Articole Sin City

(2005)

Sin City

Troublemaker

Echipamentul de inalta tehnologie, echipa calificata si atmosfera creativa de care era nevoie pentru Sin City erau deja pe pozitii la studiourile Troublemaker Texas, ale lui Rodriguez.

Cand el si Elisabeth Avellan au gasit Troublemaker, au planuit sa faca astfel: sa starneasca multe intrigi in lumea productiei de film, punand bazele unui studio care sa puna accentul pe libertatea de creatie si simtul salbatic al interpretarii - cu sprijinul unei familii devotate si talentate de oameni iscusiti.

Rodriguez: “ Avand Troublemaker la dispozitia noastra a insemnat un mare avantaj in filmarea lui Sin City.
Faptul ca am putut sa lucram in afara studioului si ca am putut sa avem in acelasi timp absolut tot ceea ce aveam nevoie la indemana, a facut posibil acest film.

Este un loc liber unde nu trebuie sa ceri voie ca sa faci arta.
La un moment dat, a venit in vizita Francis Ford Coppola si a spus ca asta este visul lui pentru Zoetrope – un loc unde pot lucra diferiti artisti si unde pot experimenta tot felul de proiecte.”

Avand la dispozitie cel mai modern echipament digital, Rodriguez vede Troublemaker ca pe o lume reala a unui taram fantastic. Rodriguez: “Lucrul care mi-a placut mai mult cand am facut benzi desenate este ca tot ceea ce iti poti imagina poate fi creat pe o bucata de hartie intr-un apartament. Acum fac acelasi lucru, pe o scara mai larga, dar este vorba despre aceeasi experienta creativa. Aici, la Troublemaker, suntem in studio, in aceasta camera cu ecran verde, dar putem face sa para ca suntem in zapada sau in oras sau in locurile din visele noastre.
Ecranul verde SIN CITY: Cum a fost construit orasul
jinglebells