O privire în avans asupra aventurii erotice a lui Christian Grey (Jamie Dornan) şi a Anastasiei Steele (Dakota Johnson) a atras peste 93 de milioane de vizualizări pe YouTube.com, se arată într-o ştire a DigitalSpy.com, ce cuprinde topul celor mai urmărite video-uri de promovare ale filmelor anului 2014.
Trailer-ul adaptării - lansat însă acum mai bine de cinci luni - a întrecut la numărul de vizualizări producţii SF şi de acţiune precum Star Wars: The Force Awakens, aflat pe locul doi, cu 81 de milioane de vizualizări, sau Furious 7, aflat pe şase, cu 57,5 milioane de vizualizări.
Pe locul trei se află trailer-ul lui Avengers: Age of Ultron (78 milioane de vizualizări), urmat de Jurassic World (64 milioane) şi Teenage Mutant Ninja Turtles (58 milioane). Şi de aventurile simpaticelor şi năzdrăvanelor ajutoare ale lui Gru din Despicable Me – ce se vor desfăşura de anul viitor în animaţia Minions – s-au interesat mulţi dintre utilizatorii YouTube, căci trailer-ul filmului a avut 54 milioane de vizualizări. The Hobbit: The Battle of the Five Armies (45 milioane de vizualizări), Dumb and Dumber To (44 milioane) şi Interstellar (39 milioane) încheie topul zece al celor mai urmărite trailere din acest an.
Părerea ta
Spune-ţi părerea