Yellowstone, serialul TV al anului în America

de Ştefan Dobroiu în 30 Mai 2023
Peste 10 milioane de americani urmăresc săptămânal serialul cu Kevin Costner

Western-ul Yellowstone a fost cel mai vizionat serial al anului pe posturile de televiziune din Statele Unite, anunţă Variety, pe baza cifrelor de audienţă Nielsen. Yellowstone este singurul serial care a reuşit constant să atragă peste 10 milioane de spectatori şi, de altfel, este singurul serial care reuşeşte această performanţă comparabilă cu cele mai aşteptate evenimente sportive transmise live de posturile TV americane.

Alte seriale populare sunt NCIS, cu o medie de 9,8 milioane de spectatori, Young Sheldon, cu 9,2 milioane, Chicago Fire (9,2 milioane), Blue Bloods (9,2 milioane), Ghosts (9 milioane), Chicago Med (8,4), The Equalizer (8,2), Chicago P.D. (8,2) şi Fire Country (8,2).

Este remarcabilă dominaţia în atenţia americanilor a francizei Chicago, un grup de trei seriale despre resprezentanţi ai serviciilor publice din oraşul cu populaţie mai mare decât Bucureştiul. Lider este Chicago Fire, despre provocările din viaţa pompierilor locali, dar împreună cele trei seriale reunesc săptămânal în faţa televizoarelor aproape 26 de milioane de americani.

De precizat că acest top nu are nicio legătură cu platformele de streaming. El vizează exclusiv producţiile din programele canalelor de televiziune publice sau cu plată.

Exploreaza subiecte similare:

Yellowstone, Young Sheldon , Chicago Fire, Blue Bloods, Chicago Med, Chicago P.D.

Alte știri din cinema

Şefa de la Lucasfilm deplânge reacţiile fanilor la noile seriale Star Wars

Ce oameni răi: după Ridley şi Ahsoka, a venit rândul lui The Acolyte să stârnească furia fanilor

Merită un munte de lasagna: Garfield domină din nou topul încasărilor

Cele trei premiere ale săptămânii trecute nu au reuşit să îl întreacă pe motanul portocaliu

Excelentul Hacks: pot două femei să se stimeze reciproc?

Ar trebui să le despartă o prăpastie, dar reuşesc să construiască o punte

De ce Furiosa e atât de supărată: un motan o întrece în popularitate!

Animaţia Garfield a fost văzută de mai mulţi români decât super-blockbusterul lansat la Cannes

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells