Binecunoscuta marcă japoneză Hello Kitty, a cărei imagine este o pisică albă cu fundă roşie - un segment din cultura populară japoneză - a oferit inspiraţia pentru un film de buget mare, ce va fi produs şi finanţat de compania Sanrio, scrie Deadline.com.
Japonezii de la Sanrio sunt conştienţi de popularitatea lui Hello Kitty, motiv pentru care au alocat peliculei un buget între 160 şi 240 de milioane de dolari. Momentan, detalii despre proiect nu au fost oferite. Se aşteaptă însă ca filmul să ajungă în cinematografe nu mai târziu de 2019.
Şi alte mărci ale companiei au fost luate în vizor pentru următoare proiecte cinematografice – printre care My Melody şi Little Twin Stars, ce sărbătoresc anul acesta 40 de ani de la lansare. Aniversarea de 40 de ani a Hello Kitty a avut loc anul trecut, când valoarea mărcii a ajuns la şapte miliarde de dolari pe an.
Părerea ta
Spune-ţi părerea