Jocurile video din seria The Witcher sunt fantasy-uri inspirate din romanele și nuvelele semnate de Andrzej Sapkowski. Totuși, serialul The Witcher ce urmează să se lanseze pe Netflix „este înclinat mai degrabă către horror”, așa cum declară coordonatorul de efecte vizuale Julian Parry pentru SFX magazine, deoarece lumea din The Witcher este mai degrabă una „înspăimântătoare”.
„Filmul este orientat către horror. Cu siguranță, fantasy-ul trece pe locul doi. Pot spune cu sinceritate că nu este vorba de fantastic. Vreau să spun, că e un fantastic derivat din horror”, continuă Parry. „De exemplu, Striga (o femeie blestemată să trăiască ca monstru) este o creatură înfricoșătoare. Este ceva greu de urmărit!” Striga poate să trezească spaime, dar e nevoie de cineva înarmat cu o sabie și cu ceva magie care să se lupte cu ea, comentează publicația pcgamer.com.
Și eforturile tehnice, aici, joacă un rol: „Avem armatele din Nilfgaard, care nu pot fi recreate în realitate pentru că ar trebui să fie reconstituite peste 10.000 de persoane. Același lucru cu Temerienii și Cintranii. Aceste armate pur și simplu nu încap, fizic, pe platou”.
Oricine ar urmărit Urzeala Tronurilor poate confirma că efectele speciale vizuale au făcut multe pentru a umple acest gol, și nu e ca și cum Witcher ar evita cu totul problema - aruncăm o privire scurtă la o ciocnire la scară largă între armate în trailerul de la the Witcher.
Și totuși, the Witcher este o poveste foarte personală. În esență, Geralt încearcă să își câștige existența - și aici elementele horror ies în evidență, chiar dacă într-un context fantastic.
The Witcher va avea premiera pe Netflix pe 20 decembrie. Un al doilea sezon nu a fost confirmat încă, însă realizatoarea Lauren Hissrich este pregătită, declarând că are în vedere șapte sezoane.
Părerea ta
Spune-ţi părerea