Aamir Khan, cel de-al treilea "khan" (lider) al Bollywood-ului, la egalitate cu poate mai cunoscuţii internaţional Salman Khan şi Shah Rukh Khan, a dat lovitura în luna decembrie cu cel mai nou film al său, PK. Combinaţie de SF, comedie romantică, dar şi o interesantă satiră socială, PK a bătut toate recordurile de încasări în India, devenind în doar câteva săptămâni filmul bollywoodian cu cele mai mari încasări din toate timpurile. PK este totodată primul film indian care a depăşit un total de 100 de milioane de dolari încasări în lumea întreagă.
Un afiş controversat, o temă religioasă cu trimitere la uluitoarea fragmentare socială din India, o interpretare ataşantă a lui Aamir Khan şi o poveste de dragoste specifică Bollywood-ului, iată ingredientele care au făcut ca cinematografele să aibă un grad de ocupare de aproape 100% la proiecţiile cu PK. Titlul filmului înseamnă "beat" în hindi şi este repetat de nenumărate ori în timpul dialogurilor, pentru că uimirile extraterestrului cu privire la ciudatele obiceiuri ale oamenilor atrag adesea întrebarea "ce, eşti beat?".
Aamir Khan este pentru a patra oară actor principal al unei producţii devenite, în anul apariţiei, cel mai de succes film bollywoodian lansat vreodată. A reuşit aceeaşi performanţă cu Ghajini (2008, un remake foarte bollywoodian după Memento al lui Christopher Nolan), comedia 3 Idiots (2009), filmul de aventuri Dhoom 3 (2013) şi PK (2014).
Iată mai jos vizualul aflat la baza posterului filmului, care a trebuit analizat de însăşi Curtea Supremă a Indiei pentru a putea fi afişat în public.
Părerea ta
Spune-ţi părerea