Ameninţarea lui Thanos şi cea mai amplă combinaţie de supereroi MCU şi-au pus amprenta asupra mediului online odată cu cel de-al doilea trailer al Avengers: Infinity War. Impactul este cuantificat prin numărul vizionărilor online obţinute. Este vorba despre mai bine de 179 milioane de vizualizări în primele 24 de ore de la upload, potrivit informaţiilor oferite de studiourile Disney şi Marvel.
Lansat pe 16 martie, materialul video a fost difuzat de televiziunile din Statele Unite în aceeași zi, în timpul pauzelor turneului masculin de baschet NCAA (al colegiilor din SUA). Este al treilea cel mai vizionat trailer online în cele 24 de ore de la lansare, arată clasamentul wikiwand.com. Recordul, de 230 milioane de vizualizări, îl deţine primul trailer Infinity War, lansat la sfârşitul anului trecut, iar pe locul secund se află teaser trailer-ul producţiei horror It (197 milioane de vizualizări).
Confruntarea dintre Thanos, dornic să pună mâna pe cele şase nestemate ce îi vor aduce puterea absolută în Univers, şi Răzbunători – ajutaţi de Gardienii Galaxiei – o vom putea urmări în cinematografele noastre din 27 aprilie.
Părerea ta
Spune-ţi părerea