Păreri War of the Worlds

(2005)

Războiul lumilor

Ordonează după
An0nim pe 08 Ianuarie 2012 10:54
Un film am naibi de bun!!Cel ma bun film dupa parerea cu invazia extraterestilor pe Terra..
1 2
xerses pe 07 Ianuarie 2012 23:53
Impresionanat film.Abia astept sa vad si o continuare.....
1 2
darkbone pe 18 Iunie 2011 23:13
cel mai bun
iubesc filmul asta. efectele speciale sunt în primul rând foarte bune, coloana sonoră este minunată, actoria la fel de buna. filmul te captează în poveste( bine dacă îţi place).
un film foarte bun, nota mea e 10

1 2
darkbone pe 20 iunie 2011 16:16
aseara n-aveam ce face si am vrut sa vad care e numarul de cinefili carora le place filmul asta, si care nu. pe prima pagina de comment sunteti aproximativ 41 carora va place si aproximativ 15 carora nu
Mihai2508 pe 10 Septembrie 2010 16:48
Un film foarte frumos, cu o poveste foarte interesanta si cu un joc al actorilor bun.
1 2
Radu1711 pe 10 Aprilie 2010 17:23
radu1711
super tare filmul cu mult suspans si foarte multa actiune, efectele speciale au fost superbe mai ales ca filmul este din 2005.merita vazut
1 2
portofel pe 26 Martie 2010 18:44
Mie una mi-a placut mai mult acest film,aparut de cativa ani buni,decat ''2012'',care e nou si nu e bun de nimic.Parerea mea!
1 2
AeroX pe 08 Noiembrie 2009 13:05
Mai bine te uiti la Scary Movie 4
Chiar si-a meritat o parodie in Scary Movie 4. E chiar printre cele mai slabe filme pe care le-am vazut ale lui Spielberg si cu muzica de John Williams! E bun de vazut numai pentru efecte speciale, in rest...story-ul nu mi-a placut...d-aia sunt nemultumit...daca asta e viziunea cuiva despre sfarsitul lumii, adica felul in care oamenii ajung niste animale cand se simt amenintati, in pericol de moarte, din cauza extraterestrilor(cica Tripozi). In fine, povestea pe care este bazat filmul e cam slaba. Nici nu cred ca merita atata atentie, adica atatea adaptari: 2 filme, 1 serial. Iar la filme S.F. eu cred ca mai conteaza in primul rand si povestea, nu doar efecte, joc actoricesc si altele. Filmul in care joaca Keanu Reeves (The day the Earth stood still, chiar daca e din 2008)) are un subiect mult mai bun, arata ce fel de reactie "ar trebui" omenirea sa aiba in caz ca e vizitata de… citeşte
1 2
WOLF pe 02 Iulie 2005 02:33
Ce pot sa spun despre War Of The Worlds este ca merita 5 stele un blokbuster al anului.Este mai bun decat Independence Day si The Day After Tommorow la un loc.Ii dau 5 stele pentru sunet,imagine,efecte speciale si prestatia lui Tom Cruise,mai ales ca nu a jucat niciodata intr-un astfel de film.Apropiat ar fi Minority Report dar este departe.
Este un film EXCELENT,un film care trebuie vazut,putine filme SF se pot compara cu el.
In legatura cu Spielberg mi-a placut cum a gandit,uitati-va la efecte si veti vedea,si dupaia uitati-va la alte filme SF veti vedea diferenta.
Ce pot sa mai spun de Tim Robbins care din punctu meu de vedere a fost EXCELENT intr-un rol secundar.Ce sa mai spun un film ADEVARAT,un film de OSCAR in cea ce priveste efectele.

1 2
giovani pe 30 Iunie 2005 00:14
ma filmu e foarte bun , din pakte e km la moda finalul airea , asta e , insa mie mia plakut mult film , io zic k a meritat sa ma duc la cinema ;)) a fost belea
1 2
kr1st1badboy97 pe 04 Octombrie 2010 19:39
nota 10 regiei filmu-i senzatzional sooper tare numa ca partea a doua ii mult mai nashpa ca prima totushi filmu merita oricand vazut
1 3
Vali pe 06 Mai 2006 18:56
Fratilor voi la ce film v-ati uitat??? Nu erau ingropati de mii de ani sub pamant. Si nici n-o sa va spun eu cum au ajuns acolo... asta k sa va mai uitati ink o data la film pt k se vede cat de atenti ati fost.
1 3
darkbone pe 19 iunie 2011 09:38
dar spune clar tipa din duba ca au fost ingropati, iar alienii au cobort in ele pe traznete....
happysunnyday pe 1 iulie 2012 12:34
eu l-am vazut de mii de ori, si tot sub pamant zice ca-s ingropati
Bicazan Calin pe 16 Noiembrie 2005 01:29
Filmul e genial. Dar cum ar putea fi altfel cand la el au lucrat numai oameni capabili? Acest Spielberg vine mereu cu ceva nou. Trucajele sunt executate excelent. Pacat ca nu s-a pus mai mult accent pe lupta dintre oameni si alieni. Putina actiune in plus nu strica.
1 3
rowena pe 09 Octombrie 2005 20:13
e cel mai tare din parcare!!!!!!!Tom face toti banii...si Dakota e o scumpa!e filmul meu preferat!pe acelasi loc cu ultimul samurai
1 3
Igor pe 19 August 2005 17:27
super poveste,super actiune,super actorii,super efecte speciale.....ce sa mai....super film!!!
1 3
margott pe 03 August 2010 22:28
N-o fi Tom Cruise vreo minunatie de actor, dar filmele lui imi plac. War Of The Worlds chiar mi-a placut, e un SF interesant. Cu un regizor ca Spielberg nu putea iesi un film prost.
1 4
Andreea18 pe 04 Septembrie 2009 23:24
Raboiul Lumilor
Un film de la execelent in sus.....o capodopera.Imi place mult cum a jucat Tom Cruise:X:X:X
1 4
Xtina24 pe 04 Mai 2009 22:07
War of the Worlds
E un film excelent! Imi place ideea,actorii joaca foarte bine iar efectele speciale sunt bestiale.Very Good Movie:X
1 4
Moody pe 28 August 2005 12:53
Am vazut filmul si este extraordinar. Oricarui pasionat de SF i-ar place. Este bazat pe o carte de H.G. Wells. N-am citit aceasta carte insa am citit atele de H.G. Wells cum ar fi Masina Timpului, Insula Doctorului Moreau etc. E un scriitor extraordinar. E foarte bine realizat se vede ca regizor a fost Steven Spielberg. As vrea sa remarc si prestatia lui Tom Cruise care a fost extraordinara dar si a tinerei actrite Dakota Fanning.
1 4
juan_pablo_de_medellin pe 05 Iunie 2023 00:37
Încă o mizerie americană. La început toate chestiile electrice se strică...mai puțin camera unui tip care filmează atrocitățile extratereștrilor... Și mai sunt...dar n-am timp acum
0 0
user-5cb16d69c6a3d pe 14 Martie 2020 15:51
Film bun,din pacate urletele fetitei(Dakota)au stricat filmul.
0 0
AlexandruDragosStegaru pe 25 Ianuarie 2016 13:47
War of the Worlds
Nu sunt în măsură să îi acord o notă, pentru că nu sunt un critic, ci doar categorisesc filmele și serialele pe care le urmăresc în plăcut/neplăcut. Fiecare film/serial are povestea sa și nu le poți compara, pentru că au diferite teme. Pe acesta îl încadrez la plăcut. Cele 10 stele pe care le acord sunt pentru că îmi place, la cele care nu-mi plac acordând o stea.
0 0
Sorin87 pe 01 Aprilie 2015 23:06
Foarte bun SF-ul, l-am vazut pentru a 3-a oara si mi-a placut maxim
0 0
AdriAdrianna98 pe 15 Ianuarie 2014 15:29
Capodopera
O capodopera SF. Mi-a placut enorm de mult . A fost primul film SF pe care l-am vazut si mi-a schimbat radical parerea despre ele. Initial, consideram Sf-urile ca fiind desene pentru oameni mari. Mare chestie, lupte cu roboti. Nu, acest film e mult mai profund, arata supravietuirea, scoate la iveala cele mai frumoase sentimente dintre oameni (iubirea tata-copii ) dar si cele mai urate lucruri care pot aparea odata cu incercarea oamenilor de a supravietuii cum ar fi : egoismul si nepasarea fata de ceilalti cand propria viata tie-n joc. Foarte bun, mi-a placut la nebunie. RECOMAMD
PS: Dakota si Tom Cruize au jucat excelent, actori de nota 10 intocmai ca filmul. Chiar nu inteleg cum de are o nota atat de mica, merita mult mai mult apreciat. Mi-a placut mai ales ca e genul de film bazat mai mult pe suspans decat pe lupte si efecte sonore si vizuale, din punctul asta de vedere… citeşte

