℗ Record mondial pentru o ștafetă de 12 ore în cadrul „Celei mai mari ore de sport”

de Cinemagia în 30 Iun 2016
Noi provocări pentru ediția de la Brașov a evenimentului

926 de alergători de toate vârstele au contribuit la obținerea unui nou record mondial pentru “Cei mai mulţi oameni care au alergat 100 de metri într-o ştafetă de 12 ore (outdoor) ”, conform World Record Academy. Aceștia au alergat în total 154 de km într-un interval de 12 ore în cadrul evenimentului din București a “Celei mai mari ore de sport”, organizate de Telekom Romania și Smart Atletic, pe data de 4 iunie, ca parte a campaniei Mișcarea face bine powered by Dolce Sport. În plus, pentru fiecare participant înscris la ştafetă, Fundaţia Telekom Romania a donat câte 1 Euro pentru susținerea cauzelor caritabile asociate evenimentului - Galantom, Școala de Valori și Magicamp.

După evenimentul din București, caravana Mișcarea face bine ajunge la Braşov pe 9 iulie, când iubitorii de sport vor ocupa Piaţa Sfatului, timp de 12 ore, pentru a lua parte la cea de-a șasea ediție a “Celei mai mari ore de sport”.

Evenimentul va avea loc în intervalul 9:00 - 21:00 și va cuprinde:

Clase de fitness cu unii dintre cei mai buni instructori din ţară şi din străinătate: RealRyder- biciclete, OneKor NRG, - step aerobic, Zumba, Steel Programs, Kangoo, TotalGym - Functional Training, Boot camp şi Shooting Gate pentru pasionații de fotbal.

Kids BikeSchool - zonă specială de poligon pentru copii, unde cei mici vor învăța, alături de instructori specializați, tehnici de mers pe bicicletă și reguli de circulație și de siguranță în trafic.

Crosul caritabil UpDown Run, cu două probe, în buclă cu start în Piaţa Sfatului:
- 4 km, pentru cei care vor să descopere bucuria alergării,
- 7 km, cu 340 m diferenţă de nivel, pentru alergatorii de cursă mai lungă şi care nu se tem de înălţimi şi căţărări.

Şi de această dată miza este dublă: participanţii la cros vor alerga pentru sănătatea lor şi pentru bolnavii cu afecțiuni incurabile îngrijiţi şi susţinuţi de HOSPICE Casa Sperantei. Pentru fiecare participant care va alerga la cros, Fundaţia Telekom şi Smartatletic vor dona câte 4 euro cauzei caritabile a evenimentului. În ultimii doi ani, prin intermediul Fundaţiei Telekom Romania, fondurile strânse din taxele de participare la celelalte ediții ale crosului caritabil au fost folosite pentru procurarea de medicamente necesare copiilor bolnavi de cancer.

Mai multe detalii despre programul evenimentului de la Brașov sunt disponibile aici: miscareafacebine.ro/oradesport/.

După București și Brașov, al treilea eveniment “Cea mai mare oră de sport” din cadrul ediției din acest an va avea loc la Mamaia, pe 6 august.

„Cea mai mare oră de sport” este un festival de fitness și sport, parte a campaniei “Mișcarea face bine” powered by Dolce Sport si pusă în scenă de Telekom Romania, Smartatletic si GetFit. Partenerii evenimentului sunt: Aqua Carpatica, Ciuc Natur Radler și Eisberg.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

Despre Dolce Sport

Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, este prezentă pe piaţa audiovizualului din România din 2010. În timp, conţinutul Dolce Sport a fost transmis pe patru canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4) şi două HD (Dolce Sport 1HD şi Dolce Sport 2HD). Programele acestora pot fi urmărite şi prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile.

Alte știri din cinema

The Apprentice la Cannes: Sebastian Stan interpretează un tânăr Donald Trump într-un film ce relevă corupția din America anilor '70 și '80

Regizorul iranian Ali Abbasi a adus săptămâna aceasta în prim-plan la Cannes filmul The Apprentice, ce explorează ascensiunea lui Donald Trump, de la fiu de milionar la mogul imobiliar necruțător.

Ce-ar fi dacă nu s-ar povesti? Ne-am crea toți niște preteni imaginari ca în IF

IF, pelicula lui John Krasinski din 2024, va intra în cinematografe din data de 31 mai, titlu care are un double entendre: o dată cel propriu-zis al cuvântului "if" din engleză (dacă), dar și acronimul I.F., imaginary friends (prieteni imaginari).

Primele imagini cu Liam Hemsworth în rolul lui Geralt din Rivia pentru cel de-al patrulea sezon al seriei The Witcher

Fanii seriei "The Witcher" de pe Netflix vor avea parte de o schimbare majoră, odată cu preluarea rolului principal de către Liam Hemsworth în sezoanele 4 și 5

Megalopolis, pariul de 120 de milioane de dolari al lui Francis Ford Coppola

Filmul teribil de ambițios pe care Coppola visa să-l facă de peste 40 de ani și pe care l-a finanțat cu aproximativ 120 de milioane de dolari din bani proprii a avut premiera pe Croazetă și a fost întâmpinat de critici cu păreri mixte.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells