Articole Kill Bill: Vol. 1

(2003)

Kill Bill: Volumul 1

Altă lume

Este important sã se sublinieze faptul cã Tarantino nu a multiplicat doar sursele genurilor în Kill Bill. El le-a si transformat, filtrându-le prin sensibilitatea unui devotat fan american al cãrui rationament functioneazã ca un ceaun de fierbere (sau cum ar zice el, un malaxor) care dezvãluie înfrãtirea dintre genuri aparent separate.

„Am zis de multe ori”, explicã el, „cã existã douã lumi diferite în care filmele mele au loc. Una dintre ele este „Universul Quentin” din Pulp Fiction si Jackie Brown – este elevat, dar mai mult sau mai putin realist. Cealaltã este Lumea Filmului. Când caractere din Universul Quentin se duc în filme, lucrurile pe care ei le vãd au loc în Lumea Filmului.

Actioneazã ca o fereastrã spre acea lume. Kill Bill este primul film fãcut de mine care are loc în Lumea Filmului. Acesta sunt eu imaginându-mi ce s-ar fi întâmplat dacã aceste personaje chiar ar fi existat, si eu as putea sã iau o echipã de filmare si sã fac un film Quentin Tarantino despre aceste personaje.

„Acest film nu are loc în universul în care trãim. În aceastã lume femeile nu sunt sexul slab. Ele au exact acelasi instinct vânãtoresc de prãdãtor ca si bãrbatii, acelasi impuls de a ucide sau a fi ucis.”

Provocarea de a trãi în universul alternativ B de filme a lui Tarantino, declarã Uma Thurman „este miscarea orientatã în mod incredibil spre a gãsi umanitatea în aceastã poveste irealã, nebunã, dementã.”

Sinopsis Influența asiatică
jinglebells