Păreri The Social Network

(2010)

Rețeaua de socializare

Ordonează după
Crocone pe 28 Noiembrie 2010 20:29
Pliiiiiiictiiiiiisiiiiiitoooooorrrrrr!!!!!!!!!!!!!!
33 80
Screwler pe 7 mai 2011 14:32
Plictisitor pentru tine, ca habar n-ai ce vorbesc ei despre Informatica..
Dragos.87 pe 1 august 2017 20:27
Filmul nu e pentru toti
alali pe 11 Martie 2015 02:43
Facebook-ul ca personaj principal..
Un film despre un fenomen social, devenit ulterior un stil de viata. Este un fel de biografie a facebook-ului, o biografie de ochii lumii, o biografie transformata destul de agresiv in reclama. Este tipic stilului american de a-si prezenta realizarile care cuceresc lumea intr-o aura de realizare socialista a maretii republici. Propaganda pura.
Trecand insa peste aceasta tentativa de spalare de minti, filmul, ca produs cinematografic de entertainment este placut, este bun. Are un ritm ce usor poate crea vertijuri spectatorilor, mai ales noua celor ce folosim subtitrarea si nu dublajul. Insa, odata obisnuiti cu aceasta avalansa de dialoguri, presarata si cu glume inteligente, filmul captiveaza. Cu un aer tineresc, croit pe masurile utilizatorilor retelei, care nu sunt deloc putini la numar si cu o poveste interesanta, filmul isi minimalizeaza intr-o oarecare masura actorii. Ii trece… citeşte

28 3
ARHY pe 30 Decembrie 2010 16:00
film plictisitor si slabut precum ideea de socializare pe net....
28 61
alexandrunete pe 18 ianuarie 2011 08:10
cred ca trebuie sa fie tare trist sa fii tu...
mvpsebi pe 05 Noiembrie 2010 22:24
N-a fost tocmai pierdere de timp, am aflat cum a luat nastere facebook'ul. :> :-j Nu stiu cat e real din ceea ce se relateaza, nici nu ma intereseaza, cert e ca n-am fost impresionat. Am vazut niste prestatii relativ bune, iar mesajul se stie deja prea bine... consumul excesiv de net dauneaza grav vietii sociale!
25 51
iuliasabina pe 20 iunie 2011 14:00
Da nu e vorba doar despre cum a luat nastere Facebook-ul, e vorba despre bani, relatii, afaceri.....
mvpsebi pe 27 iunie 2011 01:29
Da bine, nu trebuia sa te ostenesti sa cauti acele link'uri, pt c'am mai spus deja de vreo trei ori ca nu sunt deloc interesat de subiect. Cat timp atat filmul, cat si sursele pe care mi le'ai indicat n'au cum sa'mi prezinte in niciun caz adevarul "nepatat", n'are rost sa'mi pierd timpul devorand prea mult din ele. Si chiar daca ar fi adevarat, nu vad de ce folos mi'ar fi toate acele informatii.
GeorgeFriends pe 17 Ianuarie 2011 18:55
cate globuri de aur?
pentru cel mai bun scenariu, film drama si regizor...? publiciatate pe bani multzi cel putzin una dintre astea merita the inception
18 18
alexdan87 pe 17 Octombrie 2010 07:27
Interesant de vazut
Povestea celui mai tanar miliardar din topul Forbes, merita vazuta, dar fireste ca e plina de subiectivism. Oricum, va fi interesanta. Nu sunt fan facebook, nici pe departe.
17 32
anghelfilon pe 06 Octombrie 2010 13:34
Daca era complet real, era un film de 90 minute in care te uitai la un tip cum scrie cod in php.
16 31
veveak pe 6 octombrie 2010 23:25
atunci de naiba il faci si spui ca e istoria facebook-ului cand el e fals? e ceva gen: "asta e istoria care mi-ar fi placut mie sa fie" filmul o sa fie frumos frate dar fals
mahae_16 pe 6 ianuarie 2011 15:18
Mark Zuckerberg, ma scuzati...
zgubi pe 02 Ianuarie 2011 19:16
Facebook este fara indoiala un site care aduce lumea impreuna fie ca locuiesti in China,Bangladesh sau de ce nu in Romania.Ai posibilitatea sa-ti postezei ultimele figuri imortalizate cu telefonul mobil sau cu aparatul foto,poti sa atragi necunoscuti din toate colturile planetei sau poti iti schimbi statutul de om singur pescuind iubiti/e.
ok,pana aici.De ce totusi trebuie mers mai departe?
Filmul prezinta o idee furata si insusita de asa numitul "geniu" Mark Zuckerberg,un tanar influentabil pe toate planurile.Din punctul meu de vedere merita nota 4 si asta datorita prestatiei lui Andrew Garfield.

15 29
nyuszi pe 18 Ianuarie 2011 13:39
Mie chiar nu mi-a placut filmul asta. Imi place cum scrie Alan Sorkin, primele 4 sezoane din "The West Wing" sunt printre preferatele mele, dar filmul asta a fost teribil de plictisitor. O gramada de oameni egoisti se cearta pentru o gramada uriasa de bani. Nici unul din ei nu pare fantastic de fericit, apropo, nici inainte de gramada de bani, si nici dupa. De fapt, mi se pare ca personajele devin din ce in ce mai nefericite si egoiste pe masura ce filmul se apropie de sfarsit. :/

Inteleg ca e bazat pe o poveste reala, deci nu e neaparat sa aiba o "morala" in sensul standard al cuvantului, dar lipsa de "morala" nu insteamna neaparat si lipsa de sens. Iar eu nu i-am gasit filmului sens.

Ma rog, fiecare cu parea lui (normala).

13 14
Sergiu.Lobont pe 29 Ianuarie 2011 02:13
Mucho Ado about... not so much
Impactul pe care l-a avut Facebook-ul in ultimii ani este imens deci orice film ce va avea Facebook-ul ca si subiect va fi doar un pseudo-documentar. In momentul in care te uiti la film ai doar Facebook in minte nu un film. 75% dintre cei ce urmaresc filmul, il urmaresc pentru ca vor sa vada cum a aparut acest fenomen cu care unii isi petrec ore bune pe zi. Filmul nu are o structura epica ci una panoramica indisponibila celor care vor sa vada un film cu incipit, cuprins, intriga si deznodamant insa filmul va avea succes deoarece este direct conectat la ceea ce inseamna Facebook.

Actorii s-au descurcat bine pentru ca nu aveau de jucat mare lucru, nu aveau de interpretat un psihopat (The Silence of the Lambs), nici vreun orb (Scent o a Woman) ci doar niste oameni normali care au devenit miliardari peste noapte. Sunt sigur ca regizorul a dat frau liber actorilor in ceea ce… citeşte

13 16
zeno.marin pe 24 iunie 2011 23:01
Good point Sergiu, un vot verde! Daca ai rabdare, uita-te si peste comentariul meu (si la reactiile sale din partea celor ...n-am voie sa spun cum, ca ma amendeaza CNA-ul.
viktor27oct pe 21 Ianuarie 2011 23:44
Ceea ce s-a creat este mult mai interesant decat cum a fost creat...
Nu vad pentru ce este chiar atat de bun incat sa-l incoroneze cu cel mai bun film, sau cel mai bun scenariu...nu prea are nimic artistic in el...

13 17
cezarika21 pe 02 Noiembrie 2014 18:28
Găsirea unui răspuns la nevoia de socializare a oamenilor
Nu sunt un fan al Facebook-ului, dar nu pot să nu constat că ideea interconectării globale a populaţiei planetei într-o reţea de socializare a fost una genială. Internetul şi reţelele sociale au topit distanţele fizice, făcând posibil contactul între două persoane aflate în capete opuse de lume, punând la dispoziţie informaţii interesante despre prieteni şi rubedenii cu care ar fi fost mult mai greu să intri în contact. În acelaşi timp, Facebook-ul s-a transformat într-o dependenţă psihologică a omului modern, putând fi folosit la nevoie ca un mijloc de supraveghere mai simplă a activităţilor desfăşurate de cetăţenii unei ţări. Ştergerea unui cont Facebook este o operaţiune anevoioasă şi durabilă, iar informaţiile postate deja acolo continuă să fie stocate, chiar dacă ele nu mai sunt vizibile masei largi de utilizatori.

Filmul… citeşte

10 5
razsax pe 18 Ianuarie 2011 09:09
Controversa plagiatului!
Nu depaseste barierele unui autobiografic si, pe alocuri e chiar enervant si plictisitor!
Actorul asta Jesse Einsberg, are pile calumea daca e distribuit atat de des in ultimul timp in filme! E acelasi de fiecare data, indiferent ca e un adolescent imberb, un vanator de zombii, un programator sclipitor.
L-am bifat pe Justin Timberlake, a mers bine pe rolul ticalosului!

10 15
edy21 pe 16 Ianuarie 2011 20:00
A fost plictisitor, cateodata Jesse Einsberg vorbea atat de repede incat te pierdeai...
Nu prea stiu ce sa zic filmul e cam lung eu m-am plictisit in cele 120 de minute, in care m-am uitat la film, nu prea mi-a placut si mie nu mi se pare un film briliant dupa cum am vazut pe un poster al filmului si nici nu merita Oscarul pt. cel mai bun film.
Insa Jesse Einsberg mi-a placut cum a jucat a fost chiar bun.

10 15
victor_neo75 pe 11 februarie 2011 02:10
Dap, e plictisitor sa arati o poveste despre un tip care la 26 de ani este multi miliardar in dolari! Cand o sa ajungi pe la 25-26 de ani si o sa revezi filmul asta, poate o sa realizezi ceea ce acuma nu intelegi!
edy21 pe 11 februarie 2011 15:46
Iar tu te-ai obosit sa-mi comentez parerea nu inteleg cei cu oamenii pai dc. nu mi-a placut mare scofala asta e nu eu sunt singurul si da e plictisitor rau. Nu ai gasit pe altcineva la care sa-i comentezi parerea? :))
talexi pe 08 Noiembrie 2010 17:56
Mediocru
Filmul este mediocru, actorii la fel.
Cat despre Mark Zuckerberg tot respectul pentru ce a creat, dar nu este cel mai tanar miliardar din lume.

10 32
Moody pe 11 decembrie 2010 14:54
La momentul acela era cel mai tanar miliardar, iar acum cel mai tanar miliardar este Dustin Moskovitz, co-fondator Facebook care este cu 8 zile mai tanar decat Mark Zuckerberg, asa ca ai dreptate dar nu prea.
madymuraru pe 17 mai 2011 21:24
chiar..?
radu0594 pe 18 Ianuarie 2011 22:32
Atata reclama si tamtam pentru un film mediocru care prezinta o poveste adevarata.Mie personal mi s-a parut plictisitor si destul de simplist fara prea multe atuuri dar in niciun caz filmul anului 2010 cum s-a vehiculat si s-a spus.
8 17
Vegetarian pe 20 Mai 2012 22:29
Miliardarul Mark Zuckerberg ( 20 miliarde $ ) , fondatorul Facebook , s-a căsătorit cu iubita sa , americanca de origine asiatica Priscilla Chan . Ea a fost alaturi de el 9 ani , de cand avea 18 ani , inainte sa creeze Facebook . In spatele unui barbat de succes se afla o femeie de succes , nu o femeie fitzoasa , vesnic nemultumita , care nu are niciodata indeajuns etc !
6 13
Vegetarian pe 20 mai 2012 22:33
Prieten adevarat este cel care te sfatuieste de bine, nu acel care îti lauda nebuniile .
veveak pe 04 Octombrie 2010 13:19
:(
sincer filmul sigur o sa fie frumos dar cand te gandesti ca nu e nici 20% din povestea reala parca e naspa, o sa fie tot genu' ala american cu suspans fals, cu actiune si fel si fel de momente care numai in filme se pot intampla, asta e singurul lucru care n-o sa-mi placa, ca totul este fals, este facut doar pt bani, nu reflecta realitatea deloc :(
6 37
radu.miron pe 3 noiembrie 2010 18:33
ce fain te-ai inselat. fara emotii exagerate. fara impopotonari si sentimente false. si fara evenimente inventate. pura realitate din punctul de vedere a 2 pers diferite;)
veveak pe 10 ianuarie 2011 01:20
The Social Network, a drama film directed by David Fincher about the founding of Facebook, was released October 1, 2010. The film features an ensemble cast consisting of Jesse Eisenberg as Mark Zuckerberg, Andrew Garfield as Eduardo Saverin, Justin Timberlake as Sean Parker, and Armie Hammer as Cameron and Tyler Winklevoss. The film was written by Aaron Sorkin and adapted from Ben Mezrich's 2009 book. The film was distributed by Columbia Pictures. No staff members of Facebook, including Zuckerberg, were involved with the project. However, one of Facebook's co-founders, Eduardo Saverin, was a consultant for Mezrich's book. Mark Zuckerberg has said that The Social Network is inaccurate.
vicu89 pe 28 Octombrie 2010 12:53
v
o tampenie sa scoti film cu asa subiect,maine vd k iese film cu hi5, cocalari si pitipoance,nu???film bun???/dc sa fie???are o tema de kre toti suntem plictisiti.varzaaaaaaaaaaaaaaaa
5 22
Liviu- pe 31 octombrie 2010 21:03
Avatarul tau nu corespunde cu varsta care reiese din comentariu...
vicu89 pe 4 noiembrie 2010 23:17
poate eca tine,dar filmele astea, genul, e deja invechit...americanii astia....
superdepeche pe 26 Ianuarie 2011 22:06
un simplu lung-metraj
Cam asta e !.Un simplu lung metraj despre un student profitor,oportunist,egoist,snob,(si toate celelalte epitete corespondente ale acestui personaj),care se crede destept,el este cel mai tare ,cel mai mare,el le stie pe toate.
Un lung-metraj care nici macar nu merita mentionat in arhiva cinematografiei,dar vad ca lumea il nominalizeaza la oscar.
O prostie de film care nu ne transmite nimic,absolut ,decat cearta din prieteni care cine cum a inventat tampenia numita ''facebook''.
Exista si un lucru bun in toate asta,facebook se va inchide incepand cu 1/03/2011.
Felicitari

4 8
Rel.Eror pe 07 Noiembrie 2010 09:30
The Social Network
Un film bunicel insa nu cum ma asteptam sa fie.Merita de vazut intr-o zi in care de plictisesti!
4 11
Stephen2D pe 02 Februarie 2016 13:18
                        Z U C C
Cred că David Fincher e cel mai sexy regizor care a existat vreodată. Poate fiindcă ne consideră pe toți niște voyeuri, iar cinema-ul e instrumentul său pervers ce ne dezvăluie sugestiv subconștientul. Z U C C
3 2
mtraianc pe 31 Ianuarie 2011 23:48
obositor
inervant in unele momente , repezit pe alocuri , actori ,cu replici manati din spate , parca pierdeau trenul , nota 4 din 10
3 2
Medicate pe 19 februarie 2011 13:20
Prietene ... si pe mine m-a plictisit la un moment dat acest film si eu il vad un film mediocru dar, sa fim seriosi, "a inerva" = excitare a unui organ ...!
mtraianc pe 5 martie 2011 16:49
creier = organ al gindiri :)
alexaa pe 15 Ianuarie 2011 17:02
filmul la care nu e necesar sa gandesti
destul de interesant, insa la un moment dat devine plictisitor.....marele avantaj este ca are un subiect contemporan si extrem de popular insa eu cred ca filmul e mult suprapreciat.dialogurile dintre personaje sunt bine contruite dar in mare scenariul nu e foarte complicat, nici nu se compara cu nivelul de complexitate al scenariului de la Inception de exemplu.e un film bun dar nu destul de bun .
3 6
kakapiciu pe 09 Aprilie 2012 20:15
Si iata pentru cine nu stie, asa sa format facebook-ul din zilele noastre. Intradevar au trebuit multe pentru a fi realizat.
2 0
wonderget pe 28 Februarie 2012 10:03
The Social Network
Am sa va spun exact de ce vi se pare plictisitor filmul , neinteresant , aiurea , praf .

Exista mai multe categorii de oameni , cei ca voi care urmaresc filme sa-si omoare timpu , altii doar sa comenteze , altii ca le plac s.a.m.d

Dar exista oamenii ca "noi" care inteleg filmele de genul asta din plin . inteleg mesajul , inteleg ideea , sunt impresionati de concept , primesc incredere in anumite chestii spre exemplu deschiderea unei afaceri online . primesc inspiratie , se simt foarte ok .

Precum exista si oameni ca voi care muncesc de pe la 27 de ani pe un salariu de 10-15 milioane , merg odata pe an la mare , stres , copii , probleme , uneori putina distractie , activitate intelectuala minima .

si oameni ca "noi" care au activitate intelectuala ridicata si merg pe principiu ca e mai bine sa creezi de lucru decat sa muncesti pentru… citeşte

2 1
Sorin87 pe 28 Noiembrie 2011 22:33
The Social Network
Mi-a placut la nebunie acest film, pot sa spun ca e poate unul din cele mai bune filme din 2010. Are o poveste foarte interesanta care te tine cu ochii in monitor 2 ore. Jesse Eisenberg face un rol foarte bun.
2 1
cosmin_kedii pe 05 Martie 2012 14:59
Mi-a placut absolut acest film
Pentru cei carora le place jocul de cuvinte sau de dialog , acest film este o necesitate. Foarte distractiv şi interesant pentru a vedea cum se desfăşurat pe Facebook.

2 2
psihologu pe 26 Ianuarie 2012 12:11
Cine este totuşi Mark Zuckerberg?
Realizatorii filmului The Social Network/Reţeaua de socializare merg pe burtă, ca atunci când ştii că inamicul e în apropiere. Creatorul Facebook-ului e, la urma urmei, cel mai tânăr miliardar de pe planetă şi o poveste ambiguă ca a lui are nevoie de mănuşi albe. În plus, cine s-ar simţi în largul său văzându-se pe ecran, după ce viaţa i-a fost documentată amănunţit, la doar 26 de ani?
Cine e totuşi Mark Zuckerberg? Un geniu într-ale programării, puţin antisocial şi deloc preocupat de bani, ci mai degrabă de influenţa pe care ţi-o dau? Un tip ascuns, care gândeşte la rece prieteniile, ca şi afacerile, şi e capabil de lovituri neaşteptate pe la spate, chiar şi celui mai bun prieten? Un tip naiv, dar talentat, luat de valul invenţiei sale şi al succesului? Un pic din toate?

2 2
yasmine_kiss pe 01 Septembrie 2011 15:23
tentativa e film...plictisitor,fara actiune,cu actori care se chinuiesc sa-si spuna replicile cu convingere...intr-un cuvant...chinuitor!!!
2 2
mihaelatb pe 20 Februarie 2011 22:20
este un film interesant, mai mult cu titlu informativ.Este adevarat ca acest facebook-ul poate provoca dependenta.Si mai adevarat este, ca desi sunt filme mai bune in concurs,cred ca acesta va lua Oscar-ul.Vorbeste despre America,despre o idee americana, despre cat de grozave sunt geniile americane-oricare ar fi descendenta lor.
2 2
aly_dayana pe 22 februarie 2011 08:56
corect.. cam la fel s-a intamplat si la Globurile de Aur. Chiar daca erau filme mai bune, The Social Network a castigat destul de mult... Filmul nu e rau, nu e rau deloc, dar cred ca ar fi fost mult mia interesant daca ar fi fost cu mai mult suspans si mai multa actiune... :D
Delua pe 29 Ianuarie 2011 11:07
Pare ca doar prestatia anumitor actori e de filmul asta... Ca poveste este clasicul tip care devine celebru peste noapte si toti vor sa-l faca sa si-o ia in bot, cum se spune... Ti se pare ca nici n-a inceput filmul bine, ca deja s-a si sfarsit. Nu tu punct culminant in care sa nu-ti vina sa te misti din scaun, nu tu final concret, decat un scris in care zice ca e cel mai tanar miliardar si nu mai stiu ce...
2 2
deiv pe 08 Ianuarie 2011 03:05
The Social No-work.
Un film fara nici un pic de viata.Un subiect care nu are nimic deosebit,nimic la care sa nu te astepti inca din titlu,tratat si intr-o maniera plictisitoare,asta e tot filmul.Probabil ca am avut eu asteptari prea mari cand am vazut toate acele nominalizari.Imi pare rau,"Momente bune,dar doar atat".
2 2
trephel pe 10 ianuarie 2011 01:28
"work" pentru premii :)
aayana pe 15 Noiembrie 2010 00:05
7
Hai ca nu e chiar filmul anului 2010 asa cum am auzit vorbindu-se. Este pur si simplu o poveste. La fel de bine se putea face un film si despre ascensiunea lui Bill Gates. Diferenta e ca Mark Zuckerberg a ajuns atat de sus la varsta de 26 de ani. Ambitie, nu gluma. De apreciat rolul lui Jesse Eisenberg, chiar mi-a placut cum a jucat.
2 2
victor_neo75 pe 16 noiembrie 2010 01:54
Da, ok "Inception" o sa fie filmul anului 2010, dar sigur nu va castiga Oscarul acela pt cel mai bun film si cel mai bun regizor! Nu stiu cum de nu observi ca si ceilalti 95 % dintre critici si 90% dintre userii obisnuiti de pe IMDb si rottentomatoes, scenariul excelent realizat si tensiunea realizata numai din dialoguri, montajul dinamic, presarat cu o coloana sonora distincta ! In afara de Jesse Eisenberg au jucat f bine si Andrew Garfield si Justin Timberlake !
aayana pe 16 noiembrie 2010 13:27
N-am zis care o sa fie filmul anului, doar mi-am exprimat parerea despre TSN. Bineinteles, o parere bazata pe gusturile "in general despre filme" si impresiile de dupa. Hai sa vorbim strict despre film si nu despre parerile criticilor. Nu vreau sa fac pe plac nimanui ci pur si simplu sunt obiectiva. Tu i-ai dat nota 8, eu i-am dat 7. Fiecare apreciaza in felul lui.
blog tipspedia.ro pe 11 Noiembrie 2010 14:21
Harvard nu te pregateste pentru a-ti gasi un loc de munca, ci pentru a crea locuri de munca
Asta nu o spun eu. O spune chiar “za big boss of Harvard” in filmul The Social Network. Si chiar daca este un film , eu cred cu tarie ca asta e principiul de baza de la Harvard, precum si a … Continuarea → citeşte
2 2
zeno.marin pe 23 Iunie 2011 23:58
Gleichschaltung
Inainte de toate, va marturisesc ca nu voi vedea acest film niciodata, pentru ca spre deosebire de criticii profesionisti de film, eu nu am obligatia de a fi "in rand cu lumea". Imi permit acest lux de a...nu fi informat.
Dincolo de tristetea cronica provocata de aversiunea fata de extinderea "ciumei electronice a secolului", asa numita "retea sociala", port ascunse o serie de convingeri suplimentare care pot fi considerate de multi sa zicem mai radicale. Sau daca doriti chiar conspirationiste (desi ar fi o simplificare).
Contrar obiceiului unor comentatori zelosi voi da dovada de un minim de eleganta si n-am sa-l notez fara a-l vedea.

Comentatorii Cinemagia, cei cunoscatori si cu autoritate precum Pitbull, sugereaza destul de clar ca semi-documentarul acesta (fie-mi ingaduita licenta) dezvaluie o lume murdara, a profitului si a hotiei, intr-o punere in scena… citeşte

2 3
cristina.badea pe 24 iunie 2011 18:55
Vai de mine.... Cate prejudecati in textul asta! Filmul e chiar bun, mai bun decat ma asteptam eu de exemplu. E normal sa aiba ecou mai profund in oamenii legati afectiv de Facebook si online si sa declanseze un sentiment de fronda in cei trecuti de o anumita varsta. Sincer, mie mi se pare ca majoritatea oamenilor care nu inteleg retelele sociale sunt impotriva lor din principiu, ca si cum le-ar intelege si le-ar respinge in cunostinta de cauza. E ok daca esti impotriva, dar daca esti impotriva fara sa stii despre ce e vorba e o dovada de ingustime. Argumentele de genul "Sunt atat de anti incat nici nu e nevoie sa mai incerc ca sa ma conving" sunt subtiri. Tu cunosti cu adevarat ceea ce respingi? Nici mie nu-mi plac manelele, dar stiu cum suna macar.
zeno.marin pe 26 iunie 2015 23:30
Salut alali si... scuze ca raspund asa de tarziu. Am o viata sa zicem incarcata si (poate spre bucuria unora) timpul meu s-a comprimat, in special in ce priveste comentariile pe Cinemagia. Dar reflexele si obiceiurile nu dispar cu totul, asa ca iata-ma. Hai sa vedem daca te amuza, care e treaba. Hai sa o luam pe rand. Daca te amuza. Daca nu, acum e un bun moment sa stergi mesajul. "Mama, cata limitare! Sa discuti un film care are ca tema un fenomen social cu care esti sau nu deacord, fara sa-l vezi, este stupid." Nu sunt nici limitat nici stupid. Imi place sa cred ca nu te referi la persoana mea ci... la atitudine. OK, fie, e un punct de vedere. Sa vedem mai departe. "Si nu ma feresc de cuvinte." Vad. Si e foarte bine, pentru ca nu asta e ideea. Eufemismele sunt in anumite situatii o forma exagerata de cenzura si denota adesea teama de intelocutor sau de consecintele afirmatiilor facute. "Cu multe alte fenomene sau curente social-politice nu sunt deacord, dar asta nu m-a impiedicat niciodata sa parcurg o opera cu si despre aceste lucuri, chiar fie ea si scrisa de militanti sau creatori ai acestor fenomene si curente." Nici eu nu sunt de acord cu multe fenomene, curente sau "trenduri" daca doresti. Posibil ca multe dintre ele sa coincida cu ale tale. E decizia fiecaruia daca vrea sa citeasca "Capitalul" sau "Mein Kampf". Chiar mi se pare instructiv sa nu respingi ceva doar din bigotism. "Daca ma uit la un film despre mafie inseamna ca am partizanat cu mafia?" Nu stiu pe o scara de la 1 la 10 cat de retorica e intrebarea, dar ideea e ca ne uitam la filmele cu mafioti din motive nu foarte greu de psihanalizat. Exista o fascinatie descrisa de psihologi fata de criminalitate, arme si munitie, fata de fructul oprit etc. Sau poate, in functie de varsta si inclinatii, fata de chipiul de militian. "Iar exemplele sunt omniprezente in toate creatiile artistico-literare. Apoi vine acel discurs despre implicarea activa in miscare. A avea sau nu cont." Am un cont pe linkedin (ma gasesti sub acelasi "pseudonim"). Ah, evident si pe Cinemagia... De ajuns. "Sa nu ai un astfel de cont si sa te consideri "reactionar", chiar si ca o comparatie fortata si usor glumeata, denota o totala neintelegere a termenilor folositi." Err... nu as fi atat de sigur! Sa stii ca am o parere deosebit de magulitoare, narcisista chiar, despre complexitatea vocabularului meu. Da, da! In general sensul cuvintelor imi scapa destul de rar si sunt cunoscut pentru cat de caustic si neiertator pot fi atunci cand cineva greseste, in fapte, in vorbe sau texte tiparite la masina! Recunosc, asta nu ma face neapart simpatic, dar deh, deformatie profesionala (am folosit corect termenul). Gluma gluma, dar totusi nu vad legatura intre capodopera si tot ce tine de Zuckerberg. "Plus ca mai apare si acea contradictie in termeni utilizati, in momentul in care se recunoaste interesul pentru noutatile din domeniul IT." ...pai da. Din 1996 lucrez in IT. E explicabil. "Iar lista de aberatii poate continua cu alte cateva exemple extrase din textele postate. " Watch your language, boy! Incearca - e un sfat dezinteresat - sa mentii un dialog civilizat si mai putin inversunat, fara sa jignesti interlocutorii sensibili precum "moi". "Ps. Insirarea cunostintelor denota si ea o nesiguranta si o incertitudine care pentru a fi camuflata genereaza aceasta proclamare publica a "domeniilor stapanite"- in viziune proprie bineinteles. " Sincer, ma cam ustura ochii si mi-e greu sa excavez in textul inutil de lung. La ce viziuni te referi?... Viziunile mele sunt salvatoare pentru natii intregi de oameni inteligenti, sa stii! "Ps2. Despre folosirea regizorului penal ca si intarire a argumentelor, nu o sa mai fac niciun fel de comentarii. E la latitudinea oricui sa isi faca o proprie impresie in ceea ce priveste compatibilitatile." Referitor la Ps2, esti in urma. Sony Playstation 5 apare in curand! :-) "Regizorul penal" este un om cu o cultura cu care nu stiu daca te poti lauda tu. Recunosc, nu stiu cine esti, dar incearca sa separi problemele psihice ale cuiva, de ceea ce a facut pentru site-ul asta si in general pentru cultura cinematografica. Ar trebui sa iti fie rusine acum ca TU esti cel bigot, care respinge TOTUL, la fel cum ma acuzi tu in cazul acetui film. Sau ce vrea el sa fie... Da, prefer sa ma declar "compatibil" cu un pedofil erudit, decat cu un "normal" idiot. Care e problema?... Sper ca nu te-am jignit. Tha tha,
Awp3Lory pe 22 Ianuarie 2011 04:18
Tema e interesanta!!!
Dupa parerea mea merita vazut....si lumea sa inteleaga ca dak ai un pic de creier care functioneaza bine poti face avere cu el.........mie unu mi`a placut 9!!!!
2 4
mtraianc pe 5 martie 2011 16:44
apropo : ai facut ceva avere pina acum ??:)
Awp3Lory pe 22 martie 2011 00:03
taci am spus....am facut!!!!
ArjenRobben pe 03 Ianuarie 2011 22:13
The Social Network un film foarte bun,in care este vorba despre crearea Facebook-ului
una dintre cele mai profitabile afaceri din lume.Mi-a placut filmul deoarece trateaza un subiect cu totul nou acesta avand o idee originala.Este interesant sa stim cum a aparut si cum a devenit unul dintre cele mai utilizate site-uri de socializare.

2 4
victor_neo75 pe 04 Noiembrie 2010 11:26
"The Social Network" (crearea Facebook) este momentan cel mai bun film din 2010 !!!
David Fincher ("Seven", "Fight Club", "Zodiac", "The Curious Case of Benjamin Button") impreuna cu scenaristul Aaron Sorkin ("A Few Good Men", serialul "The West Wing") au realizat unul dintre cele mai bune filme dspre prietenie si tradare din toate timpurile pe fundalul conceperii retelei de socializare Facebook, momentan cea mai in voga retea de socializare de pe intreg globul cu peste 500 de milioane de utilizatori !

Cel mai bine au jucat Jesse Eiserberg in rolul lui Mark Zuckerberg (cu o avere estimata de 6,9 miliarde $, fiind totodata cel mai tanar miliardar in topul Forbes la 26 de ani (doar Dustin Moskowitz, co-fondator al Facebook, cu o avere estimata la 1,4 miliarde $ e mai tanar cu 8 zile decat Mark Zuckerberg), Andrew Garfield (viitorul Spider-Man) in rolul prietenului "inselat" Eduardo Saverin si, in fine, Justin Timberlake in rolul creatorului Napster, Sean… citeşte

2 4
talexi pe 8 noiembrie 2010 17:52
IN concluzie, Mark nu este cel mai tanar miliardar.Nu-i asa?
victor_neo75 pe 12 noiembrie 2010 15:37
"Shutter Island" l-am gasit si si eu bun (i-am dat 7), dar mi s-a parut o varianta mult diluata a capodoperei lui Stanley Kubrick, "The Shining"! "Charlie St Cloud" desi a avut niste peisaje frumoase, povestea mi s-a parut banala (i-am dat doar un 5), mai bine ai cauta sa vezi (revezi) "Into the Wild" (2007), "Life as a House" (2001) sau "Forever Young" (1992) - astea mi s-au parut mult mai reusite (chiar daca primele doua nu au parte de fantezie, exceleaza la capitolul relatii umane si peisaje deosebite) ! "How to Train Your Dragon" a fost o surpriza placuta de animatie ! Multumesc pt topul tau !
kamytza pe 22 Noiembrie 2010 18:36
Mie mi s-a parut un film bun care merita vazut mai ales ca majoriatea folosim facebook si este interesant sa vedem cum a aparut si cum a reusit sa devina unul din cele mai populare site-uri de socializare !!
2 5
Radu1711 pe 09 Noiembrie 2010 08:37
radu1711
foarte tare filmul, cel care a creat facebook-ul este un om foarte bogat acum si foarte inteligent, merita vazut filmul
2 10
stiridebine pe 10 Octombrie 2010 18:13
Mark Zuckerberg este interesat de impactul "The Social Network"
Suntem foarte curiosi ce efect va avea si in randul antreprenorilor pe online acest film.
2 14
mihaela_mihai2000 pe 03 Octombrie 2010 09:51
Can hardly wait to see it!
Sunt fana Facebook... cel putin fana. :) si dupa ce am vazut trailerul filmului... well... abia astept sa apara ca sa-l vad. Am auzit ca e foarte tare.
2 19
GiulianoDirt pe 27 Noiembrie 2021 19:26
Cred că filmul a fost sponsorizat de Zuckerberg. Bun doar pentru noua generație, tâmpită de acest,, geniu" fascist.
1 0
Infinity pe 11 Ianuarie 2014 02:50
The Social Network (2010)
In ziua de azi, poti spune ca aproape oricine are cont pe facebook. Eu unul, nu am. Deja mi se pare o prostie aceasta "metoda de socializare". Poate ca are pana la urma farmecul ei, dar sunt multe cazuri in care lucrurile s-au terminat tragic. In fine... Filmul m-a cam obosit pe la inceput, pentru ca are un stil foarte alert de relatare a intamplarilor. Dialogul este foarte cursiv. Mai ales cel rostit de Jesse. Pana la urma m-am obisnuit si mi-a placut. Habar n-aveam cand a fost infiintat, de cine s.a.m.d. A fost placut sa aflu povestea. Actorii si-au intrat bine in roluri, scenariul a fost destul de bun, deci, merita o vizionare. 8.
1 0
neomatrix pe 07 Septembrie 2011 11:06
interesant...merita vazut
filmul arata cat de usor poti deveni bogat in America daca ai o idee geniala si o pui in practica..
1 0
zdraveius pe 06 Mai 2011 03:04
Cel mai tanar miliardar. Ok. Un adolescent batran care a avut o idee si s-a priceput s-o transforme in realitate. Ideea de la care a plecat - cea de a crea o retea intre scoli, pentru studenti, nu era asa de periculoasa. De la ce a pornit si la ce s-a ajuns... In fine, eu am extras din poveste ca tipul era singuratic, frustrat si compexat. Fara prieteni, fara iubita, dependent de calculator, ciudatel si fara perspective de a se schimba. Banii vor fi cei care vor atrage faima, "prieteni", 'dragoste', apreciere. Iar pentru cei dependenti de Facebook si atat de naivi incat sa isi dezvaluie toate datele personale, toate secretele, tot ce fac, unde si cu cine, care isi pun pozele cele mai intime si personale... ar putea fi un semn de avertizare. Ideea de a fi prieten cu prietenii prietenilor... doiar virtual nu e decat o iluzie. Nu inseamna nimic ca in lista de prieteni ai sute, mii zeci sau… citeşte
1 0
El_KaPpa pe 01 Martie 2011 00:48
"Nasterea" fenomenului numit Facebook
Un film interesant si destul de captivant. Pentru a nu exista dezamagiri, trebuie luat si inteles ca un film biografic ce ofera o poveste reala in marea ei parte, fara sa atinga sentimente sau emotii ale spectatorului. Nu are nici scopul de a transmite vreun mesaj publicului, dar se pot deduce cateva din desfasurarea actiunii. Punctul sau forte si totodata lucrul pentru care apreciez acest film ca unul bun, este scenariul scris foarte bine. Replicile alerte, ironice si inteligente sunt deliciul acestei productii, sustinute foarte bine de interpretarile unor actori tineri dar foarte talentati. Jesse Eisenberg are toate sansele sa ajunga un actor mare, depinde doar de rolurile alese pe viitor. Personal, as fi fost si mai incantat de scenariu daca era mai complex si contura personajele, trasaturile si comportamentul acestora, relatiile cu ceilalti si cu familia, momente din trecutul lor,… citeşte
1 0
alexmann pe 22 Ianuarie 2011 11:30
A fost ok
A fost interesant sa vad cum a aparut site-ul facebook si prin ce a trecut ca sa ajunga acolo.
1 1
alex.eu pe 04 Ianuarie 2011 12:12
Un film despre realitate,un subiect foarte bine ales Facebook,care unul dintre cele mai mari siteuri de socializare din lume daca nu si cel mai mare,niste actori nu foarte experimentati si ma refer la Sean Parker(Justin Timberlake) care a fost pus intr`o lumina foarte buna!The Social Network este un film tipic american.Adevarul este foarte vizibil:Oamenii se lasa condusi de un computer,facebookul fiin o noua lumea pentru ei.Ca majoritatea descoperirile fantastice facute Facebookul a fost creat accidental!
1 1
Go1 2 3

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells