S-au scurs primele şapte zile din cele zece ale festivalului Transilvania şi a venit vremea să trecem în revistă câteva dintre cele mai fotogenice momente ale ediţiei. Proiecţiile în aer liber şi publicul fascinat de cele 190 de lungmetraje de anul acesta nu sunt singurele ocazii să "îngheţi" timpul la TIFF: festivalul oferă o mulţime de posibilităţi de a trăi experienţe noi.
De fapt acesta este şi scopul campaniei Oameni şi gusturi iniţiată de sponsorul ediţiei, Staropramen, care pune în evidenţă tocmai aceste noi experienţe care ar putea fi savurate în timpul festivalului. Pe site-ul campaniei, oamenisigusturi.ro, producătorul de bere oferă sugestii privind filmele, concertele şi expoziţiile din festival. Mai mult, un concurs oferă marele premiu, o experienţă completă la TIFF, cu transport, cazare, mese şi acces la proiecţii şi evenimente VIP în ultimele zile ale festivalului.