0 0
diMatteo pe 09 Iunie 2013 21:37
Nu vreau sa spun doar ca nu m-a impresionat filmul...destul de slabutz scenariul...
0 0
bogdan.bajinaru pe 27 Decembrie 2013 14:13
NUUUU!!!
Un monument de prostie filmul asta...Regia Steven Spielberg; cu Tom Cruise....nu are legatura cu acest film...cred ca sunt sosiile lor bete.
0 1
MikkaelWolfganger pe 06 Martie 2013 10:24
8.5
Un SF matur, violent, inteligent, exceptional jucat(mai ales de Dakota Fanning si de intensul Robbins), cu un scenariu cursiv si bine structurat.Filmul reuseste sa transmita foarte mult,efectele vizuale sunt excelente, aducand ceva faze epice si o atmosfera credibila.Daca ar fi sa aleg intre varianta '53 si varianta '05 a cartii lui Wells as lege fara urme de indoiala varianta lui Spielberg pentru ca, desi mult mai revolutionar tehnic, filmul lui Haskin scartaie strajnic la cam toate celelalte capitole(acting, scenariu, personaje,you name it).Spielberg a reusit sa sa faca un produs cinematografic foarte atractiv, intens si destept.8.5.
0 1
PLaurentzyu pe 03 Februarie 2013 21:23
Mie mi-a placut. Povestea este interesanta, iar suspanul este la el acasa.
0 1
nemotoujours pe 07 Ianuarie 2013 14:52
F.BINE EXECUTAT
DAR O POVESTE SLABUTA RAU DE TOT SI CONSIDER,PREA INMUGURITA PE TRUNCHIUL ROMANULUI
0 1
Tyybi1 pe 23 Octombrie 2012 20:36
Un film cu multa actiune si suspans...Este unul din cele mai bune SF-uri vazute pana acum. Merita vazut !
0 1
deadlord pe 04 Septembrie 2012 16:34
Este un film chiar foarte bun. Nu credeam ca este asa de bun dupa nota, dar este foarte bun.
0 1
paulino15 pe 08 August 2012 17:35
Unul dintre cele mai frumoase filme pe care le-am vazut..!!! prima data la ProTv dar atuncea nu aveam cont pe Cinemagia si inca odata pe calculator... Fratilor ai trait degeaba daca nu ai vazut filmul acesta..;);)
0 1
radu3455 pe 31 Mai 2012 16:52
un Sf bun insa nu e cel mai bun din aceasta categorie,actorii au jucat super bine nota 8
0 1
KarGo pe 24 Mai 2012 18:24
Mie Mi-a Placut efecte Speciale Asa Si Asa Dar totusi Mi-a Placut...
0 1
nikkolle pe 04 Februarie 2012 00:28
L-am vazut de foarte mult timp insa si acum imi aduc aminte toate fazele din filmul asta !
Suspans nonstop , iar Tom Cruise a jucat foarte bine rolul de tata, m-a impresionat foarte tare ideea filmului ! Niciodata nu sti de ce esti in stare pt propiul copil !

0 1
happysunnyday pe 04 Ianuarie 2012 17:37
are cateva greseli dar nu foarte mari. este un film foarte bun.efecte foarte credibile.cred ca daca ne-am intoarce in timp in 1953 cand a aparut primul si le-am da oamenilor de atunci sa se uite la el ar muri de frica:). dar...stie cineva ce spune Rachel atunci cand zboara pasarile alea direct spre dealul de unde veneau tripozii? ( la partea in care asteptau sa se urce pe feribot) eu nu inteleg ce spune, iar subtitrari am gasit diverse. ms.
0 1
adiBontea.com pe 09 Martie 2010 13:31
Contract de 30.000.000$… - adiBontea.com
[...] mintea la contributie… cu siguranta am putea veni cu ceva mai original de atat… vezi War of the Worlds, parca e tot de pe acolo si asta… Chiar nu stiu de ce se insista asa de mult pe filme despre [...] citeşte
0 1
par4zi7u pe 16 Februarie 2010 23:48
un sf bunicel marca steven spielbierg.sincer ma asteptam la ceva mai multa actiune dar nici asa nu a fost rau .per total e un film care merita vazut
0 1
Bicazan Calin pe 15 Martie 2006 17:25
Draga Evil tu esti exemplul ideal pentru a demonstra cat sunt de naivi unii oameni ( ca sa nu zic idioti ). Pai tu crezi ca realizatorul unui film isi propune sa urmeze litera cartii cuvant cu cuvant? El are alte puncte care il intereseaza pentru a face din film un spectacol (din care sa obtina profit) nu un act de cultura. Nu esti singurul nemultumit de faptul ca un regizor, scenarist sau producator nu urmeaza pas cu pas actiunea din carte. Vezi Troia sau chiar Harry Potter. Actiunea din carte este intentionat deformata pentru a crea ceva cu totul nou. Dar de ce ma chinui sa-ti explic? Cred ca vei muri prost (la figurat vorbind). Dar ca sa vezi ce te atrage cel mai mult raspunde-ti singur la intrebarea "cartea bate filmul"? Atat. Si nu te supara frate ca iti ofer cu atata usurinta "epitete" dar poate te trezesti din copilariile astea ale tale.
0 1
Bicazan Calin pe 27 Ianuarie 2006 20:59
Poate ca ai citit si ai vazut destule, dar nu suficiente. Eu spre deosebire de tine am invatat sa fac diferenta intre carti si filme. Fiecare incanta intr-un anumit mod si ambele te relaxeaza in mod diferit. Cand o sa-ti dai seama de asta mai vorbim. Cat despre sustinatorul tau vreau doar sa-i spun sa se uite mai bine la nick-ul tau, poate vede ceva angelic.
0 1
Bicazan Calin pe 24 Ianuarie 2006 23:41
In primul rand cred Dr Evil ca esti un cameleon care-si schimba infatisarea si nick-ul de aceea comentariile tale nu pot fi luate in serios. Dupa cum stii (sau poate nu) filmul nu e altceva decat spectacol. Daca vrei sa fi cult citesti carti, nu te uiti la filme. Micile scapari de creatie ale scenaristilor si regizorilor nu ar trebui sa te afecteze prea tare pentru ca ar trebui sa intri in atmosfera filmului care ar trebui sa-ti starneasca imaginatia (daca ai). Incearca tu sa creezi o actiune, o narare sau un subiect ce respecta o tema. Ai ramane surprins cate scapari ai avea, scapari vazute de oameni capabili nu de tipi cu pseudonime satanice. Ce spui Dr Evil?
0 1
Niculescu Laurentiu pe 28 Octombrie 2005 12:45
Un film bun. Bine realizat si bine interpretat. Nu-l recomand fanilor "Independence Day" pentru ca nu vor avea parte in acest film de cliseul "Noi suntem mai buni ca ei". Filmul are la baza un scenariu mai vechi(nu incercati sa va explicati anumite lucruri din film-cum de au stat masinariile 1 mil de ani in acele locuri, de ex-nu asta e ideea filmului) iar Spielberg ne dovedeste ca inca mai are ceva de spus in cinematografie. Panica generala si reactiile oamenilor sunt foarte bine puse in evidenta, interpretarea este buna, efectele speciale sunt la inaltime. Am vizionat cu placere filmul si m-am bucurat ca la final nu a existat tentatia folosirii unui cliseu. Nu este un film pentru cei ce au viziuni proprii asupra inteligentei extraterestre si pe deasupra se mai si intreaba de ce acestea nu au fost folosite in filmul lui Spielberg.
0 1
nicole pe 03 August 2005 16:34
cred k unul din cele mai bune filme ale anului...tom cruise a jukt kt de kt bine cu toate k nu se afla printre actorii mei preferati.despre dakota a jucat foarte bine se vede k este o fata talentata...si Tim Robbins a jucat bina pacat asha de putin...in rest actiunea e destul de buna cu toate k si acum ma intre cum a reusit robbie(fiul lui ray)sa ajunga la boston :)) oricum justin chatwin(robbie) a jucat bine...sa nu pierdeti filmul...
0 1
Bradley pe 02 August 2005 14:34
Salut TNT!
Referitor la final WW este diferit de alte filme pt ca prezinta ceva original in final, si oricum actiune cred ca a avut cantitativ acceptabil iar calitativ foarte bine realizata. Nu mai necesita un final care ar fi fost f asemanator cu Independence Day.
La culori... :) ce sa zic, cum spui tu. Nu ma pricep.
Ai punctat f bine ideea cu statul sub pamant 1 milion de ani (ciudat ca am inteles asta, exista un tip care a dorit sa-mi testeze vigilenta pe un film destul de simplu :) ) pt ca la asta m-am gandit si eu inainte. Cum puteau fi ingropate exact sub marile orase sau zone strategice inainte ca acestea sa fie construite? Interesant, dar este o greseala destul de mare pt un film de calibrul asta. Poate tripozii circulau pe sub pamant, insa ideea e un pic nerealista , ar fi facut numai "gauri de cartita" sau cam asa ceva. Sa presupunem ca doar tripodul de sub… citeşte

0 1
TNT pe 28 Iulie 2005 15:17
filmul mi s-a parut bun si mi-a placut.ce m-a dezamagit si pe mine a fost finalul prea brusc.insa efectele speciale (cat si culorile alese daca ati fost atenti...genial alese,mai ales atunci cand Robbie pleaca cu militarii pe dealul ala) mi s-au parut super faine.insa nu mi-a placut faptul ca sunt probleme de logica (chestia cu au stat ascunsi 1 mil de ani si nimeresc fix sub marile orase;de ce nu au atacat Pamantul atunci cat nu era populat? ca trebuiau sa se hraneasca cu oameni? dar cand exterminau toti oamenii ce naiba mai faceau? etc) si aici as vrea sa subliniez o chestie intalnita in toate filmele cu aliens care ma scoate din sarite.atat de avansati sunt alienii astia dar nu au niste imbracaminte ceva pe ei.adica sa-i vad goi ca pe niste animale e jalnic.e logic sa aiba si ei o societate si o cultura in lumea lor daca au asa tehnologii...doar nu umbla pe strazi pe acolo in puta… citeşte
0 1
Bradley pe 23 Iulie 2005 19:39
Tripozii erau masinile, din graba am confundat cu alienii, asta a fost toata kestia "draga" dani care ti-a dat tie satisfactia
pt ceva timp, ca eu nu am inteles filmul.
Nu era mare lucru de inteles dar filmul este bun pe ansamblu, ca cel mai mare minus as mentiona "designul" alienilor care se aseamana foarte mult cu alienii altor filme. Se pare ca nu prea au stralucit la imaginatie aici, insa am remarcat foarte multe aspecte originale la care am sa revin.
i'll be back!
ciao dani! :)

0 1
Mihai pe 23 Iulie 2005 16:58
Dupa ce am citit toate mesajele de pana acum as vrea sa adaug si eu cate ceva. Mie unul mi s-a parut super slab filmul, cu multe scapari de logica, mai ales pentru secolul 21. Masinariile alea(tripozii) erau deja ingropate de mult timp(milioane de ani?sau nu am inteles eu bine?) dar s-a nimerit sa fie exact in marile orase contemporane???Iar finalul mergea pentru cartea lui H.G.Wells din sec. 19,dar nu pentru noi,sa fim seriosi...niste fiinte atat de avansate tehnologic incat aveau un sistem asemanator cu teleportarea(cum au ajuns alienii in masinarii) si scuturi energetice, imposibil de strapuns cu orice se arunca in ele, nu aveau un sistem enviroment control, sau ceva de genul ala? adk si noi in secolul nostru daca mergem in vreo tara din Africa sau Asia trebuie sa ne facem o serie de vaccinuri preventive! Si inca o kestie pe care nu am inteles-o! Alienii aia mancau oamenii? Iar… citeşte
0 1
Bradley pe 17 Iulie 2005 16:23
Bradley is back!
Sa contabilizam putin pagina 2.
Pt PHENNO: Uite ca eu m-am dus la cinema, mi-am luat si o bere :), ba mai mult nu am regretat.
Pt sacalu': Nu se da o stea la cele mai tari filme. :)
Pt Claus: Efectele speciale au fost extraordinare. Iar filme ca Alexander si WarWorlds nu o sa faca romanii nici in 100 de ani.
Pt SICA: Succesul din Box-Office spune totul :)
Pt Victoras de la Oras: ID si Signs sunt adaptate mai bine anilor anteriori, WW este mai bun. Ai dreptate insa, este o combinatie intre Independence Day si Signs, bine ca ai remarcat. Si la faza din pivnita ai dreptate, probabil ca filmul a dorit sa scoata in evidenta ca la o invazie a alienilor, oamenii isi oierd firea si se autodistrug (vezi faza cu pistolul, masina).
Pt alex2: Nu stiu cum ai reusit sa razi la un asa film.Daca ai consumat ceva inainte, te inteleg. :)
citeşte

0 1
cabalera pe 10 Iulie 2005 14:14
singura parte buna a filmului au fost primplanurile cu fetele ingrozite ale personajelor. un pic de analiza psihologica e binevenita in filmele astea catastrofice. in schimb, pushtoaik m-a enervat k naiba si dk ash fi fost tom cruise, ash fi dat-o la alieni fara discutie. cam tampit finalul, adik ameobe sunt de milioane de ani, cand au ingropat tripozii, nu s-au imbolnavit si atunci martienii? nu merita mai mult de 3 stele. mai bine ma uit la "hitchhiker's guide"
0 1
talkative pe 09 Iulie 2005 17:41
A fost beton. Efecte speciale de nota 10, tensiune, actiune. Mult mai bun decat Ziua Independentei sau Razbunarea Sith. In plus, Tom Cruise a facut treaba buna.
Finalul a fost dezamagitor, dar mai verosimil decat povestile gen Independence Day. Si nu a fost o poveste tipic americana, cu eroul care se se ridica din norod (un cowboy, un mecanic auto sau fiu de asa ceva, sau vreun om de stiinta marginalizat)si salveaza natiunea, sau chiar lumea daca se poate.
Am gasit doar o hiba logica in poveste: daca invadatorii au fost ucisi de microbi acum, de ce nu au patit la fel in urma cu x milioane de ani, cand au ingropat tripozii sub pamant? Ca doar microbi erau si pe vremea aia.

0 1
Victoras de la pe 08 Iulie 2005 13:04
Mie mi s-a parut o combinare intre Independence Day si Signs (actiunea din ID si tenta psihologica din Signs). E adevarat ca scenariul filmului War of the Worlds e dupa cartea cu acelasi nume si aproape mai mult ca sigur Independence Day si Signs au fost inspirate dupa aceeasi carte (semnele sunte evidente... in toate cazulrile... pe langa extraterestri, invazie, bla bla... sfarsitul tampit :) ) SINCER gandindu-ma la cum s-a terminat Signs, chiar am crezut un moment ca pasarile au avariat masinaria aia :)

Oricum, Independence Day si chiar si Signs au fost adaptate mai bine parca la zilele noastre.

Apoi distributia mi-a placut mai mult in ID sau Signs (Gibson si Pheonix chiar m-au impresionat). Sincer, imi place cum joaca Cruise, dar preferam sa-l vad pe Smith alergand spre Boston si la faza cu masina SIGUR ar fi scos mai repede pistolul :)

citeşte

0 1
Go 1 2 3 4

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells