Una dintre cele mai îndrăgite povești animate Disney, The Lion King s-a întors în cinematografe într-o versiune ce lasă în urmă animația clasică și arată cât de departe a ajuns domeniul efectelor vizuale (este cel mai aplaudată calitate a filmului). Însă tocmai aceste efecte vizuale de ultimă generație au ridicat nota de plată a producției – a ajuns să fie cea mai scumpă din seria de relansări live action a animațiilor clasice Disney (un live action alcătuit practic din imagini fotorealiste cu ajutorul CGI-ului).
Potrivit screenrant.com, bugetul filmului s-a ridicat la aproximativ 260 milioane de dolari. Drept comparație, Aladdin, lansat anul acesta, a costat 183 milioane de dolari, The Junge Book (2016) a ajuns la 177 milioane, iar Dumbo la 170 milioane de dolari. Doar Beauty and the Beast, cu un buget între 160 și 255 milioane de dolari, a fost aproape de suma necesară pentru noua animație semnată de Jon Favreau (care a stat și la cârma lui The Jungle Book).
Noul The Lion King s-a lansat deja pe piețele internaționale și urmează să debuteze în acest week-end și în cinematografele americane, unde analiștii se așteaptă la încasări de aproximativ 150 milioane de dolari. Filmul are nevoie de cel puțin 520 mlioane de dolari încasări internaționale pentru a-și recupera cheltuielile și cu promovarea, însă realizatorii speră să depășească și cele 900 milioane la care a ajuns Aladdin, ținând cot de popularitatea și mai mare a acestui titlu din catalogul mărcilor Disney.
Filmul se va lansa din 19 iulie și în cinematografele noastre.
Părerea ta
Spune-ţi părerea