Filmul cu iz de Oscar al anului, 12 Years a Slave, urmează să fie lansat în România pe 3 ianuarie, până la sfârșitul lui februarie apărând în majoritatea țărilor europene. În Italia, filmul ajunge pe 20 februarie, motiv pentru distribuitorii italieni să promoveze din timp drama atât de aclamată de critici a lui Steve McQueen. Însă, în dorința lor de a atrage în cinematografe cât mai mulți spectatori (co-naționali) aceștia au apelat la o idee de poster intens criticată în mediul online, scrie TotalFilm.com.
Fotografia unui afiș al filmului dominat de capul lui Brad Pitt a fost adusă în atenția publicului și a presei de un blogger, alături de comentariul: ”Nu îmi amintesc ca Brad Pitt să fie protagonistul filmului și nici să aibă un rol atât de important în acesta pentru a trona în mijlocul posterului…”.
Se pare că managerii italieni de cinematografe au dorit să promoveze o poveste despre ororile de care au avut parte afro-americanii din Statele Unite prin intermediul ”rasei albe”, căci un alt poster al filmului îl are în centru pe Michael Fassbender, în vreme ce actorul de culoare aflat în rol central, Chiwetel Ejiofor, abia dacă se zărește în partea de jos a posterului.
Părerea ta
Spune-ţi părerea