(2023)

Inseparabilii

Poster The Inseparables Postere The Inseparables

Sinopsis The Inseparables

Mai mult
The Inseparables DUB

Când luminile se sting în vechiul teatru din Central Park, marionetele prind viață. Printre ele se află Don, care s-a săturat să facă pe bufonul zi de zi. El visează să fie măcar o dată un erou adevărat și își face curaj să se aventureze în afara teatrului, pentru a descoperi lumea cea mare și a trăi viața așa cum dorește. Pe drum, îl întâlnește pe DJ Doggie Dog, un animal de pluș abandonat, care visează să devină star rap. Este începutul unei mari aventuri în inima New York-ului, la capătul…

Contribuie la această pagină şi câştigă DVD-uri!
NOTA FILM
- -
sub 5 voturi
Nota IMDB: 6.4
Monica Young Monica Young Dee (voce) Danny Fehsenfeld Danny Fehsenfeld Dragon (voce) Olivier Paris Olivier Paris Pat (voce)
Dakota West Dakota West Don (voce) Donte Paris Donte Paris Alfonso (voce) Arthur S. Brown Arthur S. Brown Morty the Pigeon (voce)
Jordan Baird Jordan Baird DJ Doggy Dog (voce)
Vezi toata distributia

Caseta tehnică

AKA

• Inseparables

Produs de

A Contracorriente Films, Octopolis, nWave Pictures

Distribuitorul international

Eagle Pictures

Distribuit in Romania de

Cay Films

Țara

Franta, Spania, Belgia

Box office The Inseparables

Weekend premieră (29.01.2024)
  • Loc 5
  • Spectatori 10.977
  • Încasări (RON) 272.308,00
Total
  • Spectatori 30.365
  • Încasări (RON) 687.942,00
  • Încasări (USD) 149.655,84

Părerea criticului

Gloria pe 06 Februarie 2024 12:26
Eroii sunt dintre noi
Animația Inseparabilii, ce rulează în premieră pe marile noastre ecrane, vine cu câteva mesaje frumoase pentru cei mici, bombardați de filmele cu supereroi, ce creează false așteptări: Inseparabilii ne învaţă că eroii se pot ridica dintre noi, oamenii obişnuiţi, şi că actele de eroism pot fi îndreptate către cele mai mici făpturi, acest lucru fiind la fel de nobil ca salvarea planetei. Dacă cineva își dorește să devină erou, întotdeauna va găsi pe cineva căruia să îi facă bine și care să aibă nevoie de curajul lui.

Copiii mai pot învăța din film că etichetele nu au ce căuta în interacţiunile cu semenii noştri și că oricine se poate sustrage stereotipurilor în care vrea să ne cantoneze societatea. Filmul, ce a fost selecționat anul trecut în competiția Festivalul Internațional de Animație de la Annecy, conține și un mesaj mai subtil, pentru spectatorii mai mari, acela că „imaginația ne poate face să mutăm munții”, dar și pentru cei mai mici oferă acțiune, divertisment și modele.

„De la autorii filmului Toy Story”, scrie pe afișul animației pentru copii Inseparabilii, iar intriga se bazează în mod similar pe ideea jucăriilor care prind viață - de data aceasta marionete de modă veche, dintr-un teatru de păpuși. Dar The Inseparables nu este un film Pixar, în plus - din punct de vedere vizual - iese în evidență în comparație cu fotorealismul ce a dominat animațiile de la Toy Story (1995) încoace. Oferă o contrapondere fericită la stilul calofil al animațiilor create pe calculator cu care ne-am obișnuit până acum. Scenariștii de la Toy Story creditați aici sunt cei care au continuat cu The Garfield Movie.

Decorul lui Inseparabilii este Central Park din New York, unde marionetele dintr-un teatru pentru copii conduc spectacolul de când bătrânul lor creator de marionete s-a stins. Dar nu toți actorii sunt fericiți: clovnul Don s-a săturat să fie catalogat drept caraghiosul trupei („Tu ești tipul amuzant! Prostănacul!”) și visează să joace rolul unui cavaler. La fel ca omonimul său Don Quijote, el transformă lumea într-un loc cu uriași și dragoni. Aproape inevitabil, el trebuie să devină erou pe bune atunci când hoții fură celelalte păpuși pentru a le vinde. Acest Don Quijote este unul în care ne putem regăsi.

0 0

Spune-ţi părerea despre The Inseparables

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.