Aproape 200.000 de români au văzut până în acest moment Miami Bici 2, comedia românească lansată pe 24 noiembrie în cinematografele din toată țara. Cele 198.324 de bilete vândute fac din Miami Bici 2 un film de mai mare succes la debut decât producția de acțiune Furios și iute X, lansată în luna mai a acestui an, ce era văzută în prima săptămână de 128.780 de români.
Miami Bici 2 a beneficiat de o perioadă lungă de pre-sale, întinsă pe o lună, timp în care a vândut 63.920 de bilete. Acestora s-au adăugat biletele vândute la avanpremieră, apoi cele cumpărate de vineri (24 noiembrie), până duminică (27 noiembrie), în total 198.324 de bilete. Cifrele sunt mai mari decât ale primului film, Miami Bici (din 2020), cu aceiași Codin Maticiuc și Matei Dima protagoniști, film ce înregistra la debutul în cinema 154.420 de spectatori. Semnificativ este că Miami Bici ocupă locul 1 în box office-ul românesc pe anul 2020, cu un total de 553.635 de bilete vândute, deși a stat pe ecrane trei săptămâni, din cauza pandemiei de Covid.
Totuși, Miami Bici 2 nu a putut depăși, la debut, succesul înregistrat de o altă comedie românească, anume Romina, VTM, lansată pe 6 ianuarie 2023, care aducea la cinema - în prima săptămână pe ecrane - nu mai puțin de 233.428 de spectatori. Parcursul pe ecrane al comediei Romina, VTM, însă, a cunoscut o scădere bruscă în popularitate - în a doua săptămână pe ecrane înregistra doar 60.539 de spectatori, iar în a treia săptămână numai 28.354.
Din 24 noiembrie, Miami Bici 2 poate fi vizionat în toate cinematografele din țară și toți românii pot vedea acest nou capitol din viața lui Ilie Piciu și Ion Bilă. În Miami Bici 2, Ilie Piciu (Codin Maticiuc) și Ion Bilă (Matei Dima) revin pe marile ecrane alături de actorul de la Hollywood Danny Trejo. Noua peliculă românească, produsă în stil hollywoodian și cu un scenariu scris de Alex Coteț, îi urmărește pe Bilă și Piciu într-o călătorie de la Miami la Los Angeles în căutarea visului american adaptat la cel românesc, în stilul „dolari mulți pe muncă puțină”, se vede în sinopsisul oficial. Ei ajung să comită diverse infracțiuni într-un anturaj de „băieți răi”, din care, apoi, încearcă să iasă, moment în care se dezlănțuie haosul.
Anul acesta, alte două comedii românești au avut succes mare la public, anume Nuntă pe bani (Bravo Films), cu 101.604 de spectatori în prima săptămână, și Haita de acțiune, cu 115.991 bilete vândute la debut.
Comedia românească cu corporatiști Teambuilding, marele succes de casă al anului 2022, aducea la cinema 196.737 de spectatori în prima săptămână, iar Mirciulică aducea anul trecut la cinema 73.868 de spectatori numai în prima săptămână. Prin comparație, Top Gun: Maverick vindea la debutul pe marile noastre ecrane (27.05.2022) numai 57.889 de bilete.
Codin Maticiuc: „Era cumva normal să vindem foarte multe bilete în pre-sale pentru că Miami Bici are deja fan base-ul lui. Deci recordul ăsta nu e o mare surpriză pentru mine. De aici încolo să vedem cum merge!”.
Matei Dima: „Am filmat o comedie în LA pentru noi mai întâi, și apoi pentru public. Mie îmi place mult, acum ne bucură sa vedem că și publicul e curios să îl vadă”.
Regizorul Jesus del Cerro: „Miami Bici 2 este un film făcut pentru public, pentru spectatori. Faptul că am doborât recordul absolut în vânzarea de bilete înseamnă pentru noi că și publicul așteaptă filmul și asta ne face foarte fericiți. Vom face ca spectatorii să se întâlnească cu filmul în speranța că va fi o dragoste la prima vedere”.
Părerea ta
Spune-ţi părerea