Primul episod in sezonul nouă al lui Two and a Half Men, în care a debutat „noul Charlie”, Ashton Kutcher, a atins un număr record de spectatori - aproape 28 de milioane de oameni au fost curioşi să vadă cum decurg lucrurile în noua formulă – însă în domeniul reţelelor sociale fosta vedetă a serialului a dominat comentariile vizitatorilor, care au fost mult mai multe decât cele generate de apariţia pe micul ecran a lui Kutcher.
Potrivit datelor celor de la The Wrap, un studiu iniţiat de Visible Technologies a arătat că emisiunea de comedie ce l-a avut în centru pe Charlie Sheen, Comedy Central Roast, a obţinut pe Twitter în jur de 400.000 de comentarii, faţă de cele 150.000 primite de Kutcher pentru prima sa apariţie în serial.
O altă companie de statitstică, Bluefin Labs a ajuns în urma studiilor efectuate la concluzia că fosta vedetă a „bărbaţilor” l-a întrecut pe Ashton pe mai toate site-urile de social-media.
Cu toate acestea, tânărul înlocuitor al lui Sheen şi colegii săi de platou au fost favorizaţi la numărul de spectatori – atât Comedy Central Roast, cât şi Two and a Half Men au fost difuzate în seara zilei de luni – însumând un număr uimitor de 28 de milioane de spectatori, în comparaţie cu cele 6,4 milioane ale postului de comedie, care au făcut totuşi ca emisiunea în care s-a desfăşurat Charlie Sheen să fie cea mai vizionată din istoria de difuzare a Comedy Central.
Părerea ta
Spune-ţi părerea