Serialul „The Last Tycoon”, cu Matt Bomer şi Lily Collins, un ghid al Hollywood-ului tumultuos din 1937

de Gloria Sauciuc în 20 Iun 2017
Matt Bomer şi Kelsey Grammer au prezentat serialul Amazon „The Last Tycoon” la Festivalul de Televiziune de la Monte Carlo

The Last Tycoon” a rulat duminică seara în premieră mondială la Festivalul de Televiziune de la Monte Carlo, iar Matt Bomer și Kelsey Grammer au prezentat ambiţiosul serial de epocă de la Amazon la conferinţa de presă organizată în prima parte a zilei.

Episodul pilotul de o oră prezintă numeroase personaje și poveşti, ceea ce nu indică ritmul general al celor 10 episoade ale serialului, a declarat Bomer pentru The Hollywood Reporter. „În nici un caz nu este o indicație a tot ceea ce facem cu acest serial”, a spus el.

Creat de scenaristul Billy Ray („Jocurile Foamei” şi „Căpitanul Phillips”), serialul se bazează pe romanul neterminat cu acelaşi nume al lui F. Scott Fitzgerald. Lucrarea lui Fitzgerald (despre care se spune că este inspirată de viața lui Irving Thalberg) servește ca un ghid al Hollywood-ului tumultuos din 1937, iar serialul este planificat să ruleze timp de cinci sezoane.

Esența serialului autoreflexiv este lupta continuă dintre artă și comerț la Hollywood. Grammer joacă un şef de casă de producţie în vârstă care încerarcă să facă bani, iar Bomer este protejatul său, concentrat mai mult spre artă.

Amplasat în toiul Marii Recesiuni, serialul tratează teme importante, încă relevante şi astăzi, reprezentând inegalitatea sub forma unei tabere de refugiați din Dust Bowl, de lângă casa fictivă de producţie Brady American Studios, care stă în calea lui Grammer când dorește să construiască acolo un nou platou de filmare.

Pe măsură ce evoluează, abordeză şi rasismul, sexismul de atunci, spune Bomer. „Pentru mine a fost o nebunie că am făcut acest serial amplasat în 1937, care se simțea din ce în ce mai prestigios”, a declarat el. „După alegeri, se schimbă multe în țara noastră și în întreaga lume și am putut să facem câteva comentarii într-un serial de epocă.”

Episodul pilot a fost filmat cu un an înainte de restul serialului, iar între timp s-a produs alegerea lui Donald Trump. „După alegeri, fiecare artist s-a schimbat”, a spus Bomer. „Simt că artiştii strălucesc cu adevărat când politica se află la cele mai înalte şi mai groaznice mize. Cred că toți am simțit o responsabilitate profundă să spunem povești care au avut cu adevărat importanță și au ceva de spus, să ținem o oglindă în fața societății”.

Personajul lui Grammer, şeful casei de producţie, este în competiţie cu tânărul creator jucat de Bomer într-o dinamică iubire-ură, tată-fiu. Grammer spune că mogulul îşi descoperă partea sa mai sensibilă pe parcursul serialului. „El nu este ca majoritatea oamenilor de la Hollywood. Pare foarte, foarte dur, dar este plin de emoție, conflicte și bunătate, în contrast cu cei care pretind că sunt buni, dar sunt cu adevărat ticăloşi”, declară Grammer.

Grammer, care a avut seialul de succes „Frasier” acum două decenii, compară tumultul cauzat de creșterea serviciilor de video streaming cu schimbările din anii 1990, când rețelele au fost pentru prima dată lăsate să-și facă propriile seriale. „Asta a schimbat lucrurile”, declară el. „Sistemul caselor de producţie a fost repus pe picioare, pentru că fiecare reţea îşi face una proprie şi cred că asta a rănit pe toata lumea. Schimbarea spre streaming este doar un eveniment care schimbă jocul, dar sistemul va găsi echilibrul în cele din urmă”, a declarat Grammer.

În perioada de glorie a lui „Frasier”, trebuia să încercăm să captăm o audiență mare”, a spus Grammer. „Acum, cantitatea nu contează atât de mult atâta timp cât spectatorii sunt consecvenţi și loiali... Este vorba doar de a face bani la urma urmei. Și s-au găsit noi modalități de a reuşi, așa că îmi scot pălăria în faţa lor”.

„Sunt sigur că vom întâlni piedici privind modul în care funcționează orașul, dar până acum, tipii de la Amazon şi Netflix îi ajută pe oameni să aibă un loc de muncă”, a spus el.

El justifică succesul lui „Frasier” prin „ironizarea publicului” și spune că „Tycoon”, deși este un proiect extrem de diferit, este similar. „Niciun public nu vrea să fie ironizat, nu le place să li se spună că sunt proști”, a declarat Grammer. Dar cu asta se aleg. Asta este televiziunea. Poziția prestabilită a televiziunii este să privească oamenii de sus. Este întotdeauna plăcut să vedem un serial care merge în altă direcţie”.

Exploreaza subiecte similare:

Matt Bomer, Kelsey Grammer, The Last Tycoon 

Alte știri din cinema

Gojira recomandă. Ce e de văzut la cinema și pe streaming săptămâna aceasta

„Cel mai malefic film văzut în ultima vreme”, plus un film românesc „de la cel mai prolific creator de conținut de la noi”, filme sentimentale, seriale cu umor de situație

Râul ucigaș - scufundarea în abisul percepției

Tânărul regizor chinez Wei Shunjun ne invită - mai mult decât au făcut-o alți regizori în ultimul timp - la interpretare

Laurent Cantet, regizorul francez care a câștigat Palme d'Or pentru Entre les murs, a murit

Distins cu Palme d'Or de către un juriu prezidat de actorul american Sean Penn, filmul prezintă un sistem de învățământ care se luptă să-și îndeplinească misiunile didactice și sociale

Nasty - mai mult decât tenis

După mediu-metrajul Nunți muzici și casete video, regizorul și producătorul Tudor Giurgiu a ales să își facă debutul în lungmetrajul documentar cu Nasty, un portret cât se poate de exhaustiv al românului care a schimbat fundamental tenisul.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells