Paranormal Activity, un film realizat în 2007 şi prezentat la Slamdance (fratele mai mic al Sundance) la începutul lui 2008, a avut un buget de doar 15.000 USD (după alte surse 11.000) şi a încasat, într-o premieră limitată în Statele Unite, 535.000 de dolari.
Paramount, distribuitorul filmului, a pus la cale o campanie cât se poate de inteligentă pentru promovarea acest ui horror hiper-low-budget, bazându-se pe proiecţii la miezul nopţii, recomandările criticilor de la festivaluri şi un cont de twitter, TweetYourScreem, care re-trimite abonaţilor reacţiile "îngrozite" ale spectatorilor.
Lansat în 33 de oraşe studenţeşti, Paranormal Activity are toate şansele să fie distribuit la nivel naţional în Statele Unite şi să fie achiziţionat de alte teritorii de pe glob. În acest moment, spectatorii americani au la dispoziţie un site pe care pot cere ca filmul să aibă proiecţii şi oraşul lor, un alt aspect al promovării inteligente realizate de Paramount.
Filmat exclusiv cu camere de supraveghere, Paranormal Activity îi urmăreşte pe Katie şi Micah, un cuplu îngrozit de o prezenţă demonică din propria lor casă. Cu tagline-ul "Să nu-l vezi singur", filmul urmăreşte reacţiile cuplului în faţa ameninţării demonice, apariţiile "ciudate" având loc doar la miezul nopţii, când ce doi dorm. Sau măcar încearcă...
Ce crezi despre ideea filmului, ai vrea să fie lansat şi în România?
Părerea ta
Spune-ţi părereaSper sa vina si pe la noi.
VOTATI!!