Burnt şi Our Brand Is Crisis, cu două staruri de primă-mână în rolurile centrale (Bradley Cooper şi Sandra Bullock) s-au lansat în acest sfârşit de săptămână în box office-ul american, însă cifrele înregistrate s-au aflat cu mult sub aşteptările producătorilor.
Dacă Burnt a reuşit să se plaseze pe locul cinci în top, cu încasări de numai 5 milioane de dolari (la un buget de producţie de 20 de milioane de dolari), Our Brand is Crisis a intrat pe locul opt, încasările comediei-dramă fiind de 3,4 milioane de dolari (film realizat cu 28 de milioane de dolari).
Liderul clasamentului rămâne The Martian, cu 11,4 milioane înregistrate în acest week-end de Halloween, sărbătoare în care s-au încadrat două pelicule adresate întregii familii: Goosebumps, aflat pe locul doi (cu 10,2 milioane de dolari încasări) şi Hotel Transylvania 2 (5,8 milioane de dolari încasări). Bridge of Spies, al lui Martin Scorsese, îşi păstrează şi el locul în top – se află pe trei, cu 8 milioane de dolari strânşi în acest sfârşit de săptămână.
Între timp, Spectre, cu noile aventuri ale agentului 007, este pe cale să bată recorduri la încasările sale din afara Statelor Unite (unde va fi lansat pe 6 noiembrie). Filmul a strâns deja, internaţional, 80 de milioane de dolari.
Părerea ta
Spune-ţi părerea