Iată primele cronici la The Flash, cu Ezra Miller

de Gloria Sauciuc în 12 Iun 2023
Îi dau dreptate lui James Gunn care a numit filmul o „capodoperă”?

Din 16 iunie îl vom vedea pe Ezra Miller jucând rolul lui Barry Allen/The Flash în filmul semnat de regizorul Andrés Muschietti The Flash (2023), al studiourilor Warner Bros. Pictures. În ianuarie, atunci când anunța noile filme aflate în producție la DCU, James Gunn descria producția astfel: „The Flash, un film excelent, care îmi place mult și care oferă un nou început întregului univers DCU”. David Zaslav, CEO al Warner Bros. Discovery, preconiza un succes major al filmului în fața investitorilor, scrie Metascritic, promovând filmul în timpul raportărilor de profit pentru trimestrul 4 de la Warner Bros. Discovery declarând: „Ne bucurăm și de premiera a patru producții DC anul acesta. Începem cu Shazam în două săptămâni, urmat de The Flash, pe care James Gunn l-a numit unul dintre cele mai bune filme cu supereroi făcute vreodată; o capodoperă...”. Recenziile cronicarilor de film au fost date deja publicității pentru The Flash. Iată dacă părerile sunt congrunte cu opinia lui James Gunn sau nu.

Filmul are premiera pe marile noastre ecrane vinerea aceasta.

Criticii au avut puncte de vedere foarte polarizate despre film. Pe Metacritic filmul are un Metascor de 60, cu 17 cronici favorabile dar și 12 critice.

Alan Ng de la Film Threat a dat filmului 85 de puncte, declarând: „În ultimă instanță, povestea este starul filmului, iar regizorul Andrew Muschietti știe cum să repovestească subiectul unei cărți de benzi desenate. Cu toate că sunt excesiv de multe momeli pentru fani și multă nostalgie, filmul a dat ce a avut mai bun la final. Pe mine m-a convins!”.

Chris Hewitt de la Empire a dat filmului 80 de puncte, scriind „Gândit ca unul dintre ultimele producții din ceea ce cunoaștem ca fiind DCEU, este și una dintre cele mai bune, o comedie cu prieteni ce strălucește ca o torță, nu doar un fitil” (În original, un joc de cuvinte - „flash in the pan”).

Există și critici mai retinute: Christian Holub de la Entertainment Weekly a dat un scor de 58, declarând: „În loc să fie începutul unei idei noi, proaspete, The Flash pare să fie epilogul filmelor cu multi-universuri”.

William Bibbiani de la TheWrap a dat un scor de 49, explicând: „Este greu să ne imaginăm un film mai puțin convingător decât The Flash, un film cu călătorii în timp ce spune de ce nu e bine să rescriem trecutul, dar a cărui scop este să convingă publicul că rescrierea trecutului, prezentului și (posibil) a viitorului seriilor de supereroi DC este ceva grozav...”

Molly Freeman de la ScreenRant a dat de asemenea un scor de numai 40: „The Flash este un film cu supereroi și multiversuri acceptabil, dar oricâte efecte speciale și cameo-uri ar avea, nu putem trece cu vederea comportamentul scandalos dinafara platoului a lui Ezra Miller”.

Ezra Miller, The Flash

Gojira recomandă. Ce e de văzut la cinema și pe streaming săptămâna aceasta

„Cel mai malefic film văzut în ultima vreme”, plus un film românesc „de la cel mai prolific creator de conținut de la noi”, filme sentimentale, seriale cu umor de situație

Râul ucigaș - scufundarea în abisul percepției

Tânărul regizor chinez Wei Shunjun ne invită - mai mult decât au făcut-o alți regizori în ultimul timp - la interpretare

Laurent Cantet, regizorul francez care a câștigat Palme d'Or pentru Entre les murs, a murit

Distins cu Palme d'Or de către un juriu prezidat de actorul american Sean Penn, filmul prezintă un sistem de învățământ care se luptă să-și îndeplinească misiunile didactice și sociale

Nasty - mai mult decât tenis

După mediu-metrajul Nunți muzici și casete video, regizorul și producătorul Tudor Giurgiu a ales să își facă debutul în lungmetrajul documentar cu Nasty, un portret cât se poate de exhaustiv al românului care a schimbat fundamental tenisul.

vyydo pe 13 iunie 2023 16:33
Interesant cum johnny depp a zburat din toate filmele doar de la zvonuri ca ar fi abuzat-o pe amber, dar Ezra Miller care e filmat cum loveste femei si fura din magazine e pastrat si chiar iertat de orice. oare o fi din cauza ca depp e barbat alb heterosexual si exra uneori poarta fusta?
ionut.sabau pe 13 iunie 2023 21:31
@vyydo Pentru ca Johnny Depp as fost zburat din filme in care nu isi filmase scenele, sau filmase dar nu mult... pe cand povestea cu tampitul de Miller asta, a aparut la mult timp dupa ce s-a finalizat filmarile si deja filmul era in post-productie, si se lucra si la VFX. Deci nu e chiar acelasi lucru, avand in vedere costurile de filmare, care s-ar fi dublat, si sigur filmul nu va fi atat de profitabil incat WB sa isi permita inca un esec financiar de genul asta... Oricum, probabil va fi ultimul lui film, cel putin pt WB/DC Films.
vyydo pe 14 iunie 2023 16:23
what about kevin spacey? in 2 saptamani au filmat toate scenele cu alt actor pentru un film care era deja adanc in post productie.
ionut.sabau pe 19 iunie 2023 16:12
@ vyydo... nu stiu daca au filmat prea mult, dar in esenta da, sunt ipocriti. Dar sunt si businessmeni. Cu obraz subtire, nu faci mare branza in domeniul ala. Si mai sunt si angajatori cu responabilitati. Iti dai seama ca toti aia ce au lucrat la film (sute de oameni, angajati ai studiourilor, subcontractori, etc), au de suferit din cauza faptului ca nu se lanseaza doar pentru ca vai-vezi-Doamne a luat-o pe aratura vedeta filmului. De Amber Heard, deja se zvonea ca are doar vreo 10 minute in film, deci nu cred ca conteaza prea mult daca apare si aia pe sticla cateva minute. Si daca retin bine, in timpul procesului, se mai zvonea ca i s-a taiat din 'screen-time' tocmai pentru ca vroiau sa se limiteze cat mai mult de ea. Asa ca Amer, acum, este in situatia lui Spacey. Atat ca ea s-a mutat in Spania, nu Italia ca pedofilul ala.. Personal mi se pare o prostie sa nu vizionezi un film doar pt ca apare cineva antipatic in el, mai ales ca nu e personaj principal, deci nu ii vezi mufa timp de doua ore, dar na, fiecare cu treaba lui.... Eu m-am dus pentru Batmeni. Nu a fost rau, dar per total am fost cam dezamagit... ma asteptam la ceva mai apropiat de Flashpoint, si efectele au fost prea slabe pentru cat s-a pompat in ele. In unele cazuri aduce aminte de moustache-gate-ul din Justice League.
ishmael pe 17 iunie 2023 15:48
dincolo de scandal si reviewurile criticilor, filmul este neasteptat de bun. poate prea scurt