Păreri Antichrist

(2009)

Antichrist

Ordonează după
microdot pe 13 Iunie 2009 15:39
"Nu stiu ce sa spun"
Am avut ocazia sa vad filmul in varianta necenzurata asera la MTR, in cadrul serilor organizate cu proiectii de la TIFF. Inca o data LvT nu se dezice reputatiei sale. Odata ce ai inceput sa te uiti la acest film, nu mai poti da inapoi. Scenele de nuditate explicita, de violenta extrema, de psihologie dusa la extrem sunt absolut socante. Cred ca in jur de 20 de persoane au parasit treptat sala dar restul au ramas eroic pana la sfarsit. Replica dupa vizionare este pur si simplu" Nu stiu ce sa cred". Lucru absolut firesc daca ma gandesc la creatorul sau, un regizor nordic, cu prea multe fobii, cu o prea mare antipatie fata de femei , un geniu absolut neinteles al cinematografiei mondiale. Intreaga pelicula este plina de simboluri si metafore. Nimic nu este intamplator, existand scene horror de-a dreptul care se transforma in imagini comice prin grotescul lor. Filmul este extrem incomod, nu… citeşte
33 13
Yulia pe 9 noiembrie 2009 11:31
Nu-l recomanda..;)
blackmore pe 15 decembrie 2018 00:47
FlorinMeyerFreak eu nu as pune pe aceeasi treapta formele inferioare de viata Lars von Trier si Christopher Nolan cu maestrul David Lynch
aicelynn pe 10 Noiembrie 2009 14:14
nu oricine il poate digera
Pt amatorii filmelor de actiune, efectelor speciale spectaculoase sau creierilor imprastiati pe pereti, va parea un film plictisitor. Are o mare incarcatura simbolistica si filosofica, asta nu e un film ce se vizioneaza si atat, e un film ce trebuie inteles.
22 9
julesverne pe 12 decembrie 2009 20:32
Si care-i incarcatura aia filozofica si simbolistica?
veronica210 pe 12 decembrie 2009 22:25
aicelynn.. nu a fost plcitisitor..a fost execrabil :)) ..
cogito pe 17 Iunie 2009 11:33
Acum vad ca se dau note si inainte de a se vedea filmul. Cineva ar trebui sa stearga postarea aia penibila dinaintea mea!

La MTR am vazut si eu filmul si din cite am vazut eu, si din cite am simtit, caci a fost o caldura infernala produsa de sutele de oameni de acolo (filmul ala poate fi vazut si ca o incursiune in iad, iar caldura apare in acest context ca un efect special, ca si cum as fi fost la un fim 5d sau 6d sau cite d uri or mai fi acum). N-au fost 120, au fost vreo 300, poate 400, si asta fara sa numar, dar cred ca ma pricep mai bine la aproximari decit responsabilul primului post, pentru ca in niciun caz n au fost o suta si ceva cum estima el.

Revenind la film, filmul este intr-adevar un tribut adus lui Tarkovsky: o capodopera incarcata de simboluri si de un nivel artististic al imaginii absolut incredibil. Nu e usor de inteles, dupa cum nu e usor nici… citeşte

21 13
claudiu-daniel-lugoj pe 24 septembrie 2009 14:47
penibil a fost filmul nu postarea mea,acum sincer nu e cea ce ma asteptam eu de la un film horror,mai degraba pornografic,filmul lasa de dorit.
Yulia pe 28 martie 2010 21:43
@ scrisulici...ai vrut sa pari si tu o fiinta inteligenta..dar nu prea ti-a iesit..lasa`ne..
playmaster pe 02 Septembrie 2009 00:58
e un film artistic
o alta fatza a femeii, aparent Lars von Trier e usor misogin, cred totusi ca vrea doar sa arate raul si calea catre acesta din femei, considerate impecabile prin definitie, datorita slabiciunii masculine, a obsesiei barbatului slab de a o maguli, facand pana la urma ca si ea sa creada ca e impecabila si supraom. pana la urma e si femeia un om, care la fel ca barbatul poate avea mahifestari, trairi si trasaturi animalice, demonice ssi daca le ridicam pe piedestal nu facem altceva decat sa le indepartam de noi si sa le creem o lume ireala in jurul lor, insa trezindue la realitate devin anxioase, vulnerabile si in disperare isi arate fetze animalice.
am vazut filmul de pe net, ar fi mult prea simplu sa spun ca opereaza prin simboluri, prefer sa apreciez arhitectura filmului.

16 15
Jenny_pisica pe 7 martie 2010 17:09
esti nebun sa spui asa ceva
coralya pe 8 aprilie 2010 01:38
Arta nu include doar frumosul si doar pentru ca o opera de arta, fie ea literara, plastica sau cinematografica nu promoveaza frumosul, nu inseamna ca este un esec. Odata cu modernismul apare si uratul ca sursa de inspiratie pentru marii artisti, idee promovata si de Lars von Trier in acest film, dar dusa mai departe pana depaseste limitele normalului asa cum il percepem majoritatea dintre noi in ziua de azi. Uratul e o ramura a esteticii, utilizat de obicei impreuna cu frumosul pentru a-l sublinia, pentru a-l pune in evidenta. In Antichrist acesta este personajul principal care evolueaza pe parcursul filmului pana la grotesc, ajungand intr-un punct in care te face sa te intrebi daca mai exista ceva dincolo, daca se poate mai mult de atat. Si nu, nu tot ceea ce este urat este arta, cum nu tot ceea ce e frumos este aprecial in acest fel. Folosirea simbolisticii, a imaginilor in loc de cuvinte ca mod de expunere al trairilor, sau pur si simplu constructia conflictului interior si evolutia personajelor fac din acest film o opera de arta in opinia mea.
veronica210 pe 12 Octombrie 2009 15:42
scarbos
Pe parcursul filmului tot am vrut sa`l opresc , dar am zis hai ca ma uit sa vad ce se mai intampla..Nici nu stiu daca sa regret faptul ca m-am uitat pana la sfarsit mai ales cand am vazut faza cu ejacularea sangeroasa si cu clitorisul taiat :| ;
15 28
Jenny_pisica pe 7 martie 2010 17:07
Asa ceva pute fi spus doar de un geniu>Astain , leonardo davici , dante nu leau ca tine
aftermath pe 3 mai 2013 03:35
iedutul, ce cauti tu pe cinemagia? Cu ce te deranjeaza ca ei nu i-a placut filmul??? Nu are dreptul sa comenteze decat pt a lauda? Scuteste-ne cu psihologia ta de doi bani ca nu stii tu la ce filme se uita ceilalti. Si, apropo, cum poti sti ce gen prefera cineva vazandu-i doar un vot? Nu-ti dai seama cat este de stupid? Tie ti-a placut filmul, pe mine ma doare undeva de gusturile tale sau ca altii au ridicat in slavi acest film pe care, personal, il consider "execrabil". Nu inteleg de ce te deranjeaza faptul ca altora nu le place ?!?!?! Trebuie sa gandim si sa simtim cu totii la fel?? "Filmul asta e o arta, blabla". "Nu oricine poate sa-l priceapa". Daca il pricepi trebuie si sa-ti placa? E ca o pictura abstracta: unii pot fi fascinati de el, altii il vad ca pe un gunoi. Rezolva-ti frustrarile si respecta libertatea de opinie.
SergioSanto pe 15 Martie 2010 16:43
Execrabil
Stiulul filmului: Drama / Horror / Aberatie / Pierdere De Vreme / Mai Bine Plantez Un Copac ! 1/2 Stea.
13 15
iedutul pe 17 iunie 2011 13:52
Stilul sau genul mai michidutza....
iedutul pe 17 iunie 2011 13:52
:))
m4riuk pe 18 Decembrie 2009 14:56
Un film bun insa doar pentru cine poate :) Nu inteleg de ce atatea discutii pe tema "esti nebun daca ti-a placut filmul asta" . Ok hai sa acceptam exista persoane care nu au "gustat" acest film si este in exclusivitate opinia lor. Si mai suntem noi, restul, care il consideram un film genial, nu suntem nebuni, avem doar alte gusturi.
12 6
Jenny_pisica pe 7 martie 2010 17:21
ma intreb ce numar ai pe lista
Dj_Livio pe 18 Septembrie 2009 13:15
execrabil
cel mai urat film pe care l-am vazut in viata mea, nu am rezistat sa il vad tot
11 20
irogozan pe 12 octombrie 2009 15:17
zi-ne si care-i cel mai bun, sa ne facem o parere
iedutul pe 24 septembrie 2011 09:42
adica nu ma refer la Dj-Livio...dar pagina e plina de cuv asta...
coralya pe 23 Ianuarie 2010 19:44
un alt fel de a spune arta...
mi-a placut foarte mult acest film...pentru mine asta inseamna arta, chiar si la un nivel mai provocator, cum sunt unele scene. E diferit de ceea ce ma asteptam sa fie, dar tot intr-un sens bun...e intr-adevar un film greu de inteles de o persoana care nu poate trece de anumite prejudecati...e o provocare sa il vizionezi in special datorita mesajelor transmise preponderent vizual, prin imagini, in detrimentul cuvintelor...(cred ca acesta este unul din motivele pentru care multe persoane s-au plictisit)
10 6
Jenny_pisica pe 7 martie 2010 17:13
si tu esti nebun
iedutul pe 17 iunie 2011 18:56
poooi da...fiecare are dreptu' la opionia lui,asta nu inseamna ca eshti nebun....shi eu soont cucerit de stilul gothic(Let the Right on in,Taxidermia,etc...),ma pasioneaza,o poveste ptr copii ptr mn spusa intr'un mod ptr adulti,din filmele astea iti invalui mintea cu imaginatzie,iti creezi o lume,a ta,in care te adanceshtii cand ti'e cel mai greu,ea nu te se destrama niciodata,e controlata doar de tn,doar de limita imaginatziei...e lumea ta care te face sa te simtzi din nou copil,sa simtzi momentele care ti'au dat putere sa mergi mai departe...un medicament ptr noi ,,nebunii''...imaginatzia care se desprinde dintr'un film sau o carte care iti poate schimba viatza,iti poate schimba perspectiva gandarii...e cel mai important elemnt care il avem noi ,,nebunii'' shi mooltzi copii,elem. care face viatza sa fie mai colorata,mai frumoasa decat pare,face ca fiecare elem. urat sa aiba frumusetzia lui....
ceridwena pe 03 Septembrie 2009 16:49
ma asteptam sa vad dracii si iadul altfel.. tinand cont ca se numeste antichrist....e un film ciudat, violent, cu scene sexuale dure, si pana la urma e o drama..nota 10 pentru coloana sonora - handel
10 10
julesverne pe 12 Decembrie 2009 20:12
un film bolnav
In general filmele lui Lars Von Trier nu sint usor de vizionat iar impresia care ti-o lasa la finat e greu de definit.Face exceptie Breaking the waves care te cucereste din prima.Referitor la Antichrist pot spune doar ca daca asa ceva poate fi numita opera de arta atunci Lars von Trier are o problema.E usor sa faci ceva ca sa sochezi dar mai greu este ca acel ceva sa aiba si consistenta.Pacat.Ramine totusi un mare regizor
9 5
schietzboy pe 21 mai 2010 15:24
poate nu ai gasit consistenta...eu zic sa-l revezi daca chiar apreciezi LVT
Benny31 pe 14 Noiembrie 2009 03:17
super
iti trebuie doar putina atentie si putin creier sa poti intelege filmul....daca pierzi unele faze te poti uita degeaba....asta e o capodopera...daca te uiti si iti raman imprimate in memorie fazele "ne-ortodoxe" din film , atunci pierzi tema filmului. Asadar inainte sa dati pareri contra , mai priviti odata filmul fara sa va ciupiti cu partenerul sau alte chestii .Acorda atentia.....
p.s> genial

9 8
julesverne pe 12 decembrie 2009 20:57
Atit de genial ca te cuprinde greata
stormblast pe 10 iunie 2011 06:03
Veronica ,fiecare isi are nivelul lui ; unii oameni pur si simplu sunt facuti sa se uite la Twilight si sa lase filmele bune pe mana altora :P
loveislife pe 09 August 2009 15:09
Imi pare rau dar sunt de acord cu claudiu-daniel;)
9 20
claudiu-daniel-lugoj pe 24 septembrie 2009 14:44
mersi mult.
schietzboy pe 21 mai 2010 15:22
nu prea e pt cocalari, decat pt cei travestiti :)
qwerty_user pe 03 Decembrie 2009 16:35
foarte bun
un film de foarte buna calitate.filmul se focalizeaza pe psihologie si relatia intre constient-fictiune cu un substrat religios..un film care iese astfel din tipare si publicul "neobisnuit" cu acest gen il va considera in cel mai bun caz plictisitor..INSA, acest film reuneste magistral toate incredientele pt a'i putea spune cu mandrie- "bolnavicios"..i love it!!
8 6
julesverne pe 13 decembrie 2009 10:46
Plictisitor?Nu.Te uiti si nu-ti vine sa crezi.Nu te lasi pina nu-l vezi tot ca sa-ti dai seama cit de bolnava e mintea care a produs scenariul.
iedutul pe 17 iunie 2011 14:07
Mai cat de moolt ti'ar place filmu' asta soont unele faze care te face sa iti piara tot chefu'..........ma ales atoonci cand ,,ea'' ishi taie shtizi voi ce....arhhhh
claudiu-daniel pe 12 Mai 2009 19:50
claudiu-daniel lugoj
cine stie cum e filmul asta dar nu cred ca va fi cine stie ce,ma indoiesc ca va fi ceva de el.
8 32
schietzboy pe 21 mai 2010 15:21
esti un geniu
veronica210 pe 22 septembrie 2010 21:08
=))))))
Pitbull pe 23 Martie 2010 23:00
Nici măcar nu ezistă!
"Antichrist" - Nici măcar nu ezistă!
O clismă abulică

Conversam recent cu cineva despre două cazuri tipice de filme: cele care încep bine şi se pierd pe drum, şi cele (mult mai rare) care demarează greu, sau de-a dreptul defectuos, dar îşi revin pe parcurs. Haosul care domneşte - la propriu! şi în cel mai rău sens al cuvântului, tot la propriu! – peste "Antichristul" lui Von Trier pare să sugereze că pelicula, înscrisă net în prima categorie, reprezintă unul dintre acele cazuri în care autorul, pornind de la o premisă ofertantă, o ia razna pe drunm, furat de tot felul de idei creţe care-i vin din mers, şi se pierde prin bălării în cel mai penibil mod cu putinţă.
Prologul e pur şi simplu perfect - atât la nivel de fond, cât şi ca modalitate de filmare. Doi soţi fac sex sub duş, iar copilul lor nesupravegheat se urcă pe… citeşte

7 2
opresco pe 4 octombrie 2010 12:36
Haydn "nici măcar nu ezistă!" Este vorba despre Händel, domnule Columbeanu.
White1 pe 9 decembrie 2010 00:18
Cum adica nu exista?Haydn e unul,Handel e altul.
Al3xX09 pe 19 Iunie 2010 01:08
Al3xX2010
Pentru unii bolnav si socant, pentru altii o bijuterie.

Cine a urmarit filmele lui Lars von Trier stiu foarte bine ca este un regizor obsedat de anumite lucruri si ca le expune in filmele sale. Pot sa spun ca filmul este socant, violent si cu destul scene de sex si nu poate fi vazut de cei sub 18 ani si nici de cei slabi de inger. El se vrea a fi psihologic si le da spectatorilor posibilitatea sa-l interpreteze in felul lor . Este plin de simboluri si este greu de inteles daca nu ai o oarecare cunostinta (ex: caprioara, corbul si vulpea impreuna cer sacrificare) iar sexul exagerat este o auto-pedeapsa pentru cei doi ca nu au avut grija de copil. Multe nici eu nu le-am inteles si poate de aia nici nu mi-a placut foarte mult filmul. Oricum nu este deloc un film prost si pe langa o regie excelenta are si doua roluri foarte bune cu un plus pentru Charlotte Gainsbourg (de care eu… citeşte

4 0
victor_neo75 pe 26 Martie 2010 17:35
Lars von Trier in "modul" controversatului Pier Paolo Pasolini !!!
Culmea este ca unul din filmele mele preferate pt. impactul psihologic si emotional este atipicul "Dogville" (2003), realizat tot de Lars von Trier !

Facand cu greu abstractie de scenele sado-masochiste din "Antichrist", se poate vedea drama unui cuplu (Willem Dafoe si Charlotte Gainsbourg) care incearca sa isi rezolve mariajul ce scartaie, intr-o cabana din adancul unei paduri, de unde aflam si de adevarata tragedie suferita de cei doi cu un an inainte.

Vazand "Antichrist", am ajuns sa ma gandesc, cu multa parere de rau, la filmul "Salo o le 120 giornate di Sodoma" (1975) al lui Pier Paolo Pasolini si la fantasmagoria erotica din perioada romana, "Caligula" (1979) al lui Tinto Brass.

E genul de film care e prea controversat pt. al putea recomanda oricui !!!

4 0
ovis2009 pe 09 Martie 2010 16:47
pierdere de timp
Cu toate ca Willem Dafoe este totusi un actor bun, acest film nu cred ca-l avantajeaza. Dupa cum spune si nota, este o pierdere de timp. Eu unul nu am avut rabdare sa-l vad nici pana la jumatate. Credeam ca va fi mai interesant dar ...
4 4
kaghemusa pe 12 Decembrie 2009 01:48
nimic mai mult de spus ,deschis ,fara etichete
rafinat vizual, i mi aduce aminte de Tarkovsky in special de Zerkalo ,psihologic profund si visceral,in acord cu natura noastra umana , angoasele ,fricile,nebunia ,...tenembrele de care ne disociem dar de care nu avem cum scapa si vulnerabilitatea noastra.
genial film si ...i mi imaginez la fel de autentic si in alte culturii decat cea crestina

4 6
julesverne pe 13 decembrie 2009 10:38
Ce legatura are Tarkovski cu chestia asta?Chiar asa mult ti-a placut?Pare cel mai bun film pe care l-ai vazut vreodata.Ori Trier a luat-o razna ori a vrut sa socheze cu orice chip.In ambele cazuri are o problema
Yulia pe 28 martie 2010 21:48
jenny_pisica..la ce comentarii lasi..nu prea esti in toate mintile nici tu...
mitza4 pe 09 Decembrie 2009 15:44
wow
ma asteptam si eu la altceva decat ceea ce am vazut....in orice caz unii poate spun ca este fff urat acest film sau pare ca este un low buget....problema lor e ca nu l-au inteles,oricum nota 9
4 6
veronica210 pe 12 decembrie 2009 22:18
eu l-am inteles ;) si tot nu`i dau nota 10 :-j
mitza4 pe 3 aprilie 2011 15:33
veronica210: rectific ultima postare,poate ca da...
Sorin87 pe 08 Ianuarie 2012 23:30
Antichrist
Un film cu un scenariu socant si o regie avangardista , nerecomandat celor sub 16 ani . Film bine realizat , complex .
3 0
takieni pe 03 Mai 2011 01:14
Lars gets medieval on our arses!
Este un discurs cinematografic senzational. Titlul poate duce in eroare dar, in esenta, conceptul de Antichrist, perfectionat in evul mediu, se bazeaza pe tot ce inseamna "alteritate". Diferenta dintre barbat si femeie, ratiune si simtire, padure si civilizatie. Padurea este cel mai temut loc in imaginarul evului mediu. Filmul poate fi citit si astfel. Toata frica medievista cu privire la bolile sufletesti si spirituale, la sexualitate sunt readuse la suprafata in acest film remarcabil.
http://cinematakino.wordpress.com/2011/05/01/antichrist-lars-von-trier/

3 0
almar pe 7 mai 2011 14:45
nu cred ca titlul ar putea duce in eroare, Antichristul e principiul feminin. Sunt de acord ca se folosesc si alte simboluri, are si alte semnificatii, dar nu cred ca ar putea fi dubii in privinta intentiei misogine a lui Trier.
Stephen2D pe 08 Mai 2016 16:27
Acest comentariu este dedicat lui Lars von Trier. F*U.
                        
3 1
LittleHorn pe 21 Iulie 2010 14:01
Un Film Genial
mi-a placut acest film,sincer,E Un Film Genial,nota 10 pentru aceasta capodopera.
3 1
almar pe 06 Iunie 2010 09:45
nu mi-a placut filmul. dar este oare arta menita numai sa ne mangaie placut diverse organe ale simtului? sau este menita sa ne faca sa simtim intens, sa ne faca sa ne punem intrebari si sa avem sentimentul transcenderii consumand-o? daca da, atunci e obligatoriu de vazut
3 1
takieni pe 3 mai 2011 01:39
Corect, arta nu este un fotoliu comod moale si imbietor ci o coroana cu spini; iti scarmana creierul ca sa simta inima :)
Placebo pe 12 Ianuarie 2010 21:50
Excelent
Tot ce e redat (genial) in film, zace in fiecare...
3 4
FarkaS pe 30 Martie 2010 13:39
100 de minute pierdute
O prostie de film, de la cap la coadă. O viziune... anti orice. Daca se vor mai realiza astfel de ”opere”, atunci industria de profil are probleme grave.
3 6
mircea_pop pe 14 Februarie 2010 12:36
nu va uitati.e o porcarie...o scarbosenie .. sa nu va mai aud cand ziceti ca e o arta
3 6
Crissa2010 pe 10 Ianuarie 2010 00:32
wow ce film dezgustator
Cel mai dezgustator film pe care l-am vazut pana acum. Poate ca filmul era bunicel daca nu erau atatea nuduri si scene de sex in el, ca sa nu mai zic de masturbare si de taierea clitorisului. Aberant. Nici nu l-am putut viziona intr-o singura seara, asa ca mi-au trebuit 2 seri. Nu-mi vine sa cred ca in zilele noastre se mai fac astfel de tampenii de filme. Recunosc ca singurul lucru care mi-a placut din tot filmul a fost coloana sonora, dar pentru asta nu pot da o nota mai mare de 1/10. Cel mai mare monument de prostie pe care l-am putut vedea vreodata. Am vazut de curand un scurtmetraj despre necrofilie (Aftermath) si la sfarsit am zis ca este cel mai groaznic film pe care l-am vazut, dar se pare ca m-am inselat, prostia este in floare in acest film.
P.S: sunt fan filme horror si ma asteptam sa vad un horror nu o prostie.

