Păreri Prometheus

(2012)

Prometheus

Ordonează după
elpaulet pe 06 Iunie 2012 00:45
Dezamagit
Tocmai am vazut filmul la IMAX.

Efectele vizuale sunt impresionante, mai ales pe un ecran mare.

In rest...

Logica scartzaie peste tot, iar unele faze sunt de-a dreptul aberante. Ma asteptam la un film (mai) inteligent, dar nu este cazul.

Suspans, in adevaratul sens al cuvanului - nu este. Ritmul este alert, dar nici pe departe nu te tine cu sufletul la gura.

Scenariul e destul de slab. Nu exista un subiect anume, ci doar o insiruire de fapte fara importanta. Daca ai scoate efectele speciale si situatiile de umplutura, ai constata ca filmul este despre... nimic.

Muzica e inexistenta. Exista doar o melodioara care se repeta obsesiv, tot filmul, in toate situatiile dramatice, aceeasi mereu. Si mai e si huruitul motoarelor navelor care aterizeaza/decoleaza. Ala, da, te scoala de pe scaun.

Cam asta e. Duceti-va, vedeti-l, dar nu va asteptati la un film superior.

65 31
mariuszmeu pe 6 iunie 2012 03:11
cred ca nota ta este mai obiectiva ca a mea . ai deplina dreptate .
alin_iovanov pe 24 august 2014 08:38
nici o legatura cu vreun creator extraterestu, cu subiectul filmului ,e un film cu monstrii si atat , apare un singur extraterestul , dar cu coeficient de inteigenta 0 ,mai prost si mai nebun decat o gorila , specimenele alea din film nu aveau cum sa ma creeze pe mine .
MitSaip pe 03 Iunie 2012 21:56
dezamagire
Tocmai am vazut filmul si am fost profund dezamagit. Nu pot sa inteleg cum cineva care a dat nastere lui 'Alien' poate sa faca un asemenea film.
Sunt totusi cateva puncte OK:
1. Creatia vietuitoarelor Pamantului
2. Planeta Pamant - imagini superbe
3. Nava spatiala extraterestra.
4. Operatia - dragutza rescrisa ideea
5. Efectele speciale
6. Evolutia spre 'Alien' - doar pe jumatate as spune
Puncte slabe:
1. Creatorul - penibil
2. Nava spatiala.
3. Ce a urmat dupa operatie - penibil.
4. Extraterestrii.
Puncte grave:
1. Evolutia caracterelor si prezentarea lor.
2. Muzica
3. Explicatiile stiintifice - penibil, penibil
4. 'Marele' maestru al ceremoniei - batranul- penibil - fara noima.
5. Desfasurarea actiunii - dupa primele 20 deminute filmul devine idiot rau.
Pacat pentru idee… citeşte

51 37
xavier29 pe 4 iunie 2012 20:15
Perfecta descrierea
Kytta pe 10 februarie 2018 18:58
Cred ca multi dintre voi daca maine se anunta un film despre originea Predatorilor voi va duceti la cinema sa vedeti un alt Predator care chilareste oameni iar dupa ce ati iesit din cinema faceti comentarii gen.
nyuszi pe 08 Iunie 2012 23:29
Nici nu stiu unde sa incep! Cred ca voi incepe totusi prin a spune ca mi-a placut! Probabil asta e cel mai important! M-am dus pentru ca de mica mi-a placut seria "Alien", si pentru ca, in general, imi place Ridley Scott ca regizor. Nu am fost dezamagita.

Pe de-o parte filmul m-a dus cu gandul la "Odiseea Spatiala 2001" (si chiar si "2010", pe alocuri). Nu doar ca idee (umanitatea merge sa cerceteze ceva extraterestru si strain pentru ca nu se poate abtine si vrea raspunsuri), dar si ca… atmosfera. Spatiul este prezentat ca un loc gol, sumbru, lipsit de viata. E o diferenta enorma intre univers, asa cum este prezentat aici, si, de exemplu, in filme gen "Star Trek", unde misuna de vietuitoare inteligente (oarecum) pe fiecare a doua planeta.

Chiar si luna pe care aterizeaza nava e pustie. Uriasa si pustie, nava pamanteana pare un ac de gamalie pe langa tot ce e… citeşte

50 22
Dacianus pe 9 iunie 2012 09:39
Cea mai buna cronica a filmului astuia. Bravo! Sper sa mai faci. Eu o sa le citesc. :)
zdranca pe 31 octombrie 2012 12:13
paradise(prometheus 2) plot dezvaluit.raspunsurile sunt dezvaluite!!!!detalile sunt inca nerezolvate, intriga va fi shaw si david vor ajunge in paradise si aceasta planeta va contine ingineri creatori si vom afla ca Dumnezeu este o creatură Alien (xenomorph). Acest alien va avea un design cum nu am vazut inainte, dar destul de similar cu Murala de pe perete. Acesta va fi un loc întunecat, oribil ... nava inginerilor si nimic despre filmele precedente Alien indică ceva considerat adevărat paradis. Shaw descoperă că Dumnezeu este zeul Alien si ingineri sunt pur si simplu, pioni care se sacrifică pentru a servi a crea viata pe planete. Acesta film va releva faptul că Xeno au o trompa ca membru care penetreaza o gazdă la vointă. Acest obiect injecteaza goo negru ... explicând astfel originile sale. Astfel, alien este maestru, inginerii sunt sclavi, iar oamenii sunt doar o parte din evolutia la crearea de urmasi alien. Până la sfârșitul filmului o nava este trimisa să investigheze lv 223 cu Shaw și David la bord ... zeul Alien vrea să finalizeze misiunea de a distruge pământul si de a crea, "Uneori, trebuie să distrugă, în scopul de a crea". Până la sfârșitul filmului Shaw moare... dar isi vede tatal si mama si descopera oroarea. nava inginer care a venit să investigheze devine infectat de Xeno lăsat în urmă, în primul film Prometeu si face accident pe LV426 . Ca o ironie David este lăsat în viață pe LV223, si îsi dă seama că viata viitoare pe pământ ar putea reveni pentru a investiga (ca înainte - din cauza picturi rupestre). Suna grozav ... sperăm că în curând se întâmplă. Bucurati-vă
africanus pe 21 Iulie 2011 12:57
Astept filmul cu nerabdare, seria Alien ptr. mine este pe locul 1 in topul filmelor S.F.
30 11
DARK333REM pe 30 noiembrie 2011 14:54
FoArTe TaRe :)
africanus pe 1 martie 2017 18:41
Da, Odiseea a fost un film grozav dar nu e pentru toti neinitiatii, daca esti doar cu adevarat un cinefil cunoscator atunci il poti aprecia cu adevarat.
psihologu pe 11 Iunie 2012 11:32
unul dintre cele mai bune filme SF din ultimii 5 ani
Atmosfera creata si sustinuta excelent de toata cinematografia filmului ridica povestea dublu pacatoasa a lui Prometheus. Un clasic in devenire? Nu chiar, dar agreabil si peste ce se vede in mod obisnuit in cinema.

Am copilarit cu spaima terifianta a lui Alien vizionand originalul lui Ridley Scott in mod repetat pe vhs-urile inchiriate de la magazinul din coltul strazii. Am crescut apoi din ce in ce mai distant cu mostenitorii sai devianti pana cand in 2010 incrucisarea acronimica AVP a coborat sub pragul suportabilitatii mele. Asa ca Prometheus, o creatie sub semnatura originala Ridley Scott, avea multe obiective de bifat. Trebuia sa spele pacate care nici macar nu-i apartin, sa insufle un aer proaspat genului, sa puna bazele unei noi francize hollywoodiene si, de ce nu, sa devina un clasic instant asa cum reusea Alien la inceputul anilor ‘80. Prometheus isi atinge cu… citeşte

27 20
victor_neo75 pe 13 iunie 2012 11:42
Alte SF-uri reusite din ultimii 5 ani de zile: Star Trek (2009), Inception (2010), Avatar (2009), Iron Man (2008) si The Avengers (2012). Trebuia sa mentionezi ca este unul din cele mai bune SF-uri horror din ultimii 5 ani de zile; aici mai sunt de mentionat: Moon (2009) si District 9 (2009). Personal, din seria Alien, prefer Aliens (1986) in regia lui James Cameron fata de Alien (1979) regizat de Ridley Scott.
vineri12 pe 15 iunie 2012 13:01
Si, in conditiile in care scenariul este o balbaiala ininteligibila, de ce "unul dintre cele mai bune filme SF din ultimii 5 ani" si nota 8? Acest film putea sa fie cel mai bun film al decadei, dar esueaza lamentabil.
xavier29 pe 04 Iunie 2012 20:13
Dezamagitor
Nu inteleg care e legatura cu Alien si acea nava in care echipajul de pe Nostromo au gasit acele oua. Ma asteptam la mai mult din partea lui Ridley Scott, si nu la caracatite umblatoare. Xenomorphii definesc seria Alien, acest film este doar un esec, sper ca daca va urma un sequel, acesta sa faca legatura cu Alien din 1979, astfel incat povestea sa aiba un inteles
22 22
Gallagher pe 8 iunie 2012 23:48
Ce ma distreaza zecile de pareri "super-avizate" despre Alien cand de fapt cred ca uni dintre voi deabea s-au nascut cand Alien a avut premiera. Pe scurt, filmul este stabilit in acelasi univers fictiv al lui Ridley Scott si impartaseste evenimente cu acea realitate, dar nu e foarte legat de restul de francizei originale. Studiourile l-au presat sa faca un prequel-sequel Alien si el nu a vrut. In schimba a facut ce ai vazut tu, ca sa impace si capra si varza. Un fel de compromis. Citeste un review mai de doamne ajuta aici : http://www.allentto.com/p/recenzie-prometheus.html La final exista si speculatii ale unor actiuni pe care nu le-ai inteles, nu doar tu ci toti aia care zic ca Prometheus este un film prost!
alin_iovanov pe 24 august 2014 08:34
dar au dezinformat nenorocitii , subiectul filmului era altu , plsneta mama , cei care ne au creat ,o rasa superioara ,fiinte inteligenta si nu un extraterestru psihopat fara creer si niste aliens monstrii , vroiam sa vad o specie inteligenta in film , niste creatori , subiectul filmului e altu , unde e civilizatia care ne a creat ?
legolas05 pe 06 Februarie 2011 23:53
mie mi-a placut filmul,nu l-am vazut la cinema,efectele speciale sunt foarte bune
20 23
Xenomorph pe 20 martie 2012 23:59
Deja m-a enervat un trailer in care ni se explica cine a fost Prometeu si cum a furat el focul de parca noi am fi niste cretini si n-am pricepe simbolistica titlului..
Xenomorph pe 3 iunie 2012 15:17
Vor zice unii " De unde stii, ai vazut filmul?" Cateodata intuitia unui om care a vazut mii si mii de filme SF nu-l inseala. Ps: Balace@, esti un agramat needucat. Probabil consideri ca asta e o calitate de-a ta:). Prometheus e numele dat unei nave de catre niste neni care s-au inspirat din mitologie. Am spus eu ca e un film cu zei antici? De ce trebuie sa existe atatia oameni cu mintea precara? Of...:)
fain pe 19 Mai 2012 13:23
fara indoiala
cel mai inteligent film al anului.
cum zicea si Charlize intr-un interviu de-al ei: "Ridley Scott is my fantasy director" :)

20 30
calinutzc pe 18 iunie 2012 14:38
sper ca totusi e sarcasm in comentariul tau !
alin_iovanov pe 24 august 2014 08:40
nici o legatura cu vreun creator extraterestu, cu subiectul filmului ,e un film cu monstrii si atat , apare un singur extraterestul , dar cu coeficient de inteigenta 0 ,mai prost si mai nebun decat o gorila , specimenele alea din film nu aveau cum sa ma creeze pe mine .
iLikeMilfs pe 08 Iunie 2012 20:52
iLM
Dezamagitor...
Inafara de efecte vizuale foarte reusite nu are nimic altceva cu care sa exceleze. Chiar am inceput sa rad impreuna cu prientenul meu in sala de cinema de penibilitatea unor scene si de cat de previzibile erau finalurile acestora.

17 12
mariuszmeu pe 06 Iunie 2012 03:10
dezamagire
categoric nu este atat de spectaculos cum o arata trailere . parerea mea : fata de aliens e slab si ca subiect si ca actiune . adevarul este ca am pierdut mult vizionand o varianta luata cu o camera din cinema si nu am inteles pe atat pe cat am vrut din ceea ce spun , dar astept o varianta de pe blueray sau la cinema ca sa-l inteleg 100%. sa nu ma intelegeti gresit , efecte de efecte ,dar e ..tras de par grav .
17 26
viorellll pe 12 Februarie 2012 20:34
TARE
Asta este un film de vazut la cinema ....abia astept.....
16 9
fain pe 19 mai 2012 13:22
dap ! e genul de film care peste cativa ani vei zice altora: vezi? eu am vazut asta cand s-a lansat la cinema ! cum zic unii prieteni despre 12 Monkeys acum si eu ii invidiez
b6l6b6n_cost3l pe 04 Ianuarie 2012 13:02
Partile 2 si 3 ale seriei Alien pur si simplu m-au facut sa ma p!s pe mine de frica,asta este seria care a dat cosmaruri unei generatii intregi:))
15 2
9o6u pe 25 martie 2012 20:59
Foarte tarziu am scapat de acele cosmaruri :)))) si nu am fost singur multi din generatia noastra mi-au zis ca ani buni au avut cosmaruri :D
Gallagher pe 24 Decembrie 2011 14:53
Prometheus nu este un prequel in adevaratul sens, ci doar are legaturi stranse cu Alien.
14 2
MissBlossom01 pe 1 mai 2012 23:15
Corect. Abia astept sa-l vad!
cotzofica pe 16 septembrie 2012 03:22
Domnule Xeno! Ai dreptate în opinia mea. Dar ar trebui să te mai calmezi niţel, nu vezi că te cam iei de toţi pe aici. Şi nici nu poţi preda gramatica aici. Asta e! Unii mai scrie greşit.....
pappilon pe 08 Octombrie 2011 10:45
Prometheus , cu siguranta o sa fie un film extraordinar!
12 21
twinkie pe 2 aprilie 2012 10:35
CORECT
fain pe 19 mai 2012 13:22
cel mai cel film ! il astept mai ceva ca pe ziua mea :P ati vazut si clipul slow motion de 13 minute care circula pe youtube ? genial
2themoon pe 10 Octombrie 2011 19:27
unul din cele mai asteptate filme ale anului viitor(si de catre mine)
8 6
flyandi pe 08 Iunie 2012 21:22
Bun filmul.
Merita vazut la cinema! Il recomand pentru efectele deosebite.
7 10
DiavolitzaDVL pe 11 septembrie 2012 18:29
Merita vazut Numai/Doar pentru efecte in rest povestea este absolut atat de tampita si atat de aiurea incat nu stiu ce nota sa ii dau.Credeam ca este altceva si ca tot ce am vazut va fi spectaculos,ceva la care sa nu ma astept dar a fost varza.Pierdere de timp - ma refer la poveste.PFFFF daca si asta este un film bun atunci Alien este un dezastru total.... Cel mai bun film cu extraterestrii care m-a tinut in scaun ever a fost Alien -capodopera de film.Asa ca VARZA prometheus
FoxHound pe 30 Septembrie 2012 01:15
Prometheus !
Multi vorbesc fara sa priceapa ceea ce vad. Acest film a fost creat dupa mai multe carti controversate in care se regasea adevarul despre adevarata istorie a rasei umane. Intamplator sau nu, am citit aceste carti acum mai multi ani de zile, iar ideea de baza este si cea din film. Cum se scrie si prin carti si sunt aduse destule dovezi, omul a fost creat de o fiinta superioara intr-adevar, sau de mai multe fiinte superioare pe care rasa umana le-a numit mereu zei. Ca Biblia a deviat si a transformat-o intr-un basm frumos e alta poveste. Ca alte religii prezente sau antice au facut acelasi lucru, numindu-i la fel zei, pentru ca cei mai multi nu intelegeau puterea lor, este si asta alta poveste. Ce se scrie prin carti si ce puteti afla o parte si din film, este ca acum mii sau sute de mii de ani, pamantul a fost descoperit de o specie de fiinte foarte avansate. S-au gandit sa il exploreze,… citeşte
6 1
MissBlossom01 pe 16 decembrie 2012 00:29
Superb.
Method_Man pe 31 octombrie 2014 04:06
Sunt fascinat de comentariul tau si de modalitatea in care tu ai interpretat acest film. Pentru mine cel putin, acest film nu este nici pe departe o capodopera, insa DA, admit ca exista anumite conexiuni intre ideea de baza, scenariu si o istorie hai sa spunem..nu tocmai conventionala, a intregii umanitati. In fine, nu vreau sa divaghez, doresc sa punctez scurt si la obiect. Referitor la filmul nostru, l-am revazut in aceasta seara, de data aceasta pe micul ecran si surprinzator sau nu,mi-a placut mai mult. Nu i-as da insa mai mult de 7, asta inseamna ca il cataloghez drept ''Bun'' . Mi-as fi dorit sa fie mai mult de atat, potential cu siguranta a existat, insa raman cu impresia ca ideea nu a fost exploatata intr-o maniera demna de R. Scott . Iar faptul ca inca exista oameni total straini mie, iubitori ai filmului ca si mine, ale caror opinii indiferent ca sunt sau nu pe aceeasi lungime de unda cu ale mele nu fac decat sa imi transmita o stare de bine, nu poate decat sa ma bucure nespus ! Cinematografia este o arta , artistii sunt numerosi, ''semnaturile'' sunt numeroase, unde mai pui ca deseori arta tinde sa devina interpretativa. Asa ca inainte de a va certa unii cu altii cu privire la un film, ganditi-va ca e ca si cum v-ati certa contrazicandu-va ce mancare e mai buna. Totul tine de preferinte, de gust ! Cum ar putea sa ma faca pe mine cineva sa imi placa ciorba de burta ? :) Nicio sansa ! Insa uneori este vorba si de cultura, intelect, aspecte ce pot fi imbunatatite pe parcurs in cazul unora, iar in cazul altora..nu. A fi diferiti inseamna insa a fi oameni, printre altele, asa ca nu-i bai, bucurati-va de viata, de filme, si sa auzim de bine ! Jos palaria in fata ta, FoxHound !
Unterhaltung pe 09 Iunie 2012 00:49
Awesome
Am văzut Prometheus astă-seară, la premiera din România. Ca un fan fidel al seriei Alien (al primelor 3), mi-am suspendat neîncrederea, mi-am 'inchis' logica şi am savurat spectacolul vizual al lui Scott. Filmul, pentru cel căruia îi place să fie în sala de cinema, în întunericul sălii, vrăjit audio-video, e un deliciu. Scott profită de ce înseamnă 3D şi îl subjugă (din caracteristica sa epatantă) ochiului său atent la detalii artistice.
Recunosc că nu mă aşteptam la desfăşurarea asta propusă de ilustrul necunoscut Spaihts (eu aş fi insistat mai mult pe personaje, dar dat fiind că, deşi ratificat R, s-a avut în minte şi publicul mai tânăr şi nerăbdător...) şi nici la coloana sonoră. dar pe lângă astea două minusuri, filmul e fluent, compact şi cu cel puţin două secvenţe extrem de tensionate. Efectele vizuale sunt grozave, sunetul,… citeşte

