Cele mai bune şi cele mai proaste filme ale lui 2016

de Cristina Grigore în 12 Dec 2016
Revista Time a făcut retrospectiva anului şi a ales titlurile semnificative pentru segmentul de cinema al industriei de divertisment

Divertismentul, tehnologia, cultura pop şi personalitatea anului (unde s-a distins Donald Trump) au fost analizate de revista americană Time, iar cele mai bune (dar şi cele mai nereuşite) producţii ale celei de-a şaptea arte în 2016 au fost prezentate în câte un top 10.

Preferate au fost dramele existenţiale ce au pus accent pe dezvoltarea personajelor, în vreme e blockbusterele şi comediile au fost mai puţin apreciate. Drama Moonlight – câştigătoare a mai multor prestigioase trofee americane şi internaţionale – a obţinut primul loc. Filmul spune povestea despre maturitate şi suferinţă a unui bărbat de culoare sărac din Miami.

Filmul lui Barry Jenkins cuprinde multe teme, dar este realizat cu multă delicateţe; este un film ce te împinge ca un val şi apoi te aşază, cu blândeţe, într-un loc în care nu te-ai fi aşteptat să ajungi”, motivează publicaţia.
Lista celor mai bune filme include şi titluri mai puţin cunoscute – pe lângă La La Land – Paterson (film de Jim Jarmusch, cu Adam Driver), Silence (noua producţie a lui Martin Scorsese, cu Liam Neeson, Andrew Garfield şi Adam Driver), Loving şi Tower.

Cel mai puţin reuşit film al lui 2016 a fost numit X-Men: Apocalypse, urmat de blockbustere ca Suicide Squad şi Batman V Superman: Dawn of Justice, descrisă ca o peliculă în care tonul întunecat a fost forţat, pentru a se încerca o diferenţiere de filmele Marvel.

„Cea mai mare greşeală a noului X-Men a fost aceea de a irosi unele dintre cele mai talentate figuri actuale de la Hollywood. De ce să îl foloseşti pe Oscar Isaac doar ca să îl ascunzi într-o carapace uriaşă? De ce să îl pui pe Michael Fassbender să adauge forţat greutate emoţională unor scene clişeistice? Aproape că o vedeam pe Jennifer Lawrence numărând minutele pentru a fugi de pe platou şi a putea juca într-un film de David O. Russell”, explică publicaţia.

Exploreaza subiecte similare:

Moonlight, La La Land, Silence, Loving, Tower, X-Men: Apocalypse, Suicide Squad, Batman V Superman: Dawn of Justice

Alte știri din cinema

Aaron Taylor-Johnson, Ralph Fiennes și Jodie Comer, în continuarea la 28 Years Later

Regizorul filmului Slumdog Millionaire, Danny Boyle, va regiza acest sequel

Anne Hathaway a avut de sărutat zece actori la audiție, pentru ca agenții de casting să-i identifice partenerul perfect de film

Anne Hathaway lansează pe streaming The Idea of You, în care joacă alături de Nicholas Galitzine (Mary & George)

Noul trailer Deadpool & Wolverine este plin de gheare, înjurături și dezvăluiri

Trailerul îl dezvăluie în sfârșit pe Hugh Jackman reluându-și rolul său iconic de Wolverine, de data aceasta purtând costumul galben cu albastru devenit celebru odată cu apariţia în benzile desenate X-Men

Doar un singur film de animație Disney are apreciere maximă: 100% cronici pozitive pe Rotten Tomatoes

Pinocchio din 1940 este singurul film de animație Disney care a obținut acest scor maxim pe Rotten Tomatoes. Care este secretul său?

Părerea ta

Spune-ţi părerea
camaleonii pe 12 decembrie 2016 20:32
pai DC sunt cunoscuti pentru tonul sumbru pe care il dau filmelor. BvS nu a fost nimic surprinzator. se stia de la inceput faptul ca filmul nu va fi cu umor stupid si inutil precum sunt cele Marvel.
Costirik pe 13 decembrie 2016 03:41
"pai DC sunt cunoscuti pentru tonul sumbru pe care il dau filmelor":))) Da, filmele lui Nolan au aratat elegant in negru, dar BvS s a "imbracat" in negru pentru ca nu avea altceva in sifonier:)))
mihnea_aspru95 pe 6 ianuarie 2017 15:09
DC Comics > MARVEL

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells