Păreri Fifty Shades of Grey

(2015)

Cincizeci de umbre ale lui Grey

Ordonează după
Liana_Elena pe 14 Februarie 2015 01:20
Tocmai am vazut filmul si mi se pare o porcarie. Cartile le-am citit si mi-au placut foarte mult. Filmul merge pe repede inainte si nu surprinde emotia personajelor care era la cote maxime in carte. Desi cartea poate parea erotica in ansamblu, cred ca se bazeaza mult si pe psihologia personajelor si pe complexitatea trairilor acestora. In film nici nu au fost surprinse aceste lucruri. Parca eram la maraton. In schimb soundtrackul este foarte frumos. Am ascultat albumul si imi place mult. O seara placuta tuturor. Aceasta este parerea mea.
61 24
ionela_acsinte pe 15 februarie 2015 01:25
ok. dar acest film nu este doar dupa primul volum? nu vor mai fi alte 2 fileme sau? e un film dupa toate 3 volumele??? ???? hm.....
serban_ionescu pe 10 aprilie 2017 01:28
Ti se pare in mod absolut fals "o porcarie", deoarece se pare ca nu ai inteles deloc ca aici este vorba despre o tratare cinematografica in fapt destul de reusita a aspectului laturii exclusiv fizice-carnale a iubirii erotic-sexuale, dezgolite de latura ei profund-inaltatoare sentimentala, latura dusa pana la instalarea dependentei profunde carnal-sexuale intre cei doi tineri parteneri, desi tanarul Christian Grey sufera inca de la instalarea adolescentei (a pubertatii) de boala obtinerii satisfactiei sexuale exclusiv pe calea perversiunilor sadice in timpul actului sexual, pe cand tanara, frumoasa si atractiva Anastasia Steel obtine satisfactia sexuala exclusiv pe calea raportului sexual-sentimental clasic, normal. Cheia adevarata a filmului, si totodata aspectul cel mai interesant si chiar captivant al lui, acela care pare evident neinteles absolut deloc de cei care in mod absolut gresit considera acest film ca fiind de slaba si foarte slaba calitate, este tocmai aceea ca fiecare dintre cei doi parteneri deveniti reciproc dependenti fizic sexual, incearca sa faca tot ceea ce le sta omeneste in putinta, inclusiv prin acceptarea de compromisuri reciproce in ceea ce priveste renuntarea paralela si a unuia si a celuilalt la anumite preludii erotice specifice obiceiurilor sexuale absolut diferite initial ale bolii sadismului sexual in contrast profund cu actul sexual clasic, normal, in speranta fiecaruia dintre cei doi parteneri ca in timp ambii au nadejdea ca-l va atrage definitiv pe celalalt fie de partea normalitatii sexuale, fie de partea bolii sado-masochiste sexuale.
EduardGalati pe 14 Februarie 2015 23:14
Filmul este suficient de bun cat sa-mi doresc sa-l mai revad o data
Tocmai ce am vizionat filmul si am ramas placut impresionat de tot ce s-a intamplat, totul este de un bun simt cum nu ma asteptam sa fie. Consider a fi un film mai mult romance decat erotic. Nu inteleg si nici nu-mi doresc sa o fac, persoanele care critica acest film... e clar ca au limite bine impuse si bariere pe care mintea lor nu le poate percepe pentru a le depasi. Anastasia a transmis emotia pe care o asteptam iar seriozitatea lui Christian face ca totul sa fie tratat ca atare. Recomand acest film si sper sa nu va lasati influetati de critici negative....chiar daca va parea ceva ciudat ca se trezeste unul sa spuna ca filmul e bun si merita vazaut :)

P.S. E prima mea experienta pe care o am cu acest film, o noata ft proasta pe IMDB unui film atat de bun, nu cred ca acele voturi sunt reale..sau probabil sunt date de persoane care se simt frustrate si nu traiesc nici pe… citeşte

45 36
florin_anitescu pe 16 februarie 2015 00:33
Nu stiu cu ce te-a impresionat pe tine filmul. Sunt o persoana cu mintea deschisa, dar ce se intampla in film poate fi explicat in cateva cuvinte aici si anume ca e vorba de un psihopat cu traume din copilarie care isi doreste sa fie in locul persoanei care 'l-a dominat' candva. Pentru un film erotic, e foarte slab. Un film erotic ar trebui sa te incite, sa te miste putin, sa te faca sa te gandesti 'wow, cum ar fi...', sa-ti transmita o anumita emotie.. mie personal nu mi-a transmis nicio emotie, isi merita nota. Un film supraestimat si foarte mediatizat, in rest.. nimic.
lumynytza_burnichi pe 28 august 2015 20:42
EduardGalati sunt total de acord cu tine, si nota e cu siguranta cum ai spus si tu.
turtles pe 14 Februarie 2015 11:46
decembrie 2014
Vad aici lume foarte dezamagita de distributie ... Chiar daca nu sunt actori foarte mediatizati..ar putea face un rol bun. De ce nu? Nu mai tratati cartea aia de parca ar fi ceva de referinta pentru literatura universala...
42 10
mongolarix pe 14 februarie 2015 20:56
In primul rand nu face parte din literatura, nu se ridica nici la rang de arta, e un sirop vomitiv,care atrage atentia prin controversa la fel ca si emisiunile de tip circ de la tv,
turtles pe 19 martie 2015 22:48
Girls, calm down!
Iulia1820 pe 27 Decembrie 2013 01:15
eu sunt de parere ca nu sunt cei mai potriviti actori pentru rolurile principale..Matt Bomer este cel mai potrivit "Christian Grey" dupa parerea mea, speram sa fie el ales pentru acest rol..este cel mai potrivit pentru profilul descris atat de amanuntit de E.L.James iar pentru Anastasia Steele Alexis Bledel...
40 31
Gossip pe 15 martie 2014 14:08
Si eu sunt de aceeasi parere ca si tine.. sunt foarte curioasa sa vad cum o sa fie filmu.. ca din filmarile care le-am vazut pana acum.. orice este intre ei numai chimie nu :(
lumynytza_burnichi pe 28 august 2015 20:28
in sfarsit cineva care si gandeste, e normal sa nu fie filmul cu cartea la fel, ca nu poti sa dai copy si paste, si in plus nu poti sa prezinti ceva ce are sute de pagini in doua ore de film, e practic imposibil, da si cum ai zis si tu actorii sunt foarte buni se completeaza unul pe celalalt, insa majoritatea nu vad prea bine, cred ca nu sunt atenti deloc la lucrurile marunte care demonstreaza chimia dintre ei, sunt atenti mai mult la alte scene, dar gusturile nu se discuta
turcananda pe 16 Februarie 2015 11:00
"50 shades of grey" sau "cat de bogat trebuie sa fiu ca sa ma lasi sa te bat ca pe un cal?" Cam asa s-ar putea traduce toata actiunea. O fetita naiva si un wannabe psihopat. Am citit toate 3 cartile. Daca Grey era un borfas de la tara, se numea violenta domestica. Dar daca Grey este bogat, te plimba cu avionul, iti cumpara o editura...se numeste..IUBIRE!
32 6
lucian_onofrei pe 11 iunie 2015 22:55
exceptional comentariu si perfect adevarat!!am ras cu pofta:)))))
alexandra_l_lusceac pe 04 Decembrie 2014 12:33
actorii...
Actorii mi se par in regula,mai ales Jamie Dornan,mi se pare o alegere foarte buna,si chiar e foarte aproape de Grey cel descris in carte,care e geniala,sper ca filmul sa nu dezamageasca si sa fie la fel de captivant ca si cartea,cel mai asteptat film al 2015,abia astept sa il vad
29 15
deagemini pe 16 februarie 2015 14:51
cartea este geniala? CITE carti ati citit? cea mai cretina si proasta carte pe care am citit o ever - doar primul volum am rezistat - ...nu inteleg, nu voi intelege niciodata cum de are asemenea succes...banuiesc ca cele care o citesc, nu au altceva de facut, altfel....
lucaci_bogdan pe 13 iulie 2015 22:48
Fiecare cu genul lor de carti...ii un film bun care merita vazut de cei carora le place GENUL! @deagemini daca ai rezistat la primul volum rezisti si la restul si daca nu ti-ar fi placut cartea te-ai fi oprit la primele pagini! Respect @alexandra_|_lusceac
MiniRally pe 12 Februarie 2015 13:41
Mind rape.
Desi acest film este un mare fluke, si a ajuns sa fie facut film doar pentru ca romanul initial s-a vandut exceptional de bine, am sa merg sa il vad doar din curiozitate.
Mi-se pare spectaculos.
Nu, nu filmul sau cartea. Nu plotul si nici macar distributia. Mi-se pare extraordinara evolutia acestui roman, si as fi vrut mai degraba sa vad ecranizata povestea autoarei, decat cartea.
Nu stiu cati stiti, insa acest roman este la baza un fanfic al romanului Twilight, pe care autoarea l-a postat in anul 2009 pe un blog gratuit, a fost scris in capitole si postat saptamanal, iar in scurt timp a ajuns sa fie cel mai citit fanfic din istorie. Mi-se pare iar spectaculos cum la un moment dat, profitand efectiv de notorietatea unui alt film, E.L James a descoperit nou lansata platforma Kindle, ce oferea in premiera self-publishing-ul, si impreuna (de manuta) au crescut.
Nu… citeşte

27 6
joana_18 pe 12 februarie 2015 21:42
Ma bucur ca imi vad gandurile impartasite, sunt perfect de acord cu postarea ta, am citit multe serii mult mai bune decat aceasta serie.
micu_simona pe 8 martie 2015 22:27
mie mi a placut filmul...este mai evaziv dar e frumos...am citit cartile si sunt superbe
andreea_n_christina pe 15 Ianuarie 2015 15:58
E chiar ok
Actorii se incadreaza perfect. Daca ati citit cartea, volumul I, Anastasia plange mult. Asa ca Dakota este chiar perfecta, are o fata sincera si inocenta. Cat despre Jamie, are un aer foarte sexy si atragator, se potriveste perfect. Nu cred ca Somerhalder/Dobrev s-ar potrivi, pentru ca noi ii vedem mai mult ca niste vampiri. In opinia mea, actori sunt foarte bine alesi. Amandoi arata perfect.
21 4
olga_ciobanu pe 18 februarie 2015 21:07
De acord cu tine. Cred daca nu era Jamie cu privirea lui intensa si senzuala sa spunem nu avea sa fie filmul atat de minunat.
lumynytza_burnichi pe 28 august 2015 20:52
ca bine spuneti fetelor atata andreea_n_christina cat si olga_ciobanu fara Jamie ca personaj era intradevar un esec, el e baza, el si privirea lui
XShadowX pe 02 Februarie 2015 14:29
5 fun facts about the movie :)
1. Jamie Dornan nu își dorește să se expună în ipostaze intime. "Este cel mai îngrozitor lucru. Majoritatea ar dori să își păstreze reacțiile intime departe de ochii curioșilor."
2. Scena tamponului, care se regăsește în carte, va lipsi.
3. Dornan nu își va expune direct părțile intime în fața camerelor.
4. Dornan a avut parte de discuții intense cu un secialist în S&M. "Am învățat o mulțime de trucuri, care mă vor ajuta pe parcursul vieții."
5. Cea mai bună scenă de sex este ultima. "Scena despre care se discută atât este cea din final, în care Ana îi cere să îi arate cât de rău se poate. Este scena în care Christian se apropie de sinele dominant."

19 2
dido pe 3 februarie 2015 19:32
Saracul Jamie Dornan...cine a citit cartile isi da seama ca a le ilustra fidel e aproape imposibil,altminteri ar fi intrat in alta categorie de filme,extrem de indepartata de pufosenia filmelor de Valentine's day... Imi place comentariul tau!
alex_flp pe 13 Februarie 2015 22:10
Parere
Tocmai ce am vazut acest film..nu inteleg de ce i se face asa de multa reclama,toata lumea pare incantata de acest film..E cel mai prost film vazut de mine in ultimi 2 ani.Mi se pare o porcarie,sala cinematografului plina de tate disperate dupa sex.Isi merita nota de pe imdb.PORCARIE!!
18 12
bog_the pe 14 februarie 2015 00:06
hai fii sincer, si noi baietii tot dupa sex ne-am dus :))
serban_ionescu pe 10 aprilie 2017 01:30
Ti se pare in mod absolut fals "o porcarie", deoarece se pare ca nu ai inteles deloc ca aici este vorba despre o tratare cinematografica in fapt destul de reusita a aspectului laturii exclusiv fizice-carnale a iubirii erotic-sexuale, dezgolite de latura ei profund-inaltatoare sentimentala, latura dusa pana la instalarea dependentei profunde carnal-sexuale intre cei doi tineri parteneri, desi tanarul Christian Grey sufera inca de la instalarea adolescentei (a pubertatii) de boala obtinerii satisfactiei sexuale exclusiv pe calea perversiunilor sadice in timpul actului sexual, pe cand tanara, frumoasa si atractiva Anastasia Steel obtine satisfactia sexuala exclusiv pe calea raportului sexual-sentimental clasic, normal. Cheia adevarata a filmului, si totodata aspectul cel mai interesant si chiar captivant al lui, acela care pare evident neinteles absolut deloc de cei care in mod absolut gresit considera acest film ca fiind de slaba si foarte slaba calitate, este tocmai aceea ca fiecare dintre cei doi parteneri deveniti reciproc dependenti fizic sexual, incearca sa faca tot ceea ce le sta omeneste in putinta, inclusiv prin acceptarea de compromisuri reciproce in ceea ce priveste renuntarea paralela si a unuia si a celuilalt la anumite preludii erotice specifice obiceiurilor sexuale absolut diferite initial ale bolii sadismului sexual in contrast profund cu actul sexual clasic, normal, in speranta fiecaruia dintre cei doi parteneri ca in timp ambii au nadejdea ca-l va atrage definitiv pe celalalt fie de partea normalitatii sexuale, fie de partea bolii sado-masochiste sexuale.
Snow_White pe 24 Iulie 2014 18:24
am citit cartea ..e extraordinara ...am vazut trailer-ul ..am fost un pic dezamagita ...cei 2 actori din rolurile principale nu se potrivesc deloc cu personajele pe care le interpreteaza ..nici nu se pune problema de chimie intre ei ..sper ca filmul acesta sa nu fie o dezamagire pentru cei ce au citit cartea
17 22
Alex_Paun_Valentin pe 10 februarie 2015 10:14
Ba sa sti ca e frumos trailer-ul
Snow_White pe 21 martie 2015 23:53
Nu am inteles niciodata de ce alti au placerea sa comenteze parerile altora..poate din lipsa de ocupatie ..sau plictiseala...am inteles nu ti-a placut filmul, foarte bine spune-ti parerea ..dar ce treaba ai tu cu ce le place altora ? Sau toti trebuie sa iubim aceleasi carti,aceleasi filme?! SI daca as fi cititoare de Sandra Brown cu ce va deranzeaja pe voi ? Ca sa nu mai zic ca nici tu nu esti prea departe de pozitia in care sunt eu ..sa-ti reamintesc domnule deagemini ca numai faptul ca ai pomenit de Sandra Brown dovedeste ca ai pus mana pe o astfel de carte si ai citit-o ca altfel nu cred ca o aduceai ca argument. Eu iti recomandcu caldura sa-ti gasesti un alt hobby ca a lasa comentari la parerile altora nu te avantajeaza.
delfitexas pe 04 Februarie 2015 12:12
Filmul "Fifty Shades of Emmanuelle"
Cartile nu sunt rele, Nici din perspectiva lui ,nici din partea ei, dar filmul o sa fie un fiasco...
O sa fie un film pentru fetele ce citeau "Sanda" Brown si "baetii" ce se uitau la Emmanuelle...

15 6
serban_ionescu pe 10 aprilie 2017 01:32
Ti se pare in mod absolut fals "o porcarie", deoarece se pare ca nu ai inteles deloc ca aici este vorba despre o tratare cinematografica in fapt destul de reusita a aspectului laturii exclusiv fizice-carnale a iubirii erotic-sexuale, dezgolite de latura ei profund-inaltatoare sentimentala, latura dusa pana la instalarea dependentei profunde carnal-sexuale intre cei doi tineri parteneri, desi tanarul Christian Grey sufera inca de la instalarea adolescentei (a pubertatii) de boala obtinerii satisfactiei sexuale exclusiv pe calea perversiunilor sadice in timpul actului sexual, pe cand tanara, frumoasa si atractiva Anastasia Steel obtine satisfactia sexuala exclusiv pe calea raportului sexual-sentimental clasic, normal. Cheia adevarata a filmului, si totodata aspectul cel mai interesant si chiar captivant al lui, acela care pare evident neinteles absolut deloc de cei care in mod absolut gresit considera acest film ca fiind de slaba si foarte slaba calitate, este tocmai aceea ca fiecare dintre cei doi parteneri deveniti reciproc dependenti fizic sexual, incearca sa faca tot ceea ce le sta omeneste in putinta, inclusiv prin acceptarea de compromisuri reciproce in ceea ce priveste renuntarea paralela si a unuia si a celuilalt la anumite preludii erotice specifice obiceiurilor sexuale absolut diferite initial ale bolii sadismului sexual in contrast profund cu actul sexual clasic, normal, in speranta fiecaruia dintre cei doi parteneri ca in timp ambii au nadejdea ca-l va atrage definitiv pe celalalt fie de partea normalitatii sexuale, fie de partea bolii sado-masochiste sexuale.
delfitexas pe 3 decembrie 2019 09:37
you are toooooo deeeep for this movie. Acum vad acest comentariu si ma crucesc la ce lururi ai putut scrie doar a incerca sa fii interesant, cred... daca citesti cu atentie comentariul initial o sa descoperi ce am spus despre film, si da am avut dreptate deoarece nu s singurul ce considera ca este un film modest! de la actori, regie, momente penibile ...
cosmin742000 pe 16 Februarie 2015 10:04
Eu am inteles (fara sa pierd timpul cu vizionarea filmului sau citirea cartilor) ca , concluzia e ca bataia e rupta din (g)ray :) (sau Grey).Ce nu am inteles este de ce un film cu BDSM este pentru femei.

Ia uitati ce cronica am gasit pe FB despre acest "film " :)))))))))))))))

“Cele 50 de umbre ale lui Grey” sau “Povestea psihopatului care impleteste cositze” sau “Cati bani trebuie sa am ca sa te lasi batuta?”, minut cu minut.
(Nu injurati, e scrisa de un barbat. De citit dupa vizionarea filmului.)

1.128 de femei si 2 barbati in sala. Prost debut.
2.O grasuta cu ochelari si prietena ei cabalina poposesc pe scaunele din in dreapta. Cica e cea mai tare carte din lume! N-o sa fac multe glume proaste.
3.Uite un nefericit. Cara floricele mari, nachos, suc si hainele ei. Ea il cara pe el. La film.
4.Incepe. O tarancuta… citeşte

13 5
alexandra.tatoli pe 22 februarie 2015 12:20
Deci da asa da ! Am ras cu lacrimi si am citit si cartea si vazut si porcaria de film, on-line ce-i drept AMBELE.
tatucu_alin pe 6 martie 2015 21:13
Deci ce nota,Cosmin?
danRapid pe 12 Februarie 2015 19:20
dupa nota de pe IDMB
3,3 e belea filmul...neaparat de vazut :-)))..nu ratati..
12 10
ionela_acsinte pe 15 februarie 2015 01:31
:) teribila nota! nu am mai vizionat film cu asa nota..... :) sa inteleg ca nu merita sa merg in cinema???
JohnnyAddams pe 16 februarie 2015 15:48
dupa cum e scrisa cartea, e imposibil pentru orice scenarist din lumea asta sa scrie o adaptare buna. E sinucidere curata din punct de vedere calitativ.
tonymaestrul pe 16 Februarie 2015 16:02
Sala plina , daca nu iti luai bilete din timp nu mai prindeai.... totusi filmul nu a rupt nota cum se zice .... ma asteptam parca la altceva .... atata reclama si ramai dezamagit ..... Totusi scenele erotice au fost cat de cat atractive .
10 1
serban_ionescu pe 10 aprilie 2017 01:33
Ti se pare in mod absolut fals "o porcarie", deoarece se pare ca nu ai inteles deloc ca aici este vorba despre o tratare cinematografica in fapt destul de reusita a aspectului laturii exclusiv fizice-carnale a iubirii erotic-sexuale, dezgolite de latura ei profund-inaltatoare sentimentala, latura dusa pana la instalarea dependentei profunde carnal-sexuale intre cei doi tineri parteneri, desi tanarul Christian Grey sufera inca de la instalarea adolescentei (a pubertatii) de boala obtinerii satisfactiei sexuale exclusiv pe calea perversiunilor sadice in timpul actului sexual, pe cand tanara, frumoasa si atractiva Anastasia Steel obtine satisfactia sexuala exclusiv pe calea raportului sexual-sentimental clasic, normal. Cheia adevarata a filmului, si totodata aspectul cel mai interesant si chiar captivant al lui, acela care pare evident neinteles absolut deloc de cei care in mod absolut gresit considera acest film ca fiind de slaba si foarte slaba calitate, este tocmai aceea ca fiecare dintre cei doi parteneri deveniti reciproc dependenti fizic sexual, incearca sa faca tot ceea ce le sta omeneste in putinta, inclusiv prin acceptarea de compromisuri reciproce in ceea ce priveste renuntarea paralela si a unuia si a celuilalt la anumite preludii erotice specifice obiceiurilor sexuale absolut diferite initial ale bolii sadismului sexual in contrast profund cu actul sexual clasic, normal, in speranta fiecaruia dintre cei doi parteneri ca in timp ambii au nadejdea ca-l va atrage definitiv pe celalalt fie de partea normalitatii sexuale, fie de partea bolii sado-masochiste sexuale.
alexandra_dracea pe 07 Septembrie 2014 21:18
Mi se pare ca cea care o va interpreta pe Ana plange non-stop...Are asa o fata trista si plouata,care inspira mila. Pentru rolul lui Grey,actorul cred ca se potriveste,cat de cat.Nu prea mi-am dat seama in doar 2 minute,tinand cont de cele 3 volume uriase ale cartii.Sper sa nu o dea in bara cu filmul.cartea e una dintre preferatele mele,am citit-o de 3 ori. Sper sa nu dezamageasca milioane de fani ai cartii.
9 11
Dianaa9 pe 12 ianuarie 2015 01:00
pai cam asa e si personajul. Nu stiu daca ai citit cartea, dar Ana mereu pare timida, emotionata si oarecum afectata, nu neaparat negativ, de situatiile prin care trece.. Mie mi se pare ca se potriveste ff bine actrita, dar vom vedea si ce iese la general.
ClaudiusM pe 18 martie 2015 08:56
Ce-i asta : "stie sa scrie un dialog"? Cand ai avut ultima oara un dialog (mai ales cu cineva de sex opus care te tulbura), in care sa sclipesti de perfectiune la fiecare fraza si sa dai exact replicile care trebuie? Cu cat un dialog e mai confuz si mai plin de salturi ilogice, cu atat e mai realist. Nu degeaba s-a impus atat de bine conceptul de l'esprit d'escalier.
an_gy pe 18 Februarie 2015 22:01
Mda a ales sa isi piarda virginitatea cu un psihopat, ce romantic :))), a facut atata pe mironosita dar statea sa o pliciuie ala in fel si chip,ma mir cum de a ales sa o termine cu el la sfarsit :)) Si asa mare om in viata sa fi sa nu te faci la...urat ,m-a dat pe spate cand si-a desfacut pantalonii =)) Oricum ideea filmului e inspirata din viata reala ,cati nu sunt asa...a fost interesant,dar nu merita atata reclama.
7 1
EduardGalati pe 20 februarie 2015 00:50
esti o piti .... cazuta din avion
luntrasu_bianca pe 13 martie 2015 19:01
Filmul nu e porno....cel putin asa consider eu......este SUPERB.
Sharlene pe 13 Martie 2015 01:25
dupa atatea critici pro si contra la adresa acestui film,m-am lasat pagubasa,pana intr-o seara cand zic "hai sa il vad si pe asta si gata" . Nu regret nici o secunda ca m-am razgandit pentru ca in viziunea mea filmul asta este perfect, chiar exista o poveste de dragoste.Ar trebui sa se realizeze un serial,eu cu siguranta m-as numara printre cei ce s-ar uita.Am citit si am auzit atat de multe pareri contra incat eu nu inteleg de ce....,eu inteleg ca s-au citit cartile etc etc ca nu se ridica la nivelul lor bla bla,daca se realiza exact cum este redat in carte trebuia incadrat la categoria porno si probabil asta se astepta si de aici atatea critici negative.In concluzie mi-e mi-a placut maxim si astept cu nerabdare partea a doua !
7 4
luntrasu_bianca pe 13 martie 2015 18:54
Sunt de aceeasi parere.
VIBERS pe 11 martie 2016 10:42
Pai in Shame joaca Michael Fassbender care intradevar se poate numi actor, nu gloabele alea.
olteanu_cosmin pe 13 Februarie 2015 00:31
3,3:))))) nu as fi mers la cinema la mizeria asta de film nici dacă avea nota 10, dar cu 3,3 sigur nu o sa-l iau nici de pe torrent
7 4
JohnnyAddams pe 16 februarie 2015 15:51
3.3 pe IMDB, de la public. Dar pe RT are 26% de la critici. Adevarul e ca scenaristul si regizorul n-au nicio vina, pur si simplu n-au putut scoate mai mult din cartea aia. Dintr-o carte scrisa de E.L. James chiar n-ai cum sa scoti ceva bun, ei chiar au imbunatatit dialogurile.
adrian_hladii pe 16 Februarie 2015 16:58
Nota 3,9 pe imdb si locul 1 in box-office Romania saptamana trecuta cu 145.702 de spectatori in weekend.. cred ca da de gandit acest lucru..
6 1
alin9314 pe 18 Februarie 2015 20:23
Cum de porcaria asta a avut incasari in aceeasi saptamana mai mai decat Kingsman the secret services, incredibil. Nu-i inteleg pe oameni, si am auzit ca va aparea si 2 sequeluri. Mai bine ma uit la un film porno decat la 50 shadow si imi este lene sa continui numele intreg al filmului
6 3
EduardGalati pe 20 februarie 2015 00:51
si mie mi-e sila sa vad comentarii de genul.. esti praf
alin9314 pe 20 februarie 2015 16:12
domnule eduard, mai usor cu insultele te rog. Si in al doilea rand uitate si tu la parerile celorlalti despre aceasta mizerie de film.Eu sunt frustrat ca am dat 18 lei pe bilet si am pierdut aproape 2h din viata. uite in puii mei ce nota are pe imdb(4.2). Sa zicem ca sunt eu praf ca mi s-a parut o porcarie dar sa obtii 4,2 din 70 de mi de voturi ce inseamna?
faur_chris pe 27 Februarie 2015 09:43
Nu merita o nota
It's just shit, inspired by shit, which creates more shit.
6 4
poetul_iradiant pe 18 martie 2015 15:19
Cineva(o proasta...ca foarte multe altele)se intreba..."oare ce urmeaza?" I-am raspuns..."Niste scatofilie,ceva.... "
fire2ice pe 08 August 2013 23:03
Speram sa se fi ales distributia..eram curioasa pe cine au ales sa joace rolurile Anei si al lui Christian :)
6 8
constantin_cristian_ivan pe 15 Februarie 2015 00:03
Film de nota 10
Pelikann dute tinere la scoala si mai invata ca nai nici o treaba cu filmul asta ,pentru cei ce nu iubesc si nu stiu sa iubeasca nau ce sa caute la filmul asta, acum am venit de la cinema singurul lucru care este si injur de nervi e finalul morrrrrrrrrrrrrrrr .................actori sunt de nota 10 dar regizorul las injura personal :)))))) ori cum ducetiva sa-l vedeti merita toti bani cel mai frumos film romantic pe care lam vazut in ultimi ani :P si sunt pretentios la filme dar asta in cele 2 ore am stat ca un copil sa vad ce se mai intampla si finalul geniallllllllllllll :(((((((((((((
6 9
EduardGalati pe 15 februarie 2015 00:06
.... cine nu apreciaza acest film e clar ca apreciaza curvele :)))
Pantaleon pe 3 mai 2015 22:34
Damblagii oligofreni precum acest constantin_cristian_ivan ne fac sa ne simtim mandri cu adevarat de originile noastre. Cand esti atat de prost incat sa-i trimiti pe altii la scoala, in timp ce tu nu stii sa scrii in limba materna (el, in prostia lui, crede, saracul, ca stie) atunci nu mai e mare lucru de facut. Jalnic, fratioare. Nici nu mai conteaza parerea ta, cand esti atat de bou incat nici nu stii gramatica elementara.
Miiku pe 14 Februarie 2015 12:21
Putin cam dezamagitor.. a fost atata agitatie si acu` mai mult regreti ca ai fost sa il vezi la cinema.. Se putea si mai bine.
5 0
mitso pe 20 Februarie 2015 23:39
50 shades of grey sau 50 de nuante de gri
Pentru inceput, alegerea lui Jamie Dornan in rolul lui Christian Grey si nu a lui Matt Boom asa cum sugerau altii, e mai mult decat inspirata. Ar trebui sa il urmariti si in The Fall.
Nu am citit cartea, asa ca ma exprim integral din film, ceea ce e si cazul ptr toata lumea. S-a inspirat regizorul din carte, am inteles, dar nu e niciodata obligatoriu sa respecte musai povestea si actiunea. Din cauza aceasta banuiesc ca are o nota atat de mica pe IMDB, le-au inselat asteptarile enorme. Si totusi, inclin sa cred ca au cat d cat putina dreptate: filmul putea sa fie mai substantial realizat..

