Trailerul de la Comic-Con pentru Gardienii Galaxiei Vol. 3: originile lui Rocket, Adam Warlock și câinele spațial

de Gloria Sauciuc în 25 Iul 2022
Filmul Gardienii Galaxiei vol.3 va ajunge în sălile de cinema pe 5 mai 2023

Prima perspectivă asupra Guardians of the Galaxy Vol. 3 a apărut la ampla conferință San Diego Comic Con, sâmbătă, sub egida Marvel Studios, dar încă nu și online. Regizorul James Gunn a fost prezent la Comic-Con pentru a marca lansarea primului trailer oficial. Regizorul a confirmat la conferință că Vol.3 este finalul definitiv al poveștilor cu Gardienii, adăugând: „Acesta este finalul poveștii. Îmi pare rău. Anumite povești au și final. Asta nu înseamnă că toată lumea moare”, a relatat publicația Variety.

În trailerul pentru Vol.3, Gamora nu își mai amintește de colegii săi Gardieni ai Galaxiei. În teaser, apar de asemenea sugestii despre originile lui Rocket și despre Adam Warlok, jucat de către nou-venitul în lumea MCU Will Poulter. Groot apare în ipostaza unui bărbat tânăr. Fundalul muzical vine de la The Flaming Lips cu Do You Realize. În cadrul conferinței s-a confirmat și că Maria Balakova, nominalizată la Oscar cu Borat 2, joacă rolul lui Cosmo - Câinele Spațial.

În Vol.3, originile lui Rocket vor fi cu o adevărat motorul filmului. Gunn a declara pentru publicul de la Comic-Con că se tot întreba cum oare un raton vorbitor poate fi real, ceea ce l-a făcut să își dea seama că Rocket trebuie să fie cea mai tristă ființă din univers. Această origine va fi detaliată în film.

În schimb, Nebula (Karen Gillan) va avea o personalitate mai luminoasă, a menționat actrița. „A avut o experiență eliberatoare odată ce Thanos a fost înlăturat din viața ei. Așa că a reușit să își descopere propria personalitate”.

Pe de altă parte, Pom Klementieff a declarat despre Mantis - „Încă e stranie și excentrică, dar are încredere în ea. Și dovedește că știe să se lupte”.

Poulter declara despre rolul lui Adam Warlock - „E aproape suprarealistă însăși prezența mea pe platourile Gardienilor Galaxiei”.

Gardienii Galaxiei Vol.3 are regia semnată de către Gunn, care a dirijat primele două filme în care ființele cosmice fac echipă, alături de câteva figuri noi. Din distribuție fac parte Chris Pratt în rolul lui Star-Lord, Zoe Saldana în rolul Gamorei, Dave Bautista în rolul lui Drax Distrugătorul, Bradley Cooper în rolul lui Rocket Raccoon, Vin Diesel ca Groot, Karen Gillan ca Nebula, Pom Klementieff ca Mantis, Sean Gunn în rolul Kraglin și Elizabeth Debicki în rolul Ayesha.

Gardienii Galaxiei au apărut, cel mai recent, în deschiderea filmului lui Taika Waititi Thor: Love and Thunder. După ce Thor și Gardienii s-au asociat în Avengers: Infinity War și Avengers:Endgame, aceștia au continuat călătoria lor pentru a salva felurite lumi extraterestre de la primejdii, înainte ca Thor să se despartă de ei și să continue pe drumul lui.

A luat ceva timp pentru a pregăti cel de-al treilea film Gardienii Galaxiei. În 2018, Disney l-a concediat pe Gunn după ce au apărut câteva postări controversate pe Twitter, pentru a-l reangajat câteva luni mai târziu după ce și-a cerut scuze.

Exploreaza subiecte similare:

Guardians of the Galaxy Vol. 3

Michelle Yeoh, rol major în mini-seria Blade Runner 2099

Mini-seria va fi continuarea directă a lungmetrajului Blade Runner 2049, lansat în 2017 ca un sequel al originalului din 1982