O schimbare de situaţie de care a fost nevoie disperată pare să fi avut loc, în cele din urmă, la Paramount, aducând cu sine primul succes în doi ani: un film horror aproape fără dialog, dar un pariu aproape reuşit pentru studiouri. A Quiet Place, care a primit cronici extatice, a vândut în weekend bilete de aproape 50 milioane dolari în Statele Unite şi Canada, adică de două ori mai mult comparativ cu estimările analiştilor, scrie The New York Times.
Filmul, cu un rating AP12 şi un cost de producţie de 17 milioane de dolari, fără a pune în calcul cheltuielile de publicitate, îi are în rolurile principale pe soţii din viaţa reală John Krasinski şi Emily Blunt. Cei doi formează pe ecran un cuplu care încearcă să scape de nişte creaturi malefice ce reacţionează la cel mai mic zgomot.
Genul horror, cândva de mâna a doua în peisajul hollywoodian, a devenit un fel de creuzet artistic şi o prezenţă stabilă în lumea cinematografului, un gen în care regizorii şi-au permis să experimenteze, mai ales că aceste filme costă atât de puţin în comparaţie cu mega-producţiile care, la ora actuală, obsedează studiourile, notează NYT.
Cumpărătorii de bilete adolescenţi şi adulţi tineri, legaţi mai mult de Netflix, au reuşit să fie atraşi de asemenea filme, făcând hit-uri din producţii precum Get Out, It, Don t Breathe, The Witch şi The Visit.
„Povestea face totul”, spune Kyle Davies, preşedintele distribuţiei de la Paramount, precizând şi că vizionarea la cinema pune în valoare un horror. „Experienţa din sală nu poate fi repetată acasă”.
A Quiet Place are regia semnată de Krasinski, iar din echipa de producţie face parte şi Michael Bay, cunoscut pentru seria Transformers. Alte nume pe lista producătorilor sunt Andrew Form şi Bradley Fuller, care au stat în spatele seriei horror Purge, care va reveni în iulie cu capitolul patru.
A Quiet Place a fost anunţat în martie 2017, înainte ca noua echipă Paramount să se fi adunat laolaltă. Dintre mijloacele de marketing au făcut parte şi proiecţiile la Festivalul South by Southwest precum şi reclamele la film în care personajele sunt înlocuite cu membri ai publicului.
Filmul vine exact la momentul potrivit, după ce studiourile au avut de suferit din cauza unor eşecuri în lanţ, printre care Shelock Gnomes, Suburbicon şi Baywatch, având una dintre cele mai slabe cotaţii dintre toate studiourile de la Hollywood.
Părerea ta
Spune-ţi părerea