Păreri Robin Hood

(2010)

Robin Hood

Ordonează după
mosorvlad pe 27 Iunie 2009 20:18
Numar secundele, minutele , orelel, zilele . pana apare filmu. Filmul are un buget urias si o distributie de exceptie o sa fie o capodopera !
32 38
Radu47hitman pe 15 decembrie 2009 17:57
offf, ce comentarii mai faceti voi! Se comenteaza dupa ce se priveste filmul!
yanysboy pe 26 iunie 2015 20:14
si a fost destul de bun :)
Mbi pe 19 Aprilie 2010 21:55
That`s right.
Filmul apare,citez : 'Premiera in Romania:14.05.2010'...
Cum se face ca l-au vazut aproximativ 50 de cinefili si este in Box Office Cinemagia din ultima luna?
*am notat cu o stea proasta organizare a site-ului.-->monument de prostie:))!!
P.S. Dece toata lumea compara Gladiatorul cu Robin Hood?WTF?! Isn`t the same shit!God,people!

23 34
alxsrn pe 24 aprilie 2010 18:59
Vorbeste si tu ca omul si mai lasa naibii abrevieri de mess: wtf omg, sau alte expresii de prost gust.
kamataru pe 14 mai 2010 18:16
bine subliniat!
oandree pe 17 Mai 2010 18:27
Altceva decât m-am aşteptat că va fi
Văzut ieri la CINEMA CITY din Piteşti... BUN, dar nu capodoperă :( Neapărat trebuie văzut, mai ales că e un adevărat Motion Picture, ceea ce mi-a amintit că Ridley Scott este în primul rând Pictor! Crowe e credibil, rolul e interesant, chiar dacă nu e vorba de Robin Hood, ci de Robin Longstride. Se putea face mai mult, din păcate... a lipsit muzica lui Hans Zimmer - atingerea magică din Gladiator... nu e foarte cursiv... Marion cu trupa de pungaşi pe plajă e total neverosimilă...

William Hurt greu de recunoscut, parcă devine din ce în ce mai profesionist, un rol care l-a pus în valoare!

Max von Sydow ajunge, la vârsta senectuţii, din veşnicul interpret al personajului negativ, la înţelepciunea şi lumina ce transpar din rolul Sir Walter of Nottingham.

15 2
victor_neo75 pe 21 mai 2010 17:27
Incearca sa revezi excelentul "The Adventures of Robin Hood" (1938) (e color) cu Errol Flynn, mai putin cunoscutul "Robin and Marian" (1976) cu Sean Connery si Audrey Hepburn si normal varianta cea mai cunoscuta cu Kevin Costner si Morgan Freeman din 1991, "Robin Hood: Prince of Thieves". O sa realizezi singura, sper, de ce multi spun ca filmul cu Russell Crowe este in mare parte un esec plictisitor.
oandree pe 22 mai 2010 19:24
Mulţumesc pentru recomandări, în special cea cu Sean Connery şi Audrey Hepburn, singura pe care nu cred s-o fi văzut. Cu toţii am vrut mult, foarte mult de la o echipă care a demonstrat că poate face istorie. Nu ştiu unde s-a rupt filmul, ce n-a mers pentru a se ajunge la performanţă, dar de aici până la a spune că a rezultat un "eşec plictisitor" e cale lungă. Iar disponibilitatea confirmată, pentru o continuare a acestui film demonstrează că avem de-a face cu o echipă de perfecţionişti. Sincer, cred că la Gladiator nu se putea face o continuare, deşi se zvonise, dar emai bine că nu s-a materializat, pe când Robin Hood s-a terminat ca un episod de serial, tocmai când povestea prinsese contur, personajele luaseră în greutate şi suspansul se iţea în mintea spectatorului.
HahaNu pe 15 Decembrie 2009 23:56
Super !!
Demult speram la un film Robin Hood care sa nu fie o comedie obosita .. asta pare sa fie ceva mai serios .. astept cu nerabdare sa vad cum e .. mai ales ca e Russell Crowe !!!
12 10
Xutzu pe 3 mai 2010 15:20
Exact....in sfarsti un Robin Hood normal:)
Deceoare pe 27 iunie 2015 00:04
Exact .....în sfârşit un Robin Hood - Lecţie de Educaţie fizică (Sport) . Multă mişcare - Probe : Tir cu arcul , Scrimă (Spadă) . Invenţii care nu existau la acea vreme . Mai trebuia să apară şi un ''I Phone'' .
mvpsebi pe 11 Iunie 2010 12:53
Rise and rise again..but still, degeaba!
Nu prea stiu ce s-a vrut de la filmul asta, mie acest Robin Hood nu-mi zice nimic..un Robin Hood parca plictisit de viata, prezentat de parca ar fi nu stiu ce mare gladiator. Defapt cred ca aceasta a fost si ideea, un film gen Gladiatorul, insa nu cred ca era cazul unei astfel de abordari. Nici macar Russell Crowe n-a reusit sa mai ridice nivelul filmului, iar acest lucru spune multe. Pur si simplu aveam o alta imagine pt Robin Hood, o imagine pe care R. Crowe nu prea se preteaza.
8 8
ABC pe 3 iulie 2010 22:15
Sunt de aceeasi parere cu tine.
aliku23 pe 7 aprilie 2011 03:36
Asa hal de comentariu valy ? :))))))
White.Lily pe 21 Mai 2010 19:44
Impartasesc parerea majoritatii de aici.
Nu prea a reusit sa ma dea pe spate filmul asta. Nu muream sa-l vad neaparat insa cand am auzit ca este regizat de Ridley Scott mi-am zis ca neaparat trebuie sa-l vad la cinema....insa asteptarile mele nu prea mi-au fost indeplinite.
Filmul intr-adevar este realizat f bine insa am f mult critici la adresa lui.
Rolul lui Russell Crowe nu mi s-a parut deloc ca a fost pus in valoare.
Inceputul filmului ( in special primele vreo 40 de minute) e mult prea brusc Prea multe scene de lupta incat la un moment dat te ameteste de nu-ti dai seama cine cu cine e.
Iar 3 la mana mi s-a parut ca nu are o poveste, ceva care sa te tina in suspans. Vorba cuiva de aici... scenariul destul de subtirel....pare mai degraba incropit.

7 4
Deceoare pe 26 iunie 2015 23:58
Adevărat un film foarte prost . Ridley Scott = profesor de Educaţie fizică .
badboy2009 pe 28 Decembrie 2009 13:53
de cand astept o noua capodopera marca RIDLEY SCOTT si cu o asa distributie de exceptie. a trecut ceva timp de cand RUSSELL CROWE si RIDLEY SCOTT au colaborat impreuna la cel mai tare film din istorie si anume GLADIATOR. sper ca si acest film sa fie o mare reusita
6 13
Milla pe 31 mai 2010 10:01
Filmul e bun, dar dacă mergi din start cu ideea de al compara cu ”Gladiatorul” s-ar putea să te dezamăgească, încearcă mai bine să faci abstracție de unul ca să-l poți aprecia pe celălalt.
Mydy25 pe 24 iunie 2010 13:59
genul de filme in kre a jucat Russel Crowe imi plac la nebunie cel putzin cele in care a jukt in ultimul timp nu vad de ce nu ar fi frumos si Robin Hood abia astept sa il vad pe urma cred k o sa comentez si despre film
matew10 pe 20 Mai 2010 11:30
Nu merita vazut
Slab. Nu tin minte sa-l fi vazut pe Russel Crowe intr-un rol asa de slab. Daca Gladiatorul si The Quick and Death sunt doua filme foarte bune . Robin Hood este un esec total. Comercial si cu glume de prost gust.
6 16
Raps09 pe 23 mai 2010 18:08
mai baiatule "pc-boy" nu e twilight sa iti placa tie.. dar oricum nu gusturile nu se discuta dar nu am vazut vreodata sa lase un comentariu mai aiurea ca tine pe nimeni:)))
matew10 pe 16 februarie 2012 12:29
Mda. Multi nici nu au vazut filmele si repede isi dau cu parerea, e un flagel des intalnit...
JoeSmOe pe 16 Decembrie 2009 12:48
pot spune ca-l astept destul de tare! nu chiar precum Avatar,dar pe aproape.
Tot ce contine marca Russell Crowe,e genial!

6 16
Mbi pe 2 aprilie 2010 16:54
=)) omg! nu poti compara avatarul cu un film ca asta,care practic iti da o lectie de istorie:|. blockhead!
JoeSmOe pe 20 decembrie 2010 14:52
jet bai saracule.nu am facut nici o comparatie.era vorba de ceea ce astept eu de la film.ratatule!
mad pe 18 Mai 2010 13:02
Cam ce ma asteptam
Realizarea a fost buna dar scenriu slab ... Nu au prea avut cu ce lucra actorii. Mi se para ca s-au chinuit prea mult sa actualizeze povestea la criza si situatia actuala, si au pierdut din farmecul lui Robin Hood (haiducu' vesel)

review personal am scris aici, desi nu stiu daca am voie sa pun linkuri in comentarii

http://www.nadejde.ro/radus-rants/robin-hood-filmul/

5 5
ionuttita pe 04 Iunie 2010 11:05
until lambs become lions
OK filmul nu spune mot a mot legenda - nici nu ar fi trebuit pentru ca a fost ecranizata de foarte multe ori -si foarte bine as putea zice - si nu mai era loc de inca un film ( ceva de genul aceeasi marie cu alta palarie), iar noua viziune mi s-a parut muuuult mai interesanta , mai comica si mai atractiva
4 2
trancegirl pe 15 Mai 2010 23:28
foarte reusit
Am plecat de acasa cu ideea ca o sa vad un Robin asemanator cu cel interpretat de Costner...ma asteptam ca actiunea sa se desfasoare intr-un singur loc, dar am ramas placut surprinsa. Distributia f buna, Cate frumoasa si talentata ca intotdeauna, o multitudine de actori noi, Russel uimitor de bine si-a interpretat rolul, efecte speciale care m-au dus cu gandul la Londra.

Mi-a placut f mult si l-as mai vedea inca o data.

4 2
Tony19o0 pe 5 octombrie 2010 18:51
daca ar fi sa fac o comparatie cu centurion ,robin hood ar primi nota 5 .am asteptat sa apara si sincer ma asteptam sa fie genul gladiator...dar scenariu e ft prost....deci....centurion 9 robin hood 5.
rifa pe 17 Mai 2010 01:19
Robin Hooooood sau mai bine nu.
Sincer, nu am avut asteptari mari de la acest film, deci entuziasmul meu nu a avut cote alarmante, totusi ma asteptam sa-mi placa acest film. Iata ca sunt indecis in ceea ce priveste calitatea filmului. Da, mi-a placut, nu m-a plictisit dar ii lipseste un gram de ceva... sau chiar doua! Acel gram este esenta personajului principal, sau ma rog, care ar trebui sa fie principal, si anume; Robin Hood. Problema principala a fost ca filmul nu reda viata lui Robin Hood ci viata lui Robin Longstride, lucru care nu m-a impresionat.

SCENARIU (7,5/10): Filmul este adaptat dupa povestea populara a lui Robin Hood, si-anume un brav sustinator al regelui Richard "Inima de Leu" care dupa moartea acestuia, a fost proscris de catre John, fratele mai negru la inima al regelui. Povestea este bine redata grafic, dialogul avand insa mici hibe. Desi umorul englezesc este mai mult decat prezent in… citeşte

4 4
Milla pe 31 mai 2010 10:06
Eu sunt extrem de curioasă..de unde ai tu cunoștință pentru noțiuni de gen scenariu, joc actoricesc, coloană sonoră, montaj video, cinematografie?... Problema este că pari credibil...dar eu sunt curioasă să știu de unde știi...
tibijuve pe 21 noiembrie 2010 17:28
nu inteleg de ce faci atata drama din faptul ca fimul prezinta o poveste verosimila despre trecutul lui robin hood. ti-ai fi dorit alt film in care el ii jefuieste pe cei bogati, se tachineaza cu regele Smith si cu seriful din Notthingham si castiga toate concursurile de tras cu arcul? in plus daca incerci sa compari personajul principal din gladiatorul cu cel din robin hood, inteleg dooar ca ti-ai fi dorit sa vezi gladiatorul 2 si nu robin hood. si apropo nu ai vazut peisaje ?:)) sau imagini remarcabile (modul in care moare Godfrey sau cum il ajuta Robin pe serif sa puna afisul ) eu zis sa te mai uiti inca o data la film;)
Pinu pe 26 Aprilie 2010 19:00
Sper ca va fi un film pe masura .. Russell Crowe e pur si simplu genial
4 7
sharkygs pe 27 mai 2010 23:01
link direct ........................... http://sharingmatrix.com/file/6075475/02478.DVDRip.part1.rar http://sharingmatrix.com/file/6075477/02478.DVDRip.part2.rar http://sharingmatrix.com/file/6139157/02478.DVDRip.part3.rar http://sharingmatrix.com/file/6139159/02478.DVDRip.part4.rar http://sharingmatrix.com/file/6146993/02478.DVDRip.part5.rar http://sharingmatrix.com/file/6149945/02478.DVDRip.part6.rar
psihologu pe 18 august 2010 07:59
E ca si cum mi-ar prezenta viata Papei Ioan Paul al II-lea, inainte sa devina Papa. Probabil ca si aceasta ar fi o idee mai buna decat Robin ante-Hood... Dar asa... Pana si varianta cu Kevin Costner, care desi a parut precum un videoclip marca Bon Jovi, ca sa-l citez pe nimeni altul decat pe Crowe, a fost mai captivanta. Sunt superioare pana si variantele cu Errol Flynn si parodia lui Mel Brooks. Am ramas cu mai multe din ele.
marius93 pe 02 Aprilie 2010 14:08
Ridley Scott e printre regizorii mei de suflet, iar Russel Crowe a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult, dupa ce m-a incantat cu prestatiile lui din filme ca Gladiatorul, Renascut din cenusa sau O minte sclipitoare. Cu siguranta voi merge sa vad filmul, mai ales ca din trailer pare a fi ceva bun.
4 10
danyx493 pe 02 Septembrie 2010 13:50
In primu' rand nu cred ca ar fi trebuit sa se numeasca Robin Hood, ci mai degraba Robin Longstride, deoarece filmul prezinta intoarcerea acestuia in Anglia, in niciun caz renumitele povesti ale haiducilor care furau de la bogati pentru a-i ajuta pe cei saraci si neajutorati...in schimb, se vede ca Ridley Scott si-a pus amprenta asupra filmului, dar totusi nu prea bine, celelalte productii ale sale precum Gladiator sau Regatul Cerului au avut un impact mult mai remarcabil asupra publicului, si deci un succes mult mai mare...cat despre scenariu, acesta este destul de bun, iar distributia este pe masura filmului...8/10
3 0
tkata pe 17 Ianuarie 2011 10:52
Un film exceptional...o alta abordare a legendei...o abordare mult mai realista si mai istorica
2 0
paul2000 pe 16 Octombrie 2010 17:38
Robin Hood
Un nou film istoric foarte bun, in regia lui Ridley Scott! Povestea lui Robin Hood este readusa pe ecrane, de data aceasta sub o alta forma, una ceva mai realista! Distributia de exceptie, efectele foarte bune si actiune din plin! Un film care merita vazut de toata lumea! Recomand!
2 0
Octaz pe 08 Octombrie 2010 21:57
Film cu Russell Crowe,clar,filmnul are cateva puncte din oficiu din start.O reprezentatie foarte frumoasa si interesanta. Am vrut sa urmaresc filmul ca fiind un fel de "Gladiator" avand bineinteles in rol principal pe acelasi actor care nu stiu de ce dar seamana la fel de bine in ambele filme (ca personaj).Asa l'am si urmarit.Un film istoric , cu eterna lupta pentru patrie in care Robin Hood a jucat un rol important iata.Filmul nu e plictisitor, e doar daca cel care il vede e plictisit :) ... si ii voi contrazice pe toti cei care spun ca filmul nu este bun !
2 0
Costy_Craiova_fan pe 08 Septembrie 2010 17:05
RUSSEL CROWE este si va ramane printre cei mai buni actori din istorie!dupa parerea mea,filmul este printre cele mai bune de anul acesta.
2 0
midnight_caller5005 pe 05 Septembrie 2010 11:34
Robin Hood reactualizat
Cand am inceput sa ma uit la film am crezut ca o sa vad o noua ecranizare a legendei lui Robin Hood.
Surpriza ceea mai mare a venit la final cand s-a scris ca asa incepe LEGENDA celebrului ROBIN HOOD.
este un film ce merita vazut, fiindca este complet diferit de celelalte ecranizari ale lui Robin Hood

2 0
leo26 pe 29 Septembrie 2010 03:44
Schimbati-va mentalitatea de oameni inculti
Am citit pareri pro si contra, dar ma deranjeaza pers care is spune parerea fara sa fii vazut filmul si arunca afirmatii pro si contra asa sa se afle in treaba ori sunt prosti, ori ipocriti si nu-i prima data cand vad asa ceva, situl acesta este plin de astfel de pareri idioate.Oameni buni sunteti cretini rau de tot...dar sa lasam ca oricum tara este plina de voi.Referitor la film intradevar nici de data aceasta nu m-a dezamagit acest regizor si nici actorul care este deosebit cum de altfel este tot filmul alternand de la momente vesele din viata lor la cele dramatice si invers, un film care te captiveaza timp de 2 ore si 40 cat are fimul, sper din tot sufletul la o continuare.
2 1
Zuza pe 14 Iunie 2010 17:19
light
Dincolo de o Cate Blanchett care redefineste frumusetea intr-o maniera aproape mistica, filmul in sine e un cliseu...
2 1
Morphy pe 25 Mai 2010 17:21
Eu nu am plecat de acasa cu nici o idee. Citisem cartea inainte, am vazut in urma cu cativa ani varianta cu Costner si cam atat. M-am bucurat sa vad ca Ridley Scott & Co. au ales sa prezinte un Robin Hood apropiat de cel pe care si l-a imaginat Henry Gilbert, chiar daca povestea este diferita. Un singur lucru nu mi-a placut la film si anume scena de lupta de pe plaja, la final. Mi se pare ca trecerea de la un simplu soldat care merge la razboi sa-si apere tara de invadatorii francezi la un mare conducator este mult prea "dura", iar oamenii cu siguranta nu ar fi avut curajul de fata cu regele sa-l ridice in slavi pe Robin Hood...
Recunosc ca Robin Hood varianta 2010 nu este o capodopera a cinematografiei insa mi-a placut si pentru asta ii acord nota 8.

2 1
Milla pe 31 mai 2010 10:35
Cu toate că mi-a plăcut destul de mult filmul, am să-ți dau dreptate... mai ales că aceasta din punctul meu de vedere a fost singura greșeală logică a filmului și anume că toți îl știau drept Robert Loxley și dintr-o dată toți îl aclamă drept Robin...
vassi_ram pe 17 Mai 2010 11:16
NU este o capodopera
Filmul luat pe bucati este bun, imagine, culori, recuzita, cinematografia...foarte bune. Distributia este si ea fantastica, bugetul fu pe masura.
Sunt ceva inconsecvente care personal mi-au displacut, faptul ca nu am vazut aceeasi poveste stiuta pana acum a fost bine dar cea prezentata de Scott este ciudata. Avem o gramada de accente, 2 australiene, unul scandinav si prea putine englezesti, pare ciudat sa-i vezi pe francezi ca acosteaza in UK in niste vehicule similare cu cele din WW II, in scenele de lupte vezi arcasi atacand calare sau infanterie care intampina cavalerie stand doar cu scuturi, fara lanci. Este un amestec de bun cu ceva scapari timp de aproape 3 ore. Del a Scott aveam asteptari mult mai mari, Craks este un film foarte bun, de la acesta chiar aveam asteptari, poate de unde ai "dezamagirea" cu care am iesit putin din cinema. Nu-ti pierzi timpul, dar nici nu te da… citeşte

2 1
cafea pe 03 Iunie 2010 01:20
un mic ghiveci
nu mi s-a parut un film extraordinar...
in primul rand ma asteptam sa vad un robin hood care chiar lupta cu arcul sau celebru...hmm cred ca sunt 3 scene in care se foloseste de el
in al doilea rand debarcarea soldatilor francezi pe plaja nu vi se pare ca aduce enorm de mult cu debarcarea trupelor in omaha beach (saving private ryan, de ex), de unde si pana unde acele transportoare patratoase , CU VASLE au putut traversa canalul :)), prea prea tras de par, si acei soldati francezi ies asa de suparati din ele cand practic pe plaja erau asteptati doar de "prieteni", trupele lui robin hood erau undeva departe pe dealuri....si multe alte greseli si neconcordante....
pacat de actori si de idee, chiar asteptam un film istoric plin de realism

2 2
foy pe 05 Februarie 2010 16:09
tare
daca este macar jumate din gladiatorul si cu un final fericit o sa fie bestial
2 8
Zygore pe 06 Ianuarie 2010 22:08
Robin Hood
numai Robin Hood nu ar fi :))) abia astept sa apara asa cum mia placut si glatiators
2 11
Mbi pe 2 aprilie 2010 16:52
right:-J. ce te faci daca nu o sa-ti placa?
LBoggy93 pe 30 Ianuarie 2010 19:32
Capodopera
Si eu astept cu nerabdare filmul...sper sa fie macar la inaltimea Gladiatorului
2 13
SANDA45 pe 08 Noiembrie 2012 17:01
Robin Hood e o adevarata legenda,in toate sensurile cuvantului.
1 0
Theodor2011 pe 01 August 2012 17:17
De-a lungul timpului au fost cateva filme cu Robin Hood, dar de departe cel regizat de excelentul regizor Ridley Scott este cel mai bun, unde mai pui ca rolul principal cel al lui Robin este jucat de un mare actor al lumii Russell Crowe. Lumea (cinefili siteului) compara foarte des Robin Hood cu Gladiator deoarce ambele filme sunt cam acelas gen istorice+aventura plus ca in ambele roluri principale din ambele filme este vorba de doi eori si ambele filme sunt regizate bine de Ridley Scott si in ambele filme rolurile principale sunt jucate de acelas Russell Crowe probabil si de aicea comparatia foarte deasa dintre cele doua filme. Numai comparati cele doua filme indiscutabil Gladiator este mult mai bun, si sa nu uitam ca Gladiator are un scenariu mult mai impresionant,si sa nu uitam ca Gladiator are totusi 5 premii+7 nominalizari OSCAR, 2 premii+5 nominalizari la Globul de Aur, si sa nu… citeşte
1 0
bocadaniel91 pe 03 Septembrie 2010 23:08
Nu ma asteptam sa fie asa surprinzator filmul, sincer. Respect regia!!! si sa nu uitam si de Russell!!!
1 0
Ferantino pe 09 Iunie 2010 23:38
Pacat de efortul de productie
După Kingdom of Heaven mă aşteptam la ceva mai multă acurateţe istorică din partea lui Ridley Scott. Filmul este o însăilare de imagini superbe cu actori faimosi care reuşesc performanţa de a nu spune nimic dar absolut nimic. Chiar daca pare imposibil, Scott reuşeşte să eşueze pe un scenariu ready made şi bazat pe o poveste de succes.
În afara imaginilor din oraşele medievale care surprind o atmosferă autentică reustul e fanteze sau compromis faţă de principiul egalitarismului dintre sexe. Femeile evului mediu chiar nu luptau în armatele nobiliare chiar şi deghizate în "Cavalerul Negru". Unele scene sunt hilare din acest punct de vedere cum ar fi cea în care regele Filip al Franţei (Stephen Armourae) îi cere lui Godfrey (Mark Strong) după câteva fraze de salut să se exprime în engleză o limbă atât de cunoscută încât şi un rege fracez din sec… citeşte

1 0
Twiblack pe 01 Iunie 2010 16:53
john
vad ca multi nu sunt multumiti de rezultatul filmului. eu zic ca fara o continuare filmul ar ramane la nivelul de introducere, pt ca asta este si e prima oara cand as putea spune ca un regizor face exact ce trebuie pt a reda mai frumos si intr`un stil autentic perioadele istorice. acum ca stiu inceputul vreau sa vad si desfasurarea...astept cu nerabdare ca ridley sa ia decizia corecta pt a continua aceasta poveste asa cum trebuie. sincer m`am saturat de ecranizari presate in 90 de minute din care nu inteleg nimik. foarte reusit filmul dar numai in cazul unei continuari va fi complet
1 0
bogdan0125 pe 23 Mai 2010 19:41
Aşa şi-aşa
Incepe bine acest film, primele 45 de minute fiind chiar foarte bune, dar pe urma totul se transforma intr-o drama, iar actiunea nu mai apare pana la final.
1 0
titihenry pe 16 Mai 2010 23:59
l-am vazut azi la cinema...nu e chiar ceea ce asteapta fanii Robin Hood, dar oricum e bun
1 0
YunaFFX pe 16 Mai 2010 20:36
Am vazut filmul ieri.Ca de obicei Russell Crowe nu dezamageste la fel si Cate Blanchett.Recomand filmul nu o sa fiti dezamagiti ;)
1 0
eduard_andrei pe 16 Mai 2010 19:02
so so
am asteptat filmul mai cu seama dupa vizionarea trailer-ului, dar acum ca l-am vazut sunt dezamagit. e ffdeparte de geniul din Gladiatorul atat la regie - Ridley Scott cat si ca actor principal - Russell Crowe. povestea nu are o cursivitate expresiva, scenele de lupta nu au spectaculozitatea la care speram sau sentimentul de realism....ce mai, ma asteptam la mai mult de la film.
1 0
Maus pe 15 Mai 2010 14:03
....
Filmu' e dragut dar ma asteptam la mai mult.... Povestea este tratata altfel fata de versiunile anterioare, actiunea este rastalmacita, iar cursul evenimentelor este afectata negativ, din punctul meu de vedere. Mi-ar fi placut o versiune fidela ideii originale...
Russel Crowe isi demonstreaza inca o data calitatile (daca mai trebuia) si ridica stacheta fimului.... In rest , ceilalti actori joaca decent...decorurile...scenele de lupta sunt redate extraordinar.
Ar trebui vazut ca o alternativa la ceva vechi....viziunea lui Ridley Scott asupra legendei lui Robin Hood!!!
Vizionare placuta!

1 0
mariomario pe 18 mai 2010 09:05
pai versiuni fidele am avut multe pana acum si mai avem si o carte pe care sa o citim daca tinem asa mult la versiuni fidele
Milla pe 31 mai 2010 09:56
Zi-mi și mie ce idee originală? că mai nou am citit undeva că Robin Hood era de fapt cămătar...așa că zi-mi te rog unde e carte aia cu legende originale:?!
CazaGio pe 17 August 2012 00:52
A fost un film bun. O ecranizare reusita a celebrei povesti a lui Robin Hood
1 1
kenya pe 17 Septembrie 2010 19:08
nota 10 pt.cai
m-a dezamagit profund.O versiune fara nici o legatura cu legenda lui Robin Hood,trasa de par la maxim,niste personaje care nu pastreaza din povestea celebrului haiduc decat numele,actorii joaca fara convingere,nici macar nu e amuzant. O Marion maritata si nu prea,virgina si nu prea,vaduva si nu prea,nici doamna nici crasmareasa,este jucata surprinzator de.......prost de inegalabila Cate Blanchett(sigur se alege cu zmeurica).Ca sa nu mai amintesc de Russel Crowe,care a incercat din rasputeri sa reinvieze Gladiatorul,cam sifonat,cu o mutra de mahmur nu mai este ce a fost iar rolul de amorez nu-l mai prinde(ne-a aratat chiar si muschii-ce nu face omul pentru bani si pentru succes-penibil!!!!)In rest,un rege neverosimil,un celebru necunoscut,fara niciun haz si fara un dram de talent,niste babe pe-acolo pe post de femei politice,o incercare de complot de neinteles si de necrezut,un capcaun… citeşte
1 1
bovoro pe 24 Iunie 2010 22:03
Ceva istorie (dupa ureche), ceva dialoguri (cliseizante), un pic de actiune (dezlanata) si multe celebritati dornice de un banut in plus.
Dupa zece ani de la "Gladiator" Russell Crowe e mai batran, mai gras si mai lipsit de inspiratie ca oricand.
Cate Blanchett, la 41 de ani, joaca rolul unei Marion (aproape) virgina, al carie sot pleaca in Cruciada dupa numai o saptamana de la nunta si moare ca un erou intr-o ambuscada .
Marion - un fruct al pasiunii un pic prea copt, dar nerabdator sa fie cules de un macho barbos, dur, plin de semne de buna purtare, lasand in urma siaje de feromoni - Robin.
Clisee fara numar, fara numaaaar....
Ceea ce m-a facut sa-i dau trei stelutze este o anumita doza de dramatism care se regaseste pe ici, pe colo in film si care mi-l aminteste pe Ridley Scott, acela care regiza candva The Duellists, Blade Runner, sau Black Hawk Down.

1 1
CostinN pe 23 Mai 2010 13:39
O alta fata a povestii.
Indiferent de ce se spune despre film, ca nu urmareste aceeasi linie narativa ca cele mai vechi, ca de fapt nu il scoate la lumina pe "Hood" ci pe omul de dinainte, chiar am fost placut surprins. Dupa cate mai tin minte, in nici un film (din cele vazute de mine pana acum) cu Robin Hood, nu s-a povestit mai elaborat "nasterea" lui ci mai degraba evolutia lui. Cred ca a fost nevoie si de acest amanunt, poate din curiozitatea multora sau pentru ca acum se pune accentul pe "radacinile" unui erou pentru a-l cunoaste mai bine sau pentru a-l umaniza. Exact asa a fost si cu noua serie Batman, dupa nenumarate serii s-a dorit si o poveste cu inceputul lui, cu momentele mai putin faimoase, cand respectivul putea fi comparat cu un om normal, astfel fiecare sa se poata identifica cu el. Astfel noua serie a inceput cu Batman Begins si a explodat cu The Dark Knight. Poate acelasi lucru se urmareste si… citeşte
1 1
RedHead pe 22 Mai 2010 21:32
Frumos realizat
Am vazut acest film la Procinema, varianta Digital. Un film frumos, o poveste interesanta, un altfel de Robin Hood. Nu este o opera de arta filmul, dar se merita vazut. Este frumos realizat.
1 1
adriansilvan pe 21 Mai 2010 20:51
Acum am venit de la film si nu pot sa spun altceva decat MINUNAT, super film.
1 1
kimora pe 20 Mai 2010 14:21
Superb
am vazut filmul si este ceva total diferit fata de ceea ce eram obisnuiti sa vedem , nu este o comedie plictisitoare ci un film plin de suspans cu multa actiune . merita vazut ,
1 1
baby_alexutza pe 16 Mai 2010 16:31
E ok...
Aseara, l-am vazut la AFI Cotroceni... filmul e ok...merita vazut, dar nu te da chiar pe spate...bunicel :D
1 1
backgammontibi pe 16 mai 2010 21:01
pe mine m-a dat pe spate ca aproape am adormit.cred ca merita mai mult un somn decat sa vad porcaria asta...
baby_alexutza pe 23 mai 2010 20:02
:))) da km asa ceva, oricum am vazut la viatza mea si filme mai "rele" :)) dar km ai dreptate :D
Chimaira pe 04 Mai 2010 09:54
Un nou film de la Ridley Scott., un regizor extraordinar, care a mai regizat si "Black Hawk Down", o alta capodopera. Asteptam sa vedem si "Robin Hood". Speram sa nu dezamageasca.
1 1
dacoda pe 03 Mai 2010 16:15
dacoda
Abia astept sa apara filmul :D este un actor foarte bun :D
1 1
victor_neo75 pe 21 Mai 2010 00:52
Robin Hood - mai mult drama decat actiune !!!
Ridley Scott a ajuns la contraperformanta de a il distribui pe Russell Crowe intr-o bulibaseala istorica de film cu multe momente de dialog inutile. A ajuns sincer la doi de pasi sa semene cu esecul "King Arthur" din 2004. Ridley Scott a realizat, in afara oscarizatului "Gladiator" din 2000, si filmul cam pe aceeasi tema istorica despre cruciati "Kingdom of Heaven" cu Orlando Bloom in 2005. Trecutul glorios nu este garantia unui viitor luminos !!

Mai bine revedeti "Braveheart", "Gladiator" sau "300" decat sa atipiti la dialogul monoton din primele aproape 2 ore din "Robin Hood" si cele doar 10 minute de lupte efective de la final. Nota 5 e mai mult "decorativa" (pt. scenografie si costumele vremii), dar pt. scenariu merita un 3.

1 2
backgammontibi pe 21 mai 2010 17:28
bv dom`le. in sfarsit cineva care spune lucrurilor pe nume . aceleasi note le dau si eu si mai spun inca o data ca russell crowe ,probabil din cauza crizei a acceptat acest rol jalnic ,probabil a semnat contractul inainte de-a citi scenariul...
Milla pe 31 mai 2010 10:14
Dar cum de nu sunteți deja experți la Hollywood...cu cunoștințele voastre trebuia să vă accepte :| Mă uimiți, dacă vouă nu v-a plăcut asta nu însemnă că este atât de dramatic...eu aș fi înnebunit dacă tot filmul s-ar fi bătut! Slavă domnului a avut și subiect filmul.
Go1 2 3 4 5

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells