Sfârşitul dramatic pe care trebuia să îl aibă Pretty Woman

de Cristina Grigore în 24 Oct 2016
La aniversarea a 25 de ani de la lansarea filmului, Julia Roberts dezvăluie versiunea originală a scenariului

Richard Gere şi Julia Roberts au făcut un cuplu legendar în Pretty Woman, însă imagina idilică a bărbatului în costum, care îşi aşteaptă aleasa cu un buchet de trandafiri în mână este departe de ceea ce realizatorii îşi propuseseră pentru finalul peliculei.

Într-un interviu pentru NBC realizat cu ocazia unei reuniunii de 25 de ani a starurilor şi producătorilor filmului, Julia Robets a dezvăluit că personajul său ar fi trebuit să aibă o soartă tragică. În scenariul original, Vivian era dependentă de droguri – departe de imaginea prostituatei îngrijite, care dădea atât de multă importanţă folosirii aţei dentare din filmul clasic al lui Garry Marshall. În plus, urma să aibă „ochii goi şi inexpresivi”, care să apară la geamul unui autobuz aflat în drum spre Disneland, destinaţia aleasă de ea şi amica ei, Kit De Luca.

Filmul trebuia să se numească 3.000, o referire la suma pe care aceasta a primit-o de la Edward (Gere). La final, acesta o aruncă pe Vivian din maşină, cu cei trei mii de dolari peste ea, după care pleacă şi urmează genericul de final”. Gary Marshall nu a fost însă de acord cu acest sfârşit de „poveste”. În viziunea sa, Julia era Rapunzel, Richard era Făt Frumos, iar Hector (Elizondo) era zâna cea bună”.

Exploreaza subiecte similare:

Julia roberts, Pretty Woman

Alte știri din cinema

Râul ucigaș - scufundarea în abisul percepției

Tânărul regizor chinez Wei Shunjun ne invită - mai mult decât au făcut-o alți regizori în ultimul timp - la interpretare

Laurent Cantet, regizorul francez care a câștigat Palme d'Or pentru Entre les murs, a murit

Distins cu Palme d'Or de către un juriu prezidat de actorul american Sean Penn, filmul prezintă un sistem de învățământ care se luptă să-și îndeplinească misiunile didactice și sociale

Nasty - mai mult decât tenis

După mediu-metrajul Nunți muzici și casete video, regizorul și producătorul Tudor Giurgiu a ales să își facă debutul în lungmetrajul documentar cu Nasty, un portret cât se poate de exhaustiv al românului care a schimbat fundamental tenisul.

La Chimera: o călătorie spirituală printre jefuitorii de morminte

La Chimera, un film despre jefuitorii de morminte din Italia anilor '80, care furau artefacte din mormintele etrusce pentru a le vinde pe piața internațională, se poate vedea în cinematografe

Părerea ta

Spune-ţi părerea
xerses pe 24 octombrie 2016 19:09
Orice idee are fani, asa ca mergem pe scenariile propuse si apoi comentam.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells