The Man from Earth

(2007)

Omul de pe Pamant

Poster The Man from Earth Poster The Man from Earth

Sinopsis The Man from Earth

Mai mult
The Man from Earth In ton cu unele filme SF cu incarcatura psihologica precum The Next One (1982) si K-PAX (2001) vine mai cerebralul The Man From Earth (2007). Povestea il priveste pe profesorul John Oldman, un om de stiinta ce convoaca un grup de asociati la un experiment si ii uimeste cu o marturisire iesita din comun: el nu este un om obisnuit, ci un nemuritor cu o varsta de 14.000 de ani, care a supravietuit secolelor de evolutie din Cromagnon pana in prezent. In orele ce urmeaza, afirmatia zguduitoare a profesorului Oldman despre sine insusi ii… citeşte
Contribuie la această pagină şi câştigă DVD-uri!
NOTA FILM
Nota IMDB: 7.8

Caseta tehnică

Produs de

Falling Sky Entertainment

Distribuitorul international

Shoreline Entertainment

Țara

SUA

Site oficial

The Man from Earth

Părerea ta

Spune-ţi părerea
Ordonează după
galiviu pe 27 Iunie 2011 02:29
Tineti minte trei cuvinte ``Povestile nasc biserici``
18 8
Nimicdinceparafi pe 5 noiembrie 2012 14:39
Sau Biblia?
GoRg0r0tH pe 27 aprilie 2018 16:34
Leo26, ce gust au oasele de morti?
misu pe 05 Ianuarie 2009 02:15
Este filmul meu preferat. Intr-adevar, daca preferi de la un film SF doar pac-pac si efecte speciale, nu te duce la acest film, vei pati ca cel ce a scris inaintea mea. Te vei plictisi si vei avea apoi pareri ca mergi la un teatru categoria B. In schimb daca iti place sa fi facut sa gandesti, sa simti cum patrunzi in ideea prezentata de autor (care apropo, e geniala, din punctul meu de vedere) si efectiv sa iti pui mintea la contributie, atunci acest film te va acapara, garantat. Acesta este unul din acele filme care arata ca se pot face filme extraordinare si fara bugete de zeci sau sute de milioane de $ si fara CGI.
16 4
zashi pe 30 iunie 2009 18:37
e BETON FILMU, bravo dude, ai nota 10 k nu te-ai luat de tipu cu categoria B, ai nervi de otzel, EU NU... tipu ii varza :))
Neddhu pe 13 februarie 2013 01:40
Bun film si da ideea e beton
buiacca pe 17 Mai 2009 16:09
eu unul as crede ca totusi nu este vorba despre ceea ce se povesteste ci despre cu totul altceva . si anume ca trebuie sa le spunem celorlalti numai ceea ce sunt pregatiti sa accepte.in orice domeniu .un adevar spus brutal celui care nu este destul de pregatit sa-l accepte poate duce la rezultate dezastruoase.de accea si in acest film adevarul a fost spus si apoi negat pt ca majoritatea celor prezenti nu au putut pricepe si accepta adevarul oricare ar fi el.un film exceptional
13 3
CineVox pe 5 august 2015 23:54
Cand lumea e cu susul in jos pare normal ca scepticismul sa fie ridicat la nivel de virtute si elucubratiile ad-hoc la nivel de adevar. Tot "normal" e ca un Budha care a propovaduit cumpatarea (dar a murit obez, indopandu-se cu orez si carne) sa fie luat drept un lider spiritual al omenirii demn de urmat, in timp ce Unul care a trait in perfecta concordanta cu ceea ce a propavaduit sa fie contestat si respins in toate felurile posibile (inclusiv in aceasta gretoasa teorie propusa de acest film "exceptional" - exceptional de satanic!). Acesta nu a spus un adevar atunci cand nu putea fi purtat (ca sa aiba ce sa nege mai apoi "din mila", sacrificand adevarul), iar cand adevarul a trebuit spus, l-a spus indiferent de consecinte. Care sa fie secretul pentru pentru toate aceste inversiuni ciudate? Cum de vad si inteleg oamenii firesti toate pe dos? Nu cumva pentru ca adevarul adevarat e taios, neconvenabil si intolerabil datorita impunerii morale intrinseci? Iar omul pacatos, un biet pervers viclean, care se face ca n-a inteles si ca nu poate fi adevarat ceea ce vine de la Dumnezeu? Intelectuali fini de toate culorile necredintei, uniti-va in rumegarea acestor intrebari!
vasi104 pe 13 Mai 2008 19:17
de mult nu mai vazusem un film atat de bun...il recomand cu caldura tuturor...vroiam sa spun ca am aproximativ aceasi parere despre religie, iisus, divinitate cu cea a personajului principal....eu sunt ateu... nu vreau sa port ceva razboi religios pe aici sau ceva de genul vreau doar sa spun o parere....cred ca teoretic asa cum spunea si profesorul de biologie din film un om ar fi putut trai 140 de secole. da cred asta chiar daca nu cred ca exista dumnezeu... cam ciudat nu??:)) in finenu stiu sigur daca exista sau nu o forta care nu este constienta de sine si care a generat crearea universului, nu stiu daca universul s-a creat prin explozie... dar am un sentiment puternic ca dumnezeu nu exista. Nu vreau sa conving pe nimeni ca nu exista dumnezeu dar cred ca acest film spune adevarul despre religii in special si despre iisus...desi nu putem fi siguri ca este adevarul absolut
citeşte

11 5
CineVox pe 6 august 2015 00:09
Am avut rabdarea, nu primesc felicitarile, nu m-a deranjat. Imi pare rau de tine, doar... Evident, n-ai ajuns sa cunosti Adevarul. Acel Adevar pe care Cel ce il propovaduia il numea "adevar adevarat". Cand si daca ti se va intampla, vei vedea ca s-a terminat cu "Conceptia despre lume si viata - versiunea X.yzw beta" (mereu up-gradabila - niciodata finala, mereu parerea ta despre un adevar caruia nu-i pasa ce crezi tu - niciodata Adevarul care trebuie primit si acceptat asa cum e El, prin revelatie). Acum nu intelegi, dar tine minte ce-ai auzit, poate intr-o zi iti va fi dat si tie sa primesti in loc sa debitezi neputincios...
GoRg0r0tH pe 27 aprilie 2018 16:37
defav Dumnezeu nu exista, daca tu spui ca exista, spune-i sa ma sune, ca sa cred si eu!
posdarescum pe 12 Decembrie 2008 15:30
Nu poate fi numit film ,e o piesa de teatru ,si inca una slabuta.
Tema (nemurirea),nefiind noua ,e generoasa ,plina de potential insa realizarea e una mediocra,plata,da senzatia de impotenta mentala a scenaristului.Nu mai vorbesc ca totul e superficial,o insiruire de idei generoase insa tratate cu un mare fas.
Oameni buni ,mergeti la teatru,asta e o piesa de teatru categorie B.

11 30
zashi pe 30 iunie 2009 18:35
esti varza :)) aa si aveti grija ii photoshopat commentu, se vede din pixeli is pusi toti aiurea =))
Fluviu pe 12 august 2013 18:57
Asta e chestia, lipsa efectelor speciale si a gloantelor zburand te-a facut sa te uiti prea mult la comportamentul si la mimica actorilor....daca ai lua un film cu actiune intensa, pe care il consideri tu de succes (pun pariu pe tot ce am eu ca ti-a placut G.I. Joe: The Rise of Cobra) si ai trece peste toate efectele alea speciale si ai sta doar sa analizezi mimica si felul de a juca al actorilor, ai gandi cat de oribil e, si pe buna dreptate...mie mi se pare ca e facut pentru pustani care vor sa vada bum bum cat mai colorat posibil. Mie unul mi-a placut foarte mult filmul, m-a lasat cu senzatia pe care o ai cand iei ultima lingurita din prajitura preferata. A spune ca filmul e mediocru, e parerea ta, si nu o sa te contrazic, e ceea ce ai simtit tu, iar gusturile nu se discuta, dar nu generaliza. Daca tie nu ti-a placut, asta nu inseamna ca asa si e filmul. Dovada o face faptul ca filmul s-a bucurat de succes si de aprecieri pozitive din partea criticilor de film...Nota pe IMDB e de 7.9, care e destul de mare, iar notele alea sunt rezultatul voturilor a zeci de mii de useri. Stii ce mi se pare amuzant? Ca e situat pe IMDB intre Shutter Island si Titanic, si vii tu aici si comentezi ca e mediocru...parerea mea, abtine-te de la review-uri data viitoare. Inca o chestie care mi-a placut...se pare ca filmul este bazat pe o legenda romaneasca, aceea a lui Krim Rosu.
smada94 pe 05 Octombrie 2011 18:18
nu am crezut niciodata ca un film in care toata actiunea se desfasoara intr-o camera si in jurul casei poate fi atat de fascinant si interesant
este un film minunat...iti tine atentia captata in fiecare secunda...simti ca esti in camera cu ei si participi la actiune..este de-a dreptul magnific
il recomand tuturor sa-l vada...pur si simplu nu merita ratat un asa film

7 2
CineVox pe 6 august 2015 00:22
Mda, aici ai dreptate, filmul e facut bine... Ce pacat ca toate aceste resurse si talente sunt irosite doar pentru a ajuta publicul dezorientat al unei lumi care traieste in intuneric sa ajunga si mai departe de Dumnezeu decat este. Din nenorocire pare a fi vremea in care satana isi dezlantuie fortele pentru a prinde pe cat mai multi in plasa necredintei (puteti citi la fel de bine "credinte false si ratacite", caci e totuna si la fel de eficient). Dar oamenii nu sunt lipsiti de vina si rezultatul nu e nedrept: victime sigure sunt toti cei ce prefera sa auda invataturi caldute si comode prin care se pot indreptati in trairea pacatului. Ce-i drept e ca e dreptul fiecaruia sa-si aleaga...
LavyBogdy pe 26 Noiembrie 2010 20:27
Am rămas șocat...e de-a dreptul incredibilă povestea,ceva ce m-a lăsat fără aer.M-a ținut lipit de ecran pe tot parcursul derulării.Ideea este minunată prin care se pot înțelege extrem de multe,așa cum sincer o spune și John : "Am 14.000 de ani dar asta nu mă face un geniu".O poveste care,într-un fel saw altul,te provoacă să asculti ori să te documentezi mai mult în ceea ce privește viața și credința.
5 2
mistgun pe 3 noiembrie 2013 23:27
Sant complet de acord cu tine.
mihaela pe 07 Ianuarie 2008 03:59
eu n-as compara filmul cu k-pax. mi s-a parut destul de 'light', poate pentru simplul fapt fiindca am multe dintre credintele puse in discutie si deci nu mi s-a parut nimic 'revelator' la el.
chiar mai deunazi discutam cu cineva pe tema religiei si a credintei oamenilor. oamenii au nevoie de chestii materiale, palpabile, in care sa creada. ia-le intruchiparea materiala a divinitatii si le vei lua totul, ii cei arunca intr-un hau al nesigurantei din care nu vor scapa decat tot agatandu-se de ceva material.
as face o analogie cu o reprezentare matematica, PUNCTUL. cati stiu ca bulina aia neagra desenata cu creionul e orice altceva cu exceptia unui punct? cati realizeaza cat de 'imaterial' este un punct, cat de abstract, si cat de 'ireprezentabil'?
in lipsa de altceva, insa, e buna si pata lasata de mina unui creion pe o hartie pt a explica un punct.
asa si cu… citeşte

5 4
gothbeast666 pe 25 octombrie 2010 02:09
umberto eco, sau nu mai ştiu exact cine, a spus că o carte cu adevărat bună nu spune nimic nou, îţi spune ceea ce ştii deja. cam aşa e şi cu filmele. "revelator" e un termen destul de relativ în cazul ăsta, pentru că aici nu contează neapărat ce se spune, ci cum... contează atmosfera, reacţiile personajelor stereotip, de la priviri până la replici, fiecare detaliu, modul în care un singur om se poate juca cu liberul arbitru a mai mulţi oameni, inclusiv noi, privitorii. ce poate fi nou sub soare? o discuţie filosofică este filosofică tocmai pt că nu are concluzie, rămâne întotdeauna deschisă şi fără concluzii "revelatoare".
lordsalem pe 28 Februarie 2010 23:01
extraordinar
filmu asta explica prin simplitate ceva complex multe filme mari fac invers filmu e unicat dupa parerea mea
mai vreau filme din astea

4 4
lexiys pe 13 Ianuarie 2008 19:06
superb filmul....ideea in sine,faptul ca da peste cap multe din primcipiile de baza ale vietii asa cum o stim noi.un film de nota 10 care nu te plictiseste in nici un moment datorita replicilor inteligent alese,
4 4
aayana pe 03 Noiembrie 2011 14:04
Filmul se bazează aproape în întregime pe o teorie: ce reacție ai avea dacă ai descoperi povestea din spatele unui obicei? Și nu vorbim despre orice obicei. Istoria este cercetată pe segmente, sunt oferite detalii care pot schimba trecutul la 180 de grade. Un singur element introdus acolo unde cu toții aveam ideea că știm totul, schimbă ecuația.
3 3
CineVox pe 6 august 2015 00:48
Si cand va bate alizeul, casa ta se va duce de rapa, asa de bine este construita... Probabil intr-adevar tot ce crezi matale e o biata spoiala intr-un echilibru precar... Te plang. Dar sa te ajut putin, ca sa nu te clatini chiar asa tare... Zoe, fii barbata! Iata un secret bine pastrat de 2015 ani: suntem in 2015! Ce? Nu te bucuri? Cum, care secret?!... Pai, 2015 ani de cand s-a nascut Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu!! Vezi, Dumnezeu a impartit istoria in doua si si-a pus amprenta Sa definitiv pe acesta lume. Nu vor putea toti satanistii astia impreuna cu seful lor sa-L dea afara pe Mantuitor si Cuvantul Sau din aceasta lume, orice si oricat ar face! Asa ca nu pune botu' la incercarile lor, ca-ti pierzi viata vesnica. Ma rog, daca vrei sa primesti sfatul... daca nu...
-TuDy- pe 07 Ianuarie 2008 00:43
F A B U L O S !!!
3 4
Get0dac pe 05 Ianuarie 2013 06:02
Cat de usor putem crede o minciuna....SAU.... Cat de greu un adevar
Un film (piesa de teatru) extrem de bun. Nu e SF, mi se pare aiurea incadrarea. Recomand filmul. Vizionare placuta.
2 0
marian_007bond pe 01 Septembrie 2012 13:25
Chiar bun
La prima vedere nu pare cine stie ce dar felul in care decurge filmul e incredibil, desi totul se petrece intr-o casuta amarata si cat se poate de normala ceea ce se petrece acolo e ceea ce ne face sa ne uitam la film, ma bucur ca m-am uitat la el, si nu pasa daca va place sau nu comentariul meu, asta e parerea mea, puteti si sa comentati negativ, PE MN NU MA INTERESEAZA CE PARERE AU ALTII!!
2 0
darkdac pe 6 octombrie 2012 01:20
asta nu e cel mai bun film pe care l-am vazut, este locul 2. Incercati Happy Accidents, un film de prin anul 2000 (locul 1 la categoria asta din punctul meu de vedere).....imi plac filme de genul asta sau K-pax, butterfly effect...etc 10 stele filmului
Octaz pe 28 August 2012 00:46
Acest film reprezinta dupa opinia mea o capodopera care ravneste sa fie numita asa, dar care nu este luata in seama. Filmul prezinta o ipoteza nemiloasa, necrutatoare fatza de tot ceea ce reprezinta istoria lumii iar modul in care se reuseste sa fie pus in evidenta este absolut de nota 10. Coloana sonora sau reactiile personajelor sunt absolut uimitoare, iti scoala realmente parul de pe piele, totul este jucat si pus in practica exceptional, lasandu'ma cu sechele clare in urma cu cativa ani atunci cand l'am urmarit pentru prima oara. Un asemenea criteriu elementar combinat cu aceasta idee de film m'a dus sa pun filmul pe lista putinelor filme ce pot fi numarate pe degete la care am acordat nota 10. Totul e personal, iar pentru mine "The Man from Earth" este unul din cele mai bune filme vazute. Din pacate filmul are un defect de neiertat, si anume sfidarea religiei si a tot ceea ce… citeşte
2 1
CineVox pe 6 august 2015 01:36
Niciun film nu e 'doar un film', cum nimic nu e lipsit de insemnatate si consecinte in lume... Cine stie cat de important este Isus Hristos si Mantuirea de care orice om are nevoie, nu poate pune mai presus nimic altceva. Acest film este inca o forma de educatie a lui satan pentru toti cei lipsiti de Adevarul si Lumina care vin de la Dumnezeu, si exact o incercare de a le ascunde. Minciuna lui are mereu aceeasi reteta: combinarea a ceea ce e rau cu ceva cat mai bun, cat mai frumos, ca sa treaca neobservat. In cazul nostru, fatza frumoasa a acestei erezii condamnabile este inaltul standard artistic al filmului.

Spune-ţi părerea despre The Man from Earth

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
Liste cu The Man from Earth
Îţi place sau deteşti acest film? Adaugă-l într-o listă!
jinglebells