Ultimul afiș promoțional conceput pentru lansarea australiană a lui Teenage Mutant Ninja Turtles, reboot-ul aventurilor simpaticelor țestoase luptătoare - produs de Michael Bay – nu a fost deloc bine primit în mediul online. Motivul? Neinspirata alegere a designului și a datei de lansare, după cum relatează Time.com.
Lansat de studiourile Paramount pe Twitter și Facebook, afișul a fost asaltat de comentariile iritate ale fanilor, ce au considerat nepotrivită combinația între zgârie-norul în flăcări de pe care sunt arătate plonjând în gol țestoasele și data de lansare menționată: 11 septembrie.
,,Cum a trecut de marketing acest poster?”și ,,Paramount, asta e de prost-gust”, au fost doar câteva dintre comentariile utilizatorilor site-urilor de socializare.
Cei de la Paramount au reacționat însă rapid și au șters postarea cu afișul, deja multiplicat însă în mediul online. Reprezentanții filialei din Australia a studiourilor au emis și o declarație prin care se scuzau pentru gafa comisă. ,,Ne pare foarte rău pentru utilizarea acestui concept în materialele promoționale ce anunțau lansarea filmului din Australia, de pe 11 septembrie. A fost greșit să combinăm data cu acea imagine. Nu am intenționat să aducem vreo ofensă și am luat deja măsuri pentru ca posterul să nu mai fie folosit”, se menționează în comunicat.
Părerea ta
Spune-ţi părerea