Scarlett Johansson a înfuriat cu o replică marile companii de răcoritoare

de Cristina Grigore în 30 Ian 2014
Actrița apare într-o reclamă a unei firme concurente care urma să fie difuzată în cadrul Super Bowl 2014

O replică a actriței Scarlett Johansson a pus pe jar companile Pepsi și Coca Cola, scrie IGN.com. Secvența publicitară de numai 30 de secunde, în care Johansson prezenta avantajele produselor Sodastream – companie specializată în aparate de produs sucuri carbonatate în casă – urma să apară în cadrul ediției din acesta an a Super Bowl (ce va începe pe 2 februarie). Compania este acum forțată să cenzureze replica în cauză, deloc ”agresivă” în opinia celor de la IGN.

Cum însă Pepsi este unul din sponsorii principali ai Super Bowl, și-a făcut auzită nemulțumirea în fața celor Ligii Profesioniste de Fotbal American, iar cei de la rețeaua TV FOX au cerut în consecință companiei Stodastream să elimine replica: ”Îmi pare rău, Coke și Pepsi!” din secvența promoțională.

Președintele Daniel Birnbaum a acuzat Liga și pe cei de la FOX că le este ”frică” de companiiile Pepsi și Coca Cola, și și-a exprimat dezamăgirea față de demersul acestora, nedemn, în opinia sa, de valorile americane.

Cu toate acestea, scandalul nu a afectat imaginea brandului Sodastream. Din contră. Reclama originală a avut peste un milion de vizualizări pe YouTube, iar versiunea cenzurată va rula totuși în timpul Super Bowl. Johansson a cauzat, indirect, o dispută între companii, însă și-a atins scopul: mesajul ei a devenit ”viral”.

Exploreaza subiecte similare:

Scarlett Johansson, actor

Alte știri din cinema

Gojira recomandă. Ce e de văzut la cinema și pe streaming săptămâna aceasta

„Cel mai malefic film văzut în ultima vreme”, plus un film românesc „de la cel mai prolific creator de conținut de la noi”, filme sentimentale, seriale cu umor de situație

Râul ucigaș - scufundarea în abisul percepției

Tânărul regizor chinez Wei Shunjun ne invită - mai mult decât au făcut-o alți regizori în ultimul timp - la interpretare

Laurent Cantet, regizorul francez care a câștigat Palme d'Or pentru Entre les murs, a murit

Distins cu Palme d'Or de către un juriu prezidat de actorul american Sean Penn, filmul prezintă un sistem de învățământ care se luptă să-și îndeplinească misiunile didactice și sociale

Nasty - mai mult decât tenis

După mediu-metrajul Nunți muzici și casete video, regizorul și producătorul Tudor Giurgiu a ales să își facă debutul în lungmetrajul documentar cu Nasty, un portret cât se poate de exhaustiv al românului care a schimbat fundamental tenisul.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
Bayard pe 30 ianuarie 2014 14:15
Nu a fost nimic intamplator. Au pus intentiona replica aia stiind ca o sa le fie eliminata si asa o sa ajunga virala. Reclama in sine este ingrozitor de proasta :)) nici nu cred ca s-au straduit s-o faca buna, au plecat de la ultima replica si restul a fost de umplutura.
alex_il_fenomeno pe 17 februarie 2014 19:42
Urata replica... Coca-Cola este cea mai buna. Punct.
leu_eraser pe 21 aprilie 2014 09:35
Companiile astea doua (Pepsi și Coca Cola) sunt ceva de speriat. Vor sa controleze ele toate pietele din lume, reclamele si tot. Nu mi se pare nimic exagerat in replica de la final. "Soryy, Coke & Pepsi" nu inseamna ca bauturile lor sunt mai proaste ci doar ca Scarlett Johansson prefera mai mult Sodastream, cel putin asta zice in reclama! Dar cum americanii sunt niste boi, ii influenteaza orice reclama/remarca mica daca vine din partea unei celebritati. Orice nimic la ei face valuri si se transforma in ceva "viral".

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells