Thing from another world'' din 1951) are efectele speciale mai bune decat acest prequel,este greu de crezut pentru cineva care nu l-a vazut.
Cui i-a placut acest film dar nu l-a vazut si pe cel regizat de John Carpenter sa numai stea pe ganduri,efectele din acel film cu siguranta il vor soca mai mult decat cele din acesta.

2 0
Mariusica2010 pe 27 Noiembrie 2011 01:55
Sper sa merite vazut
Partea din 1982 cred ca am vazut-o de peste 10 ori, am retinut chiar si multe replici din film, atat de mult m-a fascinat. Daca asta va fi cel putin la fel de reusit ca primul, regizorul ar putea da lovitura, poate chiar sa fie "filmul anului". Ramane de vazut.
Sunt curios daca se termina cu secventa in care ultimii supravietuitori fugaresc cu elicopterul cainele husky, asa cum a inceput cel din 1982, cum mi s-ar parea firesc (avand in vedere ca e PREQUEL), insa scenariul e posibil sa se fi schimbat intre timp...Abia astept sa-l vad.

2 0
alex_il_fenomeno pe 10 Martie 2012 20:04
sincer sa fiu , a fost o productie cu mult mai buna decat ceea ce asteptam sa vad , mai ales la urma , cand am fost vizibil fericit sa vad ca filmul nu a fost chiar un remake al peliculei din 1982 , ci o alta poveste , putin asemanatoare , dar destul de diferita prin desfasurare . lucrurile au degenerat destul de repede , spre deliciul filmului , pentru ca povestea devenea captivanta inca de la inceput , reusind cu succes sa pastreze o atmosfera de nesiguranta , care conferea o tensiune uimitoare ! mi-a placut filmul de la un capat la altul , astfel ca il recomand tuturor spre vizionare .
2 1
Sorin87 pe 29 Noiembrie 2011 19:43
The Thing
foarte buna ideea filmului, si efectele speciale, finalul este bine realizat...cainele fiind ultimul care ar putea fi infectat.merita vazut filmul
2 1
silent.hill pe 26 Noiembrie 2011 14:22
nu e cine stie ce...nici originalul nu mi`a placut asa mult...puteau sa faca si ei niste extraterestrii mai de Doamne ajuta... =)))) (povestea era buna...dar...)
2 1
Xenomorph pe 18 decembrie 2011 12:28
Si cum ar fi aratat extraterestrii aceia mai de Doamne ajuta in viziunea ta?
silent.hill pe 22 martie 2012 17:20
ce glume prafuite =))) mai da putin cu pamatuful poate se innoiesc ;)
radu3455 pe 29 August 2011 10:33
sper sa fie un film reusit il astept.Cine stie cand apare?
2 1
CosminHorrorMaster pe 4 septembrie 2011 21:56
octombrie
CosminHorrorMaster pe 12 octombrie 2011 15:35
14
africanus pe 21 Iulie 2011 12:10
Super Cool
Am crescut cu acest gen de filme, sunt preferatele mele, iar o ecranizare a evenimentelor din baza artica Norvegiana trebuia facuta, ca sa stim cu totii cum au facut groaznica si terifianta descoperire mai bine, astept cu nerabdare acest film plin de mister si suspans si sper sa se ridice la nivelul celui din 1982 regizat de John Carpenter.
2 1
wildinthecountry pe 04 Decembrie 2011 01:06
x
Mie mi-a placut filmul.Actiune buna ,te tine in suspans.
Nu se ridica la nivelul celui din 1982 dar ma asteptam la acest lucru .
Mai bine ma uit la acest film decat sa ma uit la filme gen Saw sau Final Destination.
O intrebare...stie careva ce s-a intamplat cu femeia la sfarsitul filmului ?

2 2
alin1234 pe 25 Noiembrie 2011 12:15
superb!
mi a placut in draci si ala vechi si asta nou! [si jocul :)) ]
2 2
Vorador pe 7 decembrie 2011 16:58
Am avut si eu jocul video,chiar daca este vechi e destul de bun.
CosminHorrorMaster pe 15 Iulie 2011 13:49
Din trailer pare sa fie interesant, desi nu cred ca acest remake va fi mai bun ca primul.

27 nov: A fost ok. Nu ma asteptam. S-au gandit sa-i dea extraterestrului si o forma. Efectele sunt bunicele, dar parca ti se face dor de alea mai vechi. Poveste e si ea ok, dar fiind un prequel il face un remake al celui din anii 50'. O singura chestie care nu mi-a placut: chiar trebuia ca filmul sa ne arate ce femeia e foarte desteapta? Ea face toate descoperirile! Ma rog, filmul e ok, vizionati-l.

P.S.: Ca sa nu mai asteptati pana pe 9 decembrie, va sugerez sa-l da-ti jos de pe net. Ceva cu R5.Line.Xvid

2 4
Radu47hit pe 10 noiembrie 2011 13:52
Asa comentarii se fac la pagina cu trailerul, nu aici!
CosminHorrorMaster pe 20 decembrie 2011 13:58
Hmm...da...cine te-o crede...
vladimir84 pe 01 Septembrie 2013 21:56
Am vazut ambele filme si mi s-au parut la fel de bune. Nu stiu cata nevoie era de acest remake, dar nu a dezamagit deloc.
1 0
tony_mondyalu pe 16 August 2012 04:25
un film destul de bunicel, care reuseste sa t tina in suspans p toata durata lui, merita vazut de cei care prefera asemenea genuri
1 0
fleur_de_paris pe 19 Iulie 2012 12:39
Minunat filmul.
Merita vazut!
Nu m-am gandit ca va fi atat de bun!

1 0
dasky86 pe 25 Decembrie 2011 16:34
'The Thing 2011' face ca 'The Thing 1982" sa fie o continuare...Buna ideea!
1 0
Miaunel18 pe 19 Decembrie 2011 01:27
The Thing.......for the fans
tocmai ce am vizionat filmul....nu am vazut varianta veche rusine sa imi fie...dar despre acest film imi place ....sunt un fan al seriei Alien 1-3 ....iar acest gen de film este pe gustul meu...oleaca mai bine retusat si ar fi iesit un film mai reusit.....oricum pentru fanii genului il recomand
1 0
aius pe 05 Decembrie 2011 20:02
sa zicem
departe de original.cu toata aparatura zilelor noastre ,nu se ridica la cel din 1982!poate atunci nu erau atat de multe filme de adest gen,si totusi...bunicel!
1 0
MikeNight pe 25 Noiembrie 2011 16:16
7+
Un Sci-Fi Horror care te tine in suspans, povestea se petrece inainte de " The Thing " cel original din 1982 ... un film cu efecte speciale Creepy, replicari celulare, organisme extraterestre inteligente, etc.
1 0
natalia_castego pe 27 Aprilie 2016 21:55
Dupa mine , asta ii SLITHER 2 sau fratesu'
La fel ca Slither din 2006. Sa zic ca nu chiar asa horror creatura(comparando cu Slither).
Dar tot am varsat ,si la acest film, ca la Slither. L-am vazut acum 5 ani.

1 1
kr1st1badboy97 pe 25 Decembrie 2011 17:38
se putea mult mai bne:D
din punctul meu de vedere, prequel-ul din 2011 al filmului "the thing" (1982) are aceeasi baza k filmul amintit anterior, insa ii lipseste savoarea filmului original. nu-i vorba, filmul are si momente de suspans, tensiune care te tin conectat de la inceput pana la sfarsit, insa park ii lipseste acea gratie, subtilitate carateristice filmului din '82:( in fine... il rekomand amatorilor acestui gen;)
1 1
sylgrio pe 18 Decembrie 2011 19:38
Da aia care au scos creatura cand au vazuto nu sau gandit ca poate nu ia a condus sau a creat nava,in forma de la inceput nici nu avea degete nui de mirare ca sa prabusit.oricum a fost interesant si as vrea sa vad si o continuare.
1 1
TinRin pe 07 Decembrie 2011 11:08
Interesant
Interesanta abordare, cu multe elemente de prin alte filme de succes ( gen X-Files ), dar foarte previzibil cel putin spre final. Poate se putea ceva mai mult decat un prequel/seques nici nu stiu cum sa ii spun.
1 1
movie_addict pe 05 Decembrie 2011 22:11
m-am uitat la asta din 2011 dupa care am revazut ala din 82 si am ajuns la o concluzie: ala din 82 era facut in asa fel incat sa aibe un prequel.... adik prea multe detalii pe care nu le explica , (gheatza aia sparta, mutantul ala cu 2 capete).... doar k nu s-or gandit aia k prequelul o sa apara in 2011
1 1
Andrey92 pe 01 Decembrie 2011 20:29
Si eu care credeam ca negrul moare primul. :)). Anyway pentru amatorii genului e chiar recomandat datorita paranoiei ce o instaureaza creatura.
1 1
Gaby_Gabycool2011 pe 01 Decembrie 2011 19:24
the Thing
Un film bun si captivant,care te tzine in suspans inca de la inceput si pana la sfarsit,care a avut niste extraterestrii belea rau de tot.
1 1
k-rissa pe 08 Decembrie 2011 14:51
filmul merge, e ok, dar pe principiul "copia nu poate intrece originalul":)
1 2
DownD3ad pe 01 Decembrie 2011 21:29
doamne a fost un film atat de prost.de mult nu am mai vazut un film asa prost facut.multe lucruri lasate neexplicate.cum apare creatura mor 3 deodata.sa nu mai vorbim ca e foarte previzibil.au vrut sa il termine cat mai repede si a iesit o prostie.nu va duceti sa il vedeti la cinema seriously.pierdeti banii.
1 2
chirvasuta pe 03 Decembrie 2011 19:49
Nu l-am vazut pe ala vechi, dar pe asta l-am vazut si e o porcarie. Nici nu am avut rabdare sa-l vad pana capat.
1 3
mtraianc pe 27 Noiembrie 2011 01:40
nota 4 din 10
inceputul e promitator si uite asa pina se dezgheata cubul si invie coropisnita , e din acel moment filmul se trasforma si devine comedie :)) glumesc ,,parodie ,, scuzati ,, prostie
1 3
mitchalba pe 10 Noiembrie 2011 23:49
...pana la proba contrarie, sa zicem ca merge...nu distributia face tot filmul si poate restul o sa ne surprinda destul de placut...
1 4
galbentheo pe 12 Martie 2024 00:33
Pierdere de timp
O rusine adusa filmului The Thing al lui John Carpenter din 1982. Filmul asta nu ar trebuii sa existe, nu ii vad rostul.Foarte foarte slab. Nu iti pierde vremea si uitete la cel "original" din 1982, care din punctul meu de vedere si al altor critici este cel mai bun horror facut vreodata. Chiar Quentin Tarantino a spus intr-un interviu ca este filmul sau preferat.
0 0
Go1 2

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells