Păreri Despre morți numai de bine

(2005)

Despre morți numai de bine

Ordonează după
lucian_tgm pe 26 Iulie 2018 15:14
Stupid
Filmul e cu adevarat un monument de prostie (ca aproape toate cele facute la noi dupa '90. ) Media mare a notelor acordate spune multe despre "cinefilii" români.
1 0
cineva pe 29 Martie 2007 17:29
mai sincer mie mi-a placut mai ales ca am avut onoarea sa-l vad avandu-l pe regizor pe sacunul alaturat,chiar mi-a placut idila dintre ziarista si politist,m-a cam enervat ca la sfarsit a tinut prea mult scena cu urmarirea insa merge!Bv domnule regizor!"...numai ..bine"
1 1
cosmin742000 pe 28 Septembrie 2014 09:38
Un film politist romanesc foarte bun , foarte apropiat de filmele giallo care in anii 70 erau cele mai bune filme cu suspance.Cred ca e printre singurele , daca nu singurul , film politist facute in Romania dupa involutie.
1 2
blacksea_rider pe 16 Aprilie 2024 02:42
"Filmul a fost vizionat de 804 spectatori de spectatori în cinematografele din România,de la data premierei și până la data de 31 decembrie 2014 - Centrul Național al Cinematografiei." WIKI
0 0
un artist pe 10 Ianuarie 2006 08:18
Pt. Emanuel
acum inteleg... sorry
si inca ceva!Dl. Aneste nu se referea la filmele romanesti, ci in general.Pe de o parte ai dreptate, dar ce este un artist decat un mecanism care sa refuleze mai mult sau mai putin frustrarile personale? Si cand zic frustrari,nu ma refer la ceea ce inteleg "unii", ci la ceea ce intelegi tu, si eu!cred ca avem cam aceleasi studii!vezi studiile lui Neacsu!Nu?
Hai cu posterele alea ca dau o bere!

0 0
me pe 09 Ianuarie 2006 18:26
daca dadeau astia oua in loc de stelute votam 5.
asa am votat una ca nu ash fi votat deloc de fapt.
cred ca e timpul sa inchidem acest subiect.ca incep astia sa adune ca bula. 2 la matematica, 4 la romana, 1 la istorie, si 3 la geografie, in total 10.sau vorba lui caragiale "multe steaguri neamule"
ar trebui sa multumiti pentru cenzura de pe cinemagia... nu vreti sa stiti!legam patru pagini de injuraturi fara sa ma repet si daca nu mai faceam fata imi chemam si prietenii pacaliti de producatorii acestui film!apropo de furat!
mai bine ati multumi celor care v-au ajutat sa faceti filmul din pasiune.si nu numai filmul asta ci si ce de scurt metraj in care regizorul secund l-a scos la TREI zile!o fi baut cu actorii si echipa prin barurile alea...
sa nu uitam cine face contracte de 20 de milioane si plateste 5. macar impozitele oamenilor alora le-ati… citeşte

0 0
artist pe 09 Ianuarie 2006 18:10
sarut mainile tanti bubulina!
sper ca am inteles gresit mesajul tau, pentru ca din el rezulta ca tu esti doamna director de film!

ma bucura felul in care ti-ai revarsat frustrarile, pentru ca mi-a fost usor sa pricep niste treburi. sa le luam pe rand.
1. ai dreptate. mare dreptate. regizorii nu sunt ignorati. mai nasol e cand actorii se viseaza regizori si le fura meseria pentru care - din cate stiu eu - regizorii fac o facultate si dau o licenta pe specialitatea respectiva. fac totusi o mica precizare... am vazut (multe) videoclipuri mai bine realizate si regizate... si care nu m-au obosit psihic.... nu vb. de creativitate, ci de respectarea unor reguli simple. cum ar fi cea cu triplul salt peste ax, care omoara retina in "despre morti"
2. sa raspunda in fata legii cei care fura... buna idee, trebuie urmarite fondurile care au intrat in filmul asta,… citeşte

0 0
tanti bubulina pe 07 Ianuarie 2006 12:51
Catre "me" si "artist":
1. Regizorii nu sunt ignorati, dimpotriva. Li se ofera scenarii, li se ofera contracte generoase si ei refuza sa faca filme de lung metraj, prefera videoclipurile. De ce? Oare pentru ca sunt inteligenti si creativi sau pentru ca nu sunt capabili de altceva decat de vodka si marijuana in barurile unde se aduna asa zisii artisti sa se planga de sistemul care nu ii sustine?
2. Ar trebui sa raspunda in fata legii acei producatori care iau bani de la stat si nu termina filmele ci doar fondurile, precum si acei angajati care iau niste bani fara sa presteze serviciile pentru care sunt platiti, ba mai si fura.
3.Cred ca mai bine ati deschide voi o carte de gramatica romana (vezi "tehnici de cinema DIN (?!)care nu te poti abate")!!!!!!!!!!!
4. Nu il cunosc pe Emanuel si nici lui Romila nu cred ca ii este "supertovaras" (ca sa folosesc argoul… citeşte

0 0
doar o intrebare pe 05 Ianuarie 2006 15:24
ma gandeam... de ce o fi scris leo serbanescu asa de rau despre acest film?! eu l-am vazut, si voi l-ati vazut chiar daca sunteti din cluj...hm.nu stiam ca ruleaza pe acolo.ce draq v-a placut?
un film facut de un actor vanzator de saltele trezit si producator si regizor peste noapte...
o combinatie letala de penibil si... nebunie cred!

0 0
un artist pe 03 Ianuarie 2006 16:49
eu am impresia ca acest claudiu romila nu o sa mai faca filme.nu stiu de ce. asa se intampla in romania. aveti dreptate, eu m-ash fi dus la filmele lui din simpatie pentru simtul umorului.
nu stiu cum poti face urmariri cu dacia 1300 si improvizatii... ma rog pot face ceva in gustul oamenilor?nu! eu pot doar sa le discut!mai ruleaza acest film?

0 0
me pe 03 Ianuarie 2006 16:45
eu cred ca daca ash fi avut banii astia plecam in iugospania insotit de trei famfare militare(lol)
hai sa mai deschidem o carte si sa mai invatam despre ce si cum trebuie facut un film...exista niste tehnici de cinema din care nu te poti abate.
daca acest film nu vi se pare romanesc... atunci ce fel de film este? american? HA HA HA!!!
eu cred ca si-a pus familia sa comenteze!

0 0
emanuel pe 03 Ianuarie 2006 14:04
Domnul profesor Radu Aneste ar trebui sa iasa de mult la pensie si sa ne scuteasca cu comentariile sale... remember scenariul sau "genial" in colaborare cu dl. Carmazan din 2002? Vlad Nemuritorul? N-am vazut de mult film mai penibil decat ala! Asa ca sa se gandesca la capodoperele lui si dupa aia sa-i injure pe altii. Macar acest film, "Despre morti numai de bine" l-am putut urmari pana la capat, pe cand la "Vlad" am plecat din sala (si nu mi se intampla prea des sa ies de la filme, belive me!).

In rest... despre "morti" numai de bine! :)

0 0
emanuel pe 10 decembrie 2005 00:24
artist-ule... N-am zis ca mi-a placut filmul asta, este penal. Mi-a placut insa comparat cu ultimele filme ale lui Nicolaescu, asta am spus-o si la conferinta de presa. Nu sunt tovaras cum zici cu Dl. Romila si nici nu-l cunosc, l-am vazut numai la conferinta de presa... Eu m-am enervat insa pentru ce ai spus referitor la dl. Aneste si parerea lui fata de filmele noi romanesti. Faci pariu cu mine ca dl. profesor n-a inteles nimic dintr-un film ca Furia sau Occident?
artist pe 03 Ianuarie 2006 09:58
o porcarie neutra
0 0
artist pe 10 decembrie 2005 00:24
imi pare rau emanuel dar sa stii ca nu ai dreptate oi avea tu mii de postari pe acest site dar la cinema eshti cam varza... io zic sa te mai uiti la filme. si stii ce mai cred? ca esti supertovaras cu romila sau cu tanti bubulina aia a lui care s-a trezit director de film. te astept!!!
un artist pe 03 Ianuarie 2006 09:53
la un curs de dramaturgie profesorul radu aneste spunea ca nu poate intelege cum unele muste pot face miere... mai ales cat de mic este simtul penibilului in romania!!!
domnilor daca va place asa ceva inseamna ca ori sunteti idioti ori platiti sa va placa...
lasati vanzatorii de saltele sa faca filme, si regizorii ii ignorati!
cred ca este o rusine cinematografica si un excrement bizar al unui produs al societatii romanesti.
acest claudiu romila ar trebui sa raspunda in fata legii pentru banii pe care i-a aruncat pe geam!!!

0 0
cristi pe 19 Decembrie 2005 12:13
Bravo! In sfarsit un film romanesc bun! Unde mai pui ca e si politist! Nu seamana cu nici unul din filmele romanesti de pana acum si asta e un lucru foarte bun! Felicitari!
0 0
Dan pe 17 Decembrie 2005 14:21
M-ati facut curios, ia sa ma duc si eu sa-l vad.
0 0
gabriela pe 16 Decembrie 2005 13:33
Filmul acesta este minunat pentru ca nu seamana cu nici un film romanesc pe care l-am vazut pana acum. Am intrat in sala cu o strangere de inima crezand ca o sa pierd vremea, mai ales dupa experientele nefericite cu 15 si Femeia visurilor. Multumesc pentru surpriza regizorului, scenaristului , actorilor si realizatorilor! Va voi urmari in continuare caci cred ca voi sunteti o formula de succes pentru cinematografia romaneasca. Sarbatori fericite!
0 0
ionutz pe 14 Decembrie 2005 16:19
daca mai facetzi filme sa ma anuntzatzi shi pe mine ca deja sint fan. sinteti meseriashi. bafta
0 0
mihai apostolescu pe 13 Decembrie 2005 11:35
Simpatic film desi ar fi fost mai mishto daca nu vati fi zgarcit la gloante. Raii niciodata nu nimeresc mashina aia, nu?
0 0
student regie pe 12 Decembrie 2005 20:01
Mi/a placut filmul, l/am vazut chiar la lansare! Bun Sileanu, bun Tomi Cristin, buna Crenguta Hariton. Super film! Sper sa fac si eu unul la fel de bun peste cativa ani dupa ce termin fac. Domnului regizor multe felicitari si sper sa veniti la primul meu film, la gala! La mai mare!
0 0
Nicu Rotas pe 12 Decembrie 2005 19:49
Oameni buni de reclama nu ati auzit? Daca nu mergeam pe Magheru si nu vedeam afisele habar n-aveam ca a aparut! E bun filmul, dar fara reclame cine o sa il vada? Pacat!
0 0
Florin pe 12 Decembrie 2005 16:14
greu de spus bun dar... BUN !
0 0
Un om care a vazut filmul pe 10 Decembrie 2005 00:24
Un film care trebuie vazut pentru dinamismul si vivacitatea care il are calitati ca lipsesc cinematografiei romanestici.
La mai multe filme lui Claudiu Romila si multe felicitari. Sa speram ca vom mai auzi de el curand!

0 0
kasmyn pe 10 Iulie 2018 22:40
FILM BUN
UN FILM BUN CARE REFLECTA REALITATEA ROMANEASCA DIN CAPITALA!!-CORUPTIE, DROGURI, CURVE!!
0 1
Carmencyta pe 09 Ianuarie 2006 18:58
multe felicitari penru uin film cooprodutia romano-rusa a Domnului Regizor si Actor Claudiu Romiola! nu credeam ca mai stie cineva ruseste in afara de comunistii lu impuscatu, dar se pare ca da. este o bucurie ptr. noi sa vedem cum generatia tinara la numai 40 de ani poate sa debuteze in ale celei dea 9 a arte. suntem ffff. cornorati de prestatia actoriceasca care ne incinta la tot pasul si mai ales de urmaririle americane cu masinile nationale, iubitele noastre dacii salvate astfel de la remat!
daca doamna directoare a filmului despre mortii ei poate sa ne spuna de la ce vine denumirea la firma medi magneti, ca nici nu stiu ca de unde se leaga probabil vreodata se gandea ea sa faca vreo firma si s-a apucat de altceva, dar ma rog eu ma bucur, multumesc ca ma lamuriti si pe mine eu va multumesc.santeti cei mai tari, la mai mare si BRAVO!
Domnul Claudiu no sa va uit niciodta,… citeşte

0 1
dorina mihai pe 23 Decembrie 2005 14:44
Excelent film!
0 1
mircea pe 19 Decembrie 2005 12:25
Felicitari pentru film! E misto, desi ati fi putut sa luati si voi o actrita mai misto ptr Pia ca asta e urata cu crengi!
0 1
un iubitor de film pe 12 Decembrie 2005 19:45
Mi/a placut filmul e foarte mishto! La mai mare fratilor!
0 1
Alexandra Moraru pe 12 Decembrie 2005 13:59
Bun film! Parca nici nu ar fi romanesc! Felicitari!
0 1
Daniel Dumitrescu pe 11 Decembrie 2005 13:45
Cinematografia romaneasca are o noua sansa la supravietuire: aparitia lui Claudiu Romila, un regizor care nu promite, ci deja arata. "Despre morti numai de bine" nu este filmul unui debutant, ci al unui regizor extraordinar care pana acum probabil a avut alte lucruri de facut care nu i-au lasat timp sa bucure cinefilii care mai asteptau cu din ce in ce mai putina speranta, UN FILM ROMANESC ADEVARAT. Multumim domnule regizor pentru acest film si va dorim sa faceti multe filme ca sa ne emotionati, sa ne bucurati, sa ne indemnati la reflectie, sa ne faceti sa deschidem ochii si sa vedem adeevarul lumii care ne inconjoara asa cum ati reusit in "Despre morti numai de bine"!
0 1

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells