Smart FM lansează: Nu-ţi lăsa mintea să intre în criză. O campanie împotriva recesiunii intelectuale.

4 Mai 2009
Smart FM lansează: Nu-ţi lăsa mintea să intre în criză. O campanie împotriva recesiunii intelectuale.

Din 4 mai, Smart FM îţi va ţine mintea în formă ca să nu intri în recesiune intelectuală. Timp de 5 săptămâni, Smart FM îţi va răsplăti interesul cu  mii de premii de la invitaţii la teatru şi film, DVD-uri şi cărţi până la cursuri de limbi străine şi ateliere interactive. La finalul campaniei îţi oferim o excursie de 7 zile la Paris cu un permis de intrare gratuită la muzee cât să îi zâmbeşti Giocondei după o ieşire la cafea.

În perioada 4 mai - 7 iunie, Smart FM nu-ţi va lăsa mintea să intre în criză. Din oră în oră, în fiecare zi a săptămânii, Smart FM te premiază cu o invitaţie la film sau la teatru, un documentar tras pe DVD, un pachet de cărţi sau toate acestea la un loc. Trebuie doar să ne asculţi cu atenţie şi să ne dovedeşti că vrei să combaţi recesiunea intelectuală. Iar celor care ne dau răspunsuri originale pe blogul Smart FM la întrebarea "Tu ce faci pentru a-ţi menţine mintea în formă?", le premiem ideile cu intervenţii în forţă la locul de muncă. Echipa Smart FM în complicitate cu tine le va oferi colegilor tăi cărţi şi invitaţii la filme, vouchere de consumaţie la cafenele şi ceainării primitoare cât să îşi delecteze mintea în pauzele de lucru sau în timpul liber.

Pe parcursul desfăşurării campaniei, numeroase personalităţi ne vor susţine mesajul prin intervenţii la radio. Campania Smart FM reprezintă un maraton cultural de amploare care îşi propune să scoată oamenii din starea de inerţie indusă de criză financiară. În timp ce bursele scad, noi vrem să umplem sălile de teatru cu spectatori. Şi în timp ce consumul de produse de lux se prăbuşeşte, noi vrem să încurajăm consumul de bunuri culturale. Acum este timpul să terminăm cărţile pe care le-am început, să vedem filmele pe care le-am amânat şi să mergem la piesele de care am auzit.

Efortul Smart FM a fost încurajat şi susţinut de numeroşi parteneri: Teatrul Act, Teatrul Bulandra,Teatrul Metropolis, La Scena, Teatrul de Comedie, Teatrul Evreiesc de Stat,Teatrul Nottara, Opera Naţională Bucureşti, Teatrul Naţional de Operetă „Ion Dacian", Teatrul Odeon, Teatrul Mic şi Foarte Mic, Teatrul de Revistă "Constantin Tănase", Teatrul Masca, Teatrul Joint Fundaţia Calea Victoriei, Institutul Cultural Român, Muzeul Naţional de Artă al României, Fides, Editura Nemira
Pro Video, Empire Film, Sound&Image, TVR Media, Cocktail Holidays, Hollywood Multiplex, Cinema Pro, The Light Cinemas, City Plex, Circul Globus, Librăriile Cărtureşti, Ceainăriile Rendez-Vous, Ceainăria Serendipity, Coffee Cabinet RATB, On Move Media, Adevarul, Observator Cultural, Time Out, Şapte Seri, Bookblog, Port.ro, Hotnews.ro şi - bineînţeles - Cinemagia.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
Dya pe 4 mai 2009 20:21
Super! e o initiativa binevenita, sper sa aiba atat succes cat si rezultate
adbytzu pe 4 mai 2009 21:55
super tare....sper sa aibe ceva rezultate....

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells