Titluri HBO de succes se pot vedea în platforma Telekom TV

de Cinemagia în 22 Feb 2018
Seriale precum The Handmaid’s Tale și Big Little Lies, dar și filme ca Passengers și Beauty and the Beast

Iubitorii filmelor se confruntă  tot mai pregnant cu situația de a nu mai putea fi în urmă cu filmele și serialele.  Trăim în „epoca de aur a adaptării romanelor în seriale”, după cum spune scriitoarea Margaret Atwood, dar și în epoca  spoilerelor,  iar a afla din mediul online deznădomântul unui film  sau cum s-a încheiat sezonul unui serial poate fi extrem de frustrant pentru un cinefil.

Dacă ai ratat pe micul sau marele ecran un film ori un serial despre care toată lumea vorbește, platforma Telekom TV își lărgește oferta din luna februarie, cu unele dintre cele mai de succes titluri HBO. Seriale precum The Handmaid’s Tale și Big Little Lies,  dar și  filme ca Passengers  și  Beauty and the Beast  se pot vedea din februarie, pentru ca abonații Telekom să țină pasul cu producțiile ce se află în ultima vreme pe buzele tuturor.

Rare sunt ocaziile în care să vezi jucând alături actori precum Nicole Kidman, Laura Dern, Reese Witherspoon, Alexander Skarsgård și Shailene Woodley.  Avem șansa să-i vedem alături urmărind serialul  Big Little Lies . Pe de altă parte, ficțiunea distopică The Handmaid’s Tale, după romanul omonim al lui  Margaret Atwood,  e interesantă din perspectivă mesajului și comentariului politic pe care le conține.  Passengers este un space opera despre un Adam și Eva în spațiu iar Beauty and the Beast este unul dintre cele mai populare filme din ultima perioadă și filmul cu cele mai mari încasări globale din 2017.

Iată o prezentare a unora dintre cele mai interesante noi titluri ce pot fi văzute în Telekom TV, cu  contul tău Telekom, pe TV, laptop, tabletă sau smartphone. 

 Big Little Lies

Noua miniserie HBO de succes, bazată pe bestseller-ul cu același nume, este despre un grup de mame din California, ale căror vieți aparent perfecte se destramă până se ajunge la crimă.  În deschiderea miniseriei, actul brutal, crima, a avut loc. Atmosfera încărcată, agitația, panica persistă încă în aer. Regizorul Jean-Marc Vallée (nominalizat la Oscar pentru „Dallas Buyers Club”) se folosește de unghiul subiectiv al camerei pentru a pune spectatorul în pielea unui martor sau poate a criminalului. Vedem de la oarecare distanță toată agitația ce urmează crimei de la evenimentul de strângere de fonduri, auzim respirația sacadată a acestui personaj, despre a cărui identitate nu avem niciun indiciu. Nu știm încă nici cine este victima. După secvența din deschidere, scenaristul miniseriei, David E. Kelley („Ally McBeal”), ne introduce în poveste, prezentându-ne personajele principale. Interesantă în dinamica și evoluția protagonistelor este o replică rostită de Madeline și completată de Celeste: „Așa e în Monterey. Îi copleșim pe oameni cu bunătatea noastră”. „...Până la ultima suflare!” E un avertisment macabre dat de scenarist pentru cum vor evolua lucrurile.

„Big Little Lies”/„Marile minciuni nevinovate” ar putea fi considerat un mix între Desperate Housewives/Neveste disperate și Gossip Girl; ce atrage în plus este secretul (cine este victima? Cine - criminalul? Cum a degenerat situația încât să se ajungă la crimă?), mai ales că strategia realizatorilor pare a fi să ne facă să ne atașăm de personaje (viața lor aparent perfectă ascunde tot felul de probleme reale), pentru ca revelație să fie devastatoare.

Urmărește cele 7 episoade pline de suspans, excelent interpretate, și așteaptă apoi cu interes continuarea!

The Handmaid’s Tale

Bazat pe romanul clasic al lui Margaret Atwood, serialul Povestea slujitoarei este povestea vieții în Gilead, o societate totalitară distopică ce a fost cunoscută în trecut ca Statele Unite. Confruntându-se cu dezastre naturale și o rată a natalității în scădere, Gilead este condus de un regim fundamentalist care tratează femeile ca pe o proprietate a statului. Offred (Elisabeth Moss) este una dintre ultimele femei fertile rămase și este slujitoare în casa Comandantului. Ea face parte din casta femeilor folosite într-o ultimă încercare disperată de a repopula lumea. În această societate terifiantă, Offred trebuie să navigheze între Comandanți, soțiile lor groaznice, Marthele domestice și colegele slujitoare – dintre care oricare ar putea fi spion pentru Gilead – iar scopul ei este unul singur: să supraviețuiască și să-și găsească fiica ce i-a fost luată.

„Sper că publicul o să înțeleagă de ce e atât de important să spui ce ai de spus când ai ocazia și să votezi – asta cât încă poți”, nota scriitoarea Margaret Atwood despre romanul ei.

Passengers

Povestea este a doi oameni care au pornit într-o călătorie de 120 de ani către o altă planetă – dar care se trezesc cu 90 de ani mai devreme. Din acest moment, ei se vor afla în faţa unor situaţii extreme, trebuind să ia decizii de viață și de moarte, cu zeci de ani înainte de momentul pentru care s-au pregătit: Jim e inginer mecanic și are în plan să contribuie la întemeierea noii civilizaţii pe planeta Homestead II, pe când Aurora este jurnalistă și scriitoare, scopul ei fiind de a face reportajul suprem - despre prima migrație a pământenilor.

Passengers, cu o Jennifer Lawrence vulcanică și un Chris Pratt timid, nesigur şi romantic protagoniști, este o „Laguna albastră” desfășurată în spațiu, cu o scenografie high-tech, semnată de nominalizatul la Oscar Guy Hendrix Dyas (Inception), în care romance-ul se împletește cu momentele de extremă angoasă în fața imensității spațiului și a solitudinii, angoasă în siajul unor filme precum Gravity. 

Beauty and the Beast

Belle și Bestia se îndrăgostesc din nou într-un blockbuster musical atât pe placul celor mici, cât și al celor mari. Clasica poveste a unui tânăr prins în trupul unui monstru, cepoate fi eliberat doar de iubirea adevărată, este transformată aici într-o experiență cinematografică de excepție.  Belle (Emma Watson) este o tânără inventatoare, în plus față de tânăra care iubea cărțile din povestea originală iar ea și Bestia au un trecut ce stă sub semnul aceleiași tragedii. Beauty and the Beast este filmul cu cele mai mari încasări în 2017  - 1,26 miliarde de dolari la un cost de producţie de 160 milioane - şi o dovadă că Disney deţine formula magică a transformării cu succes în producţii live-action a celor mai reuşite animaţii ale sale.

Fii mereu la curent cu tot ce este nou și urmărește noile sezoane ale celor mai populare seriale din lume!

Advertisement

Alte știri din cinema

Gojira recomandă. Ce e de văzut la cinema și pe streaming săptămâna aceasta

„Cel mai malefic film văzut în ultima vreme”, plus un film românesc „de la cel mai prolific creator de conținut de la noi”, filme sentimentale, seriale cu umor de situație

Râul ucigaș - scufundarea în abisul percepției

Tânărul regizor chinez Wei Shunjun ne invită - mai mult decât au făcut-o alți regizori în ultimul timp - la interpretare

Laurent Cantet, regizorul francez care a câștigat Palme d'Or pentru Entre les murs, a murit

Distins cu Palme d'Or de către un juriu prezidat de actorul american Sean Penn, filmul prezintă un sistem de învățământ care se luptă să-și îndeplinească misiunile didactice și sociale

Nasty - mai mult decât tenis

După mediu-metrajul Nunți muzici și casete video, regizorul și producătorul Tudor Giurgiu a ales să își facă debutul în lungmetrajul documentar cu Nasty, un portret cât se poate de exhaustiv al românului care a schimbat fundamental tenisul.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells