Antenna Group achiziționează portofoliul de 22 de canale TV și 2 servicii OTT al rețelei Sony Pictures Television din 12 teritorii în Europa Centrală și de Est

de Cinemagia în 4 Oct 2021
Antenna Group ajunge în prezent la o audiență globală care depășește 150 de milioane de persoane

Grupul internațional de media Antenna, cu investiții și operațiuni în America de Nord, Europa și Australia, a ajuns la o înțelegere cu Sony Pictures Television, privind achiziția canalelor de televiziune AXN, Sony și Viasat din Europa Centrală și de Est și a serviciilor On Demand, ca parte a unei investiții semnificative în regiune.

Acordul multi-teritoriu și multi-canal permite companiei Antenna Group să își consolideze poziția ca lider de piață în regiune, cu oportunitatea de a-și extinde în continuare acoperirea în peisajul media din Europa Centrală și de Est, vizând o audiență de peste 100 de milioane de oameni. Noile canale de divertisment achiziționate și serviciile On Demand ating o rată de penetrare de 90% a pieței de televiziune, cu peste 24 de milioane de abonați în 12 teritorii: Polonia, Ungaria, Cehia, România, Bulgaria, Slovacia, Croația, Serbia, Slovenia, Bosnia și Herțegovina, Macedonia de Nord și Muntenegru.

Cele 22 de canale, care includ brandurile consacrate AXN și Viasat, oferă o combinație generoasă de producții originale și programe internaționale de la studiouri importante, incluzând Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney și eOne, care inspiră un număr însemnat de fani loiali, dedicați, cu o afinitate puternică pentru brand. Antenna Group va căuta să lărgească oferta pe fiecare canal, oferind știri și divertisment, incluzând conținut de la studiouri de top, dar și conținut produs la nivel local, pentru a asigura creșterea cu succes a audienței și pentru a maximiza distribuția. Antenna Group este interesată de noi oportunități de investiție în zona companiilor de producție, canalelor TV sau serviciilor OTT în regiune.

Antenna Group ajunge în prezent la o audiență globală care depășește 150 de milioane de persoane. În Europa Centrală și de Est, Antenna Group are un palmares unic de investiții, reușind să creeze o valoare excepțională de peste 1 miliard de euro în Serbia, Muntenegru, Bulgaria, România și piețele din estul Europei. Având o vastă experiență în zona de investiții în TV și conținut de peste 30 de ani, grupul este ideal poziționat pentru a dezvolta mai departe canalele TV recent achiziționate.

Pe măsură ce Antenna Group continuă să investească în oportunități media la nivel global, regiunea Europei Centrale și de Est rămâne un focus pentru noi. Am investit în această regiune de peste 20 de ani, cu scopul de a oferi cel mai bun conținut de divertisment și știri la nivel local. Această achiziție este încă un pas în această direcție, oferind, în același timp noi, posibilități de creștere pe aceste piețe”, a declarat Theodore Kyriakou, președintele Antenna Group.

Sunt încântat să urez bun venit echipei Sony Networks din Varșovia, Budapesta și București la Antenna Group. Împreună ne vom concentra eforturile de a oferi divertisment de calitate fanilor care au încredere în AXN și Viasat și, prin aceasta, ne vom confirma locul ca partener preferat de conținut al operatorilor de televiziune cu plată și al agențiilor de publicitate care împărtășesc aspirația noastră de a dezvolta televiziunea cu plată pe piața din Europa Centrală și de Est”, a adăugat Adam Theiler, CEO Pay TV Antenna Group BV.

Despre Antenna Group

Antenna Group este o organizație internațională de media, conținut și divertisment, care deține și operează un portofoliu diversificat de active media globale pe mai multe platforme: televiziune, OTT, radio, digital, muzică, publishing și educație în Europa, America de Nord și Australia. Antenna a fost unul dintre primii investitori în Facebook, Twitter și Spotify. Antenna Group are un portofoliu impresionant de investiții media, care include printre altele The Raine Group, VICE Media și compania iconică de producție de film și televiziune, Imagine Entertainment. Cu o audiență globală de peste 150 de milioane de persoane, Antenna Group continuă să se extindă pe noi piețe, identificând oportunități semnificative de dezvoltare.

Despre Sony Pictures Television

Sony Pictures Television (SPT) este unul dintre cei mai importanți furnizori de conținut din industria televiziunii, producând, distribuind și administrând programe la nivel mondial, pentru fiecare gen și pentru fiecare platformă. Pe lângă faptul că are una dintre cele mai mari librării de filme, emisiuni si formate de televiziune premiate, SPT este o afacere de succes care oferă conținut global, operând un portofoliu complex de companii de producție deținute integral și joint-venture în Statele Unite ale Americii, Europa, America Latină și țările din zona Asia Pacific, precum și canale liniare și digitale din întreaga lume. SPT este o companie Sony Pictures Entertainment, o filială a Sony Group Corporation din Tokyo.

Alte știri din cinema

The Apprentice la Cannes: Sebastian Stan interpretează un tânăr Donald Trump într-un film ce relevă corupția din America anilor '70 și '80

Regizorul iranian Ali Abbasi a adus săptămâna aceasta în prim-plan la Cannes filmul The Apprentice, ce explorează ascensiunea lui Donald Trump, de la fiu de milionar la mogul imobiliar necruțător.

Ce-ar fi dacă nu s-ar povesti? Ne-am crea toți niște preteni imaginari ca în IF

IF, pelicula lui John Krasinski din 2024, va intra în cinematografe din data de 31 mai, titlu care are un double entendre: o dată cel propriu-zis al cuvântului "if" din engleză (dacă), dar și acronimul I.F., imaginary friends (prieteni imaginari).

Primele imagini cu Liam Hemsworth în rolul lui Geralt din Rivia pentru cel de-al patrulea sezon al seriei The Witcher

Fanii seriei "The Witcher" de pe Netflix vor avea parte de o schimbare majoră, odată cu preluarea rolului principal de către Liam Hemsworth în sezoanele 4 și 5

Megalopolis, pariul de 120 de milioane de dolari al lui Francis Ford Coppola

Filmul teribil de ambițios pe care Coppola visa să-l facă de peste 40 de ani și pe care l-a finanțat cu aproximativ 120 de milioane de dolari din bani proprii a avut premiera pe Croazetă și a fost întâmpinat de critici cu păreri mixte.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells