Păreri Sergiu Nicolaescu

Ordonează după
vudu pe 28 Iunie 2013 15:55
E trist sa vezi cat de putin este inteleasa complexitatea personalitatii unui om. Am peste 50 ani si deci am crescut cu nostalgia filmelor Dacii, Columna, Mihai Viteazul insa am depasit acea etapa de adulare a eroismului din aceste ecranizari impresionante, macar ca mijloace folosite si ca respectare a surselor istorice autentice. Omul, un tip abil si cu ceva ”partie” in viata, un favorizat al regimului trecut, prolific si muncitor, a creat personaje simpliste ca psihologie. Lipsa de adancime il situeaza sub un Ciulei, Pita, Daneliuc sau Lucian Pintilie. Chiar si un Tatos sau Vaeni ma intereseaza mai mult acum decat facilele creatii ale lui SN. Jenanta imi pare pelicula Mircea, film al nationalismului ceausist. Se stie de rolul nefast jucat in ultimii 20 de ai pt. cinematografia romana, cu valul ei de premiati asa cum SN nu a fost. Breasla stie despre ce vorbesc. Voi privi cu ceva… citeşte
2 0
zeno.marin pe 06 Ianuarie 2013 18:18
Cultul personalitatii... sale
Parerea mea, neavizata si pe care nu mi-o cere nimeni?... Imi pare rau, dar aceleasi lucruri le-as fi spus si daca ar mai fi fost in viata: ca filmele intoxicate cu doctrina vremurilor, trase de par cu macaraua, jucate infernal, avand o coloana sonora cumplita, realizate cu tehnica proasta, cu tovarasi comunisti ilegalisti si pistruiati, cu "Miclovani" cu ...cate si mai cate, mi-au intunecat ecranul pe atunci bombat al televizorului mai mult negru decat alb.

De asemeni imi pare rau pentru filmele "reprogramate" si inlocuite cu mizerii ca "Viraj periculos" sau "Accident". Daca as avea nostalgii atunci acestea ar fi cele reflexe, naturale, pentru copilarie si in niciun caz pentru aceste filme, chiar daca mecanismul amintirilor e declansat pe alocuri de acestea. Un egocentric vanitos si un narcisist patologic, care s-a distribuit in tot ce prindea, sustinut cu mii de… citeşte

2 0
BallGr33zy pe 20 Aprilie 2012 12:25
Interesant...Peter Jackson are nota 6 si Sergiu Nicolaescu are 7.8 :))
2 0
Narcis_1976 pe 25 aprilie 2012 21:01
cine e Peter Jackson :)
nemotoujours pe 6 ianuarie 2013 01:43
E DE LA JACKSON 5 ???
dana dumitrescu pe 15 Februarie 2005 15:27
Imi place cum gandesti.Despre Sergiu Nicolaescu nu se pune problema simpatiei ori a dispretului.Oamenii sunt caracterizati de faptele lor si uneori cele mai importante sunt cele recente.Nimeni nu poate ignora uriasa productie de filme a ,,maestrului,,.Tocmai din cauza asta asteptam un om aproape imaculat si foarte putin contestabil care sa faca ordine in sistemul productiei si marketingului cinematografiei romanesti.Ce pacat.Ce tristete.SPUNE-MI CU CINE TE ADUNI SI ITI VOI SPUNE CINE ESTI.O sintagma care este mai mult decat relevanta despre omul Sergiu Nicolaescu si despre felul in care arata acum sistemul cinematografic din Romania.Nu stiu daca era mai bine sa existe un astfel de personaj ori nu.O mare dezamagire,un urias pericol.Si pentru ca am spus prea multe despre acest om voi trece la altul.ION CURMAZAN.Despre el voi scrie tot aici pe adresa lui Sergiu Nicolaescu.PRIETENII STIU DE… citeşte
2 0
dana dumitrescu pe 03 Februarie 2005 20:38
aveti dreptate.mesajul a aparut.e semnul eliberarii ori o dovada de inconstienta.sergiu nicolaescu face apologia concurentei dar nu o accepta.nu direct ,ci prin slugile personale.face o lege a cinematografiei viabila dar nu o respecta.concursul,pardon,mascarada cu scenariile nu a mai tinut.flamanzii s-au luptat cu disperare pe un ciolan cu gandul ca este ultimul si toata nesimtirea a rabufnit.pacat.cinematografia actuala ii reprezinta-mici.avari.fara responsabilitate.cine se aseamana se aduna.filmul romanesc este o afacere sezoniera adusa in faza in care pe nimeni nu mai intereseaza.prinzi ciolanul si restul nu mai conteaza.oricum nimeni nu vede filmul dupa premiera cu vecinii si autorii.banii sunt frumosi si nimic altceva nu mai conteaza.oare cine e vinovat de starea actuala a cinematografiei.astept,de pomana bineninteles,raspuns de la sergiu nicolaescu,ion curmazan,decebal… citeşte
2 0
DANA pe 31 Ianuarie 2005 16:01
este destul de ciudat ca doar anumite pareri apar pe acest forum.explicatia e simpla.hahalerele marelui cineast inca ne conduc destinele cinematografiei nationale.ex ioan curmazan ,umbra maestrului.cu siguranta acest mesaj nu va apare niciodata,nu-i asa slugi perfecte.CU SIGURANTA CLIPELE VOASTRE SUNT NUMARATE. ASTA DACA NU ATI ABURIT-O SI PE MUSCA MINISTERIELA CU INDISPENSABILITATEA VOASTRA DIN ACTUL CONDUCERII CINEMATOGRAFIEI.AVIZ DECEBAL MITULESCU .
2 0
flori pe 02 Noiembrie 2004 12:16
Zilele trecute am vazut ATUNCI I-AM CONDAMNAT PE TOTI LA MOARTE si am fost foarte dezamagita de acest film.
Nuvela lui Titus Popovici este extraordinara, cu un copil corect varstei lui, 14 ani, caruia ii este mila de cei mari si prostia lor. O nuvela plina de umor, in care sunt pasaje intregi (ex compunerea in bataie de joc scrisa despre casa lui in comparatie cu ce-si imagina ca ar reprezenta caminul lui drag) din care reiese inocenta si inteligenta copilului.
Dvs ati surprins un film strict figura lui Ipu si ati insistat pe cina...copilul, figura centrala din nuvela, apare DELOC...ati ciopartit flagrant textul, dand impresia ca nu ati atins "miezul".

cam atat, voi reveni probabil

2 0
Dan pe 16 Iulie 2004 23:08
Foarte bine te ti regizore!

Cateva filme care m-au lasat reci: Zile fierbinti etc...

Filme care m-au impresionat: nemuritorii, dacii, mircea si binenteles genul Miclovan al anilor 70.

Ce sa iti zic. Pacat ca ai fost si dumneata comunist si implicat social-politic in cinematografia Romana la fel ca mai toti. Ai fost comunist dar nu unul rau....adica ai facut ce ti s-a spus avand ca orgoliu o mare calitate: creatia de a fi regizor. De ce? Pt ca ai voce de actor si fata de "baiat cinstit". Ai avut calitati de la inceput...fara sau cu comunism, tot in actorie intrai. :) Nevasata-mea care nu e romanca cand te vede in filmele mai vechi zice ca semeni cu Colombo (Peter Falk) :) Intelegi ce zic eu...am onoarea sa te felicit si sa iti urez viata lunga !
dan - canada (2004, july 16) nascut in Pantelimon, Bucuresti acum 27 de ani.

:-)

2 0
catallin pe 16 Mai 2003 21:29
La multi ani domnule Senator! As vrea sa imi exprim netarmurita mea dorinta sa aveti o pensie linistita, lipsita de emotii si de filmari. A fost destul de instructiva contributia dvs la faza de divertisment a copilariei noastre dar AJUNGE!!! Gata! E timpul sa lasati locul altora pentru catrebuie sa recunoasteti, RASMOLISMENTUL EXISTA SI FUNCTIONEAZA !
2 0
Claudynho pe 04 Februarie 2014 11:12
Sergiu Nicolaescu a fost unul din cei mai buni actori ai Romaniei...Imi plac la nebunie filmele lui...
2 1
Alison.Luiza pe 01 Ianuarie 2014 22:34
R.I.P. un mare om, actor,regizor,scenarist...pacat ca a plecat prea devreme.Mai avea multe de facut.
2 1
luiza-iza pe 30 Decembrie 2013 17:08
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace,un mare om,un mare regizor,scenarist si actor.In fiecare an se pierde cate o stea a Romaniei...dar din nefercire putini sunt cei care le urmeaza meseria.
2 1
Dar_kvampire pe 05 Ianuarie 2013 14:08
A fot un mare regizor al romaniei dar si actor mia placut filmele pe care lea facut dar si in care a jucat nu inteleg dece asa un regizor mai ales roman sa aiva voturi atat de putine. R.I.P Dumnezeu sal Ierte si sal Odihneasca in Pace.
2 1
astroo00 pe 09 Septembrie 2011 13:31
s
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
2 1
crydead pe 18 Mai 2003 22:54
Frate de peste Prut,
La noi, in tara muma, s-a demonstrat oglinda la televizor si in general filmele lui nicolaescu se tot demonstreaza ba pe casete video, ba pe dvd.
Problema cu care ne lovim cand vrem sa demonstram filme d-astea la elevi e ca ei vor sa vada ceva mai nou, mai miscat, mai cool. Eu as propune ceva in genul antonescu era robot trimis din viitor si americanii s-au suparat ca s-a avansat singur maresal si au zis ca nici bustu' sa nu mai ramana din el. Si atunci au trimis niste comandouri de rromi care sa ciordeasca respectivele statui.

2 1
iuli97bun pe 28 Mai 2013 20:35
colosul
suntem mult mai saraci odata cu disparitia....comisarului Moldovan!
2 2
adrianpana pe 11 Noiembrie 2012 08:46
stima si respect Domnului Sergiu Nicolaescu sa ii dea Dumnezeu sanatate
2 2
Tyybi1 pe 24 Octombrie 2012 20:58
Sergiu Nicolaescu
Cu bune, cu rele SN va ramane cel mai bun actor / cel mai bun regizor din Romania si nu cred ca va mai exista vreo persoana cu un caracter ca a lui. Si-a dedicat intreaga viata pentru cinematografie si acum este recompensat cu respectul nostru. Are foarte multe filme bune incluse in lista celor mai bune filme ale tarii din toate timpurile. Doar RESPECT !
2 2
CazaGio pe 22 Octombrie 2012 18:23
Felicitari acestui nepretuit actor-regizor
Dl. Sergiu Nicolaescu reprezinta una din cele mai valoroase personalitati , practic el a dinamizat , a dus pe noi culmi cinematografia romaneasca...
2 2
Narcis_1976 pe 25 Aprilie 2012 20:57
Sergiu Nicolaescu cu fiecare film a transmis un mesaj, in filmele lui romanii nu au fost fraieri, nu au fost prosti (probabil are dreptate, altfel nu rezistam ca natie). Nu inteleg de ce este pus la zid acest om, mie mia accentuat dragostea de tara si mandria de a fi roman. Am vazut comentari mult mai favorabile pentru regizori care ne-au scos in relief defectele , uriciunea noastra, altii ne-au comparat cu melci.
Bravo maestre, prin filme dumneavoastra ati facut doar cinste acestei natiuni !

2 2
ipu pe 07 Septembrie 2005 18:32
Ciuma cinematografului romanesc nu o constituie Nicolaescu. Sau nu numai el, ci si pleiada de regizori cu mentalitati comuniste, care s-au format pe vremea lui nea nicu sau chiar la scoala sovietica, au facut si filme cu ilegalisti si acum pozeaza in ultra-anticomunisti. Ca sa nu mai zic de astia de s-au lansat dupa 90, care sunt dupa chipul si asemanarea alorlalti. Cel putin Sergiu a scos si filme neancorate in prezentul anilor tulburi in care au fost produse. Oricum, nu cred sa nu fiti de acord ca pelicule ca Mihai sau Decebal sunt mult peste creatii penibile ca asta mai nou cu Ilinca Goia. Cum altfel, cand pe vremea aia existau mari scenaristi, precum autorul Morii cu noroc, al Valurilor Dunarii si al Padurii Spanzuratilor. Acum, unii realizatori tineri, ca Nicu si Cristi trebuie sa-si scrie singuri script-urile, nu de fiecare data cu succes. Dar de la ce ma luasem? A, vroiam sa spun… citeşte
2 2
zizi pe 02 Aprilie 2004 22:16
lasa-neee, lasa-neeee....
2 2
SANDA45 pe 15 Septembrie 2012 18:52
Sergiu Nicolaescu
Un actor si un regizor excelent.Si un roman care a dus cotele lumii filmului la maxim.
2 3
djbigice pe 09 Ianuarie 2020 06:50
Ramane in istoria cinematografiei Romanesti
Personal nu l-am cunoscut asa ca am sa ma refer doar la realizarile lui cinematografice, pe care eu le consider deosebite pentru Romania. Daca ar fi sa ii reprosez ceva... pacat ca s-a bagat in politica. Dar acum nu mai are nici un sens sa-l mai judecam, sa ne bucuram de filmele lui.
1 0
carmen_angelus_romila pe 26 Iulie 2018 20:22
Actor, regizor, scenarist, realizator de emisiuni, Sergiu Nicolaescu ne-a domina total in zona cinematografica romaneasca, Un OM SUBLIM...!
1 0
NuGaseamNumeLiber pe 11 Mai 2018 19:36
A făcut filme bune, de referință ale cinematografiei noastre, dar și ceva mizerii, spre bătrânețe s-a cam plafonat, dar a avut o carieră fabuloasă, meritele trebuiesc recunoscute. :)
1 0
defav pe 25 Noiembrie 2017 20:26
Cred ca a fost un regizor bun , i-au reusit filmele politiste, comerciale , se stie ce valva au facut filmele lui cu comisari , chiar a avut talent la astea .
In partea a doua a vietii sale, dupa revolutie , a facut mai mult filme proaste , unele proaste-proaste , gen Orient Expres .
Ca actor , avea ceva sarm prin fizicul sau, dar nu stiu cat de buna a fost prestatia lui, nu e chiar preferatul meu .
Una peste alta ,a fost un cineast remarcabil , merita elogiat .

1 0
stricted pe 09 Aprilie 2017 12:36
Personalitatea lui complexa este un reper pentru generatiile care ii urmeaza.
1 0
H4cK3RuL pe 20 Ianuarie 2016 12:09
A facut atatea filme extraordinare incat nici nu poti sa spui care este cel mai bun. O cariera impresionanta plina de devotament, imaginatie si pasiune, iar cand zici Sergiu Nicolaescu nu cred ca mai este cazul sa vorbim despre talent, care oricum era nemasurabil.
1 0
XShadowX pe 13 Aprilie 2015 11:25
R.I.P.
Dumnezeu sa il odihneasca pe marele regizor al Romaniei Sergiu Nicolaescu , un om inteligent , integru si poate cel mai bun regizor roman al tuturor timpurilor , cuvintele sunt putine pentru a-l descrie , urmaritii productiile si cititi despre el sa vedeti ce mare om a fost , RESPECT MAESTRE !
1 0
marius_pricope pe 08 Martie 2015 14:15
Sergiu Nicolaescu
Sergiu Nicolaescu a fost cel mai mare regizor, actor si scenarist care a existat vreodata in Romania. A fost un mare roman, filmele lui sunt nemuritoare. A realizat si filme istorice pline de patriotism.
1 0
barengott pe 03 Ianuarie 2013 11:10
R.I.P.
Mergi in pace Capitane Andrei! Lasa, lasa ca acusi ajungi acasa!
1 0
Alin pe 02 Decembrie 2004 15:50
maggie, deci tu-mi spui mie ca ai vazut filmele cu comisarul moldovan (printre altele) de cel putin 20 de ori?
1 0
tileaga rares pe 11 August 2003 21:18
Cred ca are dreptate "neanae". Intr-adevar, un mare defect are SN: acela de a excela in imaginea monumentala, de a o epuiza. Actorii de mare finete si complexitate precum Mircea Albulescu, Silviu Stanculescu, Amza Pellea (din "Pentru Patrie", sa zicem) se reduc la a se posta robotic, de a rosti "ca o rafala de mitralieara" replicile, de a evita gesturile si miscarile largi. Prea adesea sunt cadrele in care, aflati intr-o sala de palat, de pilda, avem statui, nu actori.Deci filmul apare ca o frumoasa si variata fresca, dar deloc plenara. "Am primit ordinul suprem de a sparge frontul", ori "Trebuie sa actionam numaidecat cu toate fortele prezente pentru a topi atacul inamic! Executarea" si alte asemenea replici apar ca niste caramizi de text. Eroarea e ca SN are darul picturilor, al imaginilor statice (vezi Nicolae Grigorescu). Totusi, toata stima pt un asa mare regizor al nostru. Va… citeşte
1 0
Silvestru Nina pe 14 August 2007 17:33
Intotdeauna ati ales cele mai frumoase actrite pentru filmele dumneavoastra. Dar daca imi permiteti, am revazut de curind filmul Orient Express si pot sa va spun ca cea mai frumoasa actrita este cu adevarat Ioana Moldovan. Nu am vazut niciodata la noi o expresivitate mai mare a ochilor. E minunata, pina si pe Bittman il invaluie intr-un mister care trece dincolo de ecran. Minunata, d-le.
1 1
aura radulescu pe 16 Februarie 2007 18:47
va iubesc domnule Sergiu Nicolaescu, din ziua in care am aflat despre d-voastra, adica de cand am vazut primul film cu d-vostra. nu mai tin minte care a fost, eram prea mica atunci.
1 1
Gheorghe Doja pe 04 Decembrie 2006 19:45
Eu cred Domnule Nicolaescu ca sunteti un actor foarte bun si ca toate filmele dumnevoastra su foarte frumoase si foarte reusite.
1 1
lucia barzu pe 01 Decembrie 2006 20:43
Cred ca Sergiu NIcolaescu este cel mai mare actor roman. desi am 18 ani, o varsta la care multi dintre noi nu mai sunt interesati de actoria romaneasca, pot spune ca am vazut zeci de filme care l-au avut ca protagonist si am ramas placut impresionata de placerea si de daruirea cu care a abordat fiecare rol. cred ca rolul care i s-a potrivit cel mai bine a fost cel din orient expres...un domn, care a trecut prin viata, care a acumulat o experienta pe care putini o au, un om care se simte bine printre lucrurile vechi, de calitate, care a cunoscut sentimentul de iubire, prietenie, ura sau respect si care stie sa pastreze ceea ce a iubit si respectat toata viata.
1 1
Dinu Camelia pe 23 Noiembrie 2006 21:13
il admir pe sergiu Nicolaescu pentru ca a stiut sa faca ceea ce a dorit in viata. Spre deosebire de toti pigmeii si epigonii care-l critica fara pic de inteligenta , acesta ramane un om care a creat ceva in viata si care , atunci cand va incheia destinul pe acest pamant o va face cu demnitate. Nimeni nu contesta ca are si defectele sale ( specifice unui ,,berbec" ) , dar scopul ar trebui sa fie acela de a vedea ceea ce este bun si demn de invatat de la aceasta personalitate. faptul ca unii nu gasesc nimic bun de invatat nu reflecta decat propria lor incapacitate de a percepe si o goliciune sufleteasca deplorabila. Dar acesta este fenomenul zilelor noastre : toti suntem grozav de destepti daca stim sa-i criticam pe altii si , mai mult decat atat , ne construim propria personalitate pe denigrarea celorlati.M-am saturat de mizeria umana in care ne balacim , m-am saturat de spoiala de… citeşte
1 1
Vasile Alexandru Sorin pe 16 Noiembrie 2006 19:15
Stimate Maestre
SERGIU NICOLAESCU,
Ma numesc Vasile Alexandru Sorin, am 41 ani, locuiesc in municipiul Craiova , inginer, si sunt un mare admirator al operei pe care ati realizat-o pentru acest popor.
Tatal meu a fost un responsabil de cinematograf (PATRIA CRAIOVA),care a iesit la pensie in 1999, asa ca va puteti imagina ca m-am hranit spirutual cu multe opere cinematografice ( de productie interna si internationala).
Ce ati realizat dumneavoastra ,in toti acesti ani, nu cred ca va mai putea fi egalat ,de cineva, in urmatorii 30-40 de ani.
Va doresc sa continuati si sa va desavarsiti opera, asa sa va ajute Dumnezeu!.
Vreau sa va rog sa imi clarificati doua chestiuni care ma framanta de ceva timp.
Va rog,respectuos, sa imi spune-ti daca:
1) scena intrarii in Alba Iulia a marelui Voievoid Mihai Viteazul, este realizata la… citeşte

1 1
florin vasilescu pe 16 Iunie 2005 20:06
Domnule,Sergiu Nicolaescu, in afara de citeva din ultimele dvs.filme ,le am vazut pe toate incepind bineinteles cu primul.Pot sa afirm ,ca un spectator foarte avizat, ca sunteti fara nici o indoiala cel mai mare regizor roman de filme.Si nu numai.V - ati remarcat deasemenea ca un foarte talentat actor ,dind o replica remarcabila altor giganti ai ecranului romanesc,cum ar fi AMZA PELEA,GHEORGHE DINICA,MIRCEA ALBULESCU,ILARION CIOBANU,sifoarte multi altii.Nemaipunind la socoteala talentul de scenarist,si inspiratia de a alege o muzica extraordinara pentru filmele dvs. Cine spune altfel este ros de invidie sau poate de nepricepere. Am sa revin cu siguranta

Florin Vasilescu Canada

1 1
melcea valentina pe 24 Aprilie 2005 00:08
"La multi ani,maestre!!!!"
...chiar daca am intarziat putin, sper sa cititi mes. si sa va mangaie orgoliu, grija noastra de a nu fi uitat. Pana la urma, asta e tot ce ramane, restul e ARTA si vor avea altii grija de EA, sper!
V.

1 1
onu bianca andreea pe 11 Aprilie 2005 12:41
la multi ani!(buni)si la multe, multe, multe filme.
1 1
april pe 21 Martie 2005 11:11
Este foarte bine ca oamenii isi exprima deschis parerea pe un forum, indiferent in ce problema. Este insa o mare dezamagire pentru mine sa vad ca nu ne stim aprecia oamenii de valoare.Ar trebui sa ne deschidem mai mult unii spre ceilalti,spre lume, sa privim cu sinceritate in adancul sufletetului nostru...altfel riscam sa nu vedem padurea din cauza copacilor.Ar trebui sa lasam deoparte obsesia comunismului.Sa deosebim valoarea de nonvaloare indiferent de regimul politic.Sa recunoastem.Cinematografia romaneasca este in declin de peste 15 ani...Iar Sergiu Nicolaescu este un om talentat care a regizat foarte multe filme de succes. Filmele lui sunt si astazi foarte apreciate si pe buna dreptate.Este poate singurul regizor care a creat la noi in tara filme care si-au pastrat peste timp un farmec aparte. Va fi mereu o placere sa le revedem.
1 1
Vlad Tache pe 23 Decembrie 2004 12:31
Nici nu stiu cum sa incep... nu am cuvinte ca sa imi exprim stima si aprecierea pe care v-o port, va consider mai mult decat un regizor. sunteti omul care a demonstrat ca nu e nevoie de marele compromis care inseamna UNATC pt. a fi CEL MAI BUN. Chiar daca din punct de vedere politic nu sunt deloc de acord cu dvs. valoarea profesionala m-a fascinat total si mi-as dori din tot sufletul sa am ocazia sa va intalnesc si sa pot sa va "fur" chiar si o mica parte din cunostintele in materie de regie de film, deoarece momentan ma lupt in calvarul numit UNATC si caut o persoana care sa ma inteleaga din punct de vedere artistic si de la care sa am ce invata si sunt convins ca de la dvs am cel mai mult. cu toata stima,
Vlad Tache
P.S. va rog din tot sufletul, daca aveti timp, raspundeti-mi la acest mesaj.

1 1
maggie, the cat pe 02 Decembrie 2004 12:52
dl sergiu, pt mine, e mai mult decat cel mai bun regizor al acestei tari. nu 1 idol, ci 1 model. pot declara cu toata mandria ca i-am vazut toate filmele (si documentarele) de cel putin 20 de ori si ca le revad mereu cu aceeasi emotie. evident omul nu e perfect si nu toate filmele facute de el sunt bune sau f bune. dar per total e cu mult deasupra celorlalti regizori din romania.
1 1
Ionescu Theodor pe 07 Iulie 2004 05:09
Cel mai mare regizor român.Politica, regimul comunist in care care a lucrat ma intereseaza mai putin.Important e ca a lasat ceva important in urma lui.De apreciat este ca in ciuda regimului comunist am avut, si mai avem regizori buni.La multi ani, maestre.
1 1
Manole Mihaela pe 06 Iulie 2004 14:30
Va admir foarte mult, sunteti regizorul si actorul meu preferarat. Va doresc multa sanatate si numai bine!