Păreri Zero Dark Thirty

(2012)

Misiunea: Bin Laden

Ordonează după
PF7 pe 07 August 2012 13:07
:)
"Zero Dark Thirty urmeaza sa fie lansat pe 19 decembrie 2012." :x
3 7
Brian pe 8 august 2012 00:29
abea astept sa il vad
PF7 pe 9 august 2012 00:33
te cred ! :))
cosmin_kedii pe 11 Ianuarie 2013 16:11
Un film mare, o realizare uimitoare la aproape fiecare nivel.
9 15
naski2000 pe 12 ianuarie 2013 21:15
Ai reusit sa-l vezi , sa inteleg ?
intermediar pe 14 Ianuarie 2013 23:54
ce i cu prostia asta de film
pur si simplu telenovela tentativa de actiune drama si etc ce i asta o porcarie mai multa actiune ii la pro tv si ma i interesant
10 21
inexistentus pe 4 martie 2013 22:56
o minciuna hollywood-iana :))
Lewis pe 15 Ianuarie 2013 00:29
Sper sa nu fie o propaganda, desi asta defira de punctul de vedere a feicaruia
0 4
wildinthecountry pe 15 Ianuarie 2013 12:59
x
Sincer...nu mi-a prea placut filmul..A fost cu mult sub Argo, Life of pi sau Silver Linings playbook , filme ce au fost nominalizate la Oscar alaturi de aceasta pelicula care nu merita nominalizarea la Oscar din punctul meu de vedere.
Prestatia Jessicai Chastain a fost insa foarte buna dar sub cea a lui Jennifer Lawrence in SLP ,care ramane favorita mea pt Oscar
PS: mentionez ca nu am vazut inca Django si Lincoln....

10 24
Raddu pe 15 Ianuarie 2013 19:36
8/10
Filmul este extraordinar realizat. Nu stiu cat de mult place dar poate fi aproape de capodopera insa are unele scapari. Filmul ramane ca interpretare si scenariu unul din cele mai bune.
14 13
anonymous.6229028630c4f pe 15 Ianuarie 2013 22:21
Comentariu șters
9 17
inexistentus pe 4 martie 2013 22:51
Motherfucker who found the house (Zero...) & Fuck yourself (Argo) ...doua filme cică de Oscar care nu merită decat o injurătură pe romaneste: F...vă America.. voastră !
loonycushion pe 8 martie 2018 11:32
mai bine ti-ai lua o pula in cur ca sa te mai lepezi de frustrari
gyxu78 pe 16 Ianuarie 2013 11:01
voi nu observati ca de fiecare data de cativa incoace , oscarurile le ia numai filmele despre "eroii" americani?
in vreme ce filmele care merita si care au avut cel mai mare numar de bilete vandute sunt lasate deoparte

12 20
Rau pe 19 ianuarie 2013 10:55
sa stii ca ai dreptate.. acu am inceput sa imi dau seama..
mattila pe 25 iulie 2014 23:11
de fapt filmul a avut un box office de aproape 140 de milioane de dolari, deși bugetul a fost de 40. după părerea mea e o proporție destul de bună.
ALLEXXYSS pe 18 Ianuarie 2013 23:45
Am vazut zilele acestea cateva dintre filmele mult-mediatizate si propuse pentru OSCAR.Despre filmul acesta pot sa va spun cu mana pe inima ca nu mi-a placut in mod deosebit(cu exceptia faptului ca era vorba de Osama Bin Laden si eram curios cum a fost capturat),in alte conditii cu siguranta nu mi-ar fi captat atentia....dar ,era de asteptat ca nu putea fi super-senzational, eroismul american exagerat..... .Un film mult mai reusit,care mi-a placut ,este LINCOLN,cred ca va fi castigatorul de anul acesta....
5 5
xerses pe 19 Ianuarie 2013 16:41
Nu inteleg pentru ce a primit atat de multe nominalizari.
11 12
FlorinMovieFreak pe 24 ianuarie 2013 10:35
Uneori simplitatea faci pipi pe extravaganta :)
deadlord pe 19 Ianuarie 2013 18:01
Un film bun si foarte interesant ce dupa parerea mea nu trebuie ratat.
10 11
inexistentus pe 4 martie 2013 22:54
ai pus botu
hannibal1948 pe 19 Ianuarie 2013 23:16
Un film foarte bun care, arata adevarata fata a evenimentelor petrcute de la 9/11 incoace...foarte bine regizat bravo lor pentru acest film!!!
2 5
sabinalin pe 13 februarie 2013 15:42
Esti chiar asa sigur ca asa a fost?
IMHERE pe 6 martie 2013 21:20
si de unde stii tu care e adevarata fata a evenimentelor... nu uita ca totul e relativ
Andrei.Ciprian pe 23 Ianuarie 2013 14:01
Geronimo!
Dintr-un anumit punct de vedere Zero Dark Thirty se aseamana cu Argo si dupa umila mea parere Zero Dark Thirty este mai slabut ca Argo.Filmul este bun,scenariu foarte bun,iar Jessica Chastain este impecabila(merita premiul Oscar).In prima jumatate,filmul mi s-a parut plictisitor cu un ritm lent dar in cea de a doua parte a devenit din ce in ce mai interesant si tensionat! Nu este o capodopera si pentru mine nu este un film care sa merite premiul Oscar la categoria "Cel mai bun film",dar eu il consider un film foarte bun si mi-a placut mult! Merita vazut!
3 2
FlorinMovieFreak pe 24 Ianuarie 2013 00:03
Poate ca n-a fost cea mai buna interpretare feminina .. adica pentru niste injuraturi si i'm the bitch that found him .. la naiba si eu as putea lua un Glob de Aur (fara sa fiu misogin) dar cred ca tot filmul a fost despre acele ultime 30 de minute ale filmului .. izolare .. bezna si 30 de minute :) am stat cu sufletul la gura .. sa vad deznodamantul .. este impresionant modul de operare al armatei Americane .. te lasa masca .. in rest ce sa zic .. apreciez regizoarea pentru ca m-a pus in scena .. minute bune m-am simtit acolo .. pe viu (ori o fi fost sistemul 5+1) :)) bun film .. brut si fara coloana sonora ..

Nota 8/10

8 7
loonycushion pe 8 martie 2018 11:33
daca tu ai putea sa le iei globul de aur de ce nu l-ai luat? popor de frustrati penibili.
zeno.marin pe 24 Ianuarie 2013 14:19
NU!
Da, realitatea istorica e importanta si anumite filme pur si simplu NU SE FAC pe subiecte de asa fel (doar ca sa tragi de premii). Probabil daca era fictiune si nu mictiune cum e aceasta mizerie de film, atunci nu capatau bugetul necesar de la Unchiul Sam. Ca atare asta este printre altele si prostitutie cinematografica. Ce picturi frumoase i-a facut lui Ceausescu pictorul Sabin Balasa, nu?... Cam acelasi lucru. Daca subiectul e o porcarie, nu am cum sa ma uit la film, poa' sa fie oricat de bine realizat. De fapt asta am spus deja intr-un comentariu anterior. De multe ori e greu sa accepti ca si oamenii care au castigat stima ta pot sa o dea cu bata in balta.... Dar credeti-ma, acestia stropesc cel mai tare. Sau ca sa reformulez, ma astept sa existe si critici care au pe televizor "peste de sticla".
17 38
dumi28 pe 24 ianuarie 2013 17:48
banuiesc din comentariu ca nu ai vazut filmul asa ca nu poti sa comentezi un film pe care nu l-ai vazut.stiu ca toti avem dreptul la opinie,dar unii sunt prea prosti pentru asta
Cidrus pe 31 ianuarie 2015 07:14
MikkaelWolfganger ai perfecta dreptate. Stiu ca topaiesc aici pe un topic demult inchis si uitat, dar nu ma pot abtine. Adica sa fim seriosi, in fond ca americanii au sau nu un razboi cu jihadul asta ma face sa ma intreb, dar ca exista inca o tensiune intre americani si rusi, iar terenul de disputa este spatiul cu nisip, de asta te convingi foarte usor si numai citind unul din romanele de demult ale lui Clavel, sa nu mai vorbim ca este evident sa arunci o privire la toate detaliile politice dinainte si dupa asa-zisul apus al razboiului rece. Aceste erori de logica din partea maselor ignorante si necunoascatoare sunt atat de evidente pentru cineva calm care nu se arunca in abuzuri de violenta ca domnii de mai sus. Sa fim totusi maturi putin. Consumerismul impotriva caruia luptam cu totii noi l-am creat si il sustinem, dar ne place sa luptam impotriva a ceva, sa fim violenti, chiar si daca numai pasnic. E prea mult de spus aici.
flushingm pe 27 Ianuarie 2013 23:32
foarte bun!
merita vazut! are parte de toate! .................................................................................................
7 9
mirceaveronica90 pe 12 februarie 2013 10:19
Si eu cred ca merita vazut...!
IngrydIOnescu pe 18 februarie 2013 14:06
azi este premiera!!!!Mergi?!
KarGo pe 02 Februarie 2013 03:37
Mi se pare amuzant si ironic in acelasi timp cum foarte multa lume tipa sus si tare ca este un film propaganda specific americanilor, in timp ce, la polul opus, in SUA sunt multe guri care boicoteaza acest film deoarece insinueaza ca CIA-ul a folosit ca piesa de baza tortura in aceasta lupta impotriva terorismului si ca filmul "ii transforma in eroi pe americanii ce comit crime". In ambele cazuri, prejudecatile si faptul ca nu au inteles ca este "doar un FILM", au umbrit valoarea pe care acesta o are la nivel de realizare si este pacat. La fel ca The Hurt Locker, ZDT ofera realism si multa tensiune, in ciuda ritmului lent care ii va plictisi teribil pe cei dezinteresati de subiect. Regia este excelenta si prin stilul de filmare folosit reuseste in unele momente sa te transpune acolo in mijlocul actiunii, montajul este foarte reusit, actorii se achita cu brio de sarcini, scenariul este… citeşte
14 7
bovoro pe 21 februarie 2013 10:22
Uite un tip care a priceput ca ZDT este doar un film artistic si nu un documentar. Sunt unii pe aici care au considerat ca trebuie improscat cu ***** filmul asta pentru ca subiectul lui nu corespunde vederilor lor politice. Deci, inca o data: filmul este doar entertainment nu e un documentar de la care sa ai pretentia de respectare a adevarului si de impartialitate. [Comentariu editat de moderator]
El_KaPpa pe 24 mai 2020 21:39
KarGo,KarGo... iar cu copy/paste de la mine :)
superdepeche pe 06 Februarie 2013 00:23
pentru departamentul de statistică!
Un film așa...cu nimic în el,doar unii care cică l-au omorât pe osama,care de fapt e ...o ea!
un paradox până la urmă
Neinteresant film!

1 6
MNarcis pe 06 Februarie 2013 23:03
Credeam ca va fi un film mai ''cu greutate'', mai complex, insa este un film destul de usor (nu da batai de cap), nu plictiseste o secunda (sare la etapele importante destul de repede), mi-e personal mi ar fi placut sa abunda mai mult in informatii, sa dezvaluie mai multe, dar este ok si asa iar Jessica Chastain are vreo 3 momente in film in care chiar uimeste (m-a impresionat pe alocuri cu prestatia sa)...........filmul merita vizionat, insa fiecare stie mai bn daca subiectul filmului ii se potriveste sau nu!
0 0
mirceaveronica90 pe 12 Februarie 2013 10:18
super!
Trailerul arata foarte bine si cu siguranta va fi un film foarte bun:-)
0 4
sabinalin pe 13 Februarie 2013 15:41
She against the world
"Zero dark thirty" e un film feminist. Ea e cea care rezolva problema cu multa tenacitate, ea e cea care insista si careia nu-i place cum se scurg in van zilele, ea se lupta cu birocratia, barbatii sunt niste impiedicati, asta atunci cand nu se transforma in adevarate brute. "Zero dark thirty" e film de propaganda antimusulman, al doilea nominalizat la Oscar alaturi de "Argo". Spre deosebire insa de filmul lui Ben Affleck americanii nu mai sunt aici prezentati precum niste ingerasi, apeleaza si ei la metode deloc politically correct pentru a obtine rezultatele pe care si le doresc. Regizoarea Kathryn Bigelow are meritul de a fi fost mult mai obiectiva si tocmai de aceea n-are nici o sansa la premii, filmul va ramane cu nominalizarile. S-ar putea totusi sa se lipeasca de Oscar Jessica Chastain care-i buna, pe alocuri foarte buna, dar totusi inferioara lui Emanuelle Riva in "Amour"...
2 4
MrJuVe pe 17 februarie 2013 16:30
Foarte adevarat ce spui. Dar sa faci o paralela intre filmul asta si Amour, atunci cand compari jocul celor doua actrite, mi se pare, ca o parere personala, ca nu isi are rostul. Haneke este undeva sus pe culme, iar Bigelow se uita la el, cu mana deasupra ochilor, pentru ca efectiv o orbeste.
MrJuVe pe 17 Februarie 2013 16:25
Inca un film cu terotisti, facut pe acelasi schelet narativ. Ei sunt rai, americanii sunt buni, dar printre acesti eroi pozitivi este unul, in acest caz una, care vrea sa faca si mai mult bine, dar nu ii este permis. Dupa lungi parlamentari si incercari de a-si convinge superiorii, este lasata sa actioneze in voie si devine (wo)man of the day, sa zic asa, dupa cum remarca si pilotul prezent in ultima secventa, cand spune ca ea trebuie sa fie o persoana importanta. Ca sa se accentueaze toate sentimentele si trairile, ea plange sugestiv la auzul acestor vorbe, iar pelicula se termina.
2 5
mosu332 pe 17 Februarie 2013 17:54
Propaganda....
Deci, filmul, daca ne uitam la el ca la un simplu film de actiune/spionaj e bunicel ba chiar realist, DAR... daca americanii au invatat ceva de la nazisti si de la comunisti, e acea ca propaganda e mama controlului de mase.... chiar ma intrebam cand o sa apara un film despre " bravii eroi" americani, m-am si mirat ca a aparut asa tarziu, credeam ca il au facut deja si il tin intr-un sertar pana chiar il prind :) oricum alt film cu americani pentru americani... pathetic. Nota i-am dato asa mare doar pentru actiune.... ca povestea e de XXXXX !
4 5
lapidarium pe 23 februarie 2013 10:04
In sfarsit un om care intelege ceva din lumea in care traim.Restul cred ca au creierul spalat cu detergent.Si ne mai de ce mai merge tarisoara noastra prost!!!
geese1 pe 9 aprilie 2013 13:30
filmul asta poate fi luat cam greu drept propaganda. uita-te la americanii care ucid fara sa fie nevoie in film.
ciobotaru pe 18 Februarie 2013 14:39
foarte bun .........................................................
0 2
valentin226 pe 18 Februarie 2013 15:11
Premiera film!
Astazi are loc premiera! O sa revin cu un review! MI se pare interesant subiectul si sunt curios cum este redat, mai ales de o femeie...(care a stat pe lana Cameron)...
0 2
Claudiaco pe 19 Februarie 2013 13:45
Interesant
M-a impresionat caracterul agentului Maya...a fost timida la inceput dar apoi si-a dovedit abilitatile de agent CIA. Desi nu este un documentar, patreaza cate ceva din acesta. Filmul a fost impartit pe capitole, iar fiecare atentat era anuntat. A fost un film emotionant si lung, dar pentru ca probabil si actiunea pe care s-au desfasurat toate astea a fost de 10 ani...Mi-a placut! Il recomand cu caldura!
0 2
IngrydIOnescu pe 21 Februarie 2013 10:39
Acest film este doar un film
Zero Dark Thirty este DOAR un film si trebuie tratat ca atare! Nu l-am vazut, dar am inteles un singur lucru, nu este un documentar si nici nu o sa il analizez la nivel de propaganda sau film care incearca sa ilustreze ceva ci pur si simplu o poveste interesanta!
1 4
inexistentus pe 4 martie 2013 23:00
acest film este o MARE Minciuna !
GALD pe 22 Februarie 2013 00:32
Oscar la documentare
Nu m-a entuziasmat deloc, mai ales ca finalul il stiam cu totii. Nu stiu cu ce sa fi fost satisfacut - cu stilul sefilor incarcati cu atata raspundere ca nu fac un pas fara certitudini, altfel pierd intreaga cariera, - sau cu stilul noilor veniti plini de entuziasm molipsitor.
Poate de la atata entuziasm, s-au molilpsit unii, care chiar au considerat ca punerea in scena a asa ceva ar salva toate aparentele si ar satisface pe toata lumea.
Clar suferim de scenaaaritaaaa ...

0 2
psihologu pe 23 Februarie 2013 07:12
Zero Dark Thirty: cand l-ai vazut ultima data pe Osama bin Laden?
am the motherfucker who found the house este replica geniala, spusa cu toata convingerea de Jessica Chastain in Zero Dark Thirty/Misiunea 00:30 AM, probabil cel mai controversat film din acest sezon la Premiile Oscar. Kathyrn Bigelow demonstreaza inca o data ca o femeie poate face legea intr-o lume a barbatilor, dupa ce a avut curajul sa faca un film despre capturarea si uciderea lui Osama bin Laden. Rezultatul? Un film neasteptat de captivant, al carui ultim sfert de ora va intra in istorie.

Un deceniu al razboiului, o femeie, o misiune si fantoma celui mai periculos terorist din lume au definit istoria moderna. America nu s-a linistit pana cand trupul lui bin Laden n-a ajuns fara suflare. Moartea sa a insemnat eliberarea unei natiuni, care dupa 11 septembrie a trait in frica, razboi si regrete. Azi, teroristii inca sunt si actele lor inspaimanta lumea, insa moartea lui bin… citeşte

3 6
Kul pe 24 februarie 2013 12:40
buna cronica
psihologu pe 29 ianuarie 2017 17:09
Multumesc!
lapidarium pe 23 Februarie 2013 10:57
Masterpiece
Motto''Somnul ratiunii naste monstrii''
Prima parte a comentariului este doar pentru unii din vizitatorii de pe acest site (cei multi...).Deoarece comentariul initial a fost sters din motive care acum imi scapa, m-am straduit sa refac comentariu initial, intr-un ton optimist si vesel.
Filmul se concentreaza pe actiunea de capturare a lui Bin Laden, care timp de 10 ani a tot dat cu tifla bravului popor american.Acestia grijulii ca intodeauna, formeaza o echipa de comando sa-l prinda Locatia viermelui de Osama este descoperita de o superba faptura, agent secret al CIA (acel ONG implicat mereu, prin decizii corecte si intemeiate in aducerea pacii in lume) Daca nu ma insel , acum si o spun cu evlavie, CIA a avut un important rol in ultimul secol in decizii ce a facut ca lumea de pe Glob sa traiasca in pace si armonie.
Desi filmul incepe cu o tortura a… citeşte

0 1
lapidarium pe 25 februarie 2013 14:31
Mizeria aceasta a luat doar un mic premiu (si acela impreuna cu alt film!).Previziunile din comentariu initial (sters din cauza unor terchea-berchea care isi fac veacul pe site-urile de profil, jignind in stanga si in dreapta, comentariile care nu se incadreaza intelectului lor) s-au adeverit in totalitate.Spalacita Chastain nu a luat nimic, iar filmul cred ca nu l-a luat nimeni vreodata in serios.Mii de multumiri Academiei Americane de film!
Chatbaloo pe 15 ianuarie 2020 03:17
''Spalacita Chastain''...Again, Lapidache, nu vreau sa stiu cum arata nevasta-ta..daca a fost o femeie atat de nebuna incat sa se condamne asa...Iar tu....
Kul pe 24 Februarie 2013 12:44
Zero Dark Thirty (2012)

- asa cum tre' sa fie un film, cu manipulare, sa te transpuna, sa...
- intense torturile cu apa, cam. dar bine cazute in film. lacrima cand i-a dat sa bea suc, daaaa.

(cont) http://muvi.kul.ro/zero-dark-thirty-2012/

0 2
catasmile17 pe 24 Februarie 2013 21:30
Un film destul de controversat.... Acest film zic eu ca nu si-ar fi avut rostul sa-l faca...
Despre film ce sa zic. Povestea una ok, Jessica Chastain si-a interpretat rolul excelent. Filmul este bun per total.

1 3
naski2000 pe 04 Martie 2013 19:04
Ei.....hai....ma lasi ?!!!
Da' pe bune........cine crede filmul asta ? Cade elicopterul peste cotetzu' de gaini, cel mai cautat criminal din istoria lumii locuieste la oras, plus alte o multime de tampenii ! Chiar ca e " zero-dark" nota mea pentru el ...........
2 4
Infinity pe 29 august 2013 12:41
Ai vazut filmu' dintr-o perspectica total diferita.
Infinity pe 29 august 2013 12:42
perspectiva
Get0dac pe 04 Martie 2013 20:53
Daca urmariti bine filmul, SUA au incalcat suveranitatea unui stat si au intrat, omorand civili, intr-o locuinta unde nu erau siguri ca il vor gasi pe Bin Laden. Noroc ca l-au gasit. Doar trei state fac asa ceva la nivel mondial, SuA, Rusia si Israelul. Filmul nu e rau....poate prea mult intuneric pe final. Vizionare placuta.
0 0
inexistentus pe 04 Martie 2013 22:42
UN FALS
Un fals ! Bin Laden e un personaj inventat de politica americana pentru a induce oamenilor obsesia de terorism, pe a carui baza isi motiveaza toate actiunile de interes parsiv oferite altor tari.
18 15
lolozilla pe 22 martie 2013 18:10
Clar nu e film pentru conspirationisti.
lilianaromania pe 21 februarie 2022 19:29
Mda... Ma intreb... unde sunt teroristii la ora actuala? I-a inghitit pamantul sau au fost exterminati? Atunci NATO trebuie sa aiba alte obiective...
teodor95 pe 05 Martie 2013 03:17
ALAXALS
LALALALALALALALLALALLAALALLLALALALALALALALALALALALALALALALALALALLAALLALALALALAALALALALALALLALALALALALALALALALALALALLALALALALALALLALLALLLALALLALALALSLASLALLALLALALALALLALLALAALLALALALALALALALALALALLL ALL
B:AXX

0 4
kalamity pe 6 martie 2013 14:38
habar n-ai ce vorbesti. treci in pat copile
lolozilla pe 22 martie 2013 18:09
Nu actiunea era subiectul principal. Nu pe razboi s-a pus accentul. Nu trebuie sa fii un geniu ca sa fi priceput asta inca de la inceput daca nu dinainte sa-l vezi. Iar razboaiele adevarate nu sunt ca in filmele cu impuscaturi si efecte speciale non-stop. Cauta si tu pe youtube "war footage" ca sa vezi cum e in realitate, si asta numai in anumite momente. Abia ma abtin sa nu te jignesc in ultimul hal.
SimonaVasile pe 05 Martie 2013 13:28
Vreu sa vad si eu filmul
Ma poate ajuta cinema cu o parere obiectiva?! As vrea sa vad acest film, despre care am auzit multe lucruri...
0 0
IMHERE pe 06 Martie 2013 01:43
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Asta vor sa credem ?
1 4
hannibal1948 pe 6 martie 2013 15:15
Nu neaparat au vrut sa-ti faci o anumita idee s-au parere despre cum sa intamplat in vremea aceea.
Infinity pe 29 august 2013 12:38
...
Chelbos pe 07 Martie 2013 02:41
nu stiu daca e o capodopera sau nu dar cu siguranta e obligatoriu de vazut. am citit din comentariile anterioare ca lumea are ceva cu filmele despre eroi americani. pai tocmai asta e problema noastra a romanilor: noi ne mancam unii pe altii, ne batem joc de valorile noastre si votam pe cei care ne dau o galeata si o punga de zahar; americanii isi elogiaza eroii, isi pretuiesc si rasplatesc valorile si sunt un model de mocratie(cu bune dar si cu rele), de aici vine si vorba "visul american". bravo americanilor, rusine romanilor. avem o tara frumoasa pacat ca e locuita.

VREM IN UNIUNEA EUROPEANA, VREM UN TRAI CORECT, MOARTE CORUPTILOR!

2 4
AndreBlack pe 10 Martie 2013 22:03
Zero Dark Thirty
Foarte bun filmul . Mi-a placut foarte mult . Chiar isi merita nominalizarile si premiile . Pentru este la fel de bun ca Argo . Filmul te tine in priza pe toata durata celor doua ore si jumatate iar Jessica Chastain joaca impecabil . Inca o data Kathryn Bigelow a facut o treaba excelenta dupa mega-succesul inregistrat de The Hurt Locker . Un film foarte interesant si in acelasi timp captivant . Merita vazut , il recomand .
0 2
SergiuStan pe 11 Martie 2013 14:48
FIlm construit bine
Din punct de vedere tehnic filmul este f bine construit, cadrele sunt prinse bine, personajele sunt foarte bine conturate. Desi subiectul este controversat, eu zic ca este un film ce nu trebuie pierdut.
1 3
geese1 pe 11 Martie 2013 16:31
deranjeaza
nu ma mira ca Zero dark thirty a deranjat atat de multa lume. pe de-o parte personajele din film care incearca sa ajunga la Osama folosesc metode de tortura pentru a afla posibile informatii despre locatia sa, motiv pentru care filmul este considerat politic. pe de alta parte cei care nu sunt interesati de tortura sunt afectati de manipularea maselor ( de obicei inainte de a viziona filmul). ceilalti, care vor doar un film de actiune, descopera povestea unei femei care timp de 8 ani interogheaza si interogheaza, iar apoi revizioneaza, dupa care insista si tot insista la sefi, martori, colegi pentru a urma pistele descoperite de ea. deci al cui ramane filmul asta? nu sunt foarte sigur. ceea ce stiu este ca din punctul meu de vedere aceasta investigatie de 8 ani este posibil filmul anului. nu are niciun mesaj clar, dar are situatii, imagini si personaje care raman pe retina. unele scene… citeşte
2 4
someonedan pe 13 Martie 2013 11:11
de remarcat urmatoarele:
- prestatia Jessicai Chastain;
- "abureala" spectatorilor cum ca "asa s-ar fi intamplat in realitate"

0 2
lolozilla pe 22 Martie 2013 18:19
Chiar daca l-am vazut pe imdb si sub categoria "history", nu ma gandeam ca va reda asa fidel atatea detalii, informatii si evenimente (inclusiv faptul ca a existat o astfel de tanara in CIA, atentatul cu cei 7 morti, personajele arabe mentionate, etc). Pentru asta felicitari, din punctul asta de vedere chiar e un film mai istoric decat alte filme istorice. Bineinteles, golurile si alte detalii sunt acoperite de fictiune, nefiind un documentar.
Poate cam lung pentru cat a avut de prezentat, dar nu cu mult mai lung decat trebuia. N-au lipsit momentele tensionante.

1 1
mony15maria pe 23 Martie 2013 21:00
pacat ca nu are mai multa actiune,in rest e chiar interesant
0 0
silviu_ciobanu pe 27 Martie 2013 13:40
un film ok!nu iesit din comun dar bun!merita vazut!
0 0
kaiac pe 07 Aprilie 2013 00:39
o minciuna de film,off daca voi inca mai credeti ca turnurile gemene s au prabusit din cauza avioanelor care au intrat in ele e grava treaba
0 2
Infinity pe 29 august 2013 12:37
Unii oameni nu se uita la film pentru chestia asta.
paradox_utopic pe 14 Aprilie 2013 19:28
Zero.Slab.Praf
astia au incepus sa se voteze si sa-si dea premi intre ei mai rau ca la Eurovision !! daca altii ne dau premi noua pt filme in care aratam lumii mizeria din tara noastra,astia au incepus sa-si elogieze tortionarii si "patriotii" in lupta contra terorismului !!! deci raman la ZERO..film
1 3
siktear pe 21 Aprilie 2013 12:00
Nu zic ca nu e un film bun, nici nu ma intereseaza daca e poveste adevarata sau nu, dar nu pot sa nu remarc inca odata cum un film precum "The thin red line" care este impotriva razboiului nu a luat nici un premiu Oscar, ci mai mult, este atat de putin cunoscut publicului, in timp ce acest gen de filme(The Hurt Locker, Save private Ryan) in care se pune accentul pe soldatul american, sunt mereu scoase in fata.
0 2
bloodthirst pe 15 Mai 2013 23:42
Excluzand prestatia actorilor,nu prea am ce aprecia...
0 2
Go1 2

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells