Articole Bakjwi

(2009)

Setea

Interviu cu regizorul

A durat mult producția filmului Thirst...

Deși spun că a durat 10 ani să produc acest film, nu am petrecut 10 ani numai la acest film, desigur! La început nu l-am luat în serios, nu am stat să mă gândesc la el. Într-o noapte m-am gândit la ideea unui film cu vampiri și am trecut-o pe câteva bucăți de hârtie.

Atunci aveam ideea unui preot care era și doctor. A început ca preot care a studiat medicina și astfel, are licența de a practica. Ca preot și doctor, se oferă voluntar pentru a participa la acest experiment biologic, pentru a ajuta la salvarea omenirii. Dar în ciuda intențiilor sale bune, devine vampir.

Asta era ideea de atunci, dar tot ce era la mijloc era gol. Cumva avea să se îndrăgostească de o femeie, după ce realizează că el este un vampir și crede că este un monstru, ajunge să-i ia viața, dar o transformă într-un vampir. Aceste două idei au fost scrise atunci, apoi mă luptam constant cum să umplu restul poveștii dar m-am întors la alte filme mai presante la care lucram atunci.

Ce v-a fascinat la ideea unui preot care devine vampir?

Diferențele dintre personaje. Avem o identitate care prin existența sa poate fi considerată Răul. Un vampir, care ia sângele altora pentru a supraviețui. Pe de altă parte, este preotul care prin vocația sa își dedică viața altora. Între aceste două identități există o diferență enormă din punct de vedere etic.

V-ați luptat cu conflictul, purtând personajul prea departe într-un sens sau altul?

Sunt inseparabile, identitatea preotului și identitatea vampirului, așa că nu mi-am făcut griji în ce extremă să port personajul, deoarece trebuiau să co-existe. El este un preot care este forțat să trăiască ca vampir în ciuda credinței sale. Acest conflict, suferința și durerea prin care trece, această luptă este punctul principal în acest film, așa că cei doi trebuie să meargă mână-n mână.

Să presupunem că filmez o secvență despre Beethoven, la prima sa interpretare a celei de-a noua simfonii și când se termină concertul și auzim o mare de aplauze de la public, el nu aude și se întoarce cu spatele la public, astfel încât unul din membrii orchestrei trebuie să îl întoarcă cu fața la public și să facă o plecăciune în locul lui. Dacă era să filmez această secvență, m-ați întreba dacă este vorba despre un om cu probleme de auz sau despre un mare compozitor. Aceste două lucruri merg mână-n mână. Dacă nu ar fi fost vorba despre acest om cu probleme de auz, am mai fi filmat secvența?

Când ați ales personajul feminin Tae-joo, ce ați luat în considerare pentru a interpreta rolul?

Complexitate, instabilitate și cineva care trebuie să facă față tuturor etapelor prin care trebuie să treacă, de la o copilă inocentă la o soție împovărată de sarcini și de situațiile de zi cu zi.

Prezentare Note de producție
jinglebells