3 8
coralya pe 23 ianuarie 2010 19:54
nu cred ca se incadreaza in genul horror dupa parerea mea...mai degraba psihologic... superb filmul...
puffulette pe 28 Februarie 2013 15:50
Ciudat si plictisitor
Auzisem multe lucruri si pareri controversate despre acest "film", asa ca am decis sa il vizionez... E un film foarte slab, sau mai bine zis neinteles de mine cel putin, mare chestie, nuditate, sex si violenta, desi drama suferita de cei doi si subiectul filmului sunt abordate si filmate dintr-o perspectiva diferita de alte filme, probabil asta il face atat de "special". Actorii insa sunt foarte buni, s-au descurcat... E plictisitor, nu am vazut decat o ora din film iar restul "pe sarite", abia asteptam sa se termine... Nu numesc asta "arta" sa fim seriosi, ati vazut si voi un film mai ciudat cu un nume mai "controversat" si hop, este nemaipomenit, magnific, bla bla ...
2 0
Madyss pe 23 Aprilie 2012 00:55
Intr-adevar un film bolnav,greu de inteles pentru unii,dar merita vazut,zic eu. Nota mea este 7 pentru acest film.
2 0
mvpsebi pe 21 Septembrie 2010 16:24
Si totusi, chiar anticrist ?!..de unde pana unde, atata timp cat nu ne este prezentat clar care este cauza problemelor (putin spus) protagonistei..sa fie lucrarea diavolului sau sa fie strict legate de traumele suferita de ea la nivel psihic ?!..Lars von Trier lasa prea mult la simpla percepere a spectatorului si in schimb vine cu o gramada de ‘detalii’ indecente si aproape inutile..ce vrea el sa transmita, femeia nu mai este un dar divin, ci un instrument prin care ‘raul’ unelteste dezarmant ?!..multe intrebari care arata ca se vrea mai degraba a fi un film psihologic, tocmai de aceea fiecare il intelege si il apreciaza cum poate, pe mine unul nu m-a fascinat, regizorul a capotat de aceasta data..si pe cat e de plictisitor si oripilant pe alocuri, poate e pe atat de interesant, avand si partile lui bune cum e naturaletea unor cadre (prologul si epilogul in special) si de ce nu,… citeşte
2 0
Dhannutsa pe 06 Aprilie 2010 20:34
hmm...
Avand in vedere cate certuri s-au iscat pe aici, chiar sunt curioasa...

Sunt megafan filme Lars von Trier si al filmelor psihologice, in general...

Oricum, un lucru e cert pentru mine pentru ca mi s-a demonstrat in timp: cei ce nu inteleg filmele psihologice sunt (in procent de 99%) fani ai filmelor tip AVATAR (adica filme care nu necesita creier, asadar nu au creier)! Ca sa nu mai spun ca in Romania nivelul intelectual al populatiei este aproape cel mai scazut din Europa :)) datorita miilor de semianalfabeti care termina in fiecare an facultati si licee de renume :))
Deci in concluzie si prin urmare, am o mica banuiala ca o sa imi placa filmul!

Pace si prietenie! :)

2 0
mitza4 pe 22 ianuarie 2011 22:00
bine punctat ;)
takieni pe 3 mai 2011 01:41
Si, ti-a placut? http://cinematakino.wordpress.com/2011/05/01/antichrist-lars-von-trier/
BiancaA pe 30 Martie 2010 20:39
"Chaos reigns"
refuz sa incep cu "eu l-am inteles" ca automat sa ma incadrez in grupul celor care "inteleg" si daca "inteleg" e de la sine inteles ca oamenii acestia, "intelegatori" au nu stiu cum parte de o educatie extraterestra si doamne! cata cultura.
cred ca as putea identifica cel mult o scena a carei proprie interpretare sa aiba ceva in comun cu interpretarea altor persoane. ca sa nu incep cu personalitatea, unica si irepetabila care determina puncte de vedere strict subiective etc etc.
zau ca mi-ar placea sa fiu un soi de "sanitar" si sa fac curatenie pe aici. adica, fara fitze. dar cum poate cineva sa-si asume "sunt prost, simbolurile astea pentru mine nu reprezinta nimic"? am cere prea mult.
oricum, observ necesitatea imperioasa de a imbraca o uniforma! din nou, UNIFORMA. sa ne impartim deci in pro si contra si sa ne punem rapid uniforma. sa stie lumea "cu cine tinem"… citeşte

2 0
bovoro pe 18 mai 2010 00:22
Totusi, care este utilitatea scenelor extrem de dure in economia acestui film? Adica daca scenele astea nu ar fi existat si ar fi fost doar sugerate, sa zicem, cu ce ar fi daunat filmului? Probabil cu nimic, sau, in cel mai rau caz, ar fi fost cu mult mai putine comment-uri la pagina acestui film, ceea ce ma face sa cred ca LVT si-a atins scopul: sa socheze cu orice pret si sa obtina o reactie de la privitor, indiferent care ar fi ea... Nesfarsite discutii searbede inspirate din lucrarile lui Freud si Jung (cine are chef poate sa citeasca originalul, nu?) asezonate cu scene de mutilare, sex si totura. Restul sunt "simboluri" si "metafore" menite doar sa justifice setea acestui regizor de a fi recunoscut ca nonconformist si original.
takieni pe 3 mai 2011 01:50
Exact acele nesfarsite discutii searbede sunt cele care ating esenta. Superioritatea lui desueta, culpabilitatea ei exacerbata de lecturile medieviste misogine si imbibate de teama de "alteritate", astea sunt resorturile pe care LVT le foloseste pentru a ne atrage atentia asupra raului nascut din frica, din slabiciune. Este o pilula concetrata a Inchizitiei, care persista sub alte forme, la fel de perverse si astazi.
and0o pe 23 Martie 2010 16:35
tsk tsk tsk...
Pe cine sa credem oare.. pe cei care comenteaza si motiveaza de ce recomanda filmul (ex cogito) sau pe cei care scriu un rand si zic ca e o porcarie si care probabil se duc la cinema numai ca sa manance popcorn ??!? ..zic si eu
2 0
jansic pe 21 Martie 2010 19:37
brutaal
intr-adevar, daca pierzi anumite momente nu intelegi mai nimic si after all, filmul e brutal dar lasa loc interpretarilor, nu poate spune nimeni ca e despre ceva anume, e despre ce vede fiecare.
cei doi au jucat foarte bine, mai ales charlotte. si nu l-as categorisi horror, ci psihologic

2 1
critic_ pe 29 Iulie 2011 04:07
DUMNEZEU NE VEDE PE TOATI FRATE
cie ghei ie filmu asta maaaa.....uitete la transfomers 3 asta de acum ie pe internet nou maaaa.....are buci si masini si explozi BUM BUUUM BUM....aicea cie sa vad? pe aia care isi taie sa nu spun ce...pfuahahah, pai ce maaaa, la astea se ajuns? Dumnezeu va vede si va ia dracu daca va uitati la porcaria asta....Dumnezeu vrea sa va uitati la buci.
2 2
river pe 02 August 2010 12:23
antichrist trebuie privit ca un atribut ,nu substantiv
2 2
p.anselmo pe 3 octombrie 2011 20:27
una e parte de propozitzie shi cealalta de vorbire...o sa-l privim ca pe-un film..
jammess pe 23 Martie 2010 23:02
CAPODOPERA
A observat cineva mesajul despre conditia femininului?

Momentul cand ea isi taie clitorisul semnifica crancena dualitate a femeii, vesnica ei lupta interioara intre mama si amanta, intre persoana sociala si fiinta animalica, intre negare si acceptare intre inger si demon.

Se pare ca era nevoie de scene socante si senzatii tari pentru ca intelegerea privitorului sa incerce cu tupeu portile prafuite ale limitelor normale.

Pentru comentatorii gen "actiune-porno", copii, acesta e film pentru oameni mari.

2 2
bovoro pe 24 martie 2010 00:20
Comentariul tau e din ciclul "ce-a vrut sa spuna poetul". De unde stii tu ce a vrut sa spuna LvT in filmul asta? Poate ca a vrut sa socheze cu orice pret si a insailat o poveste cu un copilas mort pentru ca mami si tati erau prea ocupati sa faca sex ca sa mai aiba si grija de el. Si uite asa a iesit ditamai metafora si simbolul. Ca sa bagi un close-up cu niste organe genitale in plina "actiune" la trei minute de la inceperea filmului, mi se pare cel putin fortat si inutil. Ca sa nu mai vorbim de masturbarile in serie, de ejaculare insangerata si, bomboana de pe coliva, de taierea clitorisului. Ce simboluri, ce metafore mai sunt si astea? Da, LvT e un regizor important, a facut filme care mi-au placut mult (Dogville, Breaking The Wave), dar Antichrist mi se pare o tampenie fara niciu rost, un film nu pornografic, nu horror, ci doar foarte URAT.
metoujours pe 31 Decembrie 2009 01:35
merita
http://www.ideiindialog.ro/articol_1105/arta_si_religie__in_antichrist.html
eu am citit acest articol si m-a ajutat putin sa mai inteleg. In ceea ce ma priveste daca un film m-a facut sa caut mai multe informatii despre el, inseamna ca a fost bun si cred ca trebuie vazut, mai ales de catre cei vor sa aiba o dimensiune mai ampla despre cat mai multe domenii. Cu siguranta a fost o provocare si pentru cei care l-au realizat si pentru cei care l-au vazut.

2 2
Smyle pe 10 Decembrie 2009 22:04
la prima vedere mi sa parut stupid filmul , fara un inteles anume , poate ca ma asteptam la o altfel de drama , tipul de drama cu care eram toti obijnuiti . Insa acest film vine cu o alta perspectiva , un nivel sa zicem superior celorlalte filme de acest gen, trebuie rabdare ca sa-l urmaresti de la cap la coada.
Nu recomand acest film persoanelor care nu iubesc intradevar acest gen si prefera sa se uite la American Pie decat la The Notebook. Celor care insa aleg a doua varianta il recomand cu caldura. Este un film care trebuie vazut dar nu de oricine , doar de cei care sunt capabili sa urmareasca si sa inteleaga firul actiunii.

2 2
julesverne pe 12 decembrie 2009 20:56
Mare greseala ca nu ai avut incredere in prima impresie.Eu nu ma uit la filme gen American pie si nici nu calific The notebook ca fiind o capodopera ci doar un film destept si extrem de placut la vedere.Filmele de arta sint insa altceva.Anticristul lui Trier este o chestie care nu avea ce cauta in filmografia acestui regizor remarcabil
coralya pe 8 martie 2010 00:12
you're just another peasant...
Crynick pe 27 Martie 2011 14:42
e un film pe care recunosc ca nu l-am inteles in totalitate.totusi,este o realizare exceptionala.

iar cei care sunt de parere ca cei carora le place acest film sunt nebuni,ar trebui sa isi inchida contul pe cinemagia.pentru fanii filmelor cu rambo si twilight,exista hi-5-ul.

2 3
Tweeknax pe 29 Aprilie 2010 17:05
Mizerie
Filmul nu este o capodopera ci mai mult un film porno masochist.Il recomand de urmarit cand luati masa:)))
2 4
takieni pe 3 mai 2011 01:40
Paralel :) mai incearca odata.
lokilop92 pe 22 Februarie 2010 18:52
nu merita
pentru doua secvente mai hot nu merita timpul pierdut
2 4
andystarx pe 15 Noiembrie 2015 17:26
Nota 3/10
Orice ar spune "marii cinefili" ,mi se pare o mizerie de film ! O catastrofa ,o minte bolnava a lui Trier ,si nerecomandat nici macar adultilor ! Desi urmaresc orice tip de filme,asta chiar e o mare porcarie,bani aruncati pe fereastra !
1 0
Eleonor pe 03 Martie 2013 23:52
Ca prim film al lui Lars von Trier pe care il vad, ma determina sa-mi reconsider ideea nefondata ce o aveam fata de realizarile acestuia. Da, este un film brutal, dar nu in modul general preceptibil, incadrandu-se de fapt ca o violenta forma de trezire psihologica, atat de complex este.
Cu o mare paleta de trairi, de la cadrele dureroase ale mortii copilului, prezentata cu incetinitorul, la continuarea ritmului circadian al vietii, ”Antichristul” contine si lupta terapeutului ce incalca principala lege,-de a nu trata presoana iubita.
Din toata descrierea de mai sus veti spune ca am vazut alt film, decat cel controversat si blamat de majoritatea, dar nu este asa, depinde ce intelegi, ce vrei sa vezi din el, poti privi doar la scenele initiale explicite, sau sa privesti dincolo de socant si sa simti ceea ce vrea sa transmita. In totalitate, admit ca este un film dificil,… citeşte

1 0
xerses pe 10 Mai 2012 10:44
Un film pentru care nici o pregatire psihica nu va fi suficienta pentru a atenua din trauma vizuala pe care o vei suporta....
1 0
into_the_labyrinth pe 30 Aprilie 2012 00:41
După ce citisem câte ceva despre subiectul filmului, m-am temut că ”Antichrist” este ”doar o altă peliculă menită să şocheze”. Din fericire nu e aşa – Lars von Trier îşi respectă blazonul şi de această dată, ţesând o complicată dramă psihologică despre viaţa unui cuplu, păcat, ucidere a inocenţei şi vinovăţie. Femeia trebuie să depăşească sentimentul de culpabilitate şi să îşi înfrunte cea mai mare teamă – aşa vor ajunge într-un loc straniu, o pădure ce se va dovedi un sălaş al Răului. De aici încolo filmul va şoca într-adevăr, dar o va face într-un mod subtil şi inteligent – lupta dintre bine şi rău are loc atât în afara, cât şi înlăuntrul nostru, şi nici moartea nu va opri acest carusel infernal – este ceea ce sugerează finalul unei pelicule sofisticate (şi aceasta doar ca să mă exprim pe scurt). De văzut… citeşte
1 0
paul2000 pe 02 Martie 2012 17:59
Eu personal l-am perceput ca pe un film psihologic in primul rand. Nebunia geniala a lui Lars von Trier iese din nou in evidenta, filmul fiind facut pentru o anumita categorie de oameni si mai greu de suportat la prima vizionare! Actorii joaca extraordinar de realist, iar efectele sunt foarte bine realizate! Pe scurt, un film foarte bun, original, specific regizorului! Merita vazut cel putin o data! Recomand!
1 0
Go1 2

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells