O replică a actriței Scarlett Johansson a pus pe jar companile Pepsi și Coca Cola, scrie IGN.com. Secvența publicitară de numai 30 de secunde, în care Johansson prezenta avantajele produselor Sodastream – companie specializată în aparate de produs sucuri carbonatate în casă – urma să apară în cadrul ediției din acesta an a Super Bowl (ce va începe pe 2 februarie). Compania este acum forțată să cenzureze replica în cauză, deloc ”agresivă” în opinia celor de la IGN.
Cum însă Pepsi este unul din sponsorii principali ai Super Bowl, și-a făcut auzită nemulțumirea în fața celor Ligii Profesioniste de Fotbal American, iar cei de la rețeaua TV FOX au cerut în consecință companiei Stodastream să elimine replica: ”Îmi pare rău, Coke și Pepsi!” din secvența promoțională.
Președintele Daniel Birnbaum a acuzat Liga și pe cei de la FOX că le este ”frică” de companiiile Pepsi și Coca Cola, și și-a exprimat dezamăgirea față de demersul acestora, nedemn, în opinia sa, de valorile americane.
Cu toate acestea, scandalul nu a afectat imaginea brandului Sodastream. Din contră. Reclama originală a avut peste un milion de vizualizări pe YouTube, iar versiunea cenzurată va rula totuși în timpul Super Bowl. Johansson a cauzat, indirect, o dispută între companii, însă și-a atins scopul: mesajul ei a devenit ”viral”.
Părerea ta
Spune-ţi părerea