6 6
miry1981 pe 9 iunie 2012 00:57
probabil ca asta a fost primul tau film 3d vazut! asta a avut efecte 3d?:)))))) iti recomand sa vezi in 3d mib3 si apoi sa faci comparatii!
vineri12 pe 15 iunie 2012 13:03
Un film SF de calitate nu te va forta niciodata sa-ti "inchizi" logica.
miry1981 pe 09 Iunie 2012 00:35
foarte slab
Am vazut filmul la IMax si sincer dupa ce am vazut Men in Black 3 si am vazut ce poate face aceasta tehnologie - am avut multe asteptari pe partea de 3D - dar din pacate mi-am obosit ochii degeaba. Se vede clar ca nu prea au pus pret pe calitate si s-au asteptat la vizionari pe baza succesului avut anterior.
Cum spuneau si cei care au vazut filmul, lipseste o poveste care sa te introduca in lumea vizionata de regizor. Personajele nu sunt conturate, multe din ele sunt puse ca sa aiba cine sa moara:)) Filmul nu-ti transmite nicio emotie, nici de suspans, nici de compasiune pentru cei care mor - este gol ..

Ideea a fost geniala dar din pacate a fost condensata in aprox 2 ore de film iar de aici si partile proaste....adica aia ramane gravida cu un alien in ea, face cezariana se ridica si fuge..:))si in 5 minute se lupta cu monstrii?@?@??!?:))wtf?
aia 2 fricosi...in… citeşte

6 8
IMHERE pe 10 iunie 2012 23:23
a capsat-o ca pe porc :))
Theofil88 pe 16 Iunie 2012 11:32
Riddley Scott nu a coborât ștacheta
Dar nici n-a ridicat-o. Este așa cum ne-am obișnuit cu el: profesionist. Cred că a fi profesionist omoară multă originalitate. Am citit materiale despre Prometheus, că n-ar avea nicio conexiune cu seria Alien. Pentru mine a fost clar că a avut: sculpturi cu aceste ființe, ba chiar la sfârșitul filmului se naște unul. Am aflat și că ei sunt făcuți prin biotehnologie. Mi-a plăcut Noomi Rapace cum se transformă dintr-o inocentă într-o luptătoare. E un film bun, obligatoriu de văzut deoarece va intra în istoria cinematografiei, dacă nu pentru originalitate, atunci pentru că este predecesorul seriei Alien.
5 1
iceman003 pe 14 Iunie 2012 10:28
mediocru
:)) Degeaba dati dislike la cei care au criticat filmul pt ca au dreptate. L-am vazut zilele trecute si pot spune ca e foarte bun dpdv al efectelor 3d, dar ca si actiune e slab. Probabil batalia o sa se dea in partea a 2a caci la final a iesit alienu... Cele mai tari faze sunt peisajele de la inceput,nava si poate hologramele alea din tunele ca si efecte 3D. Un film acceptabil, dar avand in vedere cat a fost de asteptat e de .....
5 7
alexaa pe 09 Iulie 2012 13:03
o porcarie de film sf , fara cap si fara coada,un ghiveci de idei care nu se potrivesc unele cu altele.filmul e lipsit total de coerenta avand la baza teme care daca ar fi fost exploatate individual ar fi schimbat total calitatea peliculei.a iesit un fel de chestie imposibil de descris , care nu exceleaza decat la efecte speciale si care te face sa ti pierzi timpul aiurea .
5 9
azalea pe 16 august 2012 03:19
de acord.
Chelbos pe 13 septembrie 2012 19:27
cam asa ceva. multe idei neterminate si multe nelamuriri.
BP100 pe 01 Iunie 2012 17:58
Prometheus...
Am vazut si eu filmul. Review-ul meu:

Prometheus este cel mai prost episod din Futurama. Am reintalnit in acest episod de desene animate toate personajele indragite - savantul de 160 de ani, in halat alb; robotul simpatic dar de neinteles; mutanta suedeza cu par ciudat; celebrele capete ramase vii, care proveneau din personalitati decapitate; baiatul care livreaza pizza dar care acum e negru si livreaza intim la Charlize Theron; etc etc.

Din pacate, scenariul inteligent si dialogul savuros, cu care ne obisnuisera creatorii serialul de animatie Futurama, au lipsit cu desavarsire din acest episod. Ca sa nu mai pomenim despre lipsa aproape totala de umor. Iar cand acesta si-a facut simtita prezenta, a fost involuntar... Este pacat ca un serial TV de animatie atat de bun, a ajuns atat de jos cu acest episod!!!

In mod sigur, franciza Futurama va trebui… citeşte

5 10
elpaulet pe 6 iunie 2012 00:52
Gresit. Noomi Rapace joaca foarte prost. Nu joaca, de fapt. N-ar trebui sa fie actrita.
vineri12 pe 14 iunie 2012 13:22
Raspunsesem mai devreme la un comment, fara sa vad ca deja mi-ai luat-o inainte. Posteaza, te rog, recenzia asta si pe alte site-uri sau da-mi mie voie s-o fac!
chuckyro pe 15 Iunie 2012 09:41
slab! slab! slab!
In afara de cateva efecte speciale... filmul este unul slab, foarte slab! Inceput promitator, continutul dezamagitor. Aproape ca am adormit la el. Iar creaturile si caracatitele care cresc in 10 minute cat altele in 10 ani ...ma scuzati ... am ras ! La un SF serios eu nu rad. La Alien 2 am stat incordat din minutul 1 .. pana spre final. NU SE COMPARA !
Concluzia filmului: SLAB SLAB SLAB !

Parerea mea.

5 12
ice_eyes pe 22 Martie 2013 00:29
Singura dezamagire legata de film a fost comentarile pe care le-am citit aici. Chiar daca n-as fi stiut cine l-a regizat, tot ma ducea cu gandul la Alien, oricum, imi place modul sumbru in care pune in discutie Ridley Scott subiectul "originile omenirii" care il evidentieaza ca fiind un experiment nedorit pana la urma. E de vazut... obligatoriu, este un sf reusit.
4 0
AeroX pe 1 iunie 2013 23:01
Si Alien-ul din '79 n-a fost primit imediat cu bratele deschise. Abia dupa zeci de ani a ajuns sa fie considerat capodopera Horror SF. Problema lui Prometheus e ca lasa multe intrebari, mai mult sau mai putin intentionate, forteaza raspunsuri rezervate pentru sequel-uri. Daca stai si te gandesti, nici primul Alien nu dadea multe raspunsuri, dar chiar si asa ca senzatie de film Horror SF, tot e superior. Prometheus impartaseste pana la urma doar ADN-ul lui Alien si nu zic eu asta, ci chiar Ridley Scott. E o serie detasata, avand mai mult caracter filozofic, religios. Ramane sa mai vedem un sequel. Acum e devreme sa ne pronuntam asupra calitatii filmului in ceea ce priveste scenariul. Poate se va face lumina mai incolo, deocamdata ramanem cu multe mistere nedeslusite. De un lucru pot spune ca sunt sigur. Nu e un film sau o serie slaba. Comentariile de aici si de pe alte site-uri sunt destul de asteptate pentru mine. Inteleg destul de bine dezamagirile unora, insa am speranta ca sequel-ul va mai rezolva din unele aspecte.
k-rissa pe 02 Iulie 2012 11:27
sincer, mult sub asteptarile mele.................
4 1
letoscifi pe 27 Iunie 2012 01:17
sa vedem
eu cred ca este primul intr-o serie.De aceea sunt imagini fara explicatii.Contine teorii precum a uriasilor.Filmul sunt convins ca va continua de aceea este atat de putin legat .Adica nu leaga ideile.E clar ca se jucau cu genetica.E clar ca ceva din experientele lor nu a mers.Este posibil ca ei insisi sa se fi luptat intre ei.O nava il lasa pe pamant pe urias care se sinucide.Un alt tip de nava.Distorsiunea apare din cauza crezului echipei batranului ca va gasi raspunsul nemuriri.Il va gasi -nu sunt nemuritori.De ce nu s-au retras de unde au venit?Probabil au fost constransi si pedepsiti.Ce avea cu oamenii trebuie sa vedem.Nu cred ca ei erau creatorii.Filmul contine idei din miturile ce circula azi despre rase extraterestre ce au fost pe pamant.Toate filmele au o doza inoculata de adevar recent scormonit.Istoria noastra are de dezvaluit.Criticile aduse personajelor mi se par aiurea… citeşte
4 1
InTRuD3r pe 21 Iunie 2012 00:14
Un film bun
Ca fan al genului pot considera Prometheus un film bun. Mentionez totusi ca un mare impact asupra perceptiei filmul l-a avut vizionarea acestuia la IMAX, care este net superior oricarui alt " cinematograf clasic ".
Efectele vizuale sunt la un mare nivel iar storyline-ul este un pic cam greu de urmarit si de inteles pentru persoanele fara afinati SF sau care nu inteleg legatura cu seria Alien.

4 2
dickstone pe 13 Ianuarie 2012 16:53
seria alien mi-a placut si cred ca o să fie un film bun mai ales pt ca îl regizeaza ridley scott
4 2
minadi pe 10 Iunie 2012 10:39
ma asteptam la mai mult, la cat de laudat si discutat e acest film...
mi-au placut unele cadre dar in rest dezamagire..

4 4
vineri12 pe 14 Iunie 2012 13:15
Premiul Oscar - sectiunea trailer
In asteptarea acestui film am vazut fiecare trailer de cel putin 20 ori, m-am inscris pe site-ul oficial, am vazut fiecare interviu, m-am pregatit pentru cel mai bun film al anului. Am intrat cu fluturi in stomac in sala de cinema, cu biletul pe care l-am rezervat cu o saptamana in avans...
Doua ore mai tarziu priveam in gol, incapabil de vreo reactie. Acesta, dragi prieteni, e CEL MAI PROST FILM AL DECADEI! Lipsit de orice urma de coerenta, bazat pe un "scenariu" parca dictat de un copil de 5 ani unui analfabet, Prometheus pare a fi scuza perfecta a pseudointelectualilor de se simti neintelesi. Oricine pretinde ca acest film este inteligent este, de buna seama, prost si ipocrit. Prost pentru ca o persoana inteligenta nu poate accepta lipsa de logica a talmes-balmesului prezentat, ipocrit pentru ca, desi n-a inteles nimic, este (va fi) desantat in laudele aduse acestei… citeşte

4 5
Xenomorph pe 21 Martie 2012 00:19
Pemetheus
Greu de redat atmosfera din Alien, sper ca nu se vor axa prea mult pe explicatii filozofice ( de ex: cine a fost Prometeu ) si vor insista pe scene terifiante, de groaza, asa cum s-a intamplat in primul film. De asemenea sunt curios cum se va prezenta coloana sonora si daca peste decenii ne vom mai aminti de ea, cum ne amintim de cele din Alien, Aliens. PS: Mai degraba as fi preferat-o pe Winona Ryder in locul lui Charlize Theron:(
4 5
otonis pe 11 mai 2012 02:03
Winona Ryder a jucat ca android in Alien (5 ?), si-ar fi absurd sa joace in prequel, avand in vedere data ei de "fabricatie", cu mult dupa evenimentul pe care se axeaza "Prometeus".
Lazerson pe 6 iunie 2012 08:31
oto , daca WR a fost android , cu atat mai bine putea sa joace rolul persoanei dupa care a fost luat prototipul andtroidului. nu cred ca exista undeva scris ca nu ai voie sa faci andoizi sa arate dupa persone din orice era.
wisky83 pe 08 Iunie 2012 12:15
Pierdere de timp
Am fost aseara la premiera, imi pare rau de timpul pierdut cu un film asa de slab. Un scenariu facut probabil pe genunchi dar efectele sunt interesante, atat! Ma asteptam sa vad un FILM bun, dar in schimb am ramas cu un gust amar dupa cate promitea trailerul.
4 8
otonis pe 11 Mai 2012 01:57
Alien, dar fara "alien". wtf ?!
Daca-l f*te pe Alien (filmul meu preferat dintotdeauna) cum l-au f*tut pe Predator in 2010 (parca), atunci o sa-i blestem pana la moarte.

Later edit: june 07 2012:

L-am vazut acum doua zile si parca n-are nicio legatura cu Alien. Ca film SF e bun, dar ca prequel ptr. Alien e... dezamagitor. Nu mi-a captivat aproape deloc atentia. In timp ce urmaream filmul stateam si criticam in gand greselile stupide tipice de "hollywood" de care americanii nu se leapada. Pe mine de la filmul asta nu ma interesa subiectul originii omenirii, ci originea "alien-ilor". Datorita monstruletilor alora negrii iubesc filmul Alien. Sper sa urmeze inca o parte cel putin in care sa dezvaluie originea monstrilor negrii care mi-au lipsit ATAT de mult. Fara ei, filmul asta e doar un alt SF :(

4 18
fain pe 19 mai 2012 13:24
la ce te referi ? de exemplu filmul Predators mi s-a parut ultra smecher despre Predatori.
vineri12 pe 14 iunie 2012 13:25
xeno, eu cred ca tu ai vaut filmul asta inaintea lansarii - prea buna presupunerea legata de scenariu si distributie.
azrail pe 13 Iunie 2012 23:42
merita vazut
Filmul merita vazut .Are efecte speciale foarte bune , iar povestea filmului este ok . Chiar este un film rezonabil iar daca sunteti fani ai genului eu zic ca nu trebuie sa il ratati
3 1
vannya pe 29 Iulie 2012 02:14
Doar peisaje si efecte frumoase
Un film urat. Ma asteptam la mai mult. A fost foarte plictisitor. Pentru genul in care se incadreaza ar fi trebuit sa aiba mai multa actiune...si actiune nu prea a fost deloc...doar vorba, vorba si air vorba. Dialogul a fost sarac, a dorit sa aiba niste parti care sa te puna pe ganduri si sa il faca sa para mai filosofic, dar fara succes. Personajul principal dupa parerea mea era absolut cretin, ca in toate filmele de groaza in care se trezesc aia sa se plimbe prin nu stiu ce locuri parasite. Tipa blonda mi se parea cea mai cu capul pe umeri, a fost cred ca singurul personaj ce dadea dovada de inteligenta din film desi probabil a fost perceputa ca un personaj negativ.
Iar pentru cei ce spun, daca nu ti-a palcut nu-ti mai da cu parerea, tocmai din acest motiv se pun comentarii pe care oamenii sa le citeasca, pentru a vedea mai multe pareri si a decide daca sa vada sau nu filmul. Sa… citeşte

3 2
lorette2 pe 14 Iunie 2012 15:56
Foarte bun filmul! In sfarsit nu am mai regretat ca am dat banii la cinematograf! Ma bucur ca inca mai exista regizori care se respecta si aduc inovatii in lumea cinematografica. Felicitari lui Ridley Scott!
3 2
vineri12 pe 15 iunie 2012 12:55
Spune-mi si mie, te rog, la ce inovatii te referi?
wildinthecountry pe 09 Iunie 2012 10:19
x
Filmul a avut efecte speciale reusite , o stare de tensiune buna si bine dozata.
Michael Fassbender a jucat impecabil ,ca de obicei...
Insa te lasa cu prea multe intrebari..si nu prea s-a concentrat pe monstrii din Alien..
Mergi de la film prea confuz...In acest sens cred ca Ridley Scott a dezamagit si evident ca pot spune ca acest film este un SF bun..dar nu ne va ramane intiparit in minte si nu va deveni un clasic.
Desigur ca nu isi are rostul comparatia cu Alien sau Blade Runner care raman niste filme clasice ! Ridley Scott nu mai e ce a fost...odata........

3 2
mihnea_aspru95 pe 15 februarie 2017 23:33
Mda, dacă vezi în ansamblu, este interesant acel BLACK LIQUID "GOO" în denumirea populară. Acum aşteptăm A L I E N: Covenant (cred, că ai văzut trailer-ul lansat de Crăciun, dacă nu, uite - https://www.youtube.com/watch?v=H0VW6sg50Pk). Cică vom avea 3 tipuri de alien: Xenomorf-ul (originalul), Neomorf şi un Protomorf. Ce a ieşit din "inginer/space jockey" cu ajutorul caracatiţei (Trilobite) a fost un Deacon, deci niciunul din cele enumerate mai sus. Totuşi, un film mai scârbos ca acesta n-am văzut nene, oleeele... peste ce-am dat (aşa ziceam atunci la prima vizionare în iunie-iulie 2013 cu help-ul HBO-ului) . Ce mai. Mi-a dat stomacul peste cap (trebuia să fac şi-o endoscopie, ca să văd dacă mi s-a dereglat ceva...........:)). Dacă eşti curios şi te interesează, dar totuşi, te avertizez are 118 pagini. Uite scenariul original al filmului. Şi, clar mi se pare mai slab decât al lui Damon Lindelof http://www.joblo.com/scripts/Alien-Engineers-ORIGINAL-PROMETHEUS-SCRIPT.pdf (acesta a fost scris de Jon Spaihts) Anyhow, un film bunicel d. p. m. d. v.
sica112 pe 27 Octombrie 2011 16:03
cat de mult mi-am dorit sa faca un nou fil cu celebri xenomorph abia astept sal vad
3 2
DARK333REM pe 30 noiembrie 2011 14:54
Si eU :D
mihnea_aspru95 pe 18 februarie 2017 17:38
Şi eu, abia aştept să văd cum distrugi "gramatica" .
xerses pe 09 Iulie 2012 12:39
De mult nu am mai vazut un film SFatat de bun ca acesta....
3 3
claudya92 pe 23 Iunie 2012 21:10
Pierdere de timp
Am fost la film impreuna cu prietenul meu. El astepta cu nerabdare sa vada filmul, dar inafara de efecte nu ne-a impresionat cu nimic. La un moment dat nu stiam cum sa fac ca sa ies din sala.
3 3
Chelbos pe 13 septembrie 2012 19:28
:))
yoyo_jarre pe 18 Iunie 2012 00:18
Cu siguranta va ramane un film de renume peste ani si ani..just like Alien
Filmul a fost foarte asteptat de public, insa in opinia mea are nevoie de mai multe sequel-uri ca sa fie apreciat pentru ca prezinta idei foarte interesante despre umanitate si originea ei. Imi place foarte mult seria alien, nu stiu de cate ori le-am urmarit. Efectele vizuale sunt ok, au cu ce in ziua de azi, insa actorii parca nu sunt ei in prim plan, ci mai mult ideile pe care le prezinta pelicula, de unde rezulta toata ura tuturor asupra personajelor foarte stupide (sincer acum, un geolog nu apreciaza doar roci, geologia cuprinde multe alte ramuri cum ar fi paleobotanica sau paleontologia si tot ce tine de evolutia vietii, personajul ''Fifield'' sau celalalt destept ''Millburn'' sunt personaje foarte prost construite, prezente doar ca sa transpuna ideile din scenariu), parca i-au luat astia de pe strada: haideti sa facem un film SF cica:))
Ridley Scott parca a fost mituit sa… citeşte

3 3
Apache95 pe 20 Martie 2012 20:06
FIlmul asta o sa fie epic .....numai pentru faptul ca este un prequel la alien merita sa il vezi in cinema
Ce filme o sa fie in 2012 ...
Prometheus : prequel la Alien
The hobbit : prequel la Lord of the rings
The avengers : ultimul capitol al universului marvel....
Cred ca o sa imi bubuie torrentul

3 3
Apache95 pe 8 aprilie 2012 15:44
Sincer....cred ca se merita sa il vezi numai la Imax ! Un cinema obisnuit *cum e in constanta de ex * ,e mai putin satisacator decat hd-ul de acasa
Apache95 pe 14 iunie 2012 18:17
@vineri12 sincer ma asteptam la mai mult de la acest film.....
N.cristiana pe 29 Iunie 2012 22:55
Merita vazut ! Este unul din cele mai bune filme SF vazute, recomand tuturor :)
3 4
cristianionita_13 pe 14 septembrie 2012 14:19
Fara sa fiu rautacios, dar cred ca nu ai vazut prea multe filme SF, daca crezi ca asta e cel mai bun :)
uanaaaaaaaaa pe 29 Iunie 2012 08:30
suspans la maxim
L-am vazut la IMAX si nu am fost dezamagita deloc. Este cel mai bun film 2012 de pana acum. Riddey Scott si-a pus bine amprenta. Sunt intr-adevar unele lucruri pe care aparent nu le gasesti legatura, dar consider ca orice film mai are si cateva faze de umplutura.
3 4
neotrin pe 25 Iunie 2012 23:16
De tkaka !
Un film de toata jena de tot rahatul ... ma scuzati bine ca nu zisei de to cacatul ca de fapt asa este!!!!
Si cand te gandesti ca vroiam sa ma duc taman la Bucuresti sa-l vad la Imax, bine ca n-am batut drumu degeaba pana acolo !!! mai bine m-as fi uitat la desene animate !!!
Nici efecte, nici scenariu de .....2 lei, ce sa mai !
:(

3 4
h.johny pe 28 iunie 2012 11:44
Cel mai bine ar fi ca cei ce isi dau cu parerea sa ne spuna si varsta lor,nu de alta dar datorita unor comentarii de genul celui de mai sus s-ar putea sa ratati un film memorabil . Pe baza tot a unor astfel de comentarii am vazut The Avengers,sincer imi venea sa -mi tai venele pe lung
Dacianus pe 28 septembrie 2013 07:52
Eu sunt de partea lui h.johny aici. S-ar putea ca unii sa nu ii fi prins toate subtilitatile si de aceea sa li se para un film nereusit (sau ce epitete din cultura proprie mai folosesc ei in loc). Nu e.
IMHERE pe 10 Iunie 2012 23:07
un mare fas
Se vede ca a cheltuit nenea Ridley o gramada de banuti cu efecte speciale dar putea sa dea un pic mai mult si pentru scenaristi... Pacat, actorii saracii nu au nici o vina ca filmul nu are nici o logica , la un moment dat nu mai intelegi nimic ce se intampla... Scena cu operatia e de -a dreptul hilara...
3 4
CIPRYX pe 08 Iunie 2012 12:15
O surpriza placuta
Am vazut aseara filmul.Citisem ceva pareri si cronici pe internet si toate indicau spre un film dezamagitor.Spre surprinderea mea nu a fost asa, cel putin din puntul meu de vedere.Filmul mi s-a parut foarte interesant.Ma asteptam ca scenariul sa fie slabut dar mi s-a parut bine elaborat numai ca nu e totul in acest film.Dupa cum citisem intr-un interviu e posibil sa avem si o continuare, ceea ce imi doresc, si atunci lucrurile se vor mai clarifica.Nu m-a deranjat faptul ca au ramas niste lucruri in aer, asta m-a facut pe mine sa caut singur raspunsurile, daca le voi gasi sau nu..vom vedea.Ideea e ca nu filmul nu e atat de prost pe cat ma asteptam.M-am bucurat ca interioarele navei pastreaza ceva din atmosfera de pe Nostromo aducandu-mi aminte de acea atmosfera.Muzica e buna, uneori imi da senzatia ca ar fi putut fi o coloana sonora ce ar fi ramas clasica dar nu se ridica la nivelul… citeşte
3 4
BP100 pe 8 iunie 2012 18:36
Am vazut si eu filmul. Review-ul meu: Prometheus este cel mai prost episod din Futurama. Am reintalnit in acest episod de desene animate toate personajele indragite - savantul de 160 de ani, in halat alb; robotul simpatic dar de neinteles; mutanta suedeza cu par ciudat; celebrele capete ramase vii, care proveneau din personalitati decapitate; baiatul care livreaza pizza dar care acum e negru si livreaza intim la Charlize Theron; etc etc. Din pacate, scenariul inteligent si dialogul savuros, cu care ne obisnuisera creatorii serialul de animatie Futurama, au lipsit cu desavarsire din acest episod. Ca sa nu mai pomenim despre lipsa aproape totala de umor. Iar cand acesta si-a facut simtita prezenta, a fost involuntar... Este pacat ca un serial TV de animatie atat de bun, a ajuns atat de jos cu acest episod!!! In mod sigur, franciza Futurama va trebui rebootata, pentru ca dupa un asemenea episod, continuarea in aceasta directie nu poate fi decat dezastruoasa. Tot ce putem spera este ca, in acesata operatie de re-inventare si re-orientare a serialului Futurama, sa nu fie recrutat din nou catastrofalul Damon Lindelof, "mintea" din spatele serialului Lost. Oare nu-i gaseste nimeni un job lui Damon Lindelof pe platourile de filmare de la "Tanar si nelinistit"? Sa scapam dracului odata de el? In "Tanar si nelinistit", oricat de mult ar gresi prin "scenariu", nu ar observa nimeni. Si chiar daca ar observa cineva… eu nu ma uit la telenovela asta!!! Multumiri pentru atentie PS: am citit pe site ca Prometheus are legatura cu franciza Alien (si nu cu Futurama). Buna gluma asta!!! Super buna gluma asta!!! De ce n-au bagat-o in film? Mai radeam si noi....
neotrin pe 5 octombrie 2013 13:03
BP 100 tot respectu' ...si daca dai de h.johny ori se intampla sa-l cunosti fa-i rusine :)
sandumarcel77 pe 08 Iunie 2012 11:51
slab
Slab daca il compari cu seria Alien. Cred ca review-ul de aici reflecta cel mai bine opinia mea: http://www.it-blog.ro/review-pareri-despre-prometheus-2012
3 4
superdepeche pe 30 Iunie 2012 17:28
slab,slab,slab.....slab!
un alt film candidat la^^ prostia secolului^^
nimic impresionant,mă rog poate extratereștrii...în rest? NADA DE NADA!
pentru cei care nu l-au văzut ...vedeți=l după care mai vb!
baftă!

3 5
Go1 2 3 4

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells