Preferințele românilor. Netflix va lansa topuri ale popularității în fiecare țară

de Gloria Sauciuc în 25 Feb 2020
Dincolo de clasamentul filmelor și serialelor va exista un top general al popularității

Publicația The Wrap scrie că Netflix va lansa o nouă rubrică pe platforma sa de streaming, cea a topurilor, care va arăta preferințele spectatorilor din fiecare țară în materie de filme și seriale.

„Această nouă secțiune - cu design special - va da posibilitatea abonaților să vadă ce e mai popular pe Netflix în țara lui”, a declarat Cameron Johnson, directorul pentru inovare al platformei. „Va fi actualizat în fiecare zi și va lua în considerare și relevanța pe care o are un serial sau un film pentru abonat”.

Dincolo de clasamentul filmelor și serialelor va exista un top general al popularității. Până în acest moment, informațiile statistice erau furnizate de gigantul streamingului la final de an, dar acum datele vor fi mai transparente.

În luna decembrie a anului trecut calculul popularității era făcut adunându-se numărul de gospodării care urmăriseră cel puțin 2 minute dintr-o producție, perioada luată în considerare fiind de 28 de zile de la debutul acelei producții pe platformă. Anterior, Netflix declarase o altă metodă de calcul, fiind numărate numai gospodăriile/abonații care au văzut 70% din serial sau film, comentează publicația The Wrap.

La mijlocul lunii februarie aflam că The Witcher este cel mai căutat serial de către publicul global. Datele au fost însă furnizate de o firmă independentă. Firma de date de audiență Parrot Analytics a spus publicației Business Insider că serialul - bazat pe seria de romane poloneze semnate de Andrzej Sapkowski - este cea mai căutată serie, global și de pe toate platformele, în ultimele 30 de zile (14 ianuarie - 12 februarie). 

Totodată,  la finalul lunii decembrie, Netflix anunța că 73 de milioane de familii au urmărit Murder Mystery, comedia cu Jennifer Aniston și Adam Sandler, măsurătoarea făcându-se după tehnica de calcul a celor 2 minute de vizualizare a producției. Anterior, conform metodelor diferite de măsurătoare, Netflix declara că The Irishman a strâns 26,4 milioane de familii care au urmărit până acum peste 70% din filmul de peste trei ore jumătate. Prin comparație, compania de măsurare a audienței Nielsen Media Research relatează că The Irishman, în primele cinci zile de rulare, a avut per minut un public mediu de aproape 13,2 milioane de spectatori.

Exploreaza subiecte similare:

The Witcher , Murder Mystery, The Irishman

Alte știri din cinema

Gojira recomandă. Ce e de văzut la cinema și pe streaming săptămâna aceasta

„Cel mai malefic film văzut în ultima vreme”, plus un film românesc „de la cel mai prolific creator de conținut de la noi”, filme sentimentale, seriale cu umor de situație

Râul ucigaș - scufundarea în abisul percepției

Tânărul regizor chinez Wei Shunjun ne invită - mai mult decât au făcut-o alți regizori în ultimul timp - la interpretare

Laurent Cantet, regizorul francez care a câștigat Palme d'Or pentru Entre les murs, a murit

Distins cu Palme d'Or de către un juriu prezidat de actorul american Sean Penn, filmul prezintă un sistem de învățământ care se luptă să-și îndeplinească misiunile didactice și sociale

Nasty - mai mult decât tenis

După mediu-metrajul Nunți muzici și casete video, regizorul și producătorul Tudor Giurgiu a ales să își facă debutul în lungmetrajul documentar cu Nasty, un portret cât se poate de exhaustiv al românului care a schimbat fundamental tenisul.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
ishmael pe 25 februarie 2020 15:49
de ce nu masoara dupa vizionarea totala si nu dupa 2 minute sau 70%?

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells