Păreri Star Wars: The Last Jedi

(2017)

Star Wars: Ultimii Jedi

Ordonează după
Vorador pe 18 Decembrie 2017 17:58
Disney strikes back
Acest film este dovada ca dezamagitorul "The Force Awakens" nu a fost doar o intamplare, "The Last Jedi" demonstreaza ca fara George Lucas nu se poate face un Star Wars bun.
Intr-un fel ma bucur ca exista astfel de continuari, in sfarsit se face dreptate lui Lucas si multi oameni au inceput sa numai rada asa mult ca inainte de prequel-urile sale. Daca inainte se ridiculizau glumele proaste din episodul I, ma intreb oare cati au ras la glumele proaste din acest film.
Timp de 2 ani de la ultimul film marca Disney, lumea era curioasa sa afle cine sunt parintii lui Rey, cine a creat "Primul Ordin", cine sunt cavalerii "Ren" sau cine este marele si puternicul Snoke, internetul era plin de asemenea intrebari si multi chiar pariau pe anumite teorii ca fiind adevarate. Cat ma bucur acum cand vad ca si-au luat-o in freza cu acest film, ca sa o spun mai pe romaneste. Ce rol a avut… citeşte

42 16
Steff1234 pe 18 decembrie 2017 18:04
Daca te uiti la audience score iti dai seama ce crede lumea care a vazut filmul.
RaresSava300 pe 1 martie 2018 22:49
Ok. Iti respect opinia, dar asta nu inseamna ca sunt deacord cu ea. Dar pentru ca vad ca ai pus suflet in ce ai scris, am sa iti dau un raspun in care o sa imi spun opinia despre review-ul tau: Nu vreau sa comentez nimic din ce ai spus legat de TFA, dar acest film a reinviat seria de filme a carui titlu parea sa fie auzit doar in seriale si parodi de acum in colo din cauza seriei de prequel-uri. Deci zic ca trebuie respectat ca a introdus noile generatii in universul SW. Plus ca cel mai bun film in serie (ESB) a avut o influenta mica din partea lui George Lucas. Glumele sunt facute pentru audienta tanara si generala. Este drept ca unele glme sunt prea tipice, dar foarte multe dintre ele au fost scrise de Carrie Fisher, a carei treceri in nefiinta a fost o tragedie pentru comunitatea SW. La partea cu teoriile o zic cu mana pe inima: E VINA NOASTRA! daca nu erau teoriile facute de comunitate, atunci filmul avea un motiv mai putin sa fie urat. Plus ca am mai primit raspunsuri la intrebari in reviste si seriale. (Pana la punct sunt spoilere) Dintr-o revista aflam de ce C-3PO are un brat rosu; intr-un episod din The Clone Wars aflam ca Obi Wan nu l-a ucis pe Darth Maul etc. Despre Snoke stim tot atatea cat stiam despre Palpatine in seria originala. Dar nimeni nu a murit din asta. Daca urmareai atent, ai fi vazut ca rolul acestuia este de a-l influenta pe Ben. De Rey iti poate pasa de faptul ca ea este emotiva si nu este sigura de ceea ce face. Este un personaj care traieste int-un gol din care vrea sa iasa. Cat despre personajele vechi, stai linistit, iti poae pasa fiindca sti ce rol important au avut, plus ca au imbatranit si in trilogia originala erau mult mai tineri si ese normal sa se chimbe. Nu este ceva nou pentru serie. Personal cred ca cine a vazut prequel-urile primele, este dezamagit de cum moare Yoda si Obi Wan si de cum sunt portretiati. Cat despre ce zice Mark Hamil, ia in calcul ca el este si o altfel de persoana, mai plin de viata, deci nnormal ca este dezamagit. Partea de poveste al lui Finn a fost conceputa ca sa o introduca pe Rose mai mult, dar partile cu cazinoul ne amintesc o chestie: e fiecare data cand apare ceva insirat din viata reala, trebuie sa fie un loc plin de oameni ingroziori, ceea ce ma face sa ma gandesc ca rolul scenelor de genul este ca sa dezvaluie partea rau famata a umanitatii. Cei drept mi s-a parut ca cazinoul este totusi mult prea uman. Cat despre DJ (Benicio del Toro) (al carui nume mi se pare nepotrivit) pare un personaj care pote fi usor de iubit. Pe moment chiar l-am comfundat cu Lando. Faza este ca generaiile noi vor alte lucruri decat copii anilor 70'-80'. Iar copii de acum vor mai multa actiune si daca te-ai intoarce inapoi in timp, ai sti ca lumea a fos atrasa de cat de bine aratau efectele speciale. Mai tarziu au fost atras si de celelalte insusiri ale seriei. Faza este ca fiecare film trebuie sa urmareasca pe cineva. Daca filmle ar urmarii numai famlia Skywalker, atunci ar fi fost de inteles ca nu oricine poate fi un jedi maret, ceea ce ar fi foarte rau. Oricine poae fi jedi si aici consider ca au facut alegerea buna. Dar ii mai avem pe R2-D2, C-3PO, Chewy, si dublura lui Leia (care nu cred ca o sa faca oo treaba lafel de buna ca si prima actrita) plus ca cel mai probabil o sa fie si fantoma lui Luke in urmaorul episod. Scuze ca ti-o zic, dar Kylo are mai multa personalitate decat Vader. El nu este sigur de ce vrea, ceea ce il face sa fie nebun la final. Vader in mare este un tip rau, cea mai buna scene fiind cea in care isi scoate masca. Site-urile de critici au critici buni, dar putini inteleg ca niciun film SW nu este facut ca sa multumeasca masele de fani, ci sa faca o capodopera. daca s-ar fi facut toate filmele dupa toate dorintele fanilor, atunci SW ar fi fost o serie de filme repetitive si plictisitoare care nu ar fi tinut in viata dragostea pentru serei. Eu zic ca ai puncte de vedere bune, dar trebuie sa alizez mai mult.
brando pe 15 Decembrie 2017 17:00
ULTIMA PLICTISEALA.... CEL MAI SLAB DIN TOATA SERIA STAR WARS !
Filmul incepe foarte promitator plin de actiune dinamica unde mam umplut de entuziasm asteptand ca acest episod sa imi sara peste asteptari DAR.... VEZI DE TREABA....! Filmul este atat de sec cu un scenariu fuserit plin de dialoguri si glume seci care plictisesc spectatorul si il dezamagesc ! De la inceput unde Ray merge pe insula, asteptandute sa te bucuri de imaginea lui Luke mentorul Jedi care va fi ceva special ... vezi de treaba ... aici vedem un mos idiot care se imbata cu lapte de extraterestri si care habar nu are de tehnica Jedi ! Iar cand se hotareste sa o antreneze pe Ray nu vedem nici un antrenament doar niste glume handicapate cu gainusile insulei pe care Ciubaca le haleste pe rotisor...! Celelalte personaje sunt drept de mila fara pic de scanteie si fara pitoresc... exemplu o chinezoaica obeza de 1 50 m este indragostita de Fin iar impreuna au niste aventuri de copii… citeşte
35 22
mihai.adrian pe 15 decembrie 2017 17:23
Ce mai vreti sa faca cu el tu normal le compari cu episoadele facute George Lucas, dar ca alea putin probabil sa fie egalate maiales de Disney, acuma sunt mai mult comerciale ca sa atraga noua generatie nu stiu de ce am impresia dar nu se vor opri doar la episodul 9 probabil o vor lungi cat vor scoate bani.
Viva60 pe 11 ianuarie 2019 00:49
nu mi s.a parut deloc ultima plictiseala. a fost extraordinar brando
Misu77 pe 17 Decembrie 2017 22:14
Groaznic
A inceput ca o parodie idioata ....a continuat ca un film indian si se termina ca o reciclare de film american.....daca te uiti in general la filme bune o sa ai un soc
32 12
Fryn pe 16 Decembrie 2017 19:37
Un film de Protv dat luni seara
Filmul este o dezamagire. Nu pot sa cred ca au scos o asemenea prostie. Imi pun in seara asta seria veche sa-mi sterg din minte acest episod.
28 17
Fryn pe 18 decembrie 2017 08:42
Cred ca mai corect s-ar traduce Ultimul Star Wars :)
blackmore pe 20 decembrie 2019 12:18
noi astia care mai avem ceva neuroni
Phantom_sub pe 15 Decembrie 2017 21:33
nu mi-a placut
L-am vazut in seara asta, dar nu mi-a transmis nimic. O fi din cauza ca sunt racit si nici nu prea sunt in toane bune, dar erau momente cand voiam sa ies din sala. Probabil o sa il vad inca o data, sa-mi cizelez opinia.
25 16
mass_heal pe 4 ianuarie 2018 04:26
Nu e din cauza ca erai racit , e prost facut ....
RaresSava300 pe 14 mai 2018 18:19
Defapt, daca te uiti la recenziile de pe rotten tomatoes 47% din audienta le-a palcut filmul. Cu doar 3% in avans pentru partea advesa inseamna ca este un film care divizeaza audienta. Plus, daca te uiti la Google users arata ca 74% din audienta i-a placut filmu. Nu uita ce oameni sunt cei care urasc filmul: comunitatea de fani a Razboiului Stelelor (o comunitate toxica in care nu ai voie sa ai decat opinia majoritatii). Oricum la cum este facut filmul, este clar ca dor cei care analizeaza dintr-o perspectiva mai adanca, o sa il placa.
obi_alex pe 17 Decembrie 2017 21:00
Mark Hammil are asa ceva la sfarsit un "Je ne sais quoi...."am avut impresia ca ma uit l Walker politist texan ....adica face cu ochiul ....isi scutura de praful de pe umar....
20 12
Majid pe 18 Decembrie 2017 21:13
O insultă la adresa intelectului uman
Dupa deceptia totala "The Force Awakens" am crezut ca mai rau nu are cum sa fie si am avut asteptari ceva mai mari de la "The Last Jedi". Dar dupa vizionare, ce sa vezi, a fost chiar mai dezastruos decat acela.
19 16
JamesLarc pe 16 Decembrie 2017 23:20
Manipularea emotiilor si sugestii negative inserate de regizori / productie
Acest film este un exemplu de manipulare perversa a publicului folosind notorietatea si mostenirea emotionala a acestui serial inceput in 1977 si care a marcat 2 generatii.
Sugestiile negative abunda: raul este la fel de puternic ca si binele ba chiar mai puternic, cei buni sunt zdrentarosi si slabi si pana la urma vai de ei - cine vrea sa le semene ? si oricum pana la urma vor fi distrusi cu totii, ca cel care ar fi putut sa se transforme in ultimul moment a ales raul si chiar daca ii vom da jos pe cei din varf sunt altii insetati sa le ia locul pentru a continua proliferarea imperiului intunericului, ca toti cei care puteau sa ii ajute in acele momente critice nu au raspuns chemarii, ca ultimii asa zis jedi in care sperau cu totii devin si ei patetici, depresivi si vor muri de batranete si neputinta, ah da, sigur, mai sunt pe ici pe colo niste rebeli ca niste sobolani care se… citeşte

17 16
Dragos76 pe 19 decembrie 2017 16:50
Da, da, da, filmul e finantat de Soros, desigur :p
Alexpabe pe 18 decembrie 2018 15:52
Mersi James, m-ai ajutat si mi-ai deschis ochii.
Mikaela99 pe 18 Decembrie 2017 22:36
Un Jedi like Jerry
Asa film ...un ultim erou Jedi incredibil parca era alcoolic ....si foarte nehotarat....si un Yoda inviat si intors hi din Amsterdam .....scene cu pupici si mute altele se serveste si pui la rotisor ala Chubaca ...astept cu nerabdare continuarea
16 11
RaresSava300 pe 12 februarie 2018 22:53
Yoda nu era inviat din morti. Se vedea clar ca era un force ghost, asa cum era in ROTJ
mariius_marius pe 2 ianuarie 2019 19:21
*Chewbacca*
gabivaduva74 pe 15 Decembrie 2017 23:24
Merită
[Comentariu editat de moderator]
Chiar dacă nu e la înălțimea primelor filme din franciza, merită văzut! Dacă ești fan îți va plăcea, dacă nu...

15 16
octav_roman pe 20 Decembrie 2017 11:22
Star Wars se duce rau in jos
Am fost aseara cu cativa prieteni,usor nerabdatori ca sa vedem noul film,poate poate,
mai bun decat Episodul 7. Inceput ok,parea ca povestea se leaga intr-un fel si ca promite pentru restul filmului,relatia din Ren si Rey incepe sa fie tensionanta,ca ceva se petrece intre ei....ca Luke poate are un rol important in film si e din nou erou,aiurea. Se mentine trendul erei feministe, unde toate personajele bune si destepte sunt femei, iar toti aia rai si penali sunt barbati... este se pare noul trend Disney(pt ca SW este tinut de Disney,deh). Pe langa toate scenele de femei Wonder,sunt introduse tot mai multe personaje de etnie, ca sa fim politically correct, o grasuta de 1.2m care se iubeste cu Finn(oare ce culoare are Finn? :D). Filmul se termina asa cum incepe, adica nu se intampla nimic...ah, moare Snoke, intr-o faza cam seaca,fara prea multa fantezie. Faza culminanta dinspre final… citeşte

14 12
AeroX pe 21 decembrie 2017 14:41
Si ca ai vrea sa mai mergi sau nu la cinema e o adevarata debandada cum se cumpara biletele/rezerva locurile la Star Wars ca la niciun alt film. In prima saptamana aproape n-ai sanse sa-l vezi daca nu te grabesti/agiti. Si pana la urma atata agitatie pentru un alt film care mulge vaca. Si mai are lapte vaca si pentru un episod IX in care e clar inca de acum ca nu-si are rostul.
kaarthur pe 22 Decembrie 2017 12:53
Star Wars
Din pacate plictisitor. Spectatori adormiti de la subiectul plictisitor. Doua ore si jumatate lungi, foarte lungi.
11 11
yoyo_jarre pe 19 Decembrie 2017 12:11
Mai bine te uiti la animatiile Clone Wars si Rebels, acolo e mai mult Star Wars
Star Wars este un fenomen cultural, o perspectivă unică pentru industria cinematografică! Din păcate, în The Last Jedi, Disney și Rian Johnson au reușit să traga in jos tot ceea ce Star Wars a fost, povestea, personajele indragite din serie ...Abordarea a fost mult prea trasa de par si expusa doar din punctul de vedere al regizorului...Rian Jonhson a fost sigur pe ciuperci cand a hotarat punerea in miscare a povestii ce l-a forțat pe Luke sa arunce pe spate, la gunoi sabia tatalui sau Anakin/Darth Vader. E ca si cum ai arunca toate filmele anterioare la gunoi. Stiati ca pana in momentul lansarii filmului Mark Hamill nu avea idee ca la final personajul lui va deveni un force ghost?....un maestru Jedi nu are cum sa se inchida atat de mult in el pentru ceea ce a facut....am ramas uimit sa il vad pe Luke cum mulge lapte de la un bibistrocel crocobazdrugat, ii mai si curge pe langa… citeşte
10 12
rob1cul pe 16 Februarie 2016 19:09
te-ai uitat degeaba CLAR.... in primul rand star wars 7 nu e facut de George Lucas... ;) deci te-ai uitat degeaba daca nici atata lucru nu ai stiut... iar in al 2-lea rand daca nu ai inteles nimic din star wars the force awakens e clar nu ai inteles nimic din star wars in general... ce ti-o fi fost asa de greu de inteles? pt ca in mare parte "the force awakens" e asemanator cu "a new hope"
9 10
cosmin742000 pe 03 Decembrie 2017 21:05
Din ce in ce decazut mai mult aceasta franciza , asa ca nu am nicio asteptare , de la acest film.
8 18
PersonalJesus pe 27 decembrie 2017 11:25
De data asta ai uitat sa spui: "o mizerie de film SF , ca toate SF-urile produse de americani in ultimii 30 de ani"
blackmore pe 20 decembrie 2019 12:17
Tot ce s-a facut dupa Return of the Jedi (1983) cu aceasta franciza este destinat doar pen retarardatilor cum ar fi serban-ionescu sau (Im)PersonalJesus
anya_anderson pe 15 Decembrie 2017 13:21
grozav excellent. mi a depasit asteptarile.
Rian Johnson a facut o treaba extraordinara. L-am vazut in avanpremiera aseara si pur si simplu m-am indragostit de relatia kylo ren - rey care evolueaza cu o rapiditate ametitoare, formand un "bonding" mai ales sunt incantata defaptul ca nu sunt frati sau veri. Grozav!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6 14
mihai.adrian pe 15 decembrie 2017 17:11
E bun filmu, merita un 8:30 ca nota, dar e destul de departe de spus ca e cel mai bun film de la "The Empire Strikes Back". Scartie poveste putin pe alocuri, dar sa zicem ca merge e de departe mult mai bun decat The Force Awakens si sunt singur ca vor scoate mai mult de 3 episoade pentru ca filmul va atrage noiile generatii de fani, dar dupa parerea mea tot ce-a facut George Lucas reprezinta adevaratul STAR WARS, acuma e mai mult comercial. In concluzie un film ok merita vazut.
RaresSava300 pe 26 februarie 2018 17:24
Faza este ca Lucas a avut putina imfluenta la TESB care a fost cel mai bun din serie. Plus ca prequel-urile au cam fost slabe. Nu stiu daca ar fi fost o idee buna sa continue sa faca el filmele din ziua de azi. Dar este de apreciat ca inceput o serie care o sa continue mult de acum inainte.
Octaz pe 28 Decembrie 2017 17:29
Atras din nou de trailer, am urmarit "Star Wars: The Last Jedi" in format 4DX deoarece am considerat ca potentialul efectelor speciale este foarte mare pentru un format ca acesta! Iata cum un sequel poate atrage si mai multi fani la multimea deja existenta, pentru ca inca de la episodul 8, am devenit un fan inrait al Star Wars, lucru pe care nu puteam sa il afirm acum 3 ani de exemplu. Personajele sunt foarte bine gandite si incep sa se contureze dupa placul telespectatorilor. Rey este formidabila, sexy si foarte credibila, Ben este pe aceeasi lungime de unda iar cireasa de pe tort, Luke Skywalker este excpetional si face legatura cu filmele anilor 70-80! A aparut exact cat trebuie si si-a jucat ultima scena din film exact cum trebuia! Exceptional pot spune si astept cu foarte mare nerabdare si urmatorul episod care sper sa nu fie ultimul!
5 2
RaresSava300 pe 13 februarie 2018 21:46
Urmatorul film o sa fie probabil ultimul fiindca acesta este tiparul seriei: fiecare poveste trebuie sa se incadreze intr-o trilogie. Dar nu o sa fie ultima poveste, dar daca mai vrei continut, iti sugerezi sa te uiti la spin-off-ul Rogue One: A Star Wars Story si la urmaorul film Solo: A Star Wars Story.
alexsony pe 23 Decembrie 2017 22:51
Chiar nu stiu ce asteapta fanii de la aceasta serie, ce trebuie sa apara pe ecran sa fie multumiti. Nu am fost niciodata un asa zis fan al seriei si am vizionat fiecare film din serie si l-am comentat fara vreun resentiment. Personal, mie chiar mi-a placut, am fost multumit sa vad ceva original, dupa mult timp. Nu am citit nicio teorie despre trecutul personajelor sau orice altceva. Probabil daca se mergea pe ideea din aceste teorii filmul era ca si celelalte din serie, devenind previzibil. Am apreciat si faptul ca filmul a a analizat putin perceptia despre forta, care pe parcursul seriei a ajuns sa insemne altceva ( "ridicatul pietrelor").
Daca esti fan, probabil nu-ti va placea, Daca nu esti si vrei sa vezi un film Star Wars bun, atunci merita.

5 4
mihnea_aspru95 pe 25 decembrie 2017 23:04
Got that right ;)
RaresSava300 pe 13 februarie 2018 21:39
Eu sunt fan Star Wars si mi-a placut la nebunie.
6Patronul9 pe 21 Decembrie 2017 19:46
Bun
Am intrat la filmul asta fara asteptari si pot spune ca m-a surprins in mod placut.Nu este cel mai bun din serie insa este interesant,spectaculos,iar regizorul Rian Johnson si-a lasat cu siguranta amprenta regizorala.Ce a iesit in consecinta este un film nici prea diferit,insa nici prea asemanator cu restul,iar asta il face unic.Il consider peste episodul 7 si cu mult peste Rogue One : A Star Wars Story,si il recomand tuturor fanilor.
5 5
Mihai2508 pe 17 Decembrie 2017 10:07
Un film dedicat in special fanilor seriei
Un film bine gandit, care continua povestea din universul Star Wars. Filmul are destule rasturnari de situatie si scene de actiune ca sa multumeasca restul persoanelor care vin doar pentru acest lucru la cinema. Filmul este impartit foarte bine in doua (prima parte fiind dedicata povestii si relatiilor dintre personaje, iar cea de-a doua parte fiind dedicata actiunii). Se axeaza mult pe dezvoltarea celor 2 personaje principale (Kylo Ren si Rey) si de asemenea pe relatia dintre ei, fiecare consolidandu-si pozitia si rolul in luptele ce vor urma. Este un film dedicat in special fanilor, cine doreste sa vada doar un film de actiune gen pac-pac, mai degraba economiseste banii de bilet.
5 6
eugenstancioiu pe 16 Decembrie 2017 17:03
Filmul acesta este foarte bun...peste așteptări.Dacă l-ai văzut și nu l-ai trăit cu primele trei părți cu siguranța ești doar fan Bruce Le sau Vandame...sau mai nou Thor...și lista poate continua...Ca orice film...dacă-l vezi cu sufletul este de înțeles...dacă doar îți place 3D și ronțăi popcorn...nu ai ce sa-ți ceri...ma refer doar la cei care se duc la film doar ca sa treacă timpul..
5 10
OviStof pe 01 Ianuarie 2018 17:14
Obligatoriu de văzut...
... evident, pentru cei familiarizaţi cu Star Wars; am spus "familiarizaţi", nu fani, astfel fiind şi eu. Am văzut filmul, fără mari aşteptări, poate şi datorită/din cauza comentariilor de aici. Din punctul meu de vedere, merită văzut, ţinând cont că:
* mi-a plăcut acţiunea (uneori, "trasă de păr"),
* firul epic (chiar desfăşurându-se pe mai multe planuri, simultan),
* efectele 3D (printre cele mai bune pe care le-am văzut),
* jocul unor actori (în primul rând, al lui Daisy Ridley),
* scena de luptă "cot-la-cot" a lui Rey şi Ren (sper că nu pare spoiler).

4 1
Steff1234 pe 17 Decembrie 2017 11:30
Ciudat
tl;dr : Du-te la film ca la Transformers , cu creieru oprit si o sa va placa.

Incep cu ce e pozitiv:
-efectele speciale
-muzica
-cum joaca Mark Hammil, Adam Driver, Carrie Fisher, Daisy Ridley.

Ce e negativ :
-cea mai inceata urmarire prin spatiu ( lansezi bombe in spatiu ?)
- avem superman in Star Wars acuma
- actiunile lui Luke: de la arhetipul eroului si a drumului ce-l urmezi de la "tanar si nelinistit" la experienta si reusita (la finalul ep 6) acuma e un douchebag care mai e si nitel senil.
-povestea lui Finn nu are impact
-Rey e perfecta
-Phasma ??? Nici o relevanta
- Snoke? Nici o relevanta - e comical relief
- glume in stanga si in dreapta la fiecare 2 minute (unele bune altele fortate)
- as putea continua dar e f plictisitor sa citesti in loc sa te duci la film.
- majoritatea… citeşte

4 3
RaresSava300 pe 18 februarie 2018 15:20
As vrea sa iti spun niste lucruri legate de ce ai spus la negativ: -niciodata nu a avut logica spatiul cosmic din universul SW in general, deci este oricum o problema a seriei. -daca te referi la scena in care Leia foloseste forta, atunci vreau sa spun ca dupa parerea mea asta este o descoperire legata de personaj, deci nu vad o problema -Faza este ca Luke este batran in film iar in seria originala era foarte tanar. A avut parte si de niste greseli pe care l-au marcat, plus ca si stilul de viata izolat l-a facut sa ajunga asa. Deci mi se parea ceva normal ca Luke sa fi fost diferit. -Da, poveste lui Finn nu a avut nici o importanta. a avut mai mult rolul de a o introduce pe Rose. -Faza este ca ni se explica ca Rey este mai puternica in forta, iar forta ii ajuta pe Jedi sa faca mai usor unele lucruri. -Phasma e Boba Fett al noi serii. Adica arata super, nu face nimic super si ese doborata foarte usor. Deci nu este ceva nou pentru serie. -Snoke este copiat aproape fidel dupa Imparat, deci era defapt de asteptat sa nu primim vre-un raspuns despre identitatea lui -unele glume sunt ok, dar zic ca ar trebuii pastrate fiindca au fost scrise in mare de Carrie Fisher. Adica sa pastram ce a insemnat innfluenta ei in film -nu zic nimic ca nu siu la ce te referi -Faza este ca filmul asta a fost mai degraba o parte a doua a lui TFA si nu stiu ce sa zic la acest capitol
sabinalin pe 23 Decembrie 2017 13:55
Multi copii in sala, ce sa inteleaga cei mici din saga stelara inceputa acum patru decenii, au avut insa motive suficiente sa le placa spectacolul vizual de doua ore si jumatate, suficiente motive sa se ataseze de Rey, e anul femeilor la Hollywood, "feminism" a fost declarat cel mai important cuvant din 2017, suficiente motive sa il urasca pe Kylo Ren, acest adevarat Darth Vader in mizerie, negativul de serviciu, acela care i-a indurerat teribil pe fanii mai vechi acum doi ani. Vreo cativa adulti dedulciti la 3 D datorita Star Wars, adulti care au crescut cu episoadele "originale" ale lui Lucas, cei nerabdatori sa-l reintalneasca pe Luke Skywalker mult mai consistent decat s-a intamplat in episode 7. Cel putin unul dintre ei n-a fost dezamagit de intalnire chiar daca Mark Hamill nu-i Harrison Ford, n-are cum sa nu te loveasca nostalgia cand te gandesti la basmul initial. Trebuie sa ne… citeşte
4 4
FunnyX pe 17 Decembrie 2017 01:03
Mie mi-a placut! Multe rasturnari de situatie, imprevizibil cat incape, sacrificiu si, ca intotdeauna, mult eroism. Totul tapetat cu secvente de umor. Surpriza acestui film a fost, pentru mine, relatia dintre Ray si Kylo Ren. Am facut tot felul de scenarii in cap, pana la urma nu a iesit cum mi-as fi dorit eu, dar cred ca asa a trebuit sa fie! Sunt si multe alte surprize in film, care culmineaza cu un final demn de westernurile clasice de odinioara! Tocmai ce l-am vizionat si deja ma intreb cand va aparea urmatorul episod!
4 4
silvia-alina pe 31 Decembrie 2017 01:51
Merita vazut
Am crescut cu episoadele 4, 5 si 6 si au ramas la fel de memorabile si geniale, indiferent de varsta la care am ajuns. Nu sunt experta in Star Wars, desi sunt imersata in fadom si joc de multi ani SWOTR. Insa, cu toate acestea, stiu sa apreciez un film si sa fac deosebire intre trecut, prezent si viitor.
Sa fac o comparatie intre JJ Abrams si Kasdan (episodul 7) si Rian Johnson (episodul 8) pe de o parte si Lucas pe de alta parte este nedrept. Inss daca este sa ajungem aici, cum multi o fac, nu ma pot abtine sa mentionez ca episoadele 1, 2 si 3 au fost scrise si regizate de Lucas si la vremea lor au fost considerate groaznice - ca dovada au durat 10 ani pana sa scoata un nou episod dupa Revenge of the Sith... Lasand la o parte lipsa de coeziune intre actori, "capodoperele" 1,2 si 3 ale lui Lucas abunda de un dialogul insipid, pueril si groaznic, ce ma face sa strang din dinti, sau… citeşte

4 5
Stefan_Adrian_Iliescu pe 17 Decembrie 2017 20:20
Cam mediocru. Recunosc că mai bine l-aș prefera pe Abrams(chiar dacă face filme nașpa) decât Rian Johnson.
4 5
RaresSava300 pe 14 mai 2018 18:21
Deacord
unkn0wn pe 10 Noiembrie 2017 17:26
Sper sa fie ceva mai bun decat filmul sub-mediocru facut de J.J. Abrams care impreuna cu actorii penibili si cu scenariul de 2 lei au stricat tot.
4 6
RaresSava300 pe 11 Februarie 2018 23:38
Este un film super. Dar trebuie privit mai din profunzime.
(ATENTIE CONTINE SPOILERE) De la episodul VII The Force Awakens, seria Star Wars a devenit destul de controversata, uni aplaudand seria noua, alti urland la ea. Problema este ca cei care urla la serie, nu s-au informat ca Disney a inteles ca cea mai mare dezamagire a seriei de prequel-e a fost faptul ca sunt mult prea multe diferente fata de serie, asa ca au decis ca, decat sa riste, sa faca urmatoarele filme dupa modelul trilogiei originale. Din pacate, trebuie sa marturisesc ca indiferent cat de mult iubesc Star Wars, consider fanii un ocean de copii plangaciosi care se supara daca nu iese un lucru care nu le palce (dandu-se mari critici), din care mai poti pescuii niste oameni mai maturi. Si eu sunt fan, dar imi controlez rabufnirile si imi explic motivele. Dupa citirea parerilor fanilor dupa ce am vazut The Last Jedi, am ajuns la aceeasi conncluzie legata de comuniate. Doar ca de… citeşte
3 1
adria_yheng pe 20 februarie 2018 12:39
Salut, stai linistit, nu o sa ai parte de hate - cum ii zici tu, caci ai postat la aproape doua luni dupa lansarea filmului cand aproape nimeni nu mai se agita pe subiectul asta.Ai scris mult, se vede ca din suflet < 3 zile :) > si meriti un raspuns la comentariul tau. In primul rand, dupa continutul review-ului si modul lui de scriere esti inca foarte tanar, faci parte exact din audienta dorita de disney si nu e un lucru rau. Dupa reactia publicului la TFA , disney a ales sa abandoneze generatia veche de fani pentru a obtine publicul tanar, capabil sa plateasca bilete pentru film inca 30-40 de ani de acum incolo, caci asa se tine o franciza in viata.Cei de 40+ ani cauta la filme altceva decat tinerii, si nici nu se mai duc asa mult la cinema.Acelasi lucru la facut si Lucas cu prima trilogie , care a fost foarte bine primita de tineri si considerata superficiala de adultii acelor zile.Ar fi mult de spus despre modurile diferite in care generatii diferite vad/inteleg/accepta o anumita viziune. Singurul exemplu : opozitia Luke - Kylo ren - daca pentru fanii de acum 30 de ani modelul era cel al eroului salvator, fanii de azi prefera eroul emo, sfasiat de probleme si sentimente. Nu zic ca e bine sau rau, zic doar ca este real.Tot asa si celelalta personaje, sunt create pentru audienta tanara de azi si nu pentru fanii vechi.Este normal sa existe diferente de opinii, si a ii critica pe altii ca nu au acelasi sistem de valori cu al tau este o tampenie ( ce-i drept, des intalnita in ziua de azi, nu numai la noi, peste tot, conform careia cei care nu sunt ca noi sunt considerati "tampiti" si nu "diferiti") Un mic sfat, daca vrei sa pornesti pe drumul review-urilor : cand compari doua evenimente ce par asemanatoare dar sunt despartite de multi ani, incearca sa le intelegi din prisma celor care le-au trait atunci. Cat despre profunzime , iar aplicam aceeasi metoda. Cand vorbesti de profunzime, tu cauti valoarea sentimentelor implicate, altii cauta valoarea actiunilor.De exemplu tot filmul cat a durat "cursa spatiala" am asteptat ceva de genul tehnicilor folosite de marina militara britanica atunci cand un convoi era atatcat de submarine. Se imprastiau in toate directiile, astfel urmaritorii nu mai stiu pe cine sa atace si pe cine sa urmareasca. Din pacate Rian J. a tratat spatiu ca pe o cursa pe autostrada in care sari din masina din mers. Spatiul nu are directie unica.sus /jos/stanga dreapta/ diagonal etc. reprezinta acelasi lucru.Sau, cel mai simplu, daca poti distruge o nava intrand in ea cu viteza luminii de ce nu s-a facut de la inceput etc. In concluzie, din punctul meu de vedere, filmul nu e nici de cinci nici de noua. i_as da un 7 corect, ceea ce s-a vazut si din box office. Daca era un film de 5, abia trecea miliardul. Daca era de noua, se apropia de TFA si de cele 2 miliarde . Tinand cont ca are nevoie de un minim de 800 milioane sa isi scoata cheltuielile , si a scos 1,3 miliarde, are un profit de 50%, 400 miloane dolari ceea ce e bine pentru un film normal si mediu pentru un star wars ( fiind estimat ca va scoate un minim de 1.7 miliarde box office total - ne aflam la jumatatea paharului) Poti vedea partea plina - cel 400 milioane scoase sau jumatatea goala cele 400 milioane care nu le-a scos pentru ca a ales doar o anumita categorie de public . Pana la urma, tine minte doar un lucru ( la spus si Mark Hamill : Is just a movie !) fie ca te-ai dus la film si te-ai distrat , fie ca te-ai dus si te-ai enervat, maine dimineata tot la munca trebuie sa merci ( sau in cazul tau la scoala ) Numai bine si succes .
RaresSava300 pe 20 februarie 2018 19:54
Nu prea cred ca Disney a abandonat fanii vechii serii, fiindca daca era asa, seria noua nu mai avea nici o legatura cu originala. Ei doar nu mai pun atata accent si pe acestia, dar nu inseamna ca nu-i respecta.
Ultimul_Mohican pe 23 Decembrie 2017 19:13
Mediocru
E mai bun ca cel de anul trecut dar nu iese din din tipare, acelasi continut reciclat, e atat de previzibil ca mai aveam un pic si ma lua somnul la unele scene. Cine vrea sa vada filme Star Wars de calitate sa se uite le primele sase episoade facute de Lucas nu la glumele astea produse de Disney.
3 4
bloodthirst pe 20 Decembrie 2017 21:42
Nu am sa acord o nota mare unui film ce nu o merita! Slab, foarte slab din toate punctele de vedere... Slab scenariu, slab actiune si efecte speciale, slab absolut! A fost ultimul Star Wars pe care il vizionez la cinema! Am platit pt un scaun unde sa dorm??? Puteam sa o fac si acasa!
3 4
oykoj98 pe 25 Aprilie 2017 21:10
Ba ati gresit titlul. ,,The Last Jedi " nu inseamna ,, Ultimii Jedi " ci ,, Ultimul Jedi ". Regizorul episodului 8 , Rian Johnson a confirmat ca Luke Skywalker e ultimul Jedi , si Rey nu v-a deveni niciodata un Jedi. Se zvoneste ca se va infiinta un nou ordin si ea va vi primul din acel ordin etc... dar ati inteles idea.
3 4
mihnea_aspru95 pe 28 aprilie 2017 02:13
Corect, dude! S-au luat după cei de la "FFR" (cum naiba să zică "Ultimii Jedi", dafuq is this ?!)
mihnea_aspru95 pe 6 decembrie 2017 20:58
@florinteo. Nătăfleaţă mică, ia aminte la ce ţi-a spus Phantom (că a spus bine). Eu am comentat în aprilie, pentru că, aici "Jedi" e la singular (Rian - regizorul, se referea la Luke Skywalker ca fiind ultimul dintre Jedi, dacă nu crezi, documentează-te până îi dai de cap).
andystarx pe 10 Martie 2018 18:11
Nota 5/10
Din pacate doar numele a mai ramas de franciza asta,pacat mare de tot ! Putine efecte,chiar nu inteleg de ce a fost pentru asta si sunet la oscar,un film sters ,plictisitor si lung ! Pierdere de timp !
2 2
xerses pe 25 Decembrie 2017 14:50
Antrenant că poveste și dinamica dintre personaje, filmul abunda in scene de lupta.....
2 2
eugenstancioiu pe 06 Decembrie 2017 00:57
Nu știu de ce se grăbesc unele persoane sa comenteze pana nu văd filmul...
2 2
giovanny72 pe 24 Decembrie 2017 12:43
Nici prea, nici foarte..
Seria a avut succesul mare la primele episoade, a fost ceva nou pe piata..Dupa aceea totul a devenit ca un joc video, cu grafica facuta pe calculator..Acest episod, se pare ca nu ultimul, este la fel..Multe efecte speciale, acelasi tipar ca actiune si subiect, merita vazut, daca nu aveti rabdare doi ani sa apara pe HBO..
2 3
tabarila pe 25 Ianuarie 2016 13:08
revenge of the jedi
sper sa fie mai mult mai bun decat star wars 7 care dupa opinia mea a fost o porcarie cred ca este cel mai prost film din seria star wars nu am inteles nimic din filmul asta.trezeste-TE GEORGE LUCAS ........continua povestea dar mai cu actiune si aventuri.
2 18
Stefan_Adrian_Iliescu pe 27 decembrie 2017 21:45
Star Wars The Force Awakens n-a fost făcut de George Lucas ci e făcut de ratatul ăla de JJ Abrams care a distrus Star Wars-ul și oleacă Star Trek
Chelbos pe 18 Martie 2018 03:50
a fost bun, nu inteleg de unde atatea critici negative...
1 0
Signo pe 05 Ianuarie 2018 17:08
The Last Jedi
Cati dintre cei care au comentat anterior au citit in intregime "DUNE"? Ecranizarile au fost ok exact cat au fost ok primele trei parti ale suitei. In momentul cand autorul a luat-o pe tarla cu firul naratiunii, s-au oprit si ecranizarile.
Dune nu a fost o franciza atat de renumita ca Star Wars, dar a aratat ca atunci cand nu mai ai ce spune, cand imaginatia, fantezia sau simtul situatiei te depasesc, e extrem de greu sa mai captivezi un public extrem de pretentios si de avid de nemaivazut si nemaiauzit.
In mod normal, cei care au defaimat ultimul episod al francizei Star Wars, in momentul vizionarii ar trebui arsi de lasere, aruncati in tavanul cinematografului, improscati cu praf, srapnele de explozii, inecati in apa, ca sa simta/spuna ca au vazut un film.
E continuarea unei saga incepute (e drept, nu de la inceput pentru ca mijloacele tehnologice nu o permiteau, a… citeşte

1 0
silvia-alina pe 8 ianuarie 2018 14:22
Nu am putut termina God Emperor of Dune din cauza locului unde Herbert a putut duce povestea. Luat-o pe tarla e putin spus in cazul acesta, si mi-a lasat un gust amar, asa ca prefer sa ma gandesc ca nu face parte din canon :) Oricum era inevitabil ca sa fie multi fani nemultumiti, indiferent de directia in care ar fi dus Rian Johnson povestea. Dar sunt de acord cu tine ca cei care defaimeaza ultmul episod ar trebui arsi pe rug :) Sunt curioasa cati dintre ei au inteles despre ce este vorba in el, despre ce mesaj s-a dorit a se transmite. Cum a spus si Adam Driver intr-un interviu: "Rian Johnson a avut incredere in inteligenta audientei ca poate intelege ambiguitatea" insa se pare ca a supraestimat inteligenta unei minoritati galagioase ce vizioneaza Star Wars, unii dintre ei pentru ca e trendy si cool in ultima vreme...
gaborull pe 18 Decembrie 2017 01:15
Pentru cei care au fost atenți la detalii, a observat cineva existența manuscriselor Jedi la bordul lui Milenium Falcon?
1 0
florinpuiu pe 17 Martie 2018 21:28
o totala deceptie
Absolut pierdere de timp,aveam 10 ani cand l-am vazut pe primul la cinematograf,era frig dar nu simteai nimic atat de magnific era...din pacate ce aveam acum este doar o bataie de joc a unui film icon
1 1
utzag pe 26 Ianuarie 2018 20:57
Din tota seria de filme ale francizei, asta e cel mai slab. Atat de slab, incat i-am dat o flegma, am vomitat si am plecat.
1 1
RaresSava300 pe 13 februarie 2018 21:53
Ai uitat de prequel-e? Filmele alea sunt inferiare fata de The Last Jedi. Seria aceea este plina de cliche, personaje enervante, atorie slaba si actiune pe langa genul lui Star Wars. Singurul film decent din toata seria aceea este 3-ul. Singurul lucru pentru care ii multumesc seriei de prequel-e este serialul Star Wars: The Clone Wars. Daca i-ai dat o flegma si ai vomitat pe filmul asta, nici nu vreau sa stiu ce ai facut la astea.
utzag pe 13 februarie 2018 22:00
Cu celalalte filme din serie m-am sters la c*r
branciog pe 09 Ianuarie 2018 21:16
Slab rau de tot
Cel mai slab dintre toate episoadele.Ma bucur ca nu l-am vazut la cinema ca e pierdere de bani si timp.Nu se compara cu primele 3 episoade pe care le consider cele mai bune din serie.E slab rau de tot.Astept episodul IX care nu stiu ce va mai putea aduce
1 1
RaresSava300 pe 13 februarie 2018 22:03
Te referi la 1, 2 si 3 ca fiind cele mai bune?
boghiu_andrei pe 22 Martie 2018 20:25
Star Wars: The Last Jedi, batjocorit de ...''fani''
Star Wars: The Last Jedi!
◼Continua aventurile noilor tineri eroi, care lupta impotriva fortei intunecate ghidata de Liderul Suprem Snoke.
De aici nu are rost sa mai povestesc deoarece automat recenzia se umple de spoilere si chiar daca a trecut mult timp de cand a aparut aceasta a 2-a parte din noua trilogie, nu are rost sa dezvalui nimic..

◼Avem parte de ceva nou, o altfel de abordare a seriei si un aer mai proaspat.
Actiune este destula pentru mine. Personaje noi, care sunt importante pentru rezultat. E plin de nou si nu seamana cu nimic, nu e o copie a altui Star Wars, cum poate pe alocuri a fost The Force Awakens. Are si momente mai slabute ..Chiar la minutul 30 e un moment in care am ras si am zis WTF?:)) Dar am inteles ..La final, e un film foarte bun, un Star Wars cu o poveste originala.
Actorii principali joaca foarte bine, alaturi de… citeşte

1 3
ultrasfury pe 02 Ianuarie 2018 21:40
imi venea sa plec din sala...
Nu mi-a venit sa cred unde s-a putut ajunge. Glume aruncate aiurea, Luke nu stia ce vrea sa faca, personajele aruncau cu vorbe de duh (god speed etc). Nu are nimic din atmosfera filmelor anterioare. Pana si Force a fost bunicel, dar asta m-a facut sa-mi doresc sa se termine mai repede.
Multa lume a iesit din sala, ceea ce nu am vazut niciodata la un film bun.

1 3
MariusRa2 pe 28 Decembrie 2017 03:49
foarte slab....
cel mai slab film (nu doar din seria star wars) pe care l-am vazut in ultima vreme...sec...fara actiune...nu isi merita banii pe care i-am dat pe bilet
1 3
Zang pe 13 Decembrie 2017 21:51
Frațicule, trăii să-l văd și pe ăsta: Criticul călător în timp. Te duseși mata, nițel în viitor, văzuși ”circoteca” asta, veniși înapoi, în timpul nostru și-o criticași aci ișa pe sait. Și zisăși tălică, cât de capodoperă e ultimul jedi ăsta și pă ce fel dă ecran trebuie să-l vedem noi. Și se mai găsiră și vreo douăzeci și ceva de gorobeți care votară și-i dădură notă. Acu, din două, una: ori sunteți niște aplaudac-mirătorii tembeli, ori călători în timp. Cum varianta a doua, e cam deloc posibilă, atunci rămâne valabilă prima.
1 7
TitoJacksana pe 11 Martie 2022 02:20
De aici a luat-o trilogia in jos, un film mediocru dar nu asa teribil ca ultimuĺ din trilogie
0 0
adrian_cristea_499 pe 08 Februarie 2022 22:59
Cu partea 7 au mai facut ce au facut, dar cu asta.....DEZASTRU TOTAL!!! Nota 5 cu indulgenta
0 0
anonimflamingogreen pe 03 Mai 2021 15:21
Sincer, mie mi s-a părut ok. Dar dacă nu îl făceau pe "Liderul Suprem" atât de hidos, i-aș fi dat nota 8. Dar deocamdată e un 7 din partea mea.
0 0
Go1 2

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells