Go Back   Cinemagia Forum > Totul despre filme > Vreau sa stiu

View Poll Results: Sunt relevante notele de pe IMDB pt. filme?
DA? 14 42.42%
NU? 19 57.58%
Voters: 33. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 29 Jun 2004, 01:58   #1
mihai770
Veteran
 
mihai770
 
Join Date: Apr 2004
Location: peste tot shi nicaieri
Posts: 186
Send a message via Yahoo to mihai770
Sunt relevante notele de pe IMDB pt. filme?

Ce ziceti, sunt relevante?
Adica, am vazut foarte multe filme de nota mare pe imdb shi, cand m-am uitat la ele...nashpa...

Exemplele sunt foarte foarte multe, shi nu mi le mai aduc aminte...va zis doar de The Blue Butterfly care are nota 6 pe imdb, shi eu..damn....nu pot sa dau mai mult de 4...PAREREA MEA.
__________________
vizionare placuta...
mihai770 is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 29 Jun 2004, 01:59   #2
mihai770
Veteran
 
mihai770
 
Join Date: Apr 2004
Location: peste tot shi nicaieri
Posts: 186
Send a message via Yahoo to mihai770
Re: Sunt relevante notele de pe IMDB pt. filme?

Originally Posted by mihai770:
Ce ziceti, sunt relevante?
Adica, am vazut foarte multe filme de nota mare pe imdb shi, cand m-am uitat la ele...nashpa...
Bineinteles ca se intampla shi invers!
__________________
vizionare placuta...
mihai770 is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 29 Jun 2004, 08:39   #3
MinRep
Legend
 
MinRep
 
Join Date: Jan 2003
Location: Transilvania
Posts: 2,904
Send a message via Yahoo to MinRep
Re: Sunt relevante notele de pe IMDB pt. filme?

Originally Posted by mihai770:
Ce ziceti, sunt relevante?

Nu prea...

Bine, in topul ala 250 se gasesc cateva exemplare de filme bune, dar lipsesc multe si multe filme bune a note mici. Oricum, mai relevant e topul IMDb decat topul CineMagia (Matrix 2 pe primul loc, sa fim seriosi - ).
__________________
"And in case I don't see ya: good afternoon, good evening and good night!"
(Jim Carrey - "Truman Show")
http://poisonwhiskey.blogspot.com/