5 2
dragomir_alina pe 18 Februarie 2015 00:36
BUN
Citind ce e scris pe IMDB am mers la film nu cu mare tragere de inima, insa filmul nu a fost intr-atat de groaznic cum il descrisesera ei.
5 3
cosmo07 pe 13 Februarie 2015 14:25
"Fifty shades of Grey" sau cum să transformi o poveste pentru adolescenți într-un film 18+
Ecranizarea cărții-fenomen "Fifty shades of Grey", cu premiera în România pe 13 februarie, reușește să scoată în evidență cele mai bune părți ale cărții, dar eșuează în a prezenta o poveste captivantă. Filmul regizoarei Sam Taylor-Johnson are dialog prost, personaje slab caracterizate și un fir narativ lipsit de profunzime. În urma celor 125 de minute de vizionare, nu mi-am putut da seama ce gen de film am văzut. Un film romantic, dramă, comedie, porno... film cu pirați?

"Cincizeci de umbre ale lui Grey" cuprinde evoluția relației dintre Anastasia Steele, o studentă la literatură, și Christian Grey, un bărbat bogat și intimidant. Ana se îndrăgostește de el, dar Grey nu dorește o relație sentimentală, ci una care să-i satisfacă nevoile trupești. Prima parte a filmului este plăcută, ne sunt prezentate personajele și dialogul are… citeşte

5 3
bog_the pe 13 februarie 2015 23:25
Induci un pic in eroare..desigur tu doar iti exprimi parerea Dar eu n-as zice ca a fost asa proasta cartea..eu am gasit-o mult mai buna decat filmul..cel putin in carte partile amuzante vin sa detensioneze o situatie cat se poate de serioasa..in film, pur si simplu e comedie totala prima parte cum ai spus si tu.. Cartea n-as da-o deoparte, dar nici nu m-as arunca s-o citesc decat daca am un interes deosebit pe psihologie, studierea oamenilor, relatiilor, etc
makomomo pe 28 Februarie 2015 00:51
porcarie
Sincer,este o porcarie...ce sa-mi placa?BDSM?no way!ok,inteleg trauma bietului..."saracului" playboy, copilarie nefericita cu traume sexualo-bdsm dar....nu fratica, nu iei o virgina naiva si o faci "posta" doar pt ca asa ti se scoala tie...poate imi voi schimba parerea dupa filmul 2 insa aceasta prima parte e....inutilo-plictisitoare.
5 4
poetul_iradiant pe 18 martie 2015 15:18
BRAVOOOO!!!!Pertinent comentariu.(insa.....ce ma ingrijoreaza,si asta reflecta o degradare adanca a inteligentei feminine,este abundenta de opinii pozitive date de reprezentantele sexului....slab/frumos)
serban_ionescu pe 10 aprilie 2017 02:02
Se pare ca nu ai inteles deloc ca aici este vorba despre o tratare cinematografica in fapt destul de reusita a aspectului laturii exclusiv fizice-carnale a iubirii erotic-sexuale, dezgolite de latura ei profund-inaltatoare sentimentala, latura dusa pana la instalarea dependentei profunde carnal-sexuale intre cei doi tineri parteneri, desi tanarul Christian Grey sufera inca de la instalarea adolescentei (a pubertatii) de boala obtinerii satisfactiei sexuale exclusiv pe calea perversiunilor sadice in timpul actului sexual, pe cand tanara, frumoasa si atractiva Anastasia Steel obtine satisfactia sexuala exclusiv pe calea raportului sexual-sentimental clasic, normal. Cheia adevarata a filmului, si totodata aspectul cel mai interesant si chiar captivant al lui, acela care pare evident neinteles absolut deloc de cei care in mod absolut gresit considera acest film ca fiind de slaba si foarte slaba calitate, este tocmai aceea ca fiecare dintre cei doi parteneri deveniti reciproc dependenti fizic sexual, incearca sa faca tot ceea ce le sta omeneste in putinta, inclusiv prin acceptarea de compromisuri reciproce in ceea ce priveste renuntarea paralela si a unuia si a celuilalt la anumite preludii erotice specifice obiceiurilor sexuale absolut diferite initial ale bolii sadismului sexual in contrast profund cu actul sexual clasic, normal, in speranta fiecaruia dintre cei doi parteneri ca in timp ambii au nadejdea ca-l va atrage definitiv pe celalalt fie de partea normalitatii sexuale, fie de partea bolii sado-masochiste sexuale.
Seey2k pe 19 Februarie 2015 23:24
Prost
O manea in varianta film . Cum sa umplii cinematograful si sa faci bani pe urma unora care nu au nicio treaba cu filmul.
5 6
EduardGalati pe 20 februarie 2015 00:48
Subiectul te caracterizeaza. Ai vorbit cand trebuia sa taci. Nu vad comparatia cu maneau .. dar poza de la profil ma face sa desting un pic de ce ai aceasta parere . . .
Seey2k pe 29 aprilie 2015 01:45
Mersi !
catalin_ionut_23 pe 23 Aprilie 2015 21:38
Un asemenea film ,nici nu trebuia bagat la cinema sa ceara banii pe el.Ce ar putea sa placa la un asemenea specimen? Nu are nici un subiect ,nici actiune absolut nimic ,doar stai si priveste doi prosti cum o bate paia atata tot,si dialog sa lungeasca filmu la doua ore pentru pierderea timpului.Varza film,mai bine te uiti la un perete si esti mai in avantaj
4 1
existentus pe 25 aprilie 2015 14:13
cel mai bun comentariu. bravo
serban_ionescu pe 10 aprilie 2017 02:04
Se pare ca nu ai inteles deloc ca aici este vorba despre o tratare cinematografica in fapt destul de reusita a aspectului laturii exclusiv fizice-carnale a iubirii erotic-sexuale, dezgolite de latura ei profund-inaltatoare sentimentala, latura dusa pana la instalarea dependentei profunde carnal-sexuale intre cei doi tineri parteneri, desi tanarul Christian Grey sufera inca de la instalarea adolescentei (a pubertatii) de boala obtinerii satisfactiei sexuale exclusiv pe calea perversiunilor sadice in timpul actului sexual, pe cand tanara, frumoasa si atractiva Anastasia Steel obtine satisfactia sexuala exclusiv pe calea raportului sexual-sentimental clasic, normal. Cheia adevarata a filmului, si totodata aspectul cel mai interesant si chiar captivant al lui, acela care pare evident neinteles absolut deloc de cei care in mod absolut gresit considera acest film ca fiind de slaba si foarte slaba calitate, este tocmai aceea ca fiecare dintre cei doi parteneri deveniti reciproc dependenti fizic sexual, incearca sa faca tot ceea ce le sta omeneste in putinta, inclusiv prin acceptarea de compromisuri reciproce in ceea ce priveste renuntarea paralela si a unuia si a celuilalt la anumite preludii erotice specifice obiceiurilor sexuale absolut diferite initial ale bolii sadismului sexual in contrast profund cu actul sexual clasic, normal, in speranta fiecaruia dintre cei doi parteneri ca in timp ambii au nadejdea ca-l va atrage definitiv pe celalalt fie de partea normalitatii sexuale, fie de partea bolii sado-masochiste sexuale.
flower26free pe 04 Martie 2015 13:36
sincer mie mi a placut. este un film care te face sa iti pui intrebari. mai multe detalii nu dau. a primit oricum o nota mult prea mica.
4 2
sime_alina pe 14 Februarie 2015 10:27
Cea mai mare porcarie. Nu am vazut niciodata o ecranizare mai prost realizata sau actori mai nepotriviti. Nu se compara cu cartea. Pare mai mult povestea unei fete ce sufera de sindromul Stockholm. Pierdere de timp si bani!!!
4 2
Liana_Elena pe 14 februarie 2015 11:03
Ai dreptate, Foarte proasta ecranizarea, oribilaaa.
tedy_jackson_dennis pe 08 Martie 2015 17:32
Vai, cat ma amuz! E abundenta de fatuci care o ard fapturi culte-n cap, complexe si complicate, care nu stiu cum sa se mai frasuie orgasmic dar intelectual pentru ca vine in oras filmul "50 shades of grey", facut dupa cartea respectiva. Pe scurt, un dezaxat mega bogat o ia pe una virgina sarantoaca, o vara la temnita si o sado-maso la greu. Cartea e cat "Fratii jderi". Ei, fapturile sunt frenetice pentru ca e fantezia maxima: ala e bogat si nu e Iri. Adica mai si presteaza. Iar umilinta poate fi chiar un bonus. Ce e foarte amuzant: felul in care zanele explica atractia resimtita transformand rudimentar scelerarea, dezaxarea, depravarea intr-o iubire imaculata, ingenua, cliseistica. Ipocrizia este pentru mine spectacolul suprem. In tandem cu prostia.
4 3
poetul_iradiant pe 18 martie 2015 15:10
BRAVOOOOOOOOOOO,BRAVOOOOOOOO!!!!!!!!SI AS ADAUGA: VIOLENTA DOMESTICA ITS A MUST :D :D :D (ca...asta ne spune abundenta de mesaje pozitive venite din partea femeilor :D )
Dacianus pe 22 martie 2015 23:35
Ar trebui sa va luati o camera, voi doi.
d8mihai pe 25 Februarie 2015 19:48
Un fillm jalnic, cel mai prost al anului
Cel mai prost film dintre cele cunoscute ale anului ( filmele populare ) Si pentru mine unul dintre cele mai proaste din istoria mea de cinefil. Este mai prost chiar si decat Jason X sau ultimele filme din seria Final Destination. N-am citit cartea si probabil nu mi-ar placea, dar filmul este o pierdere totala de timp. L-am urmarit pe bucati astazi am urmarit finalul... asta ca sa pot sa fiu corect cand imi scriu parerea... desi stiam ca asta va fi dupa primele 15 minute de vizionare. N-am mai dat la nici un film nota 2, dar nota 4 pe IMDB mi se pare prea mare.
4 3
serban_ionescu pe 10 aprilie 2017 02:01
se pare ca nu ai inteles deloc ca aici este vorba despre o tratare cinematografica in fapt destul de reusita a aspectului laturii exclusiv fizice-carnale a iubirii erotic-sexuale, dezgolite de latura ei profund-inaltatoare sentimentala, latura dusa pana la instalarea dependentei profunde carnal-sexuale intre cei doi tineri parteneri, desi tanarul Christian Grey sufera inca de la instalarea adolescentei (a pubertatii) de boala obtinerii satisfactiei sexuale exclusiv pe calea perversiunilor sadice in timpul actului sexual, pe cand tanara, frumoasa si atractiva Anastasia Steel obtine satisfactia sexuala exclusiv pe calea raportului sexual-sentimental clasic, normal. Cheia adevarata a filmului, si totodata aspectul cel mai interesant si chiar captivant al lui, acela care pare evident neinteles absolut deloc de cei care in mod absolut gresit considera acest film ca fiind de slaba si foarte slaba calitate, este tocmai aceea ca fiecare dintre cei doi parteneri deveniti reciproc dependenti fizic sexual, incearca sa faca tot ceea ce le sta omeneste in putinta, inclusiv prin acceptarea de compromisuri reciproce in ceea ce priveste renuntarea paralela si a unuia si a celuilalt la anumite preludii erotice specifice obiceiurilor sexuale absolut diferite initial ale bolii sadismului sexual in contrast profund cu actul sexual clasic, normal, in speranta fiecaruia dintre cei doi parteneri ca in timp ambii au nadejdea ca-l va atrage definitiv pe celalalt fie de partea normalitatii sexuale, fie de partea bolii sado-masochiste sexuale.
kakamo pe 24 Februarie 2015 17:53
Am o ora si 17 min de film
E bine ca am inceput sa ma uit la pranz, ca altfel nu treceam de 1/2 ora! Plictisitor si fara subiect...o mare labareala!!
4 3
Turi pe 28 Februarie 2015 18:42
Am fost avertizata ca nu se merita, dar ca avatarul meu( pisica) a invins curiozitatea si acum regret timpul pierdut!
4 4
poetul_iradiant pe 18 martie 2015 15:16
Cuuuuuuum(sigur...esti femeie? :D ) Hai ma...nu ti-a placut p[ovestea dintre taranca virgina si boierul dezaxat sexual? :D
Cardinal pe 20 Februarie 2015 16:16
Extrem de prost
Un film atat de nereusit incat nici nu merita sa scrii ceva despre el. Dar oamenii se ingramadesc ca sa vada scene de sex.
4 4
Sandra04289 pe 14 Februarie 2015 17:34
Atat cartea, cat si filmul incurajeaza victimele relatiilor abuzive de orice fel sa nu ia masuri, adauga un farmec fals si patetic violului si radiaza lipsa de educatie in domeniul bdsm, relatii, societate etc.
4 4
bog_the pe 23 februarie 2015 00:54
http://sfatulparintilor.ro/problemesex/stiri/mesajele-periculoase-ale-filmului-50-shades-of-grey/
gigante_media pe 19 Februarie 2015 19:03
Cel mai misto film
Am aflat de romane intamplator de pe un site de stiri sau ziare www.ziare100.ro cred ca asa era, oricum am iceput sa le citesc si am ramas placut impresionata, acum dupa film , oau sunt super multumita .
4 5
Pantaleon pe 3 mai 2015 22:36
Ai avut si orgasm ? Ma refer la un orgasm intelectual, desigur, dupa ce l-ai vizionat ??? Atat de bun a fost ?
exces.ro pe 13 Februarie 2015 11:14
Merita vazut
Aseara am vazut filmul - mi-a placut, pentru cine a citit cartile o sa para "gol" dar nu aveau cum sa cuprinda sute de pagini in 2 ore, au bagat esentialul si le-a iesit !
Actorii sunt alesi ffff bine, au ceva aparte

Merita !

4 6
aliceb pe 18 februarie 2015 20:59
eu nu am citit cartile si chiar mi-a placut! sa fiu eu o romantica incurabila? este de bun simt si chiar daca mi-a fost putin teama ca vreo scena mai impertinenta va strica totul nu a fost asa. acum citesc cartea si sincer, as vrea sa nu o fi facut... mi-aduce aminte de Sandra Brown...
daniel_marius_pavelescu pe 13 Februarie 2015 19:45
Praf !!!! Mi-am pierdut doua ore total aiurea. Începutul este dragutel dar in partea a doua am asistat la o lecție de sado-maso.
Il compar cu un film cu si despre homosexuali, unde dacă nu ai astfel de înclinații nu o sa-ti placa in veci.

4 7
dannnnn pe 13 februarie 2015 22:57
Nu știu cum să ți zic dar dacă nu ești homosexual și vezi un film cu homosexuali nu inseamnă că nu îți place,sunt n cazuri de filme cu gay/lesbi iar mulți hetero s-au declarat încântați de filme/seriale.
Sandra04289 pe 14 Februarie 2015 17:37
In loc sa platiti oameni sa incurajeze in continuare abuzul, violenta, inegalitatea dintre sexe etc., donati banii pe care i-ati da sa vedeti o asemenea porcarie unei agentii de caritate sau luati-va o inghetata.
4 8
bog_the pe 15 februarie 2015 11:03
n-as putea sa fiu mai de acord..
irina_scorokirja pe 22 Februarie 2015 18:44
Doar cei care nu au sufera..
Nu inteleg de ce criticati atat cartea ,filmul si pe cei care citesc asa ceva!daa nu este o capodopera literara ,dar nici nu cred ca asta s-a propus..Este o carte care se citeste usor si relaxant si care vine cu un subiect comun despre dragoste si sex,cu o latura psihologica.. frustratii inchisi la minte doar comenteaza aiurea si arata cu degetul.oamenii mai au nevoie si de asa ceva,fapt demonstrat prin numarul colosal de vizualizari..si tot respectul pentru aceasta aparitie care a reusit ce este foarte greu:sa mai scoata lumea din rutina zilnica .Mergeti la operele care va plac si daca chiar sunteti prea inteligenti pentru asa film atunci ati respecta si preferintele "lumii de jos"din simpla politete si fara descriminare.
3 0
had3s pe 24 februarie 2015 09:16
Irina, tu nu esti incuiata asa ca noi, dar inseamna ca va place sa fiti femei usoare. Sex, contracte, imi suna mai degraba a prostitutie, nu a dragoste!
had3s pe 25 februarie 2015 22:34
Eduard, esti mai mult decat penibil. Ai dat 10000 de comentarii la filmul asta, ce poate fi mai patetic decat asta? Este un film pentru femei la menopauza si pentru frigide. Carei femei i-ar placea sa fie o "carpa", o "jartea" care, desi virgina se vinde pentru bani? Biciuita, incatusata?! Iti dai seama ca astea nu sunt porniri animalice, ci porniri bolnave, de frustrati, nu?
An0nim pe 08 Mai 2015 20:47
Fifty Shades of Gay
Toata lumea pare incantate de acest film dar este cea mai mare porcarie :)) wow un psihopat masochist o chinuie pe una din 'iubire'.. O capodopera adevarata
3 1
serban_ionescu pe 10 aprilie 2017 02:03
Se pare ca nu ai inteles deloc ca aici este vorba despre o tratare cinematografica in fapt destul de reusita a aspectului laturii exclusiv fizice-carnale a iubirii erotic-sexuale, dezgolite de latura ei profund-inaltatoare sentimentala, latura dusa pana la instalarea dependentei profunde carnal-sexuale intre cei doi tineri parteneri, desi tanarul Christian Grey sufera inca de la instalarea adolescentei (a pubertatii) de boala obtinerii satisfactiei sexuale exclusiv pe calea perversiunilor sadice in timpul actului sexual, pe cand tanara, frumoasa si atractiva Anastasia Steel obtine satisfactia sexuala exclusiv pe calea raportului sexual-sentimental clasic, normal. Cheia adevarata a filmului, si totodata aspectul cel mai interesant si chiar captivant al lui, acela care pare evident neinteles absolut deloc de cei care in mod absolut gresit considera acest film ca fiind de slaba si foarte slaba calitate, este tocmai aceea ca fiecare dintre cei doi parteneri deveniti reciproc dependenti fizic sexual, incearca sa faca tot ceea ce le sta omeneste in putinta, inclusiv prin acceptarea de compromisuri reciproce in ceea ce priveste renuntarea paralela si a unuia si a celuilalt la anumite preludii erotice specifice obiceiurilor sexuale absolut diferite initial ale bolii sadismului sexual in contrast profund cu actul sexual clasic, normal, in speranta fiecaruia dintre cei doi parteneri ca in timp ambii au nadejdea ca-l va atrage definitiv pe celalalt fie de partea normalitatii sexuale, fie de partea bolii sado-masochiste sexuale.
viross pe 26 Aprilie 2015 18:00
e o pierdere de timp,o porcarie de film facut din lipsa de ocupatie...
3 1
serban_ionescu pe 10 aprilie 2017 02:04
Se pare ca nu ai inteles deloc ca aici este vorba despre o tratare cinematografica in fapt destul de reusita a aspectului laturii exclusiv fizice-carnale a iubirii erotic-sexuale, dezgolite de latura ei profund-inaltatoare sentimentala, latura dusa pana la instalarea dependentei profunde carnal-sexuale intre cei doi tineri parteneri, desi tanarul Christian Grey sufera inca de la instalarea adolescentei (a pubertatii) de boala obtinerii satisfactiei sexuale exclusiv pe calea perversiunilor sadice in timpul actului sexual, pe cand tanara, frumoasa si atractiva Anastasia Steel obtine satisfactia sexuala exclusiv pe calea raportului sexual-sentimental clasic, normal. Cheia adevarata a filmului, si totodata aspectul cel mai interesant si chiar captivant al lui, acela care pare evident neinteles absolut deloc de cei care in mod absolut gresit considera acest film ca fiind de slaba si foarte slaba calitate, este tocmai aceea ca fiecare dintre cei doi parteneri deveniti reciproc dependenti fizic sexual, incearca sa faca tot ceea ce le sta omeneste in putinta, inclusiv prin acceptarea de compromisuri reciproce in ceea ce priveste renuntarea paralela si a unuia si a celuilalt la anumite preludii erotice specifice obiceiurilor sexuale absolut diferite initial ale bolii sadismului sexual in contrast profund cu actul sexual clasic, normal, in speranta fiecaruia dintre cei doi parteneri ca in timp ambii au nadejdea ca-l va atrage definitiv pe celalalt fie de partea normalitatii sexuale, fie de partea bolii sado-masochiste sexuale.
Alezuza pe 10 Martie 2015 16:29
Destul de bun
Spre suprinderea mea chiar mi-a placut! Nu am citit cartile, nu stiam nimic despre subiect, nu stiam nici macar numele personajelor. Recunosc ca atunci cand a aparut filmul odata cu el a aparut un val de recenzii proaste presarate cu multe dezamagiri din partea fanilor cartii.
Unora li s-au parut actorii foarte prosti, dupa parerea mea trebuie sa ai ceva mai mult sange in vene ca sa poti face scenele erotice, asa ca aia de isi dau cu parerea despre cat de buni ai fi actorii...
Am vazut filme mult mai proaste si mai idioate decat asta!
Per total e un film cu o idee aparte, fantezist cu multe picanterii. Deci merita vazut :)

3 1
poetul_iradiant pe 18 martie 2015 15:08
Da...:D :D :D un deepthroat,ceva?
EduardGalati pe 6 aprilie 2015 16:31
invividul lasa comentarii de aiurea doar ca sa castige un DVD :)))
mentoros pe 17 Februarie 2015 11:16
zero umbre ale lui grey
fillm jenibil dupa o carte si mai penibila...frustrare sexuala a scriitoarei emanata prin toti porii...supraestimata si supraevaluat cartea si filmul..cum p.... ma-sii este bestseller...asa multi "amarati" sexuali prin lumea aista...
luati de aci' https://cronicipebune.wordpress.com/2015/02/15/cele-50-de-umbre-ale-lui-grey-sau-povestea-psihopatului-care-impleteste-cositze-sau-cati-bani-trebuie-sa-am-ca-sa-te-lasi-batutaminut-cu-minut/ ...am dat pe afara de ras...

3 1
poetul_iradiant pe 18 martie 2015 16:03
BRAVO,BRAVO!Subscriu!
Eufimia pe 18 Ianuarie 2015 17:47
Daca nu sunteti siguri ca Jamie Dornan e potrivit pentru acest rol (din punct de vedere al jocului actoricesc, cel putin), urmariti serialul The Fall. Va veti convinge ;)
3 1
paradox_utopic pe 21 Februarie 2015 22:43
fifty shits of gray
alaturi de "capodopera " nymphomaniac ,filmele fac parte din categoria filmelor:sa vorbim despre nimic ca sa parem neintelesi. sau sa mazgalim un perete,sa-i spunem arta,eventual dorel+gina=love. filmele biografice au ajuns filme de osacar,filmele penibile au ajuns sa ia ursi,lei,girafe,,de argint....iar filmele de actiune nu reusesc sa scape de eternul mafiot rus,vampirul manechin si jidaniid e la holiud !
3 2
poetul_iradiant pe 18 martie 2015 16:02
:D COOOOORECT!!!!(pot fi....obiectiv,chiar daca in trecut nu ne-am aflat pe aceiasi lungime de unda ;) )
Go1 2 3 4

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells